سلام
شما UDK رو با گیم استودیو عوضی گرفتی. اینجا کانتنت ها به صورت مجزا رو دیسک قرار نمی گیرن. همه چیز توی پکیج نگه داری میشه. حالا یه پکیج ممکنه فقط یه تکسچر داشته باشه، ممکنه هم 500 تا کانتنت از همه نوع توش باشه.
پسوند پکیج های معمولی UPK هست و پسوند پکیج لول UDK. البته قابل تغییره.
امیر رضا جان قرارمونو یادت رفته؟مگه قرار نشد کنجکاوی و از این شاخه به اون شاخه پریدنو بذاری کنار و متمرکز با اون چیزایی که گفتم کار کنی؟ قرار شد مرحله اول رو که رد کردی خبرم کنی. لازمه باز بگم؟
سعید جان قبلا هم پرسیده بودی بهت گفتم.در حالت کلی هم با Soft body میشه و هم پارتیکل سیستم. هر دو فیزیک می گیرن. ولی باید برا کیس خاصی که مد نظرته تست کنی ببینی کدومو بیشتر می پسندی.
بازم بگم؟قرار نشد هی از این شاخه بپری رو اون شاخه ها. کنجکاویتم فعلا نمی خواد ارضا کنی. فقط بچسب به آموزش. اوکی؟
دیگه زبونم مو درآورد.
این کار که شما می خوای شدنیه.اگه بخوای بهت میگم، ولی قبلش:
برای اینکه بتونی بدون استفاده از اونا یه بازی بسازی، باید به ادیتورای اصلی در حد متوسط مسلط باشی و بین 3 تا 6 ماه اسکریپت کار کرده باشی. آیا شما به اونجا رسیدی؟
فعلا بای.![]()



.gif)
مگه قرار نشد کنجکاوی و از این شاخه به اون شاخه پریدنو بذاری کنار و متمرکز با اون چیزایی که گفتم کار کنی؟ قرار شد مرحله اول رو که رد کردی خبرم کنی. لازمه باز بگم؟.gif)
.gif)
جواب بصورت نقل قول

.gif)
.gif)
کلی صبر کردم تا دانلود بشه.gif)
