من خودم یه سوال دارم آیا میشه تو ویوتی اسمارت تم نصب کرد که اینتر فیسشم درست باشه اگه نمیشه که هیچ ولی اگه میشه بی زحمت لینک برام بذارین میخوام گوشیم یکنواخت نباشه
میتونید گوشیتون رو حک کنید و یا از برخی تم های موجود در اینترنت استفاده کنید. آموزش حک گوشی:
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
راستی یه چیزهایی دستگیرم شد.....الان من به کمک rozysara تونستم فیرمور گوشیم رو ادیت کنم....الان داشتم بازی های موحود در گوشی رو میدیدم، به سرم زد دی کامپایلشون کنم و سورس کدشون رو ببینم! همینکارو کردم....الان که دارم کد ها رو میبینم، یه قسمت یه تابع داره که مخصوص حسگر شتاب سنجه واسه اون بازی هایی که با تکون دادن گوشی میشه بازی کرد.....
الان که فکر می کنم می بینم شاید دلیلش این بوده بازی های شتاب سنج موجود در اینترنت با گوشی های الجی سازگار نیست، چون هر شرکت واسه خودش کدهای مخصوص زده! حالا اگه اون بازی ها رو حک کنیم و این تابع رو به اونا اضافه کنیم شاید بشه روی گوشیهامون بازی کنیم!
اینم از کدهای اون دو تابع واسه دوستانی که تمایل دارن ببینن:
function watchAcceleration()
{
onEnterFrame = function ()
{
++accelRotationDelay;
platform.getAcceleration();
x = ax;
y = ay;
z = az;
if (Math.abs(axOld) - Math.abs(x) > 100)
{
axStart.text = axVariationStart = axOld;
axEnd.text = x;
}
var __reg5 = Math.abs(ayOld) - Math.abs(y);
if (__reg5 > 100)
{
var __reg4 = undefined;
var __reg6 = undefined;
var __reg3 = undefined;
var __reg2 = undefined;
ayStart.text = ayVariationStart = ayOld;
ayEnd.text = ayVariationEnd = Number(y);
__reg4 = Math.abs(Number(y) - Number(ayOld));
if (axVariationStart > 0)
{
additionalAccel = axVariationStart;
}
else
{
additionalAccel = 0;
}
__reg3 = __reg4 + additionalAccel;
if (Number(ayVariationEnd) > 0)
{
__reg2 = Math.round(__reg3 / 100);
}
else
{
if (Number(ayVariationEnd) < 0)
{
__reg2 = Math.round(__reg3 / 100) * -1;
}
}
if (Number(axStep.text) <= 0)
{
axStep.text = 0;
}
axStep.text = Number(axStep.text) + 1;
if (__reg2 > 0 || __reg2 < 0)
{
if (__reg2 > 10)
{
__reg2 = 10;
}
if (__reg2 < -10)
{
__reg2 = -10;
}
if (isUseAccelRotation == true && __reg2 >= 4 || __reg2 <= -4)
{
accelRotationDelay = 0;
_root.container.containerMotion.rotateWheel(__reg2 );
}
}
accelText.text = __reg4;
additionalAccelText.text = additionalAccel;
totalAccelText.text = __reg3;
stepText.text = __reg2;
}
if (Math.abs(azOld) - Math.abs(z) > 100)
{
azStart.text = azOld;
azEnd.text = z;
}
axOld = x;
ayOld = y;
azOld = z;
monitoring.showAcceleration(Number(ax), Number(ay), Number(az));
}
;
}
function watchAccelerationXX()
{
onEnterFrame = function ()
{
platform.getAcceleration();
x = ax;
y = ay;
z = az;
var __reg2 = Math.abs(axOld) - Math.abs(x);
var __reg4 = Math.abs(ayOld) - Math.abs(y);
var __reg3 = Math.abs(azOld) - Math.abs(z);
if (__reg2 > 100 || __reg2 > 100 || __reg2 > 100)
{
if (__reg2 > 300 || __reg2 > 300 || __reg2 > 300)
{
_root.throwDice();
}
else
{
_root.shakeDice();
}
axEnd.text = count++;
}
axOld = x;
ayOld = y;
azOld = z;
monitoring.showAcceleration(ax, ay, az);
}
;
}