تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
ماهان سرور
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 411 از 607 اولاول ... 311361401407408409410411412413414415421461511 ... آخرآخر
نمايش نتايج 4,101 به 4,110 از 6066

نام تاپيک: Microsoft Flight Simulator X

  1. #4101
    ناظر بخش فنی و تخصصی انجمن اتومبیل kasra2002's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,831

    پيش فرض

    سلام دوستان
    منم 3-4 ماهی هست با این شبیه ساز کار میکنم...
    البته نسخه نوین پندار رو دارم چون نسخه معمولیش گیرم نیومد اگر کسی نسخه انگلیسی رو داره بگه هر چقدر بشه تقدیم میکنم شیراز هم هستم.
    بعدش چند تا سوال داشتم.
    1) فرکانس VOR و ILS هر دو تاشون توی قسمت NAV1 باید زده بشن ؟
    2) NAV2 واسه چیه ؟ مگه ما با NAV1 کار نمیکنیم ؟
    3) VOR فقط برای زمان های حساس هست دیگه ؟ به طور عادی که ما با VOR کاری نداریم چون مرکز داره جهت رو میگه، درسته ؟
    4) من فعلا دسته ندارم واسه همین با کیبرد که بازی میکنم یک مشکلی دارم اونم اینکه وقتی میخوام تیک آف کنم هر چی دکمه 2 رو میزنم و نگه میدارم بعضی وقت ها سر هواپیما بالا نمیره ..؟ با End هم که چند بار میزنم چون سر هواپیما بالا نمیره، مجبور میشم بیشتر روی End بزنم که سر هواپیما بالا بره ولی بعدش دیگه خیلی زیاد بالا میره و استال میکنه ... چی کار کنم تا بدون دردسر و به اندازه کافی سر هواپیما موقع تیک آف بالا بره ؟
    5) من چندین بار سعی کردم 747 رو فرود بیارم هم دستی و هم ILS اما نمیتونم و تا به خودم میجنبم از روی فرودگاه رد شدم یا سقوط میکنم، کسی میتونه بیشتر درمورد فرود و ILS توضیح بده البته مطلبش رو خوندم ولی نمیدونم چرا نمیشه...؟
    سلام دوست عزیز گیر آوردی ؟

    سلام بر همگی
    من با اجازتون یه پیشنهاد دارم که یه تاپیک جدید بسازم فقط برای گذاشتن فایل ها و دانلودی های مهم
    که گردش در صفحه ها رو با مشکل روبرو نکنه
    مثلا من دیروز نتونستم بیام 6 صفحه عقب افتادم
    اگه موافقین بگید لطفا اینجوری با اینکه حجم ترافیک این تاپیک پایین نمیاد همه به یه دسته بندی راحت هم میرسند.

    ---------- Post added at 11:39 AM ---------- Previous post was at 11:37 AM ----------

    دوستان این سایت کاپیتان سیم فیری دانلود داره؟

  2. #4102
    آخر فروم باز esfehanei's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    قم
    پست ها
    2,165

    پيش فرض

    دوستان
    من دیشب این 380ویلکو رو دان کردم اینم تصویر کاکپیتش


    اگه میشه مکان آی ال اس ها و.... رو مشخص کنید
    ممنون میشم
    باتشکر

  3. #4103
    ناظر بخش فنی و تخصصی انجمن اتومبیل kasra2002's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,831

    پيش فرض

    دوستان سایت کاپیتان سیم فیری دانلود داره
    ؟
    من یه 727 دمو دانلود کردم هیچکاری نمی کنه فقط راه میره اونم با در باز و مهماندارر

  4. #4104
    پروفشنال babak_deghat's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    محل سكونت
    شــیــر ا ز
    پست ها
    614

    پيش فرض

    تصویر زیر عکسی که توانستم از تنها هواپیمای f-16 که در ایران وجود دارد بگیرم . زمان شاه 300 فروند از این هواپیما سفارش داده شد که کمی بعد به خاطر انقلاب ، هیچکدامش به ایران نرسید . اما قبل از انقلاب برای نمونه دو فروند به ایران تحویل داده شد که یکی را همان زمان تشریح کردند و دیگری هم هنوز همینجاست . حتی در جنگ عراق هم به دلیل تک بودن از آن استفاده نشد

  5. 6 کاربر از babak_deghat بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4105
    آخر فروم باز robert's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    2,438

    پيش فرض

    دوستان
    من دیشب این 380ویلکو رو دان کردم اینم تصویر کاکپیتش


    اگه میشه مکان آی ال اس ها و.... رو مشخص کنید
    ممنون میشم
    باتشکر
    پنلش جالب نیست... این یکی بهتره...

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    برو تو همون سایت flightsim و از قسمت دانلود پنل fsx این پنل رو انتخاب کن...

  7. این کاربر از robert بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #4106
    آخر فروم باز esfehanei's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    قم
    پست ها
    2,165

    پيش فرض

    برای شما بهتره روبرت جان
    من ای 380صفحه 395همینجا رو دان و نصب کردم و اینه
    اگه چیز دیگه ای هست برای شما اگه میشه به من بدید
    خیلی لازم دارم
    ضمنا
    اون سایتی که شما گفتید من رفتم و نبود اگه میشه شما بهم بدید
    خیلی خیلی ممنون میشم
    باتشکر فراوان

    خطرناکترین فرودگاه جهان


    این فرودگاه که در یک جزیره کوچک نیمه دانمارکی نیمه فرانسوی قرار دارد

    به خاطر رار گرفتن این فرودگاه در ساحل و بلند شدن ها و نشستن های هواپیما در نزدیک ترین نقطه به مردم

    خطرناک ترین فرودگاه نام گرفته است

    اینم عکساش:














    میگم این فرودگاه جون میده برایمن
    من همیشه یه 100متر قبل از باند تقریبا چرخام میاد روی زمین
    چون خیلی حرفه ایم
    اگه کسی جاشو پیدا کرد بگه منم بپرم

  9. #4107
    ناظر بخش فنی و تخصصی انجمن اتومبیل kasra2002's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    پست ها
    1,831

    پيش فرض

    دیده بودم این عکسارو بازم دارم از این مدلی ها

  10. #4108
    آخر فروم باز esfehanei's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    قم
    پست ها
    2,165

    پيش فرض

    خطرناکترین فرودگاه های جهان


    موقعیت و مکان احداث فرودگاه‌ها، در واقع از امنیت زیرساختی و هوایی بالایی برخوردار است، زیرا ترافیک سنگین هوایی، طراحان را به ساخت محیطی ایمن برای مردم وا می‌دارد.

    ده تا از خطرناک‌ترین فرودگاه‌های جهان از این قرارند:
    فرودگاه پارو، بوتان:
    این فرودگاه در وسط رشته کوه‌های هیمالیا قرار گرفته است و اگر دقیق تر بگوییم در وسط یک دره تنگ و باریک. کوه‌های سربه فلک کشیده اطراف این فرودگاه کوهستانی 4900 متر از سطح دریا ارتفاع داشته و این کاشانه هواپیماهای کوچک و بزرگ را به آغوش گرفته است. در این میان، خلبان‌های ماهر و کار آزموده تنها مردمانی هستند که می‌توانند پرنده‌های فلزی خود را با عبور از بلندی‌های سرپوشیده مجاور فرودگاه به سلامت روی سطح باند به فرود آورند.

    فرودگاه بین المللی شاهزاده جولیانا، سنت مارتین:
    بزرگترین مشکل این فرودگاه باند فرود آن است که امتدادی 2180 متری دارد. وسعتی که تنها برای جت‌های کوچک و متوسط مناسب است. اما، این فرودگاه که اکنون دومین فرودگاه شلوغ منطقه نامیده می‌شود به غیر از پرنده‌های جت کوچک،میزبان پهن پیکرهایی همچون بویینگ 747 و ایرباس A340s بوده که با معضلات فراوانی برای فرود آمدن در باند آن مواجه هستند. مشکلی همچونه برخورد با فنس‌های اطراف.
    فرودگاه ملی ریگان، واشنگتن دی سی:
    فرودگاه ملی ریگان، دقیقاً در مرکز دو منطقه ممنوعه هوایی قرار گرفته است. موقعیت ویژه این فرودگاه باعث شده است تا خلبانان برای فرود روی باند آن از بین دو ساختمان مهم آمریکا، پنتاگون و مقر فرماندهی سیا، عبور کنند. اما، مشکل اساسی، مربوط به زمان برخاستن هواپیماها است. امری که نیازمند اوج گیری سریع و گردش به چپ به موقع توسط خلبانان برای اجتناب از برخورد با کاخ سفید است.
    فرودگاه جیبلارتار:
    گستره پهن دریای مدیترانه از سمت شرق و خلیج بکر و دست نخورده آلجیسیراس(Algeciras) از سمت غرب، این فرودگاه را در بر گرفته اند. باند فرودگاه 1828 متر طول دارد، از اینرو خلبانان برای مانور در این باند نیازمند تبحر، تخصص و تجربه بالایی باید باشند.
    باند فرود ماتکان، لسوتو:
    این فرودگاه در لبه دهلیز یا راهرویی کوهستانی به طول 2030 متر قرار گرفته است. فرودگاهی با باند فرود پر دردسر برای خلبانان. به گفته خلبانان، امتداد واقعی این باند 399 متر است، زیرا هواپیماها برای پرواز و سرعت گیری مجبور به طی مسیری سربالایی به مسافت 609 متر هستند.

    فرودگاه بارا، اسکاتلند:
    فرودگاه بارا، در حاشیه بیرونی جزایر هیبریدی اسکاتلند در منطقه بارا قرار گرفته است. باند فرود این فرودگاه، خلیج عریض و کم عمقی است که سهولت و سختی فرود روی آن رابطه مستقیمی با جزر و مد آب دریا دارد.

    فرودگاه تونکونتین، تگوسیکالپا، هندوراس:
    ارتفاع این فرودگاه از سطح دریاهای آزاد هزار متر است و هواپیمایی بزرگتر از بوئینگ 757، قادر به فرود روی آن نیستند. به جز باند 1862 متری آن، هواپیماها مجبورند برای رسیدن به فرودگاه از منطقه‌ای کاملا کوهستانی گذر کنند. پس از رسیدن به فر ودگاه هم، خلبان‌ها، اگر از تبحر بالای برخوردار باشند، مجبور به انحرافی 45 درجه بوده و باید دقایقی پیش از نزدیک شدن به فرودگاه به سرعت از ارتفاع خود بکاهند.
    فرودگاه بین المللی جان اف کندی، نیویورک:
    من خودم اینجا رفتم به نظرم یکی از بهترین فرودگاه های جهانه

    قرار گرفتن فرودگاه مشهور کندی در نزدیکی دو فرودگاه دیگر نیویورک به نام های لاگاردیا(La Guardia) و نیو آرک (Newark) و ترافیک هوایی سنگین این منطقه، معضلات فراوانی را برای خلبان‌ها برای اجتناب از برخورد با یکدیگر به وجود آورده است. نصب سیستم‌های صدا گیر در این فرودگاه که از سال 1964 تاکنون فعالند، سقف پروازی 457 متری و ایمن را برای خلبانان به وجود آورده و فضای دید هشت کیلومتری را پیش از فرود در باند شماره 13 غربی در اختیار آنها قرار داده است.
    فرودگاه مادیرا، فونچال، مادیرا:
    فرودگاه مادیرا را کوه‌ها و اقیانوس از هم جدا کرده است. فرود آمدن در چنین فرودگاهی به خلبانانی خبره نیازمند است. خلبانانی تعلیم دیده که آموزش اختصاصی برای فرود در مناطقی ناهموار دیده‌اند. با این وجود باند فرود 2743 متری آن با امتداد و گسترش مخصوص به خود تا حدودی، راحتی را برای خلبانها به وجود آورده است. اگر چه نباید از برخی از بخش‌های خطرناک آن گذشت. خلبان در این منطقه پیش از فرود، باید کوههای مقابل را هدف قرار داده و در آخرین دقیقه کاهش ارتفاع دهد.
    فرودگاه یوآنکو ای.ایروسکین، سابا، جزایر آنتیل هلند:
    این فرودگاه در منطقه‌ای حادثه خیز در ناحیه شمال شرقی جزیره آنتیل هلند قرار دارد. جزیره‌ای عجین شده با بادهای اقیانوسی سهمگین که خلبان‌ها و هواپیماهایشان را به نبردی سخت با خود همراه می‌سازد، باند فرود این فرودگاه تنها 399 متر طول دارد و به همین جهت قدرت مانوری اندک را هنگام فرود خلبان‌ها در اختیارشان قرار می‌دهد.


    ارسال شده توسط خبرنگار MMIC : جمشید غضنفریان

  11. #4109
    حـــــرفـه ای ebicross's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    مـشـهـد
    پست ها
    3,508

    پيش فرض

    من دیگه نقل قول نمیکنم زود سر هم بندی میکنم جواب میدم دیگه ببخشید:

    تاپیک دوم در مورد یک بازی (چون انجمن بازی هست متاسفانه اگر بگیم نرم افزار که کلا جمعمون میکنند) نمیشه زد. اگر بزنید باید با هماهنگی کامل مدیرها و همکاران انجمن باشه. البته من هنوز هم بعد از دو سال منتظر همکاری مدیرهای رده بالا هستم برای ایجاد تالار سیمولاتور. متاسفانه چون ما اینجا تنها تاپیک سیمولاتور رو داریم و سیمولاتورهایی مثل Lock On - Flanker - Train Simulator - Trainz و غیره طرفدار نداره و تاپیکی هم نداره کسی به فکر ما نیست.
    البته خیلی از دوستان قدیمی ما توی این تاپیک به خاطر همین مشکلات از ما جدا شدند که میشه به بهرام چوبینه و خیلی های دیگه (و اخیرا Tommy) اشاره کرد که با وجود سطح علم بسیار بالاشون رفتند از این تاپیک.
    خلاصه دیگه باید مدیرها رو برای این موضوع تحت فشار گذاشت که البته من هرچی تحت فشار گذاشتم جواب نداد و میترسم یه بادی بیاد و منو پرت کنه از P30world بیرون.

    در مورد XP گرفتن (همون امتیاز) توی FSP:
    هیچوقت از باند اکتیو پرواز نکنید. 2 دقیقه تاکسی کنید و به خاطر موزیک گذاشتن امتیاز بگیرید.
    AutoBrake واجب نیست. اگر باند به اندازه ی کافی بلنده نیازی نیست ترمز کنید. تا حدود 80 نات ریورس کنید و بعدش هم که اسپویلر هست و فلپ هم بازه و با ترمز های کوچک سرعت رو به 15 نات برسونید و بدون توقف از مسیرهای خروجی برین بیرون.

    برای معطل کردن توی هوا میتونید از آموزشهایی که توی نسخه ی جدید Flight School هستش استفاده کنید. یکم صبر کنید بزودی میاد.

    بعد دوست عزیز Esfehani به نظرم بیخیال A380 شو. حداقل برای FSP نخریش ها. به جون 555 تا مسافر رحم کن.
    به نظرم شما فقط با 737 تمرین کن. 747 واقعا سخته. هر هواپیمایی که نشست دلیل نمیشه فرود درست باشه. برای تست تبحر توی فرود باید Realism رو روی بالا بزارید و بعد امتحان کنید.
    737 به خاطر قابلیتهای زیاد و کنترل عالی که داره میتونه پروازهایی با امتیاز بالا بهتون بده.

  12. 3 کاربر از ebicross بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #4110
    آخر فروم باز esfehanei's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    قم
    پست ها
    2,165

    پيش فرض

    نه اصلا فکرشم نکن
    من نمیتونم از اون ارباش بگذرم
    خوب حالا 500نفرم مردن چی میشه؟
    چند میلیارد آم تو کره زمینن حالا 500نفرشون بمیرن

    من خودم از اون 737خوشم میاد وقتی بلد نیستم چی کنم؟
    الان اگه پست های منو تو این تاپیک بخونی 90درصدش همینه
    بابا بلد نیستم خوب چی کنم؟
    اون یوتیوبم زیر و رو کردم اصلا نبود یه چن تا بود بدرد خودشون میخورد
    من فقط 747بلدم اونم چون تو اون کتابه بود
    این جدیدش هم که هنوز چاپ نکردی
    خوب زود باش دیگه
    حالا میخوای یه پیش نمایش برای من بفرست تا کارم راه بیوفته بعد اونو یه کاریش بکن

    ---------- Post added at 01:51 PM ---------- Previous post was at 01:50 PM ----------

    دوستان کسی آرم شرکت های هواپیمایی و مسافر بری رو داره؟
    برای اف اس پی میخوام

    ایرانی یا خارجی فرقی نداره

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •