تبلیغات :
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 16

نام تاپيک: Unity یاUDK ؟ نظر شما چیه ؟! [نظر سنجی]

  1. #1
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض Unity یاUDK ؟ نظر شما چیه ؟! [نظر سنجی]

    نمیدونم این تاپیک تکراریه یا نه ولی به هر حال مجبور شدم همچین تاپیکی بزنم
    من با انجین Unity کار کردم و به نظرم واقعا کار کردن باهاش لذت بخشه، دلیلشم انعطاف پذیری،امکانات عالی، محیط کاربری و برنامه نویسی و ... دیگه س، ولی از وقتی انجین UDK رو دیدم بین دو راهی گیر کردم
    نمیدونم این یونیتی که یه مدت باهاش کار کردم و ول کنم و برم سراغ UDK یا نه
    آموزشای UDK رو یه کم دیدم، نسبت به یونیتی پیچیده تره و حس میکنم زیاد توش احساس راحتی نمیکنم
    این جا کسایی هستن که هر دو انجین رو کار کرده باشن ؟
    لطفا نظرشون رو بگن
    Last edited by 3Dmajid; 13-11-2010 at 00:15.

  2. #2
    آخر فروم باز iload's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,120

    پيش فرض

    سلام

    من با هر دو کار کردم .

    از نظر کیفیت یونیتی به پای انریل نمیرسه و همینتور از نظر سختی ! انریل خیلی ابزار داره که هم کار رو سخت میکنه هم آسون ! آسون میکنه برای کسانی که گروهی کار میکنن ، سخت میکنه برای کسی که تنهایی کار مکنه و میخواد از کیفیت انریل استفاده کنه ! الان بشین فکر کن میتونی یه گروه داشته باشی و با هاشون بازی بسازی ؟ اگه اره میتونی خوب برو با انریل کار کن ، یه چند نفر هم گیر بیاز که اول کار با انریل باشن با هم جلو برید . ولی اگه میخوای تنهایی بازی بسازی و گروهی نداری کار با انریل برات خیلی سخت میشه و شاید نا امید بشی ! پس برو سمت یونیتی ! هم خودم هم با انریل کار میکنم هم با یونیتی و جدیدن میخوام با تروک کار کنم تا ببینم چه جور اینجینی هست .
    یه چیز که خیلی مهم هست این که با کدوم بیشتر میتونی راحت باشی . این به نظر من خیلی مهمه .

  3. این کاربر از iload بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    سلام

    من با هر دو کار کردم .

    از نظر کیفیت یونیتی به پای انریل نمیرسه و همینتور از نظر سختی ! انریل خیلی ابزار داره که هم کار رو سخت میکنه هم آسون ! آسون میکنه برای کسانی که گروهی کار میکنن ، سخت میکنه برای کسی که تنهایی کار مکنه و میخواد از کیفیت انریل استفاده کنه ! الان بشین فکر کن میتونی یه گروه داشته باشی و با هاشون بازی بسازی ؟ اگه اره میتونی خوب برو با انریل کار کن ، یه چند نفر هم گیر بیاز که اول کار با انریل باشن با هم جلو برید . ولی اگه میخوای تنهایی بازی بسازی و گروهی نداری کار با انریل برات خیلی سخت میشه و شاید نا امید بشی ! پس برو سمت یونیتی ! هم خودم هم با انریل کار میکنم هم با یونیتی و جدیدن میخوام با تروک کار کنم تا ببینم چه جور اینجینی هست .
    یه چیز که خیلی مهم هست این که با کدوم بیشتر میتونی راحت باشی . این به نظر من خیلی مهمه .
    علیک سلام
    ممنون از نظرت.
    راستش من فقط آموزش مربوط به اینترفیس UDk رو فعلا دیدم چون میخواستم ببینم چه جوریه و هنوز تصمیم قطعی نگرفتم. ولی کاملا مشخصه که UDK پیچیده تر و سخت تره ولی در نهایت کیفیت خیلی خوبی رو میده. البته فکر میکنم این پیچیده گی به خاطر این باشه که تا حالا باش کار نکردم، یادمه اولا که تو یونیتی هم میرفتم محیطش واسم پیچیده بود ولی حالا نه ... خب این یه چیز طبیعیه.
    واسه من مهم امکانات انجین و کیفیت کاره ... انعطاف پذیری و ...
    سختیش زیاد مهم نیست، اصلا انجین باید سخت باشه دیگه
    ولی نمیدونم واقعا اینقدر سخته که شماها میگین (آخه من از چند نفر شنیدم) یعنی تنهایی با UDK نمیشه یه بازی ساخت و نا امید کننده س
    راستش امشب یه کم آموزش یونیتی دیدم بعد به این نتیجه رسیدم که UDK خیلی بهتره
    تا الان طبق تحقیق و پرس و جویی که کردم UDK رو فکر کنم انتخاب کنم

  5. #4
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    فکر کنم امشب به اندازه ی کافی تحقیق کردم
    UDK رو انتخاب کردم
    Last edited by 3Dmajid; 13-11-2010 at 11:29.

  6. #5
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    دوست عزیز سخت udk فقط تو unreal script هست نه چیز دیگه!یونتی در حد خودش بسیار خوبه!
    اگه می خواهی تنهایی بازی بسازی 150 درصد برو سمت unityولی اگه می خواهی گروهی بزنی udk
    شاید خیلی جاها تو unreal script گیر کنی

  7. 2 کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #6
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    دوست عزیز سخت udk فقط تو unreal script هست نه چیز دیگه!یونتی در حد خودش بسیار خوبه!
    اگه می خواهی تنهایی بازی بسازی 150 درصد برو سمت unityولی اگه می خواهی گروهی بزنی udk
    شاید خیلی جاها تو unreal script گیر کنی
    حرف سر این تنهایی بازی ساختنه
    فکر نمیکنم یه گروه جمع کنم که بازی بسازم مگر اینکه همین گروه مجازیای تو اینترنت باشه، یا خودم عضو گروهشون بشم سوال اینجاس که چرا میگن اگه گروهی میخوای بسازی برو سمت UDK ؟ به خاطر دشوار بودنشه ؟
    یعنی واقعا نمیشه تنهایی با UDK یه بازی توپ در اورد ؟
    البته فکر میکنم به این دلیله که همون چیزی که میخوایم با Unity تنهایی بسازیم خیلی راحت تر به نتیجه میرسیم تا UDK ... درسته ؟

    فعلا رو حالت پیش فرض شما در نظر بگیر که من تنهایی میخوام بازی بسازم
    یعنی واقعا برم سمت یونیتی و همین یونیتی رو ادامه بدم ؟
    کلا واسه چی میگن تنهایی با UDK بازی نسازید ؟
    Last edited by 3Dmajid; 13-11-2010 at 10:44.

  9. #7
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    از اونجایی که من تنهایی میخوام بازی بسازم فکر کنم Unity بهتر باشه
    -------------------------------------------------------------------------------
    خب ... من تا الان حسابی تحقیق و پرس و جو کردم
    به این نتیجه رسیدم که Unity رو انتخاب کنم
    به خاطر چند تا دلیل ... چون کساییکه با هر دو انجین کار کردن میگن Unity واسه کارای تک نفره بهتره و منم به احتمال خیلی زیاد تک نفره میخوام کار کنم یا نهایتا با چند تا از دوستام سه چهار نفره بشیم و با توجه به اینکه قبلا با یونیتی کار کردم الان آمادگی بیشتری حس میکنم برای کار کردن با یونیتی و فکر کنم واسه من انتخاب مناسبی باشه UDK هم باشه بعدا اگه افتخار دادم میرسم سمتش
    این تصمیم نهایی منه و فکر نکنم دیگه عوض بشه
    مثل تصمیمای قبلی که گرفتم
    Last edited by 3Dmajid; 13-11-2010 at 11:47.

  10. #8
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    مازندران
    پست ها
    1,290

    پيش فرض

    سلام
    من هم به عنوان کسی که با هر دوتاش کار کردم یه نظر می دم . از نظر قدرت و امثال اینا و در بین انجین های رایگان و امثال اونا توی بازار هیچ چیزی نیست که به پای یو دی کی برسه .
    از نظر راحتی هم به نظر من یو دی کی خیلی راحت تره .
    انریل اسکریپت رو هم مطمئن با اگه برنامه نویسی بلد باشی راحت می تونی یاد بگیری چون به نقل وقول از نویسنده این زبان . این زبان کد نویسی برتری نسبت به c++ و جاوا و امثال اینها ندارد چون ترکیبی از این دو زبان در ان به کار رفته است .اگه فقط و فقط جاوا اسکریپت بلد باشی خب کارت خیلی خیلی راحت تر می شه .
    در مورد کار باهاش یعنی چه که گروه باید بره سمت یو دی کی و تک نفره باید بره سمت یونیتی .
    واست مثال میزنم .
    یه بازی چی می خواد ؟ برنامه نویسی ؟ خوب شما می گی که تنها بخوای کار کنی هم باید توی یو دی کی برنامه نویسی کنی هم توی یونیتی حالا شما می گی که من برنامه نویسی با یونیتی رو بلدم خوب خیلی راحت هم می تونی با انریل اسکریپت کار کنی چون انریل اسکریپت هم می شه گفت از شاخه های جاوا ((البته میشه گفت 50 درصد))
    یه مثال دیگه میزنم .
    اونطور که یادمه توی یونیتی واسه ساخت بافت و هون تکسچر باید اول توی فتوشاب درستش می کردی و حتی بلو پرینت رو هم همونجا رو همون بافتت درست می کردی . خب حالا توی یو دی کی چه فرقی داره همون کار رو باید اینجا هم انجام بدی فقط تنها فرق اصلی این قسمت با اون اینه که توی اینجا یه ادیتور جدا وجود داره که واقعا کار رو برای ساخت بافت بسیار بسیار راحت می کنه میشه گفت خودش یه پا فتوشاپه .
    صدا چی؟ روند صدا هم توی این دو انجین تقریبا یکی فقط یه فرق کوچیک داره که توی یو دی کی می تونی روی صدا کنترل داشته باشی مثل fade و امثال این چیزا
    بازم می تونم برات مثال بیارم که بازی سازی توی این دوتا انجین فرقی نداره فقط یو دی کی ابزار بیشتری داره که باعث کنترل و ساخت بهتر منابع توی هر بازی می شه . اگه شما می خوای تنها بسازی به نظر من فرقی نمی کنه هر کدوم رو انتخاب کنی توی هر کاری اولش باید زحمت بکشی تا از 0 به 100 برسی .
    یه پیشنهاد اگه واقعا هنوز هم تردید توی این مسئله که با یو دی کی نمیشه تنها بازی ساخت داری با Tovamohamad یه مکاتبه ای
    داشته باش اون حتما می تونه بهت کمک کنه.

  11. 4 کاربر از silsin بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #9
    آخر فروم باز 3Dmajid's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    پشت کامپیوتر
    پست ها
    6,067

    پيش فرض

    سلام
    من هم به عنوان کسی که با هر دوتاش کار کردم یه نظر می دم . از نظر قدرت و امثال اینا و در بین انجین های رایگان و امثال اونا توی بازار هیچ چیزی نیست که به پای یو دی کی برسه .
    از نظر راحتی هم به نظر من یو دی کی خیلی راحت تره .
    انریل اسکریپت رو هم مطمئن با اگه برنامه نویسی بلد باشی راحت می تونی یاد بگیری چون به نقل وقول از نویسنده این زبان . این زبان کد نویسی برتری نسبت به c++ و جاوا و امثال اینها ندارد چون ترکیبی از این دو زبان در ان به کار رفته است .اگه فقط و فقط جاوا اسکریپت بلد باشی خب کارت خیلی خیلی راحت تر می شه .
    در مورد کار باهاش یعنی چه که گروه باید بره سمت یو دی کی و تک نفره باید بره سمت یونیتی .
    واست مثال میزنم .
    یه بازی چی می خواد ؟ برنامه نویسی ؟ خوب شما می گی که تنها بخوای کار کنی هم باید توی یو دی کی برنامه نویسی کنی هم توی یونیتی حالا شما می گی که من برنامه نویسی با یونیتی رو بلدم خوب خیلی راحت هم می تونی با انریل اسکریپت کار کنی چون انریل اسکریپت هم می شه گفت از شاخه های جاوا ((البته میشه گفت 50 درصد))
    یه مثال دیگه میزنم .
    اونطور که یادمه توی یونیتی واسه ساخت بافت و هون تکسچر باید اول توی فتوشاب درستش می کردی و حتی بلو پرینت رو هم همونجا رو همون بافتت درست می کردی . خب حالا توی یو دی کی چه فرقی داره همون کار رو باید اینجا هم انجام بدی فقط تنها فرق اصلی این قسمت با اون اینه که توی اینجا یه ادیتور جدا وجود داره که واقعا کار رو برای ساخت بافت بسیار بسیار راحت می کنه میشه گفت خودش یه پا فتوشاپه .
    صدا چی؟ روند صدا هم توی این دو انجین تقریبا یکی فقط یه فرق کوچیک داره که توی یو دی کی می تونی روی صدا کنترل داشته باشی مثل fade و امثال این چیزا
    بازم می تونم برات مثال بیارم که بازی سازی توی این دوتا انجین فرقی نداره فقط یو دی کی ابزار بیشتری داره که باعث کنترل و ساخت بهتر منابع توی هر بازی می شه . اگه شما می خوای تنها بسازی به نظر من فرقی نمی کنه هر کدوم رو انتخاب کنی توی هر کاری اولش باید زحمت بکشی تا از 0 به 100 برسی .
    یه پیشنهاد اگه واقعا هنوز هم تردید توی این مسئله که با یو دی کی نمیشه تنها بازی ساخت داری با Tovamohamad یه مکاتبه ای
    داشته باش اون حتما می تونه بهت کمک کنه.
    نکته اصلی سر اون تنها ساختنس
    آخه من که زیاد با UDK کار نکردم واسه همین زیادم اطلاعی ازش ندارم، فقط تا این حد میدونم که پیشرفته تره و ابزارای بیشتری داره، اینش خیلی تابلوعه، واسه کار کردن با ViewPortش کلی ابزار داره خب مشخصه خیلی حرفه ای تره. ولی اینجور که بعضیا میگن تنهایی بخوای کار کنی با UDK شاید نا امید بشی و یعنی اینقدر سخته !!
    به نظر من انجینی که آدم باید باهاش کار کنه باید سخت باشه اینجوری خیلی حالش بیشتره. یادش بخیر یه زمانی با بازی FPSC کار میکردیم ... من با سخت بودنش اصلا مشکلی ندارم.
    مثلا من شنیدم میخوای یه بازی سوم شخص بسازی ... باید کل نمیدونم چی چی رو ادیت کنی و از این حرفا ... واقعا هنوزم دو دلم نمیدونم چی کار کنم
    فعلا که یه روز یونیتی باز میشم ... روز بعدش یو دی کا
    واقعا گیج شدم

  13. #10
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    نکته اصلی سر اون تنها ساختنس
    آخه من که زیاد با UDK کار نکردم واسه همین زیادم اطلاعی ازش ندارم، فقط تا این حد میدونم که پیشرفته تره و ابزارای بیشتری داره، اینش خیلی تابلوعه، واسه کار کردن با ViewPortش کلی ابزار داره خب مشخصه خیلی حرفه ای تره. ولی اینجور که بعضیا میگن تنهایی بخوای کار کنی با UDK شاید نا امید بشی و یعنی اینقدر سخته !!
    به نظر من انجینی که آدم باید باهاش کار کنه باید سخت باشه اینجوری خیلی حالش بیشتره. یادش بخیر یه زمانی با بازی FPSC کار میکردیم ... من با سخت بودنش اصلا مشکلی ندارم.
    مثلا من شنیدم میخوای یه بازی سوم شخص بسازی ... باید کل نمیدونم چی چی رو ادیت کنی و از این حرفا ... واقعا هنوزم دو دلم نمیدونم چی کار کنم
    فعلا که یه روز یونیتی باز میشم ... روز بعدش یو دی کا
    واقعا گیج شدم
    سلام
    منم تقریبا میشه گفت با هر دو موتور کار کردم ...
    ببین UDK موتور خیلی جالبیه این که میگن سخته اصلا اینطور نیست ، فقط سخت به نظر میاد ...
    دلیلش هم اینه که چون UDK اونقدر امکانات و ادیتور های حرفه ای داره که آدم زورش میاد بشینه پای کدنویسی واقعا همین طوره....
    اگر آموزش 3dbuzz بخش Top down game رو دیده باشی متوجه میشی که حتی با انجام چند کار ساده میشه یه بازی به این زیبایی ساخت...
    به نظر من UDK میتونه هم بازی های کوچک بسازه( کوچک و با قدرت) و هم بازیهای بزرگ ( و پر قدرت تر )
    حرف های Silsin تایید میشه.....
    موفق باشید......


    Last edited by AMIR REZAs; 13-11-2010 at 13:38.

  14. 2 کاربر از AMIR REZAs بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •