اصلا مروگر صفحه register کردن رو باز میکنه یا قبلش گیر میکنه؟ شاید فایروالی چیزی داری که نمیذاره کانکت کنه.
اصلا مروگر صفحه register کردن رو باز میکنه یا قبلش گیر میکنه؟ شاید فایروالی چیزی داری که نمیذاره کانکت کنه.
مشکلم حل شد ...
قبلا رو سیستمم Opera داشتم که یه دفعه پاک شده بود !!
الان دوباره نصبش کردم با Opera صفحه رو واسم باز کرد ولی نمیدونم چرا با IE باز نمیکرد![]()
چرا از هیچکی خبری نیست. آخه شما قبل اینکه بیاد این همه داد وبیداد این موتورو میکردین. کلی به موتورهای دیگه بد وبیراه میگفتین. پس چرا حداقل امتحانش نمیکنین. چرا هیچکی نظر نمیده را جع به امکانات جدیدش.
به خدا ما خیلی خوشحالیم
باور نداری بیا :
![]()
اون چیزی که انتظار داشتم نبود ... در کل یونیتی هنوز هم داره از یه مشکل به اسم کم بودن ادیتور ها رنج میبره
چه ادیتوری ؟
این پست رو بخونید متوجه تعدادی از اون ادیتور ها یی که سعید جان منظورش بوده، می شین:
فقط به عنوان مثال UDKبیش از 40 ادیتور ریز و درشت داره. بقیه ی انجین های تجاری هم چندان کمتر نیست.کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید![]()
کاملا موافقم. ظاهرا اصلا نمیخوان Unity رو به عنوان یه موتور کامل که رقیب نرم افزارهایی مثل Unigine یا UDK بشه عرضه کنن. به نظرم بیشتر هدف اراده Unity برای کار روی پروژه های کوچیک و یا متوسط باشه. مثلا ساخت بازی برای وب یا موبایل.
دوستان اگه توی پروژه bootcamp ر نگاه کنید کارکتر ما یا soldier یک فایل fbx است که اگه اون رو به 3dmax وارد کنید متوجه می شید که هیچ انیمیشنی همراه فایل نیست.
وانیمیشن ها بصورت جدا جدا در یک فایل fbx دیگر است مثلا : Soldier@Walk
1 چطوری میشه این چنین کارکتر ها با انیمیشن های جدا ساخت ؟
2 چگونه از اون در یونیتی استفاده کنیم؟
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)