نمایندگان کسپرسکی پس از مدت ها که زمزمه آن بود و زودتر اینها صحبت بر سر تضعیف فروش کسپرسکی و کاهش مخاطبین این محصول بود، خلاصه با کمی تاخیر این موضوع آشکار شد. این روزها شاهد تغییر عقیده مشترکین و امتنا آنها جهت تمدید محصولاتشان بدلایل مختلف هستیم ، با تعدادی از آنها هم صحبت بودیم صبحت بر رود رو به سقوط محصول بوده که آمار های جهانی هم به وضوح دیده می شود ، نوسانات تعرفه ای و نداشتن سیاست های مشتری مداری و در پایان از شرایط بد پشتیبانی و پاسخ های غیر حرفه ای از جانب نمایندگان این محصول بوده است.
با توجه به این موارد شرکت های تامین کننده این محصول با حمایت یکی از همکاران که به صورت غیر رسمی محصولات کسپرسکی را عرضه مینماید اقدام به فروش محصول نود۳۲ آن هم در اقدامی عجیب و با قیمت گرانتر از تعرفه آن محصول در ایران نموده است.
بنظر می آید مشکلاتی که چندی پیش در مورد لایسنس های کاسپرسکی و شکست در فروش محصول کسپرسکی ناب PURE و سیاست های غلطی که چند ماه های زیادی بود مسئولان این محصول جهت جذب مشترکین و نمایندگان فروش داشتند و در عین حال کناره گیری شرکت بزرگی که ابتدا همه کسپرسکی با نشان آن شرکت روانه بازار شد (البته کناره گیری از پخش محصولات خانگی) عامل شکست این برند در ایران ( همچون چندین کشور دیگر) شده است.
این برند با وجود سمت ها ، ارتباطات ، رایزنی ها ، تخفیف های مشتری جمع کن ، اسم ها و… نتوانست سقوط خود را از چشم دیگران مخفی نگاه دارد.
باز هم با توجه به این همه مستندات در رابطه با پایان حاکمیت برند کسپرسکی در ایران امیدواریم همکارانمان در مسیر رقابت قرار داشته باشند…
منبع :کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید





