تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 32 از 237 اولاول ... 222829303132333435364282132 ... آخرآخر
نمايش نتايج 311 به 320 از 2369

نام تاپيک: *+=[پشتیبانی]=+* Unity/آموزشها در اینجا

  1. #311
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    بهترین ادیتور برای ساخت شیدر ShaderFusion - node based shader editor

    این ادیتور دقیقا قبل از عرضه ی Unity 3 منتشر میشه و البته پولی هست ... به احتمال زیاد میخرمش چون متریال و شیدری که بخواید رو میتونید با بهترین کیفیت باهاش بسازید
    الان هم سازنده ی این ادیتور داره روی سیستم Deferred Rendering و تأثیر اون روی شیدر ها کار میکنه



    Shader Fusion is a node based shader editor. It allows the user to create extremely complex shaders and effects in a flowchart-like environment. Anyone who has used the Unreal Engine 3 material editor or Mayas HyperShade should be very comfortable with it.



    I have finally got a beta package to distribute to beta testers. I already have a few testers but could use a few more. For anyone beta testing, it would be great if the testers could send me (or post here) shots of some of the stuff they make with it to help promote the software


    some example shaders:

    A planet shader. The clouds are part of the main planet shader and they have parallax and cast shadows on the surface. The atmosphere is slightly bigger sphere around the planet.


    This example is procedural placement of snow or ice. You can adjust a single value to have the snow build up or melt. It places the snow mostly on the upwards facing surfaces of an object.


    Here is the current list of nodes:
    Texture - A texture.
    TODO: CubemapTex
    MainTex - A special texture with a perperty name of "_MainTex".
    Lightmap - A special texture used for lightmapping.
    Number - A constant single Number or float value.
    Color - A constant color value.
    Vector2 - A constant Vector2.
    Vector3 - A constant Vector3.
    Vector4 - A constant Vector4.
    Add
    Subtract
    Multiply
    Divide
    Fresnel - The "facing ratio" of the surface.
    Highest - The highest of 2 Number values.
    Lowest - The lowest of 2 Number values.
    Lerp - Blend between 2 values based on a 0-1 range bias.
    UV1 - Main uv channel.
    UV2 - Secondary uv channel.
    VertexColor - Vertex Color channel(Vector4).
    SurfaceNormal - The normal of the surface in object space.
    ViewDir - The unnormalized view direction.
    LightDir - The light direction.
    Time - Time in seconds(I think) that the game has been running.
    DisplaceOffset - Calculate the parallax offset for uvs based on height data. add this to your UVs before plugging it into a Texture node.
    Vector.X - The X component of a vector.
    Vector.Y - The Y component of a vector.
    Vector.Z - The z component of a vector.
    Vector.W - The W component of a vector.
    Vector.XY - The X,Y component of a vector.
    Vector.XYZ - The X,Y,Z component of a vector.
    NumberToVector - Creates a vector with a length matching the number of connected inputs.
    ElementOf - The element of a vector matching Index (Vector[index]).
    Abs - The absolute value of a number.
    Distance - The distance between 2 points.
    Normalize - Normalize a vector.
    Power
    Floor - Round DOWN to the nearest whole number.
    Ceil - Round Up to the nearest whole number.
    Cosine
    Sine
    CrossProduct
    DotProduct
    SquareRoot
    Fmod - I have no idea what this does
    Frac - I have no idea what this does
    ParamNumber - A Number value that you can change per material(or through code).
    DOTO: ParamColor - A Color value that you can change per material(or through code).
    DOTO: ParamVector2 - A Vector2 value that you can change per material(or through code).
    DOTO: ParamVector3 - A Vector3 value that you can change per material(or through code).
    DOTO: ParamVector4 - A Vector4 value that you can change per material(or through code).
    Transform - Transform a vector based on a matrix.
    ObjToWorld - ObjectToWorld transform matrix (as Vector4x4)
    ObjToWorldV3 - ObjectToWorld transform matrix (as Vector3x3)
    WorldToObj - WorldToObj transform matrix (as Vector4x4)
    WorldToObjV3 - WorldToObj transform matrix (as Vector3x3)

  2. 2 کاربر از saeed_cpu_full بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #312
    آخر فروم باز iload's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,120

    پيش فرض

    ای خدا خیرت بده.
    منم تو پست #302 خودمو خفه کردم بگم حالا که یونیتی shader editor نداره، نباید به شیدرهای داخلی یونیتی بسنده کرد و میشه با ابزارهای موجود این نقیصه رو جبران کرد. تو FX Composer 2.0 یه ابزار هست به نام mental mill که مال شرکت mental images هستش(همون شرکتی که mental ray رو توسعه میده). یه shader editor مبتنی بر Node هست که بسیار کامله. شما هر شیدری که بخوای میتونی توش بسازی . خروجی GLSL و CG FX هم میده که یونیتی پشتیبانی میکنه. نمیدونم چرا تو FX Composer 2.5 حذف شده.


    سلام

    اگه FX Composer 2.0 برای دانلود قرار بدی خیلی ممنون میشم .

  4. #313
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,590

    پيش فرض

    سلام
    من دارم یونیتی کار میکنم ولی یه مشکلی برخوردم
    ببینید وقتی که من تازه ویندوز عوض کرده بودم یونیتی رو نصب کردم با کرک خیلی خوب اجرا میشد بعد از یه مدت یه دفعه میخواستم برم باهاش کار کنم دیدم وقتی میزنم اجرا تا یه حدی لود میشه ( عکس زیر )



    و بعد میره دیگه چیزی هم باز نمیشه و تازه بعد از اینکه چند بار بزنم و به زور یونیتی رو باز میکنه و وقتی New Project رو میزنم دوباره تا همینجا میرسه و بسته میشه
    فکر کنم بعد از اینکه Kaspersky رو روی سیستمم نصب کردم اینطوری شد
    راه حلش چیه تورخدا کمکم کنید
    این مشکل من هنوز حل نشده
    کسی چیزی نمیدونه چی کارش کنم ؟؟؟؟

  5. #314
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    این مشکل من هنوز حل نشده
    کسی چیزی نمیدونه چی کارش کنم ؟؟؟؟
    سلام
    یعنی یونیتی باز میشه و اگر بخواین Open Project یا New Project رو بزنید موقع کپی کردن Assets ها میپره بیرون ؟

    اگه اینطوریه خوب مشکل اکثر کرک های یونیتی همینه ... باید از منوی Edit > Preference تیک Show Project Wizard رو بزنید تا موقع باز کردن یونیتی همون اول بتونید Open Project و New Project بدون اینکه بپره بیرون انجام بدید

  6. این کاربر از saeed_cpu_full بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #315
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,590

    پيش فرض

    سلام

    اگه FX Composer 2.0 برای دانلود قرار بدی خیلی ممنون میشم .
    بفرما :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    سلام
    یعنی یونیتی باز میشه و اگر بخواین Open Project یا New Project رو بزنید موقع کپی کردن Assets ها میپره بیرون ؟

    اگه اینطوریه خوب مشکل اکثر کرک های یونیتی همینه ... باید از منوی Edit > Preference تیک Show Project Wizard رو بزنید تا موقع باز کردن یونیتی همون اول بتونید Open Project و New Project بدون اینکه بپره بیرون انجام بدید
    به جون خودم اون تیک رو زدم ولی وقتی که اون پنجره ای که میگی میاد و من New Project رو میزنم بازم میپره بیرون دقیقا همون قسمتی که عکسشو گزاشتم

  8. 2 کاربر از Mostafa 3D بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #316
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    بفرما :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید



    به جون خودم اون تیک رو زدم ولی وقتی که اون پنجره ای که میگی میاد و من New Project رو میزنم بازم میپره بیرون دقیقا همون قسمتی که عکسشو گزاشتم
    خوب میپره بیرون ولی اگه دقت کنی دفعه ی بعد که میخوای یونیتی رو باز کنی پروژه ای که خواسته بودی ساخته شده
    با این روشی که گفتم Open Project رو هم که میزنی میپره بیرون ؟
    کرک های دیگه رو تست کردی ؟

  10. این کاربر از saeed_cpu_full بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #317
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,590

    پيش فرض

    خوب میپره بیرون ولی اگه دقت کنی دفعه ی بعد که میخوای یونیتی رو باز کنی پروژه ای که خواسته بودی ساخته شده
    با این روشی که گفتم Open Project رو هم که میزنی میپره بیرون ؟
    کرک های دیگه رو تست کردی ؟
    آره وسط کپی فایلها میپره بیرون و چون نصفه کپی کرده وقتی که دفعه بعد میزنم که همنو بازش کنه این رور میاد :



    اگه هم به زور یه جوری بالاخره بازش کنم پوشه استاندارد نیست معلومه که ناقصه
    از کرک هم نمیتونه باشه چون یه بار به صورت فری لایسنسش کردم ولی حل نشد

  12. #318
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1,590

    پيش فرض

    بالا خره به زور تونستم پروژه جزیره دمو که مال خود یونیتی رو باز کنم ولی وقتی Play رو میزنم کلا یونیتی بسته میشه چرا ؟

    ---------- Post added at 02:44 PM ---------- Previous post was at 02:43 PM ----------

    کسی اینجا هست که هم کاپسر رو سیستمش نصب باشه و هم یونیتی ؟؟؟

  13. #319
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    چرا بی خیال کاسپر نمی شی و nod3d رو نصب نمی کنی ؟

  14. این کاربر از parvizamd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #320
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    بالا خره به زور تونستم پروژه جزیره دمو که مال خود یونیتی رو باز کنم ولی وقتی Play رو میزنم کلا یونیتی بسته میشه چرا ؟

    ---------- Post added at 02:44 PM ---------- Previous post was at 02:43 PM ----------

    کسی اینجا هست که هم کاپسر رو سیستمش نصب باشه و هم یونیتی ؟؟؟
    من قبلا Kaspersky روی سیستمم داشتم و با خیال راحت با Unity هم کار میکردم ... لیست نرم افزار های بلوک شده توسط کسپر رو چک کن شاید یونیتی رو بلوک کرده

  16. این کاربر از saeed_cpu_full بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •