ببین یسری اصول تو طراحی جدید وجود داره مثل رعایت همرنگ بودن بخشهای خارجی با هم و بخشهای داخلی باهم.
در مورد طراحی داخلی با عکسی که از داشبورد 111 وجود داره مشخصه واورنه بهش عمل کرده و هماهنگی و همرنگ بودن طرح اصلی داشبورد رو بهم زده.
به عکسش توجه کن میبینی اومده در بخش میانی داشبورد که با زمینه ی خاکستری از جنس مواد نرم احاطه شده بشکل کاملاً ناهمگونی از پلاستیک سفت مشکی و ارزون قیمت پرایدهای قدیمی استفاده کرده.
یه استثنا این وسط وجود داره و اون زمانیه که طراح میاد از طرح چوب استفاده میکنه یا ابداع جدید با رعایت خطوط داخلی و خارجی صورت میده تا حدودی شبیه داشبورد تیبا
این استثنا قابل قبوله ولی نه اینکه طرح هماهنگ اولیه ی مینیاتور موجود در 141 که از خطوط بدون زاویه ی گرد و ملایم و داشبورد یک تکه و یکرنگ استفاده کرده رو بیایی بهم بزنی و یه طرح من درآوردی تر که هیچ هماهنگی درش نیست و ترکیبیه از خطوط گرد جدید و خطوط 4 گوش قدیم رو بدی بیرون!
در 141 نگاه کن حتی رعایت بیشتر این تناسبات باعث شده حتی دکمه های رادیوپخش هم متناسب با خطوط داشبورد بصورت مدور و حلقوی طراحی شه
البته توی ایران کی این چیزا براش مهمه یا اصلاً کی به دقایق طراحی بیرونی و داخلی توجهی میکنه.ملت بیچاره فقط دنبال یه 4چرخه ان
ضمناً گذاشتن فرمون سه تکه که گفتی بخاطر اسپرتی تر شدنشه مثلاً



.gif)
جواب بصورت نقل قول
.gif)



.gif)
)) طوریکه حالا زیرش موندن چه خاکی بر سر کنن و ایرانخودرو بعد کلی فشار افکار عمومی مجبور شده بعد اینهمه سوانح و کشتار بیاد با کلی منت بگه فقط ABS براشون نصب میکنیم 
.gif)

