تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 229 از 428 اولاول ... 129179219225226227228229230231232233239279329 ... آخرآخر
نمايش نتايج 2,281 به 2,290 از 4277

نام تاپيک: [پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

  1. #2281
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    محمد جان خوشم میاد گفته اولین فروم درباره بازی سازی در ایران که اگه اینطور طراحان پارسی و غیره چیکاره اند؟

  2. #2282
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    محمد جان خوشم میاد گفته اولین فروم درباره بازی سازی در ایران که اگه اینطور طراحان پارسی و غیره چیکاره اند؟
    درسته تازه خوبه خود ادمین سایت تو طراحان پارسی درباره راه اندازی udk.ir خبر داد!!!
    یه سوال
    این PhysX particle system کارش چیه ؟ میشه توضیح دربارش بدید.....

  3. #2283
    داره خودمونی میشه VGS's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2007
    محل سكونت
    اصفهان
    پست ها
    142

    پيش فرض

    منم می خوام این چیزی که امیر رضا گفت را بدونم چیه؟
    Last edited by VGS; 01-02-2011 at 15:26.

  4. #2284
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    یه سوال
    این PhysX particle system کارش چیه ؟ میشه توضیح دربارش بدید.....
    منم می خوام این چیزی که امیر رضا گفت را بدونم چیه؟
    تمامی پارتیکل سیستم هایی که تا الان درست می کردی، فقط جنبه ی بصری داشتن. مثلا یه دود یا آتیش درست می کردی، بازیکن که از توش رد می شد هیچ عکس العملی نشون نمی داد.

    پارتیکل های یه PhysX Particle System در حقیقت دو قابلیت حرکت و کالیژن با استفاده از سیستم فیزیک رو دارن. مثلا اگه یه پارتیکل سیستم از این نوع درست بکنی که تعداد زیادی توپ کوچیک توش باشه، و این پارتیکل رو پرتاب کنی، وقتی به زمین برخورد کنه، هر توپ بر می گرده بالا و توپ ها به برخورد با هم دیگه هم واکنش نشون می دن.

    تا جایی هم که می دونم دو مدل از امیتر ها اینو ساپورت می کنن. PhysXSpriteTypeData که برای پارتیکل های دوبعدی استفاده می شه و PhysXMeshTypeData که می تونی بهش مش های ساده بدی. حواست باشه مشی که می دی نباید پلی هاش زیاد باشه چون قراره به تعداد بالا از اونو بسازه اونم داینامیک.

    با این مدل می شه یه سیستم مایع کوچیک که فیزیک داشته باشه هم در آورد، البته لازمه حسابی به تنظیماتش ور بدی تا چیزی که می خوای از آب در بیاد.

    اینم داکیومنتش:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    البته توصیه می کنم اول خوب به خود Cascade مسلط شو بعد برو سراغش که به مشکل بر نخوری.

    ------

    راستی غیر اون، اگه صرفا نیاز به یه کالیژن داشته باشی، با ماژول کالیژن هم می تونی کار کنی:



    بای.
    Last edited by tovamohammad; 01-02-2011 at 16:00.

  5. 9 کاربر از tovamohammad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #2285
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    سلام
    1-من چطور می تونم نتیجه یه عملی توی انریل اسکریپت رو صفحه نمایش چاپ کنم . مثلا توی انریل اسکریپت دوتا عدد رو جمع بزنم و جوابش رو مثلا توی بازی روی صفحه نمایش بدم.
    2-میشه از تابع تایمر برای درست کردن شمارش معکوس استفاده کرد؟

  7. #2286
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    نینجا جان اگه بنده رو قبول نداری، هیچ اشکالی نداره. ولی حداقل نیم ساعت رو خط سرچ کن. چیز پیچیده ای که نیس.
    شما سرور مایی این حرفا چیه ؟
    ولی به اینا نگا کن. اون لینک رو فکر کنم شما درست میگی.
    ولی من دوتا عکس از صفحه گرفتم این همون cube خودمونه که بعد از فعال کردن تسلیشن تو تنظیمات اینطوری میشه (به تعداد سه ضلعیا نگا کن)
    قبل:

    بعد:


    اینم تو ترین که تو اولی مینیمم تسلیشن رو 1 گذاشتم و تو دومی مینیمم رو 6:

    مینیمم 1:


    مینیمم 6:


    باز اگه اشتباه میکنم تو پروفایلم چندتا لینک یا یه توضیح بهم بده تا از گمراهی نجات بیابم!!
    Last edited by NINJA0098; 02-02-2011 at 19:36.

  8. #2287
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mehrandinio's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2010
    محل سكونت
    ..::تهران::..
    پست ها
    233

    پيش فرض

    سلام
    اگه میشه نحوه استخوان بندی یه خودرو رو برای ورود به udk شرح بدید؟
    منظورم موقعی که میخوایم تو 3ds max خودرومونو استخوان بندی کنیم هستش.
    با تشکر

  9. #2288
    در آغاز فعالیت mohammad MDA's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2011
    پست ها
    1

    پيش فرض

    سلام ببخشید میشه منو راهنمایی کنید(خسته شدم انقدر از اول خوندم و به آخر نرسیدم)
    من (شایدم ما) تازه میخوام کار تو این موتور رو شروع کنم این آموزش های خودشم زدم برای دانلود ولی حجمشون خیلی زیاده
    تازه فکر کنم انگلیسی باشه میشه کمک کنید و بگید که وقتی برنامه رو باز میکنم باید چی کار کنم(میخوام یک اتاق درست کنم)
    لطف کنید کامل توضیح بدید

  10. #2289
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mehrandinio's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2010
    محل سكونت
    ..::تهران::..
    پست ها
    233

    پيش فرض

    سلام
    من وقتی که یه کد جدید تو src ایجاد میکنم و می خوام اون رو با frontend کامپایل کنم کد های منو اصلا کامپایل نمیکنه مشکل کجاست.
    من با بیلد اخری کار میکنم
    با تشکر

  11. #2290
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mehrandinio's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2010
    محل سكونت
    ..::تهران::..
    پست ها
    233

    پيش فرض

    سلام
    مشکل قبلی من حل شد.
    من وقتی که landbuggy رو از آموزش های geodav وارد udk میکنم.موقع اجرا ماشین رو نمایش نمیده مشکل کجاست؟
    عکس:
    قیبل از اجرا:

    بعد از اجرا:
    Last edited by mehrandinio; 04-02-2011 at 11:42.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •