تو 405 و آر دی و روآ هر وقت STOP روشن میشه . یعنی هر وقت نه.بیشتر اوقات مال فشنگی آب هستش.
یک فشنگی از ماشین یکی دیگه باز کن بنداز رو ماشینت ببین از فشنگی نیست.
تو 405 و آر دی و روآ هر وقت STOP روشن میشه . یعنی هر وقت نه.بیشتر اوقات مال فشنگی آب هستش.
یک فشنگی از ماشین یکی دیگه باز کن بنداز رو ماشینت ببین از فشنگی نیست.
جدا؟ فشنگي كجا هست؟
والا
راستش من پراید کار نکردم اما اون ماشین ها تو رادیاتور میخوره و یک فیش میره توش.
چند روزه پیش منم همین مشکل روشن شدن چراغ چک و داشتم
آقا سرت و درد نیارم وووو بگم مشکل از چیه
مقاومت فن یه سوکتش سوخته بود (روی سینه ی فنه)
وقتی مقاومت میسوزه به محضه این که فن بخواد روشن بشه چراخ چک روشن میشه
امیدوارم مشکل از این باشه خرجش هم فقط 3 تومنه
یا حق
اخه من همون موقع که روشن میکنم چراغه روشن میشه. به فن نمیرسه
چراغ چک به دلایل زیادی روشن میشه. یکی از اون دلایل مقاومت فنه. احتمالا یکی از سوکتها کنده شده یا یه سنسور مهم درست عمل نمیکنه. اگه بگی ماشین دقیقا چه مشکلی داره شاید بشه به رفع عیب کمک کرد.
اطلاعات کامل بدید لطفا.
چراغ چک دائم روشن بود. بردم دیاک زد گفت سنسور میل بادامک خرابه.اونو عوض کرد، چراغ خاموش شد ولی فرداش دوباره روشن شد.پس فرداش کلا چراغ چک روشن نشد.هی چند روز اینطوری بود. یه بار روشنه یه بار خاموشه ولی اکثر مواقع روشنه.جدیدا هم یه صدای سوت از ماشین میاد. یه سوت کوچیکی میکشه.مصرف بنزین هم به نظر یه مقدار زیاد شده
دلم نمیاد دوباره ببرم تعمیرگاه. همشون کلاه بردارن
این سنسور فن دقیقا کجاست؟ خودم میتونم چکش کنم یا عوضش کنم؟
سنسور نقطه مرگ بالا یا سنسور میل سوپاپ به خصوص تو مدلهای 88 و 89 پراید مشکل دارن. البته اکثرا مشکل از سنسور نیست بلکه مشکل از میل سوپاپ یا خود سر سیلندره.
یادت باشه اگه این سنسور مشکل داشته باشه ماشین گاه و بیگاه خفه گاز می خوره و دور موتور معمولا از 2500 بالاتر نمیره.
شما اسم، مدل ماشین و سال ساختشو نگفتی؟
پراید انژکتوری مدل 83
خفه هم گاز نمیخوره
فشنگی رو تست کن ضرر نداره
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)