تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 221 از 428 اولاول ... 121171211217218219220221222223224225231271321 ... آخرآخر
نمايش نتايج 2,201 به 2,210 از 4277

نام تاپيک: [پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

  1. #2201
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    برای شبیه سازی باد همراه با برف ( مثل اون چیزی که توی مرحله ی کوهستان بازی CoD: MW2 هست ) باید چی کار کنیم ؟ با پارتیکل سیستم اون چیزی که میخوام در نمیاد ...
    خب . شبیه سازی توی این زمینه با cascade خود یو دی کی خیلی راحته . شما نگو نمیشه خوب روش کار نکردی .
    در ضمن اونطور که یادم میاد توی اینترنت یه اموزش ویدئویی راحب ساخت افکت برف دیده بودم .
    در ضمن توی این زمینه شما می تونی افکت های برف خیلی بهتر از mw2 بسازی . حتا می تونی کاری کنی که با حرکتت برفهعا هم تکون بخورن . واسه رد پا هم Tovamohamad توضیح داده بود که با کد نویسیه .
    واسه باد هم فکر نکنم هیچ سیستمی باشه .

  2. 3 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2202
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    خب من چند تا سوال اسکریپتی دارم .
    1-فرق struct با function چیه ؟
    2-یه اموزشی بود توی سایت udn فکر کنم struct بود که توش یه turrent رو اموزش می داد . محمد بهم گفته بودی که دیگه کار نمی کنه می خوام بدونم چرا؟
    3-منبعی نیست که درباره کارایی کلاس های مختلف توضیح بده ؟ مثلا pawn به چه دردی می خوره یا مثلا Actor
    بازی سوال هست می خواستم سایت شلوغ نشه نگفتم.

  4. #2203
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mehrandinio's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2010
    محل سكونت
    ..::تهران::..
    پست ها
    233

    پيش فرض

    سلام
    آموزش ساخت برف و بارون:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  5. 3 کاربر از mehrandinio بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #2204
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    اقا منم اومدم راستش خیلی وقته می خوام یک بازی بسازم فقط یک سوال با این نرم افزار اول شخص می شه کار کرد دیگه
    سلام
    خوش اومدید...
    بله UDK کدهای پیش فرضش کلا مال بازی اول شخص و سوم شخص هست ولی با تغییر اون کدها میتونید سبک های دیگه رو هم بسازید.....
    بازی های ساخته شدش:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  7. #2205
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    سلام
    خوش اومدید...
    بله UDK کدهای پیش فرضش کلا مال بازی اول شخص و سوم شخص هست ولی با تغییر اون کدها میتونید سبک های دیگه رو هم بسازید.....
    بازی های ساخته شدش:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    البته طبق حرف خود سایت Epic ، انجین Unreal + یه نسخه ی آزمایشی از بازی UT میشه => UDK ... اون نسخه ی آزمایشی هم بیشتر به درد تست مپ هست ... یعنی برای ساخت راحت تر مپ هست و اینکه ببینید همون چیزی شده که میخواستین یا نه. مثلا توی انجین های دیگه شما میخواین یه مش تخریب پذیر بسازید بعدش دوست دارید تستش کنید . باید کلی کد بزنید که یه پلیر ایجاد کنه همراه با یک اسلحه تا بتونید مپ رو تست کنید ولی برای این کار Epic یه پلیر آماده همراه با کلی جزئیات آماده کرده که دیگه نیاز به کد نویسی نداشته باشید.

  8. 2 کاربر از saeed_cpu_full بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #2206
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    UDK and Cryengine Environments


    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  10. 2 کاربر از AMIR REZAs بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #2207
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,322

    پيش فرض

    امیر رضا جون این چیه گذاشتی ؟ مقایسه دو موتوره ؟ میشخ نتیجشو بگی ؟ اخه اینترنتم ذغارته . مقایسه چیاشونه ؟!

    اخهسایته معتبریم نیست نمیشه بهش اعتماد کرد هرچی گفته باشه !

  12. #2208
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    شبیه سازی توی این زمینه با cascade خود یو دی کی خیلی راحته
    منظور سعید شبیه سازی بوران (برف و باد و طوفان)بود که حتما باید از matine استفاده کنه.
    میر رضا جون این چیه گذاشتی ؟ مقایسه دو موتوره ؟ میشخ نتیجشو بگی ؟ اخه اینترنتم ذغارته . مقایسه چیاشونه ؟!

    اخه سایته معتبریم نیست نمیشه بهش اعتماد کرد هرچی گفته باشه !
    فکر کنم این یارو همونه که محله ی چینیا رو برای udk طراحی کرده بود. فکر کنم جزئ اولین مپای udk بود.
    تو اینجا هم مقایسه شون نکرده دوتا مپ طراحی کرده که یکی با پوشش شهریه یکی هم با پوشش گیاهی اونی که با پوشش شهریه رو با udk و اونی که با پوشش گیاهیه رو با کرای رندر گرفته و گذاشته و فکر کنم فقط میخواست نمونه کاراشو نشون بده .

  13. 3 کاربر از NINJA0098 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #2209
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    امیر رضا جون این چیه گذاشتی ؟ مقایسه دو موتوره ؟ میشخ نتیجشو بگی ؟ اخه اینترنتم ذغارته . مقایسه چیاشونه ؟!

    اخهسایته معتبریم نیست نمیشه بهش اعتماد کرد هرچی گفته باشه !
    این مقابسه ی طراحی محیط تو دو موتوره که همون طور که حسین آقا گفت مال ورژنهای قدیمی شون هست....

    چند تا سوال :
    با آنریل اسکریپت میشه تو کدهای کیزمت تغییرات ایجاد کرد ؟
    برای اینکه تمام کدهای پیش فرض از مرحلمون حذف بشه باید چیکار کنیم ؟ اگر بخوایم دوباره کدها رو برگردونیم چی؟
    میشه چند تا منبع آموزشی خوب واسه Speed tree بگذارید ؟

    ممنون....

  15. #2210
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    با آنریل اسکریپت میشه تو کدهای کیزمت تغییرات ایجاد کرد ؟
    نود اضافه میشه کرد ولی تغییر نمیدونم.
    برای اینکه تمام کدهای پیش فرض از مرحلمون حذف بشه باید چیکار کنیم ؟ اگر بخوایم دوباره کدها رو برگردونیم چی؟
    خوب باید تمام کلاسارو حذف کنی
    میشه چند تا منبع آموزشی خوب واسه Speed tree بگذارید ؟
    خوب با اون که تو بزرگترین بازیا (مثل elder scroll:oblivion و batman) و فیلما(avatar) ازش استفاده شده ولی کار باهاش راحته
    اینجا یه سری آموزشا هست که raven گذاشته که خیلی خوبه و راحت آموزش میده:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اون آموزشی که مرتضی بسیج گذاشته بود هم خیلی خوبه (اگه لینکش سالم باشه)

  16. این کاربر از NINJA0098 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •