تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 228 از 428 اولاول ... 128178218224225226227228229230231232238278328 ... آخرآخر
نمايش نتايج 2,271 به 2,280 از 4277

نام تاپيک: [پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

  1. #2271
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,322

    پيش فرض

    سلام دوستان
    تو اموزشهای وحید جان گفته بود برای انتخامب تکسچر Ctrl+Sرو بزنید من هرچی میزنم هیچ اتفاقی نمیافته !
    حتی از منوی Brush گذینه CSG Subtract رو که جلوش نوشته Ctrl+S رو هم روش کلیک میکنم هیچ اطفقی نمیافته ؟!
    نسخه یکی به اخری رو دانلود کردم از سایته یو دی کی .

  2. #2272
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mehrandinio's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2010
    محل سكونت
    ..::تهران::..
    پست ها
    233

    پيش فرض

    سلام
    اینها کلید های ترکیبی براش هستند:
    Builder brush-specific

    Ctrl-A | Add brush
    Ctrl-S | Subtract brush
    Ctrl-I | Intersect brush
    Ctrl-D | De-Intersect brush

  3. این کاربر از mehrandinio بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #2273
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    سلام
    تو اموزشهای وحید جان گفته بود برای انتخامب تکسچر Ctrl+Sرو بزنید من هرچی میزنم هیچ اتفاقی نمیافته !
    حتی از منوی Brush گذینه CSG Subtract رو که جلوش نوشته Ctrl+S رو هم روش کلیک میکنم هیچ اطفقی نمیافته ؟!
    نسخه یکی به اخری رو دانلود کردم از سایته یو دی کی .
    شما مکعب تون( یا هر شیئی) رو انتخاب کن از سمت چپ Add brush رو بزن ، بعد هر متریالی که میخوای از
    کانتن برازر () انتخاب کن و رو مکعب بکش(درگ کن)....

  5. این کاربر از AMIR REZAs بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #2274
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    بچه ها یه سوال
    این tesselation از کدوم نسخه به udk اضافه شد؟ پریشب آخرین نسخه رو دانلود کردم توش دیدم راستش تازه دیدم خیلی خوشحالیدم.
    سلام

    3-2 ماهه اضافه شده، ولی هنوز کامل نیست، مخصوصا که هیچ داکیومنتی واسش نیست، باید صبر کنی تا وقتی که اپیک تو یکی از بیلدهای UDK رسما معرفیش کنه، اونوقت دیگه داک هم کنارش هست.

    البته یه پستایی براش زدن که بتونی تست کنی ولی شما صبر کن تا رسما اضافه بشه. در ضمن در اون صورت نیاز به یه کارت DirectX 11 داری برا تستش.

    سلام دوستان
    تو اموزشهای وحید جان گفته بود برای انتخامب تکسچر Ctrl+Sرو بزنید من هرچی میزنم هیچ اتفاقی نمیافته !
    حتی از منوی Brush گذینه CSG Subtract رو که جلوش نوشته Ctrl+S رو هم روش کلیک میکنم هیچ اطفقی نمیافته ؟!
    نسخه یکی به اخری رو دانلود کردم از سایته یو دی کی .
    رضا جان پخیدم. پ.خ تو چک کن.

    سلام
    انجمن اختصاصی UDK هم راه اندازی شد ( البته من هیچ کارم )
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    سلام

    راستش امیر رضاجان، دوستانی که فروم راه انداختن می دونن، یه فروم راه انداختن کمتر از 1 ساعت وقت می گیره، چیزی که توی یه فروم مهمه فقط و فقط محتواش هست. با این همه امیدوارم اون فروم هم تلاششو بکنه تا محتواشو تا چند ماهه دیگه زیاد کنه، فعلا که ظاهرا خالیه.

    راستی اون پست که زده بودی، همه لینکای طولانیش خراب شده تو پست، اگه می خوای ملت بتونن لینکارو باز کنن، برو پستو ادیت کن.

    ادمین سایت هم نمی دونم کی هست، ولی هر کی که هست شما که عضوی برو بهش بگو وقتی 10 صفحه مطلبو از یه جا دیگه کپی می کنه، حداقل یه منبع ذکر کنه، حالا اجازه گرفتن پیشکشش.

    ایشون که ادمینه همچین باشه دیگه وای به حال کاربرای فروم. به قول معروف:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    در هر صورت شما اونجا موفق باشی.

    فعلا.

  7. 6 کاربر از tovamohammad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #2275
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    در ضمن در اون صورت نیاز به یه کارت DirectX 11 داری برا تستش
    خب من الانم میتونم ازش استفاده کنم یعنی ازش استفاده نکنم؟ممکنه مشکلی برام پیش بیاد؟

  9. #2276
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    راستی یادم رفته بود اینو بگم تو udn برای ترین در مورد استفاده از tesselation هم توضیح داده
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  10. این کاربر از NINJA0098 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #2277
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    خب من الانم میتونم ازش استفاده کنم یعنی ازش استفاده نکنم؟ممکنه مشکلی برام پیش بیاد؟
    مشکلی پیش نمیاد ولی وقتی نتونی تستش کنی می خوای چیکار کنی؟

    در ضمن استفادش هم به این سادگی ها نیست که فکر می کنی. البته ممکنه وقتی رسما معرفی شد ساده تر شده باشه.

    راستی یادم رفته بود اینو بگم تو udn برای ترین در مورد استفاده از tesselation هم توضیح داده
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    نینجا جان شما کلا مسائلو قاطی کردی. این Tesselation که می بینی در حقیقت Subdivide A Surface Tessellation هست و چند سال پیش به آنریل اضافه شده. هیچ ربطی هم به این Tesselation که تو DirectX هست نداره.

    بازم می گم، در حال حاضر هیچگونه مستنداتی برای Tessellation تو UDK وجود نداره.

    در ضمن اگه ویدئو ها 3DBuzz رو با دقت دیده بودی این اشتباهو نمی کردی.

    بای.

  12. 4 کاربر از tovamohammad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #2278
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    این Tesselation که می بینی در حقیقت Subdivide A Surface Tessellation هست و چند سال پیش به آنریل اضافه شده. هیچ ربطی هم به این Tesselation که تو DirectX هست نداره.
    ولی من با توجه به چیزایی که از تسلیشن خوندم و چیزایی که و udk میبینم به نظرم این همونه.خود تسلیشن هم چند سال پیش با کارت گرافیک 8500 انیدیا اومده بود منتها خوب کار نکرد.الانم وقتی به یه cube تو udk این خاصیت رو مقدار میدم تعداد سه ضلعیش تغییر میکنه. حالا امشب دوباره یه بررسی میکنم ببینم چجوریه...

  14. #2279
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2010
    پست ها
    1

    پيش فرض

    سلام به دوستان
    من اولین باره که وارد بحث میشم ..
    من حدودآ 9 ماه هست که با udk کار میکنم.
    امیدوارم حضور من تو این جمع مفید واقع بشه....

  15. این کاربر از max fire 2010 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #2280
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    سلام به دوستان
    من اولین باره که وارد بحث میشم ..
    من حدودآ 9 ماه هست که با udk کار میکنم.
    امیدوارم حضور من تو این جمع مفید واقع بشه....
    سلام دوست عزیز. ورودتو به تاپیک خوش آمد می گم.

    ایشالا که هم تاپیک به درد شما بخوره هم پستای شما به درد بقیه.

    موفق باشی.

    ولی من با توجه به چیزایی که از تسلیشن خوندم و چیزایی که و udk میبینم به نظرم این همونه.
    همون طور که گفتم اون لینکی که دادی Subdevide A Surface Tessellastion هست.

    خود تسلیشن هم چند سال پیش با کارت گرافیک 8500 انیدیا اومده بود منتها خوب کار نکرد.
    خود Tesselation هم خیر. اولین بار بیش از 10 سال پیش با کارتای Geforce 3/4 و Radeon 8xxx اومد. اون زمان حتی چیزی به اسم شیدر مدل وجود نداشت.

    البته توی هیچ بازی ازش استفاده نشد. یه مدت بعد هم کامل از کارتا حذف شد.

    الانم وقتی به یه cube تو udk این خاصیت رو مقدار میدم تعداد سه ضلعیش تغییر میکنه. حالا امشب دوباره یه بررسی میکنم ببینم چجوریه...
    اون Subdevide A Surface Tessellastion مربوط به Terrain هست و اصلا شما نمی تونی روی Cube یا هر مش دیگه بندازیش.

    شما دو تا Tessellation رو با هم قاطی کردی. باز گوشزد می کنم. این دو تا تنها چیز شبیهشون اسمشونه. همین.

    ----

    نینجا جان اگه بنده رو قبول نداری، هیچ اشکالی نداره. ولی حداقل نیم ساعت رو خط سرچ کن. چیز پیچیده ای که نیس.

    تا بعد.

  17. 2 کاربر از tovamohammad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •