تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 47 از 237 اولاول ... 374344454647484950515797147 ... آخرآخر
نمايش نتايج 461 به 470 از 2369

نام تاپيک: *+=[پشتیبانی]=+* Unity/آموزشها در اینجا

  1. #461
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    امید جان عجب حالی به بروبچ یونینتی کار می دی دمت گرم.

    من با یک مشکل جدی برخورد کردم حجم پلی گانها بازی که دارم می سازم توی یک لول 1.5 میلیون شده ولی این قابلیت یونیتی که اجسامی که تو دید نیستند رو رندر نمی کنه ظاهرا درست عمل نمی کنه . این نرخ فریم هم که معلوم نیست از کجاش وارد رقم اعشار می شه و مثلا 14567 یعنی همین عدد یا 14.567 فریم بر ثانیه .
    قابلیت level of detail هم که یونیتی نداره . موندم چی کار کنم با این بازی.
    سلام ... کدش رو راحت میتونید بنویسید ولی پیشنهاد من استفاده از Level of Detail هست

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    حتما لینک بالا رو ببینید ... خیلی عالیه

  2. این کاربر از saeed_cpu_full بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #462
    آخر فروم باز Omid_Sadeghvand's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    تهــــــــــــــران
    پست ها
    1,469

    پيش فرض

    Unity 3.0 RC1 ورژن جدید یونیتی به همراه یک پروژه ( Unity Bootcamp Demo )


    لینک دانلود بدون پروژه با حجم 212 مگابایت

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    لینک دانلود به همراه پروژه با حجم 416 مگابایت

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    اگر روش رایگان استفاده کردن رو بلد هستید دانلود کنید!
    Last edited by Omid_Sadeghvand; 21-09-2010 at 11:03.

  4. 3 کاربر از Omid_Sadeghvand بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #463
    کاربر فعال انجمن ساخت و توسعه بازی Prince_ of _Persia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    992

    پيش فرض

    سلام ... کدش رو راحت میتونید بنویسید ولی پیشنهاد من استفاده از Level of Detail هست
    ممنون سعید جان . من مشکلم با نوشتن کد حل کردم . مشهای که تو فاصله دور هستند ناپدید می شوند و رندر نمی شند.
    این lod ظاهرا بتا هست تست می کنم ببینم چطوریه.

  6. #464
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,590

    پيش فرض

    این یونیتی 3 فول ورژن بالاخره کی میاد ؟

  7. #465
    آخر فروم باز Omid_Sadeghvand's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    تهــــــــــــــران
    پست ها
    1,469

    پيش فرض

    تفاوت Terrain در Unity 2.6.1 و Unity 3.0

    Unity 2.6.1 Island




    Unity 3 Bootcamp


  8. 3 کاربر از Omid_Sadeghvand بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #466
    کاربر فعال انجمن ساخت و توسعه بازی Prince_ of _Persia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    992

    پيش فرض

    خیلی عالی شده . من رو یاد alan wake می اندازه. این سیستم ترین تو 2.6 مشکل عجیبی تو سایه ها داشت همونطور که تو تصویر اولی هم معلوم سایه درختان و سنگ ها روی ترین نیافتاده. سیستم نور پردازیش خیلی عاله شده. حیف که پرسرعت فعلا ندارم نمی تونم این نسخه جدید رو دانلود کنم.

    این یونیتی 3 فول ورژن بالاخره کی میاد ؟
    فکر نکنم این نسخه ای که امید جان گذاشتن خیلی با فول ورژن تفاوت کنه . البته امید جان باید توضیح بدن چه تفاوتهایی داره.

  10. #467
    آخر فروم باز Omid_Sadeghvand's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    تهــــــــــــــران
    پست ها
    1,469

    پيش فرض

    من این نسخه رو دانلود کردم و از free استفاده میکنم!
    تمام مشکلاتی که یونیتی داشته، اینجا مطرح شده
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


    من فکر کنم که این نسخه هم بتا است!
    فقط بگم که من با پروژه Bootcamp کلی حال کردم با این که من بدون سایه ها و image effect اجرا کردم ولی خیلی خفن ساختن!


    این آخر گرافیک بود که من اجرا کردم، اگر pro باشه گرافیک ده برابر این میشه







    افکتهایی استفاده شده در این پروژه که فقط روی pro اجرا میشن
    Color Correction (Curves)
    Bloom and Flares
    Sun Shafts
    Depth of Field
    Screen Space Ambient Occlusion (SSAO)


    در این ورژن یونیتی، 22 افکت تصویری هست!
    سیستم Decal هم به این ورژن اضافه شده( اون کاغذهای روی زمین در عکس سوم از Decal استفاده شده! )
    Last edited by Omid_Sadeghvand; 21-09-2010 at 19:28.

  11. 3 کاربر از Omid_Sadeghvand بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #468
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,590

    پيش فرض

    امید جان ترو خدا بیخیال شو دلم آب شد رفت

  13. این کاربر از Mostafa 3D بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #469
    کاربر فعال انجمن ساخت و توسعه بازی Prince_ of _Persia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    992

    پيش فرض

    جالبه . مگه اون قابلیت pro که 30 روز فعال می شه تو این نسخه وجود نداره؟!
    خیلی خوبه یعنی در حالت free اینقدر بهمون حال می ده. راحت می تونید بازی در حد روز بسازید و منتشر کنید خیلی عالی می شه.
    نداشتن سایه تو نسخه مجانی هم که با lighmap حل می شه.

    راستی این بازی ساده رو هم با یونیتی 2.6 نسخه رایگان ساختن و برای فروش گذاشتن . سعی کنید از این بازیها ساده بسازید زیاد سخت نگیرید . بازی سازی مستقل یعنی همین :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    شما هم اگه بازی هایی از این دست می شناسید معرفی کنید تا یک تحقیقی درباره فروش بازیهای مستقل داشته باشیم.
    Last edited by Prince_ of _Persia; 22-09-2010 at 08:19.

  15. #470
    آخر فروم باز Omid_Sadeghvand's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    تهــــــــــــــران
    پست ها
    1,469

    پيش فرض

    جالبه . مگه اون قابلیت pro که 30 روز فعال می شه تو این نسخه وجود نداره؟!
    خیلی خوبه یعنی در حالت free اینقدر بهمون حال می ده. راحت می تونید بازی در حد روز بسازید و منتشر کنید خیلی عالی می شه.
    نداشتن سایه تو نسخه مجانی هم که با lighmap حل می شه.

    راستی این بازی ساده رو هم با یونیتی 2.6 نسخه رایگان ساختن و برای فروش گذاشتن . سعی کنید از این بازیها ساده بسازید زیاد سخت نگیرید . بازی سازی مستقل یعنی همین :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    شما هم اگه بازی هایی از این دست می شناسید معرفی کنید تا یک تحقیقی درباره فروش بازیهای مستقل داشته باشیم.
    تا زمانی که نسخه رایگانه و سایه ها حذف شدن نمیشه Lightmap ساخت! چون بر اساس سایه هایی که داده میشه Lightmap میسازه!
    باید در مایا یا مکس lightmap ساخت!

  16. این کاربر از Omid_Sadeghvand بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •