تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 179 از 428 اولاول ... 79129169175176177178179180181182183189229279 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1,781 به 1,790 از 4277

نام تاپيک: [پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

  1. #1781
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    سلام
    دوستان لطفا یکی تک تک فرمت هایی که تو یو دی کی استفاده میشه و اینکه هر فرمتی چی هست رو توضیح بده
    منظورم فرمت مدل و .... نیست منظورم فرمتهای اختصاصی یو دی کی هست
    سلام

    شما UDK رو با گیم استودیو عوضی گرفتی. اینجا کانتنت ها به صورت مجزا رو دیسک قرار نمی گیرن. همه چیز توی پکیج نگه داری میشه. حالا یه پکیج ممکنه فقط یه تکسچر داشته باشه، ممکنه هم 500 تا کانتنت از همه نوع توش باشه.

    پسوند پکیج های معمولی UPK هست و پسوند پکیج لول UDK. البته قابل تغییره.

    امیر رضا جان قرارمونو یادت رفته؟ مگه قرار نشد کنجکاوی و از این شاخه به اون شاخه پریدنو بذاری کنار و متمرکز با اون چیزایی که گفتم کار کنی؟ قرار شد مرحله اول رو که رد کردی خبرم کنی. لازمه باز بگم؟

    دستت درد نکنه
    منظورم از فیزیک مایعات Fluid Surface نبود. منظورم این بود که یه مش باشه توی هر جایی که میریزی شکل اون قسمت رو به خودش بگیره
    مثلا میخوام یه صحنه درست کنم که آب توی لیوان بریزه
    این کار رو چجوری میتونم انجام بدم ؟
    سعید جان قبلا هم پرسیده بودی بهت گفتم.در حالت کلی هم با Soft body میشه و هم پارتیکل سیستم. هر دو فیزیک می گیرن. ولی باید برا کیس خاصی که مد نظرته تست کنی ببینی کدومو بیشتر می پسندی.

    بازم بگم؟ قرار نشد هی از این شاخه بپری رو اون شاخه ها. کنجکاویتم فعلا نمی خواد ارضا کنی. فقط بچسب به آموزش. اوکی؟

    دیگه زبونم مو درآورد.

    با سلام
    من میخواستم بدونم یه بازی رو چگونه از پایه بسازم؟
    منظورم اینه که چه فولدر هایی رو کجا باید بسازم؟چه فایل هایی رو باید توش بریزم؟
    که هیچ ربطی به آنریل تورنومنت نداشته باشه.یعنی جدا باشه.مستقل باشه.
    یعنی بر پایه چیز دیگه ای نداشته باشه.
    با تشکر
    این کار که شما می خوای شدنیه.اگه بخوای بهت میگم، ولی قبلش:

    برای اینکه بتونی بدون استفاده از اونا یه بازی بسازی، باید به ادیتورای اصلی در حد متوسط مسلط باشی و بین 3 تا 6 ماه اسکریپت کار کرده باشی. آیا شما به اونجا رسیدی؟

    فعلا بای.

  2. 3 کاربر از tovamohammad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #1782
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mehrandinio's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2010
    محل سكونت
    ..::تهران::..
    پست ها
    233

    پيش فرض

    نه متاسفانه- اگه میشه راه دیگه رو بگید.
    خیلی ممنون

  4. #1783
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    نه متاسفانه- اگه میشه راه دیگه رو بگید.
    خیلی ممنون
    متوجه نمی شم. کدوم راه دیگه؟

  5. #1784
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mehrandinio's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2010
    محل سكونت
    ..::تهران::..
    پست ها
    233

    پيش فرض

    سلام
    نسخه سپتامبر آنریل اومد!
    صفحه تغیرات:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    لینک دانلود:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    بدو داغه داغه.
    Last edited by mehrandinio; 24-09-2010 at 21:26.

  6. 2 کاربر از mehrandinio بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #1785
    داره خودمونی میشه ali_2021's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    Earth
    پست ها
    45

    پيش فرض کارت گرافیک

    سلام.سوالم مستقیم به بازی سازی مربوط نیست اما بی ربط هم نیست
    به نظرتون من کارت گرافیک Nvidia 470 GTX بردارم که physx داره یا Ati 5850 که ارزون تره ؟ برای udk کارت باید حتما physx داشته باشه؟ توی تاپیک های سخت افزاری پرسیدم کسی نمیدونست در ضمینه بازی سازی کدوم بهتره

  8. #1786
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    سلام.سوالم مستقیم به بازی سازی مربوط نیست اما بی ربط هم نیست
    به نظرتون من کارت گرافیک Nvidia 470 GTX بردارم که physx داره یا Ati 5850 که ارزون تره ؟ برای udk کارت باید حتما physx داشته باشه؟ توی تاپیک های سخت افزاری پرسیدم کسی نمیدونست در ضمینه بازی سازی کدوم بهتره
    سلام

    در کل UDK با هر دو جواب می ده. Physix هم مهم نیس تا جایی که می دونم، برای بازی مهمه. زمان طراحی این کارها با CPU هست.

    البته یه مسئله هست. کلا UDK (و اکثر انجین های دیگه) با Nvidia سازگاری بیشتری دارن، اینم به دلیل ساپورتاییه که خود Nvidia می کنه، مثلا مایکروسافت و اپیک مستقیما با انویدیا در ارتباطن. این کلیه ولی، و ممکنه شامل کارت شما نشه. افرادی که ATI دارن هم تو UDK بیشتر گزارش مشکل دادن، ولی خب این جور نیس نتونی باش کار کنی.

    هر چند خودم برای بازی ATI رو ترجیح می دم 3-2 سال اخیر.

    اینم از اطلاعات دیگه تصمیمش با خودت. بای.
    Last edited by tovamohammad; 24-09-2010 at 23:16.

  9. #1787
    اگه نباشه جاش خالی می مونه pezhmax's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    333

    پيش فرض

    سلام.سوالم مستقیم به بازی سازی مربوط نیست اما بی ربط هم نیست
    به نظرتون من کارت گرافیک Nvidia 470 GTX بردارم که physx داره یا Ati 5850 که ارزون تره ؟ برای udk کارت باید حتما physx داشته باشه؟ توی تاپیک های سخت افزاری پرسیدم کسی نمیدونست در ضمینه بازی سازی کدوم بهتره

    تو پشتیبانی از PhysX این دو تا برند با هم فرقی نداردن و هر دو تا قابلیت اجرای محاسبات رو در موتور PhysX دارن. فرقشون تو نحوه محاسباته. کارتهای Nvidia به علت شتابدهنده سخت افزاری PhysX ، محاسبات رو در GPU انجام میده ولی Ati محاسبات رو با یک واسطه نرم افزاری به CPU منتقل میکنه. طبیعتا تو این زمینه کارتهای Nvidia سریعتر عمل میکنن.
    البته این رو هم تو ذهنت داشته باش که محاسبات فیزیک در مقابل محاسبات گرافیک بازی ناچیزن. بنابراین من توصیه میکنم در مورد این دو تا کارت به قدرت پردازش گرافیکیشون بیشتر دقت کن. من شخصا کارتهای Nvidia رو ترجیح میدم و به نظرم با نرم افزارهای سه بعدی همخوانی بیشتری دارن (اشکالات کمتری دارن) . البته یه نظر کاملا شخصیه. شایدم چون مدت زیادیه از این برند استفاده میکنم و تا حالا هم برام مشکلی پیش نیاورده.

    یه نگاهی به اینجا بنداز :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  10. #1788
    داره خودمونی میشه ali_2021's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    Earth
    پست ها
    45

    پيش فرض

    تو پشتیبانی از PhysX این دو تا برند با هم فرقی نداردن و هر دو تا قابلیت اجرای محاسبات رو در موتور PhysX دارن. فرقشون تو نحوه محاسباته. کارتهای Nvidia به علت شتابدهنده سخت افزاری PhysX ، محاسبات رو در GPU انجام میده ولی Ati محاسبات رو با یک واسطه نرم افزاری به CPU منتقل میکنه. طبیعتا تو این زمینه کارتهای Nvidia سریعتر عمل میکنن.
    البته این رو هم تو ذهنت داشته باش که محاسبات فیزیک در مقابل محاسبات گرافیک بازی ناچیزن. بنابراین من توصیه میکنم در مورد این دو تا کارت به قدرت پردازش گرافیکیشون بیشتر دقت کن. من شخصا کارتهای Nvidia رو ترجیح میدم و به نظرم با نرم افزارهای سه بعدی همخوانی بیشتری دارن (اشکالات کمتری دارن) . البته یه نظر کاملا شخصیه. شایدم چون مدت زیادیه از این برند استفاده میکنم و تا حالا هم برام مشکلی پیش نیاورده.

    یه نگاهی به اینجا بنداز :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    مرسی.
    5850 سرعت هسته ، مموری کلاک بالاتری داره اما خودمم با nvidia راحت ترم.احتمالا 465 بگیرم.بازم ممنون

  11. #1789
    پروفشنال aliscan's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    ♥کرمـــان♥
    پست ها
    726

    5

    سلام
    یه مشکل در نصب UDKInstall-2010-09 برام پیش اومد کلی صبر کردم تا دانلود بشهوقتی دانلود شد شروع به نصب کردم آخرای نصب که شد ارور زیر رو دادحالا چیکار باید کرد؟

    حالم گرفته شد.اگه کسی می دونه لطفا راهنمای کنه
    با تشکـــــــر

  12. #1790
    اگه نباشه جاش خالی می مونه pezhmax's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    333

    پيش فرض

    سلام
    یه مشکل در نصب UDKInstall-2010-09 برام پیش اومد کلی صبر کردم تا دانلود بشهوقتی دانلود شد شروع به نصب کردم آخرای نصب که شد ارور زیر رو دادحالا چیکار باید کرد؟

    حالم گرفته شد.اگه کسی می دونه لطفا راهنمای کنه
    با تشکـــــــر
    CRC Error داده. یعنی که فایل اجراییت درست دانلود نشده.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •