تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 184 از 428 اولاول ... 84134174180181182183184185186187188194234284 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1,831 به 1,840 از 4277

نام تاپيک: [پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

  1. #1831
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    سلام دوستان

    saeed_cpu_full

    سلام دوستان
    من یه ستون دارم که قابلیت تخریب پذیری داره و برای اینکه تخریب پذیری واقعی تر بشه یه مش غیر قابل تخریب رو به عنوان Core بهش اضافه کردم وقتی از Lightmass استفاده میکنم و بعد از اینکه ستون رو خراب میکنم اون مش که داخل ستون قرارش دادم به علت Calculate های Lightmass سیاهه و تکسچرش اصلا مشخص نیست. این مشکل رو چجوری میشه بر طرف کرد ؟
    من هیچ وقت این کار رو نمی کنم، توصیه می کنم شما هم نکن.

    به جاش مش داخلی رو دستی بذار، این جوری هم مشکلت حل میشه، هم کنترل کامل رو متریال و نورپردازی اون مش داری.

    anti-military

    ممنون دوست عزیز اما من این رو میدونم که این چه خاصیتی داره تو اکثر بازیها هم به عنوان distance تو تنظیمات قرار داره اما من میخوام بدونم در موتور UDK چطوری میشه این distance رو افزایش داد !
    شما باید Level Distance Ratio مدلاتو تغییر بدی، اگه نمی دونی چه جوری اینجا رو بخون:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    فقط حواست باشه، هر چی تاثیرش رو کمتر کنی احتمال افت فریم بیشتر میشه.

    A.ru2000

    خیلی ممنون محمد آقا درست شد.
    خواهش می کنم.

    در هر صورت حتما اون 2 کاری که گفتم رو انجام بده.

    فعلا.
    Last edited by tovamohammad; 28-09-2010 at 00:56.

  2. 2 کاربر از tovamohammad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #1832
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    سلام دوستان

    mehrandinio

    سلام

    منظور از این 256 چیه؟منظورم اینه که بر حسب چیه؟(سانت - میلی متر)
    میشه تغییرش داد بشه بر حسب کیلومتر یا سانتی متر یا متر و ...
    با تشکر
    واحد اندازه گیری تو آنریل UU یا Unreal Unit هست اسمش. این یه واحد متریک نیس که بخوای با اینایی که گفتی مقایسش کنی.

    تو مکس و مایا هم موقع اکسپورت مهم نیس واحدت چی باشه، واحد در نظر گرفته نمی شه، آنریل موقع ایمپورت فقط به اون عدد ها نگاه می کنه.

    حالا اگه بخوای رو سایز آدم خود آنریل حساب کنی یا بازی Gears Of War رو الگو بگیری برا خورت، این توضیحشه:

    In all of the Unreal Tournament games, 1 Unreal Unit is equal to 2 cm.

    In Gears of War approximately 2 Unreal Units equal 1 inch, because the characters are 156 units tall and a floor of a building is 256 units tall. This was decided on for grid purposes and so our cover height worked out well.

    Most licensees use a scale of 1 Unreal Unit to 1 cm.

    Sadegh 2007

    سلام.
    برای nfringe وقتی روی کلید build کلیک می کنم اینا که این زیر نوشتم میاد و اسکریپتی که نوشتم اجرا نمی شه

    ------ Build started: Project: MyGame, Configuration: Release Win32 ------
    Output file: obj\Win32\Release\MyGame.ucproj.UnrealScriptGenera tedFileListAbsolute.txt
    C:\Program Files\MSBuild\PixelMine\UnrealScript.targets(0,0): warning : The specified UCC executable is a stub. Using the one at D:\Program Files\UDK\UDK-2010-09\Binaries\Win32\UDK.exe instead.
    C:\Program Files\MSBuild\PixelMine\UnrealScript.targets(0,0): warning : The script file 'Classes\MyGameInfo.uc' is not located in a folder recognized by the script compiler.
    ========== Build: 1 succeeded or up-to-date, 0 failed, 0 skipped ==========
    توی Project Properties گزینه های

    • Target Game
    • UCC Path
    • UCC Output directory
    • Start Game Executable


    رو چی تنظیم کردی؟ کامل بگو.

    mehrandinio

    سلام
    شما فرض کنید بازی من دو مرحله داره.وقتی که مرحله یک به پایان میرسه چجوری من اون رو به مرحله دو ببرم؟
    با تشکر
    شما باید از Level Streaming استفاده کنی که چنتا متد هست براش.

    وقت ندارم توضیح بدم، اگه بلد نیستی اینجارو بخون:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کلا کار ساده ایه.

    تا بعد.
    Last edited by tovamohammad; 28-09-2010 at 01:03.

  4. 3 کاربر از tovamohammad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #1833
    آخر فروم باز anti-military's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    پست ها
    1,415

    پيش فرض


    anti-military

    شما باید Level Distance Ratio مدلاتو تغییر بدی، اگه نمی دونی چه جوری اینجا رو بخون:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    فقط حواست باشه، هر چی تاثیرش رو کمتر کنی احتمال افت فریم بیشتر میشه.
    این هم یه راهش هست اما من منظورم مثل داخل بازیها که یه نوار هست و هرچی میگشی جلوتر Distance هم افزایش پیدا میکنه از 1 تا 100 هم داره ! مثل بازی GTA_IV ! فکر کنم خود موتور باید یه همچین چیزی داشته باشه ! که البته آخر اون آموزشی که گذاشتید همچین چیزی هست اما فکر کنم راه کامل تری هم باید باشه !
    Last edited by anti-military; 28-09-2010 at 02:24.

  6. #1834
    داره خودمونی میشه Sadegh 2007's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    محل سكونت
    kashan
    پست ها
    162

    پيش فرض

    سلام.
    Target Game = Unreal Engine 3 Mod
    UCC Path =...\UDK.exe
    UCC Output directory = ...\UDKGame\Script
    Start Game Executable = ...\udk.exe
    Last edited by Sadegh 2007; 28-09-2010 at 09:27.

  7. #1835
    داره خودمونی میشه Sadegh 2007's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    محل سكونت
    kashan
    پست ها
    162

    پيش فرض

    سلام.
    من چند تا والپیپر درست کردم برای udk لطفا نظر بدید

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  8. #1836
    آخر فروم باز iload's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,120

    پيش فرض

    سلام.
    من چند تا والپیپر درست کردم برای udk لطفا نظر بدید

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    سلام حجماشون خیلی بالاس . jpg سیوشون کن حجمشون کم بشه .

  9. #1837
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mehrandinio's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2010
    محل سكونت
    ..::تهران::..
    پست ها
    233

    پيش فرض

    سلام
    چجوری میتونم یه مینی مپ برای بازیم بسازم؟
    مثل این :

  10. #1838
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    سلام
    چجوری میتونم یه مینی مپ برای بازیم بسازم؟
    مثل این :
    سلام ... لطفا قبل از پرسیدن سؤال هاتون سرچ کنید ... چندین بار محمد به این سؤال جواب داده. خوب یه نفر هر چه قدر هم تحمل کنه بعد از یه مدت خسته میشه به سؤالاتی که چندین بار جوابشون رو داده دوباره جواب بده. یه سرچ ساده کن کلی پست پیدا میکنی که مرتبط به سؤالت هست

  11. #1839
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    سلام ... لطفا قبل از پرسیدن سؤال هاتون سرچ کنید ... چندین بار محمد به این سؤال جواب داده. خوب یه نفر هر چه قدر هم تحمل کنه بعد از یه مدت خسته میشه به سؤالاتی که چندین بار جوابشون رو داده دوباره جواب بده. یه سرچ ساده کن کلی پست پیدا میکنی که مرتبط به سؤالت هست
    سلام
    به نظرم بهتره یه سری از مطالب UDK که ممکنه چند بار تکرار بشه جمع آوری کنیم و تو یه تاپیک جدا بگذارید اینطوری دیگه وقت هیچ کس تلف نمیشه چطوره؟ بعد تاپیک هم ثابت بشه؟

  12. #1840
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    پست ها
    132

    پيش فرض

    درود بر همگی.

    کدوم روش بهتره:؟

    1:اتچ کردن تمامی ابجکتها به هم و گرفتن UV که ریز میشه و تکسچر با کیفیت میخواد.
    2:اکسپورد کردن اجزا و نه اتچ کردن اونها به بک ابجکت واحد(مثلا خونه) و چیندن اونعا تو انجین به صورت دستی؟

    ممنون

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •