تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 772 از 959 اولاول ... 272672722762768769770771772773774775776782822872 ... آخرآخر
نمايش نتايج 7,711 به 7,720 از 9589

نام تاپيک: بازي هاي جديد : خبـــــــر هاي كوتــــــــــــــــاه !!! [آرشیو]

  1. #7711
    ناظر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Killzone2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    Helghan
    پست ها
    1,978

    پيش فرض عرضه DLCهای جدید برای Fallout: New Vegas



    طراح ارشد بازی Fallout: New Vegas، آقای Chris Avellone به بخش Planet-Fallout که یکی از زیر مجموعه‌های وبسایت Gamespy است، اعلام کرد که شرکت Bethesda قصد دارد تا برنامه‌های خود را در مورد افزایش DLCهای این بازی گسترش دهد. البته هیچ گونه بیانیه‌ای که در ارتباط با اطلاعات مشخص شده از جانب سازنده باشد، گفته نشد.

    یکی از کارمندان شرکت Obsidian هنگامی که از وی در مورد آینده بازی سوال شد، پاسخ داد: "فعلا ایده‌ مشخصی نداریم. البته برنامه‌هایی نیز به Bethesda محول شده است. آنها مشغول کار بر روی DLC جدید بازی هستند. اما من هنوز اطلاعات مشخصی را در مورد آن نمی‌دانم."

    در گذشته آقای Avellone در رویداد اروپایی شرکت Bethesda که قبل از آغاز نمایشگا‌ه E3 در فرانسه برگزار شد، خبر عرضه DLCهای جدید این بازی را برای VG247 تایید کرد. همچنین در مورد مد Hardcore بازی نیز توضیحاتی را ارائه داد که البته قبلا در پاریس معرفی شده بود.

    وی در ادامه افزود:
    "من به شخصه تا زمانی که خود حالت Hardcore را انجام ندهم، هرگز نسبت به خبرهای منتشر شده پیرامون آن توجهی نخواهم داشت. پس فعلا باید مدت زمانی را منتظر باشیم. هر بازیکن به نوبه خود ممکن است در مورد مسائلی از جمله برخی کمبود‌های بازی، وزن مهمات جنگی، حالت‌های ساکن و آیتم‌های بازیابی سلامتی، نگران باشد. در کل می‌توان گفت سازنده بایستی بر روی تمام مواردی تمرکز کند که باعث می‌شود شما چیزی فراتر از یک شخصیت نرمال را در حالت معمولی تجربه کنید."

    Fallout: New Vegas روز 22 اکتبر در اروپا و برای پلتفرم‌های PS3 ،X360 و PC به بازار عرضه می‌شود.

    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    منبع اصلی:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  2. 4 کاربر از Killzone2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #7712
    ناظر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Killzone2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    Helghan
    پست ها
    1,978

    پيش فرض Reach فروش X360 را در بریتانیا دو برابر کرد


    به نقل از Gfk-ChartTrack، دنباله سری فوق العاده محبوب هیلو، یعنی Halo: Reach فروش کنسول X360 را در UK نود و نه درصد افزایش داد!
    Dorian Bloch ( کارگردان فیلم )، بیان کرد که ریچ " در باراز سخت افزار نیز اثر گذاشته " و در هفته منتهی به 18 سپتامبر فروش 360 را دوبرابر کرده.

    به نقل از یوروگیمر limited-edition این عنوان که به همراه یک کنسول عرضه شده نیز در این افزایش فروش، سهم بسیار بزرگی دارد.
    چندی پیش نیز با عرضه X360 Slim فروش این کنسول در همین منطقه 1000 درصد افزایش یافته بود!

    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  4. 3 کاربر از Killzone2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #7713
    ناظر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Killzone2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    Helghan
    پست ها
    1,978

    پيش فرض نسخه‌ی رایانه‌های شخصی H.A.W.X. 2 برای دومین بار تاخیر خورد

    Tom Clancy’s H.A.W.X. 2




    سازنده: Bucharest studios
    ناشر: Ubisoft
    سبک: اکشن
    پلت‌فرم: PC - Wii
    تاریخ انتشار: 28 آبان 1389


    بر اساس اطلاعات به دست آمده از تالارهای گفتگو رسمی قسمت دوم از مجموعه بازی‌های H.A.W.X. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی بار دیگر با تاخیر مواجه شده است. ماه گذشته خبری منتشر کردیم مبنی بر این‌که عرضه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی تا اول اکتبر سال جاری میلادی با تاخیر مواجه شده است، اما گفتگوهای صورت گرفته توسط کاربران تالارهای گفتگو H.A.W.X. 2 نشان می‌دهد بازی‌کننده‌هایی که نسبت به پیش‌خرید این بازی اقدام کرده بودند، نامه‌های الکترونیکی با مضمون تاریخ جدید عرضه‌ی این بازی از سوی تیم سازنده دریافت کرده‌اند.

    قسمت دوم از مجموعه بازی‌های H.A.W.X. که قرار پیش از این در روز سی‌ام سپتامبر سال جاری میلادی در اختیار بازی‌کننده‌های رایانه‌های شخصی قرار بگیرد هم‌اکنون در شبکه‌ی استیم برای انتشار در فصل پاییز برنامه‌ریزی شده است. سایت‌های خرید اینترنتی آمازون و گیم‌استاپ نیز هم‌چنان نسخه‌ی رایانه‌های شخصی را در لیست خود در کنار نسخه‌ی نینتندو Wii که آن هم با تاخیر مواجه شده است، قرار داده‌اند.

    بر اساس اطلاعات منتشر شده به احتمال بسیار قوی نسخه‌ی نینتندو Wii در تاریخ نهم نوامبر سال جاری میلادی در اختیار بازی‌کننده ها قرار خواهد گرفت و نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نیز در تاریخ نوزدهم نوامبر (28 آبان 1389) منتشر خواهد شد. با مسوولان یوبی‌سافت در خصوص صحت و سقم این اخبار تماس گرفته شده است.
    لازم به ذکر است نسخه‌های ایکس‌باکس360 و پلی‌استیشن3 H.A.W.X. 2 از هفته‌ها قبل در اختیار بازی‌کننده‌های این پلت‌فرم‌ها قرار گرفته است.

    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  6. 2 کاربر از Killzone2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #7714
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    روی مرکز زمیــن
    پست ها
    3,410

    پيش فرض



    در مصاحبه ای جدید سخنگویان کپکام و نینجا ثئوری مقایسه های جالبی فرموده اند!
    من مختصر بهشون خواهم پرداخت.


    • ما در کل متوجه نگرانی های طرفداران نسبت به دانته ی جدید هستیم اما نباید نگران بود!
    • شما به سری فیلم های جیمز باند نگاه کنید! چطور یه Reboot اتفاق افتاد و شخصیت داستان کاملا عوض شد.
      (اشاره داره به عوض شدن شخصیت اصلی و اومدن "دنیل کریگ" که یه کشتی گیر دماغ کج بود به جای یه جیمز باند اطو کشیده!)
    • ... مثل اینه که فیلم "گاو خشمگین" (ساخته ی اسکورسیزی) رو با "راکی 3" مقایسه کنید! (چه غلطا :دئ)
    • .. در ادامه هم یه کم دل داری داده و گفته ما با نینجا ثئوری قبلا هم کار میکردیم و میشناسیمشون.
    • و بازم تاکید کرده که نگران نباشید!!



    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  8. 5 کاربر از Behsood بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #7715
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    روی مرکز زمیــن
    پست ها
    3,410

    پيش فرض



    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    این لینک ویدئویی رو که گذاشتم اگه تونستید ببینید حتما!
    خیلی جالب و بانمکه!

    توی این ویدئو پسر آقای Peter Molyneux (رئیس شرکت لایون هید سازنده ی بازی Fable III ) رو میبینید که التماس میکنه! تا Half Life 3 ساخته بشه!



    لوکاس (پسر همین آقایی که در عکس میبینید!) میگه : من واقعا منتظر HL3 هستم ... البته میدونم شما پروژه های دیگه ای مثل Portal 2 و هزار جور بازی خوب دیگه رو در دست دارید!

    من مدت زیادی منتظر بودم و الانم دارم خودم رو با Portal سرگرم میکنم! و به نظرم شما بازی های خیلی باحالی میسازید! :دئ

    یه تیکه هم آقای مدیر بازی جدید اش رو تبلیغ میکنه و میگه :

    “Buy Fable III, not Half Life 3,”

    منبع یورو گیمر.
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by Behsood; 23-09-2010 at 17:28.

  10. 7 کاربر از Behsood بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #7716
    ناظر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Killzone2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    Helghan
    پست ها
    1,978

    پيش فرض پروژه‌ی ساخت مایلو و کیت در لاین‌هد لغو شده است



    بر اساس گزارش سایت خبررسانی یوروگیمر مراحل ساخت و توسعه‌ی بازی رایانه‌ای مایلو و کیت که مدت زمان بسیار زیادی در استودیو بازی‌سازی لاین‌هد بطول انجامیده، بطور کامل لغو شده است.
    یوروگیمر تایید کرد نوزده نفر از متخصصان لاین‌هد که بطور متمرکز بر روی مایلو و کیت فعالیت می‌کردند، پس از لغو شدن پروژه‌ی ساخت بازی مجموعه را ترک کرده‌اند.

    گزارش تاکید می‌کند تیم تکنیکال بازی که مسوولیت هماهنگ سازی آن با حسگر حرکتی کینکت را بر عهده داشته، هم‌چنان به فعالیت خود در لاین‌هد ادامه خواهند داد. بر اساس اطلاعات ارایه شده یک قسمت ویژه از مجموعه بازی‌های افسانه مراحل ساخت و توسعه‌ی خود را بر مبنای حسگر حرکتی کینکت پشت‌سر می‌گذارد و در حال حاضر دو تیم کاملا جداگانه بر روی این سری مشغول به فعالیت هستند.
    البته لازم به ذکر است شخص پیتر مولینیو، خالق مجموعه بازی‌های افسانه و مدیرعامل استودیو بازی‌سازی لاین‌هد در جریان نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای گیمز‌کام که ماه گذشته در شهر کلن آلمان برگزار شده بود، بطور ضمنی خبر از عدم استفاده از حس گر حرکتی کینکت در جریان قسمت سوم از مجموعه بازی‌های افسانه داده بود.

    بازی رایانه‌ای مایلو و کیت برای نخستین بار در جریان نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای E3 سال 2009 میلادی هم‌زمان با معرفی حسگر حرکتی کینکت که در آن زمان با نام پروژه‌ی ناتال شناخته می‌شد، بنمایش درآمد.
    آرون گرین‌برگ از مدیران ارشد بخش تفریحات مایکروسافت در ماه ژوئن سال جاری میلادی در پی اظهار نظری جهانی تایید کرد مایلو وکیت تنها یک دموی تکنیکال بوده و این بازی هرگز در اختیار علاقمندان قرار نخواهد گرفت.

    البته گرین‌برگ چند ساعت بعد اظهارات خود را اصلاح کرد و ضمن تایید ادامه‌ی پروژه‌ی ساخت و توسعه‌ی مایلو و کیت تاکید کرد این محصول در تعطیلات سال نو میلادی که در پیش داریم وارد بازار مصرف نخواهد شد. در ماه ژوئیه مولینیو برای نخستین بار مایلو و کیت را در جریان همایشی که در شهر آکسفورد برگزار شده بود، بنمایش درآورد. البته مولینیو نیز اظهارات گرینبرگ را تکرار و تصریح کرد مایکروسافت برنامه‌ای برای انتشار این بازی در دستور کار ندارد.
    در خصوص صحت و سقم این خبر با مسوولان مایکروسافت تماس گرفته شده است.

    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  12. 2 کاربر از Killzone2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #7717
    آخر فروم باز djmd's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2007
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    1,488

    پيش فرض

    یه شعر بود می گفت ... ان خشت بود که پر توان زد!!! الان یاد اون افتادم !!! یوسف جان شما با این حرفتون کلا بازی کردن دوستان کنسول بازو زیر سوال بردید !!! یجوری گفتید نمیشه هدف گیری کرد من گفتم تا الان حتما بدون نشونه گیری بازی میکردم خودم نفهمیده بودم !!!
    برادر من این حرفتون اصلا جنبه علمی نداشت !!!! باز می گفتین استراتژی میشد بخاطر تعدد دکمه ها در PC بازی کردن روی این پلتفرمو برتر دونست اما بازی های اول شخص بشخصه با کنسول خیلی راحت تر از PC هستم (گفتم بشخصه بعدا نقض نشه حرفم !!دی)
    البته دوستان به این نکته توجه کنن اگر اون بازیهای کنسولی که نام برده شد بر روی لایو یا psn خیلی طرفدار داره , دلیل بر این نیست که حتما FPS رو کنسول بهتر از PC هست و بلعکس ! برای همین بازیهای FPS بر روی PC موس ها می خرن ملت با مبالغی فضایی برای دقت بیشتر ! بحث دقت موس و صفحه کلید در بازی ها FPS کلا جریانش فرق داره با کنترلر !
    شما اگر سری به سایت EA بزنید بخش سرورهای سری Battlefield در نسخه جدید تعداد سرورهای کنسول ها بعضا با PC برابری می کنه ولی خوب ازین بحث نتیجه گیری کردن "که حتما FPS بر روی کنسول از روی PC بهتره" یکم خنده دار به نظر میرسه !
    اصلا چیز عجیبی نیست که mouse & keyboard در بازی های FPS دارای کنترلر دقیقتر (نه بهتر , چون بهتر گفتن تو این مسئله یه نظر شخصیه) هستن ... در مقابل در بازیهای ریسینگ و بازیهای ورزشی کنترولر دقیقتر (به خاطر حرکت 360 درجه ای آنالوگ , چیزی که بر روی صفحه کلید وجود نداره) هست ...
    - دی:

    -- با عرض پوزش برای به میان آوردن بحث صفحات قبل
    -- علت انتخاب متن امین جان صرفا بخاطر ادامه دادن بحث مورد نظر بود , نه پاسخ مستقیم به فرد مشخص
    Last edited by djmd; 25-09-2010 at 23:40.

  14. 5 کاربر از djmd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #7718
    ناظر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Killzone2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    Helghan
    پست ها
    1,978

    پيش فرض بزرگ‌سیاره‌کوچک2 تا ژانویه‌ 2011 تاخیر خورد



    LittleBigPlanet 2
    سازنده : Media Molecule
    ناشر : SCE
    سبک: پلت‌فرمر معمایی
    پلت‌فرم : انحصاری PS3
    تاریخ انتشار : دی-بهمن 1389


    یک خبر کوتاه، مفید و مختصر: مسوولان استودیو بازی‌سازی انگلیسی مدیا مولکول با ارسال پیامی در وب‌سایت رسمی قسمت دوم از مجموعه بازی‌های بزرگ‌سیاره‌کوچک تایید کردند این بازی تا ماه ژانویه‌ی سال آینده‌ی میلادی (دی-بهمن 1389) با تاخیر مواجه شده است.

    پیش از این قرار بود بزرگ‌سیاره‌کوچک2 در تاریخ شانزدهم نوامبر سال جاری میلادی (25 آبان 1389) بطور انحصاری در اختیار بازی‌کننده‌های کنسول پلی‌استیشن3 قرار بگیرد.

    بر اساس اطلاعات منتشر شده LBP2 با قسمت اول کاملا سازگار بوده و بازی‌کننده‌ها می‌توانند از تمام 2 میلیون نقشه‌ای که توسط کاربران LBP طراحی شده است در قسمت دوم نیز استفاده کنند.

    مراحل LBP2 همانند قسمت اول از سه لایه تشکیل شده و بصورت 2.5 بعدی (2.5D) نمایش داده می‌شود. علاوه بر سک‌بوی‌های کوچک، محبوب و دوست‌داشتنی موجوداتی دیگر تحت عنوان Sackbot در بازی حضور خواهند داشت. طراح مراحل می‌تواند به دلخواه هوش مصنوعی Sackbot ها را تنظیم کرده و حتا آن‌ها به دنبال سک‌بوی‌‌های بازی‌کننده‌ها بفرستد.

    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  16. 3 کاربر از Killzone2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #7719
    ناظر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Killzone2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    Helghan
    پست ها
    1,978

    پيش فرض هیلو در فاصله‌ی هر سه سال یک‌بار، کافی نیست



    مسوولان استودیو بازی‌سازی بانجی معتقدند با آهسته و پیوسته پیش رفتن می‌توان بازار را قبضه کرد، هرچند مسوولان بخش تفریحات و سرگرمی مایکروسافت و استودیو بازی‌سازی 343اینداستریز نظر دیگری دارند.
    فیل اسپنسر، مدیر استودیوهای بازی‌سازی بخش تفریحات و سرگرمی مایکروسافت در مصاحبه‌ای اختصاصی با سرویس خبری آی‌جی‌ان در این خصوص گفت: "این موضوع با صراحت در استراتژی کاری ما ذکر نشده است که هر ساله باید شاهد قسمت جدیدی از مجموعه بازی‌های هیلو باشیم. هرچند معتقدم ساخت و انتشار قسمت‌های این سری با فاصله‌ی زمانی هر سه سال یک‌بار نیز کافی نخواهد بود."

    اسپنسر در ادامه‌ی سخنان خود گفت: "سال آینده‌ی دهمین سالگرد خلق مجموعه بازی‌های هیلو خواهد بود و شما می‌بینید که طی ده سال گذشته بازی‌کننده‌ها چقدر تغییر کرده‌اند. تعداد بسیار زیادی از بازی‌کننده‌هایی که هم‌اکنون در حال تجربه‌ی ریچ هستند سن و سالشان به تجربه‌ی قسمت اول از این مجموعه بازی‌ها قد نمی‌دهد و شخصا معتقدم باید فاصله‌ی بین قسمت‌ها کاهش پیدا کند."

    اسپنسر تاکید کرد: "ما با جدیت به فکر ارایه‌ی محصولات بیشتر به مخاطبانمان هستیم و قصد نداریم دو سال تمام آن‌ها را بحال خود رها کنیم. مطمئنا شبکه‌ی ایکس‌باکس‌لایو به ما کمک خواهد کرد با بخش‌های چندنفره‌ی آن‌لاین بازی‌ها در خدمت طرفدارانمان باشیم."
    با توجه به این‌که مجموعه بازی‌های ندای‌وظیفه هر ساله در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌گرد و بنظر می‌رسد الکترونیک‌آرتز نیز با مجموعه بازی‌های بتل‌فیلد و مدال‌افتخار قصد داشته باشد سهمی از این بازار سودآور را به خود اختصاص دهد، مایکروسافت برای کسب درآمد بیشتر باید فاصله‌ی زمانی بین محصولات خود را کاهش دهد.

    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


  18. 3 کاربر از Killzone2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  19. #7720
    آخر فروم باز halflife g's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    دور دور دور....
    پست ها
    2,868

    پيش فرض

    البته دوستان به این نکته توجه کنن اگر اون بازیهای کنسولی که نام برده شد بر روی لایو یا psn خیلی طرفدار داره , دلیل بر این نیست که حتما FPS رو کنسول بهتر از PC هست و بلعکس ! برای همین بازیهای FPS بر روی PC موس ها می خرن ملت با مبالغی فضایی برای دقت بیشتر ! بحث دقت موس و صفحه کلید در بازی ها FPS کلا جریانش فرق داره با کنترلر !
    شما اگر سری به سایت EA بزنید بخش سرورهای سری Battlefield در نسخه جدید تعداد سرورهای کنسول ها بعضا با PC برابری می کنه ولی خوب ازین بحث نتیجه گیری کردن "که حتما FPS بر روی کنسول از روی PC بهتره" یکم خنده دار به نظر میرسه !
    اصلا چیز عجیبی نیست که mouse & keyboard در بازی های FPS دارای کنترلر دقیقتر (نه بهتر , چون بهتر گفتن تو این مسئله یه نظر شخصیه) هستن ... در مقابل در بازیهای ریسینگ و بازیهای ورزشی کنترولر دقیقتر (به خاطر حرکت 360 درجه ای آنالوگ , چیزی که بر روی صفحه کلید وجود نداره) هست ...
    دوستان که ادعا می کنند میان رو هستن بعضا دیده میشه از این طرف و آن طرف بام در حال افتادن هستن ...

    -- با عرض پوزش برای به میان آوردن بحث صفحات قبل
    -- علت انتخاب متن امین جان صرفا بخاطر ادامه دادن بحث مورد نظر بود , نه پاسخ مستقیم به فرد مشخص

    اصلا بحث این نیست که کدوم بهتر اجرا می کنه و کدوم دقیقتر ...یکی از دوستامون گفتن fps تو کنسول هیچ دقتی نداره و "سونودا" مزخرف گفته من هم جواب ایشونو دادم...... .



    دوستان که ادعا می کنند میان رو هستن بعضا دیده میشه از این طرف و آن طرف بام در حال افتادن هستن ...
    بنده حقیقت رو گفتم و از کسی یا چیزی هم طرفداری نکردم با آمار حرف زدم همه برن قضاوت کنن......

    شما هم لطفا نقش کمک داور رو تو فروم بازی نکنید .......ممنون
    Last edited by halflife g; 23-09-2010 at 21:17.

  20. این کاربر از halflife g بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •