تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
ماهان سرور
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 48 از 905 اولاول ... 384445464748495051525898148548 ... آخرآخر
نمايش نتايج 471 به 480 از 9044

نام تاپيک: عیب یابی و تعمیر خودرو

  1. #471
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Jul 2007
    محل سكونت
    کنار ثامن
    پست ها
    161

    پيش فرض

    سلام. ماشینم پرایده. صدای موتور خیلی توی کابین میاد و اذیتم میکنه.
    چیکار کنم که درست بشه و چقدر خرج بر میداره. ممنون.

  2. #472
    حـــــرفـه ای D r i v e r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    کرمانشاه
    پست ها
    4,985

    پيش فرض

    سلام. ماشینم پرایده. صدای موتور خیلی توی کابین میاد و اذیتم میکنه.
    چیکار کنم که درست بشه و چقدر خرج بر میداره. ممنون.
    من از چند نفر شنیدم که داشبورد رو باز کردن و پشتش رو عایق کاری کردن
    میتونه تاثیر زیادی داشته باشه

  3. این کاربر از D r i v e r بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #473
    کـاربـر بـاسـابـقـه sourena's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2005
    محل سكونت
    اسرائیل - اورشلیــم
    پست ها
    3,296

    11

    من از چند نفر شنیدم که داشبورد رو باز کردن و پشتش رو عایق کاری کردن
    میتونه تاثیر زیادی داشته باشه
    فرمايش درايور عزيز درسته كاملا!


    سلام. ماشینم پرایده. صدای موتور خیلی توی کابین میاد و اذیتم میکنه.
    چیکار کنم که درست بشه و چقدر خرج بر میداره. ممنون.
    يكي از روشها اينه كه نمد بزاري روي در كاپوت! تو بازار هم موجوده!

    تاثير زيادي تو صدا و حرارت و اينا داره

  5. 2 کاربر از sourena بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #474
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    پست ها
    142

    پيش فرض

    سلام دوستان
    ميخواستم بدونم بهترين دور موتور براي سلامت موتور چيه و بهتره دور موتور در حركت تو چه رنجي باشه؟

  7. این کاربر از 4mir بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #475
    پروفشنال mra680's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    ايران-تهران
    پست ها
    563

    پيش فرض

    سلام دوستان
    ميخواستم بدونم بهترين دور موتور براي سلامت موتور چيه و بهتره دور موتور در حركت تو چه رنجي باشه؟
    بستگي به خودرو داره كه از چه موتوري استفاده ميكنه
    بعضي خودرو ها حداكثر گشتاور توي 2500 هست بعضي ها توي 4200
    ولي عموما بهترين رنج زير 4000 و بالاي 2500 ميباشد
    براي خودرو هاي جديد تر كه زمان باز بودن سوپاپ متغير هست بسته به ميزان دور خودرو موتور زمان هيدروليكي سوپاپ هارو تشخيص ميده
    نوع خودرو رو حتما ذكر كن رفيق

  9. #476
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    پست ها
    142

    پيش فرض

    بستگي به خودرو داره كه از چه موتوري استفاده ميكنه
    بعضي خودرو ها حداكثر گشتاور توي 2500 هست بعضي ها توي 4200
    ولي عموما بهترين رنج زير 4000 و بالاي 2500 ميباشد
    براي خودرو هاي جديد تر كه زمان باز بودن سوپاپ متغير هست بسته به ميزان دور خودرو موتور زمان هيدروليكي سوپاپ هارو تشخيص ميده
    نوع خودرو رو حتما ذكر كن رفيق
    پراید :43:

  10. #477
    پروفشنال mra680's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    ايران-تهران
    پست ها
    563

    پيش فرض

    خوب دقيقا حداكثر گشتاور موتور پرايد در دور 2500 تا 2700 هست
    حداكثر قدرت موتور دور 4800 تا 5000 هزار با توان 62 تا 65 اسب بخار
    اگه ماشينت صفر هستش:
    بهترين حالت آب بندي اينه كه كم كم به ماشين فشار بياري
    هر ماه يا هر 1000 كيلومتر 500 دور اضافه كني
    از 2500 شروع كن برو تا 5000 يعني توي 5 / 6 ماه وقت داري واسه آب بندي
    هرچي هم وزن خودرو افزايش پيدا كنه شما مجبور بار موتور رو افزايش بدي
    چون توي دور هاي زياد فرصت براي روغن كاري كم هستش پس درگيري و ااستهلاك قطعات زياده پس 4000 دور بهينه ترين هست واسه پرايد
    با وضع آلودگي تهران تعويض ----- هوا و روغن و خود روغن زودتر از موعد تاريخ كاركرد روغن باشه.يعني 2000 هزار تا زود تر عوض كن
    پرايد جزو ماشين هايي نيست كه بتوني توي دور هاي بالا زياد ازش كار بكشي

  11. این کاربر از mra680 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #478
    حـــــرفـه ای heinrich_himmler's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    607

    پيش فرض

    سلام.
    خدمت دوست خوبمون عرض شود که بهترین دور موتور به معنای تام که شما فرمودید معنیی نداره!
    شما باید منظور خودتونو کاملتر بیان کنید:
    از نظر مصرف سوخت؟
    از نظر بیشینه قدرت؟
    از نظر بیشینه گشتاور؟
    از نظر استهلاک وارده به موتور؟
    ...
    واژه آب بندی دیگه به اون صورت قدیم برای خودروهای امروزی معنی نداره، مضافا بر اینکه تند رفتن یا کند رفتن هم به معنی فشار بر موتور نیست!
    در حقیقت داستان کمی متفاوته، این تفاوت از چیزی ناشی میشه که اکثر مردم کمترین توجه رو بهش دارن اما مهمترین بخش نشاندهنده هاییه که مقابل اونهاست:
    عقربه دور موتور!
    دورموتور معمولی برای پراید معمولا 2 تا 4 هزاره اما باید بدونید که کمترین مصرف سوخت در دنده 5 و دور 2500 بدست میاد (البته در جاده کفی و شرایط استاندارد) بیشینه گشتاور شما در 3750 دور بر دقیقست و این به این معنیه که اگه شما راننده فرزی هستید باید دنده پراید خودتونو در 4750 دور بر دقیقه تعویض کنید تا بیشترین گشتاور موتور رو پس از تعویض دنده داشته باشید.
    بیشترین قدرت هم در5000 تا 5500 دور بر دقیقست.
    بهترین راه آب بندی موتور پراید استفاده معمولی تا قبل از عملیات سرویس اولیه (800تا 1500 کیلومتر و 6 ماه پس از تاریخ تولید) و توجه به این موضوعه که اگه همیشه در دورهای پایین 4000 دنده عوض کنید گرچه استهلاک پایین و مصرف بهینه دارید اما برای پرهیز از تبدیل شدن اون موتور به یه موتور به اصطلاح تنبل لازمه که گاهی تعویض دنده در دورهای بالای 4000 اتفاق بیفته.
    دوستانی که پرایدهای انژکتوری مدلهای ساژم و زیمنس دارند نگران نباشند!
    سیستم مدیریت موتور در این دو مدل به صورت اتوماتیک پاشش انژکتورها رو در 6000 هزار دور بر دقیقه قطع کرده و مانع افزایش دور موتور بیش از این مقدار میشه و نگران ترکیدن موتور پرایدتون نباشید.
    همچنین از گاز دادن در حالت درجا به شدت اجتناب کنید. این امر استهلاک شدید موتور رو به دنبال داره.

  13. 2 کاربر از heinrich_himmler بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #479
    در آغاز فعالیت elnino2009's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2010
    پست ها
    8

    پيش فرض

    سلام به تمامی اساتید محترم.
    من یه پراید دوگانه سوز صفر گرفتم که دور موتور اومن بیشتر مواقع میاد روی 1500 تا 2000 تا حالا سه بارم بردم گارانتی.
    یک بار ماشین رو ریست کردن، دفعه بعد هم سیم کشی پشت آمپر رو خوض کردن ولی طولی نکشید که همین مشکل براش پیش اومد. دفعه سوم شمع ماشین رو تمیز کردن و حدود 1500 کیلومتر موردی نداشت تا اینکه تو مسیر با گاز کولر گرفته بود و سرعتم هم 140 تا بود (سر پایینی)، وقتی که به مقصد رسیدم دوباره همین مشکل برام پیش اومد. خیلی اعصابم خورد شد به نظر شما ممکنه مورد اصلی از چی باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

  15. #480
    داره خودمونی میشه SANA.F's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2009
    محل سكونت
    AhWaZ
    پست ها
    70

    پيش فرض

    سلام

    ما یه پارس داریم یه دو روزه اون چراغ زیر دور موتور که شبیه دیفرانسیل روشن شده اینم بگم این چند وقته همش کولرش روشن بوده

    ممنون میشم سریع جواب بدید

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •