تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 3 از 125 اولاول 12345671353103 ... آخرآخر
نمايش نتايج 21 به 30 از 1247

نام تاپيک: L.A. Noire

  1. #21
    مدیر انجمن بازی Masoud King's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    فعلا مشهد!
    پست ها
    6,685

    پيش فرض

    هیچی دیگه حتما یه ماموریتم داره که میری پیش رییس پلیس میگه ماشینمو بگیر برو با بقیه پلیسا مسابقه بده(ماموریت کلیشه ایه سری بازیهای اپن ورلد راک استار: دی)
    : ))
    نه بابا اگه اینطوری باشه که خیلی مسخرس... نمیدونم این مسابقه چیه که تو همشون هست... تو RDR هم مسابقه اسب سواری و گاری سواری داره
    نه دیگه پلیس خوب که نمیره از آدم بدا ماموریت بگیره... اگه ماموریت جانبی داشته باشه حول همون کارای پلیسیه.. مثلا میفرستنت میدون کاج آمریکا اونجا قاتل دستگیر کنی !!
    شاید دیدی کارمون خوب بود یکی دوبار رفتیم پنتانگون ماموریت گرفتیم : دی
    ولی اگه دنیای بازی مثه مافیا 2 باشه که من ترجیح میدم مثه همون GTA باشه.
    حالا خودشون گفتن که بازیشون با GTA و اینا فرق فکوله.. باید صبر کرد تا یه تریلر درست و حسابی in-game بدن از بازی..

  2. 3 کاربر از Masoud King بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #22
    مدیر انجمن بازی Masoud King's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    فعلا مشهد!
    پست ها
    6,685

    پيش فرض

    LA Noire : ادامه ی پیش نمایش بازی


    زیر بنای شباهت و درستی خیره کننده ی صورت ها در تصویر یک تکنولوژی موشن کپچر به نام Motion- Scan است. این تکنولوژی بر اساس تحلیل های عمقی (Depth Analysis) است که کمپانی سازنده ی اون توسط McNamara در سیدنی با هدف ارتقای LA Noire تاسیس شده است. که نتیجه ی اون به قول او یک شبیه ساز دروغگویی است.
    Oliver Bao مسئول تحقیقات و ساخت این پروژه می گوید " این سیستم به احساسات انسانی آنقدر اجازه ی خودنمایی میدهد که انیمیشن های رایج قادر به انجامش نیستند. ما میتونیم از این ویژگی استفاده کنیم تا کاراکتر دروغ بگه و بازیکن بتونه بفهمه که شخص مورد نظر داره چیزهایی رو ازش پنهان میکنه و مثه این هستش که شما دارید با یک آدم واقعی حرف می زنید."
    Motion- Scan متفاوت از تمام سیستم های کپچر و اینیمیشن است که در بازیها استفاده می شود. در سیستم های قبلی تعداد انبوه حرکات صورت رو مطابق یک مدلی که از قبل وجود داشته آنالیز و هماهنگ میکنند و اون رو شبیه به نوعی از خیمه شب بازی به حرکت در میاورند. اما در این سیستم جدید تحلیل های عمقی دائما از سر بازیگر انجام میشه و همزمان بافت ها و رنگ های اون رو کپچر میکنه به علاوه ی کلماتی که از دهانش بیرون میاد. Mcnamara میگه " من 12 سال موشن کپچر رو انجام دادم و اکنون خوشحالم که تونستیم از اون خارج بشیم. چیزی که من واقعا می خوام این است که بیرون مردم رو کپچر کنم نه استخوان های اونها رو."
    این تحلیل عمقی به وسیله ی 32 دوربین که به صورت جفت جفت به عنوان اسکنر عمل میکنند در یک اتاق کوچک ضد صوت و سفید انجام می شود. سفید بود اتاق برای این هستش که دائما روشن باشد و تمام سایه ها از بین بروند.


    نتیجه زیاد شبیه به انیمیشن نیست. Animator ها باید کار هایی بیشتر از ساخت مدل های متحرک در صحنه انجام بدهند اما اینجا یک فیلم سه بعدی از بازیگر ساخته میشه و تمام. قبل از اینکه هر قسمت وارد بازی بشه حدود 20 دقیقه زمان صرف پردازش اون میشه.
    " روش کار به اون صورت است که وقتی ما ضبط رو شروع میکنیم ادیتورها بر روی ویدئو ها کار میکنند. از این رو اونا هر وقت خواستن می تونن شورع بع ویرایش ویدئوها کنند." هنگامیکه داشتیم از استودیوی تحلیل های عمقی دیدن می کردیم Bao تویضح میده که " ادیتور های قسمت هایی رو بر می دارند , از اول تا آخر. و سپس هنگام استراحت مثلا موقع نهار اونا رو به کارگردان نشون میدن و اون بهترین قسمت ها رو انتخاب میکنه . این خیلی شبیه به یک مرکز تولید است."
    ما یک نگاه اجمالی نیز به داخل اتاق سفید کپچر نیز داشتیم. اون با نور بسیار زیادی آراسته شده بود و صفحه های جلو و دوربین ها اون رو شبیه به مرکز کنترل یک سفینه فضایی کرده بود. سپس ما با Aaron Staton بازیگر نقش Cole Phelps گفتگویی در مورد تفاوت های فرایند کپچر با کار بر روی صحنه داشتیم. " من فکر می کنم بزرگترین تفاوت نبود یک بازیگر در کنار شماست. اینجا هیچکسی حضور نداره. اما قسمتی از بازیگر بودن استفاده از تخیل هست که شما بتونین چیزهایی که در اطراف وجود نداره رو خلق کنید."

    McNamara اضافه میکنه " تلاش برا بخشیدن صفات انسانی خارق العاده است اما قسمت خوبش اینه که ما همه ی اینها رو در mo-cap انجام میدیم."


    بازجویی ها در ابتدا مسیر ساده تری داشتند اما تا قبل از اینکه تشخیص دروغگویی افراد میسر بشه. McNamara یاداوری میکنه" در ابتدا ما بازجوویی را طوری قرار داده بودیم که وقتی با مردم برخورد فیزیکی کنید اونها اطلاعات بیشتری به شما میدادند. ما چیزهای زیادی رو برای ترکیب و قرار دادن داخل بازی توسط گفتگو ها امتحان و آزمایش کردیم. ما مقداری زیاد AI پیشرفته برای آزمایش و بیان طبیعی اعمال کردیم اما در نهایت بازکنان می خواستند تا خودشان تصمیم گیری کنند – این نکته ی بنیادی رو باید زودتر متوجه می شدیم - و همچنین می خواستند نتیجه ی آنچرا که اانجام داده اند را ببینند. یعنی داستان دارای انشعاب های مختلفی باشد. بر اساس آنچه می پرسید یا می خواهید ما انشعاب های زیادی در داستان بازی قرار داده ایم. اگر شما چیز درستی رو بخواهید و بپرسید زودتر به مکان مورد نظر میرسید اما اگه اشتباه بکنید به بن بست می خورد و به جای دیگری می روید. شما می تونید ار راه های متفاوتی بازی رو تموم کنید – برخی میتونن در نه راه مختلف تموم کنند."

    با این حال بازیکن در چرخاندن سکان هدایت داستان بازی تنها نیست. شما همیشه می تونید با همکارتون صحبت کنید. کسیکه به شما پیشنهاد خواهد داد که قدم بعدی چه چیزی میتونه باشه. در موضوع صندلی راننده, همکار ما زود خشم و آتشی مزاج است. اون به نظر از سریع خاتمه دادن Phelps به اعمال قدرتش ناراحت میشه. ولی او به اندازه کافی با پیشنهادش برای گفتگو با همسر Eugene White مفید به نظر میرسه.

    رفتن به محل اقامت White بی حادثه و رویداد مهم است اما لازم نیست. گرچه پرش ناگهانی بین مکان های شناخته شده ممکن است شما از نکات خوبی که میتونید در صحبت با همکارتون به دست بیارید محروم کند. جزئیات متناوب شهر و مردم از نو ساخته شدند بطوریکه اونها بر اساس چرخه ی طبیعی شب و روز رفت و آمد میکنند.
    هنکامیگه از McNamara در مورد جذبه همراه با لس آنجلس پرسیم گفت " من در نسل بعد از ویتنام رشد کردم. ما سعی کردیم حسی رو خلق کنیم تا نشون بدیم چگونه کشوری که می تواند به عنوان شوالیه درخشان جنگ جهانی دوم بیرون بیاد در سراشیبی ثابتی در ویتنام قرار بگیرد. من فکر میکنم هالیوود برای اون آینه ی خوبی است چون این روکش و نقاب رو داراست که : the American Dream (هدفی که بر اساس آن برابری برای هر آمریکایی وجود دارد) به کلی اغوا شده."



    ادامه دارد.....


    * به پست اول اضافه شد.

  4. 13 کاربر از Masoud King بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #23
    حـــــرفـه ای Sam Fisher 11's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    فیس فود
    پست ها
    5,622

    پيش فرض

    مرسی مسودی...
    اهداف جاه طلبانه ای دارن که آدم رو به وجد میاره: دی
    یادمه سال 2004 یکی از گیم سازای مطرح که اسمش خاطرم نیست گفت مزیت اصلی بازیهای نسل بعد خلق حالات و عواطف عمیق و ناب انسانی در چهره ها خواهد بود...مثل اینکه با این بازی واقعا گفتش به اثبات میرسه

  6. 6 کاربر از Sam Fisher 11 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #24
    آخر فروم باز Aref_2008's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    1,984

    پيش فرض

    برای PCنمیاد؟ فکر نکنم گرافیکش چیز جالبی باشه

  8. #25
    مدیر انجمن بازی Masoud King's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    فعلا مشهد!
    پست ها
    6,685

    پيش فرض

    برای PCنمیاد؟ فکر نکنم گرافیکش چیز جالبی باشه
    نه دوست من برا PC نمیاد
    گرافیکش هم دیگه نباید پائین تر از GTA IV و RDR باشه..

  9. 3 کاربر از Masoud King بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #26
    مدیر انجمن بازی Masoud King's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    فعلا مشهد!
    پست ها
    6,685

    پيش فرض

    هر چقدر که آدم این پیش نمایش های بازی رو میخونه بیشتر به عظمت این عنوان پی میبره!

    بی شک بازیش بزرگتر از هر عنوان اپن ورلد و ادونچر دیگه خواهد بود!

    البته تنها نگرانی ای که این وسط پیش میاد در زمینه داستان بازی و پیوستگی عناصر اون هست. همچنین میزان تاثیر تصمیمات و نحوه ی انجام بازجویی ها هم میتونه جز نگرانی های دیگه باشه.

    در هر صورت با توجه به پتانسیلی که بازی داره و بی شک باید منتظر یک عنوان انقلابی بود!

    ادامه پیش نمایش رو هم سعی میکنم تا هفته ی دیگه بزارم.

  11. 3 کاربر از Masoud King بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #27
    کاربر فعال انجمن کنسول aha2012's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    In Games
    پست ها
    4,133

    پيش فرض

    R* تو سناریو نویسی حرف اولو میزنه.
    من به شخصه از داستانهایی که R*مینویسه بسیار لذت میبرم،طوریکه تو هیچ بازی ای اینجور سناریو نویسی ندیدم
    طوری مینویسه که بعدا میفهمی چی شدمثل همین نسخه ی آخریه gta که بعدا فهمیدیم چرا نیکو آشغال جمع کن شد

  13. #28
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Prince_M's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    Middle-Earth
    پست ها
    205

    پيش فرض

    به نظــــــر من این بازی واقعا بازی بزرگی میشه حتی از لحاظ گرافیک شاید چیزی برتر از مافیا2 باشه!!!
    ولی واقعا حیف شد که واسه pc نمیاد دلیلش هم فکر کنم این باشه که واسه pc هیچ کی نمیاد اوریجینال بخره (البته بعضیا هستن که میخرن) و واســــــه همین هیچ سودی واسه شرکت سازندش نداره.
    دلیل دومش هم میتونه شرکت سازندش باشه (RockStar Games ) که اکثر بازی های با گرافیکش رو واسه pc میزنه!!! نمونه ی بارزش هم که همه میدونن Red Dead Redemption هست.

  14. #29
    آخر فروم باز MobinS's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Behind Those Empty Walls
    پست ها
    1,944

    پيش فرض

    کلا راک استار دیگه رفته توی خط کنسول ها ، بعید می دونم دیگه بازی ای رو دیگه روی پی سی بزنه!

  15. #30
    آخر فروم باز smallfrank's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    پست ها
    1,913

    پيش فرض

    کلا راک استار دیگه رفته توی خط کنسول ها ، بعید می دونم دیگه بازی ای رو دیگه روی پی سی بزنه!
    Max Payne 3 که هنوز هست...

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •