تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 120 از 120 اولاول ... 2070110116117118119120
نمايش نتايج 1,191 به 1,192 از 1192

نام تاپيک: مباحث مربوط به انتخاب رشته کنکور--- نرم افزار انتخاب رشته

  1. #1191
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Aug 2010
    پست ها
    4

    پيش فرض معرفي دانشگاه شهيد رجايي

    معرفي دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي
    دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي تهران يكي از دانشگاه هايي است كه شايد نام آن را كمتر كسي شنيده باشد.همچنين بسياري از افراد در ابتدا با ديدن پيشوند تربيت دبير اين دانشگاه فكرشان سمت آموزش و پرورش رفته و افكار منفي ذهن آن ها را پيرامون اين قضيه درگير ميكند.از اين رو براي رفع اين مشكلات به معرفي آن ميپردازيم.
    دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي تهران يكي از بهترين دانشگاه ها براي تحصيل ميباشد. مزيت هايي كه اين دانشگاه نسبت به ساير دانشگاه هاي كشور دارد به شرح زير است:
    از اين جهت كه اين دانشگاه در تهران واقع شده است بسياري از اساتيد اين دانشگاه در دانشگاه هاي برتر كشور مثل علم و صنعت و تهران و اميركبير نيز تدريس ميكنند .درواقع دانشجويان اين دانشگاه از كلاس درس اساتيدي بهره ميبرند كه در لول بالاي علمي قرار دارند.
    دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي تهران بزرگترين مركز تربيت دبير كشور است و اساتيد توجيه شده اند كه بايد دانشجويان را طوري آموزش دهند كه بتوانند درس ها را براي ديگران توضيح دهند .به بيان بهتر دانشجويان اين دانشگاه استاد تربيت ميشوند.
    دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي تهران داراي بهترين كارگاه ها و مجهزترين آزمايشگاه ها در كشور است.حتي بعضا از دانشگاه هايي مثل شريف و تهران براي استفاده از كارگاه هاي اين دانشگاه وقت گرفته ميشود.تمام وسايل آزمايشگاهي از كشورهاي امريكا و آلمان تهيه شده .بسياري از وسايل نيز از دوران پيش از انقلاب كه دانشگاه يك مركز آموزشي آمريكايي بوده به جاي مانده كه بسياري از تجهيزات حتي در كارخانه هاي كشور موجود نمي باشد.
    سطح علمي دانشگاه در حدي است كه 86 درصد از فارغ اتحصيلان دانشگاه در دوره ي ليسانس در بهترين دانشگاه هاي كشور در امتحان فوق ليسانس پذيرفته ميشوند.باقي نيز يا علاقه اي به ادامه تحصيل ندارند يا به خارج از كشور عزيمت ميكنند.
    دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي تهران تنها نام اين دانشگاه است و هيچ ربطي به اينكه بايد معلم شويد ندارد .تربيت دبير تنها يك نام است و هيچ ارتباطي با اينكه بايد به آموزش و پرورش خدمت كنيد ندارد.علت نام گذاري اين است كه دانشگاه تا سال 86 نيمي از ورودي هاي خود را به اختيار خود دانشجويان براي خدمت در آموزش و پرورش به اين سازمان معرفي مي كرد.
    وضعيت رتبه هاي قبولي دانشگاه
    در كنكور88 دانشگاه در 7 رشته كه 5 تا مهندسي و 2 تا علوم پايه بود دانشجو گرفت.در ميان در رشته هاي مهندسي آخرين رتبه قبولي در دوره روزانه 3500 سهميه مناطق 1 و2 و در دوره روزانه 6000 اين مناطق بود.در ميان قبول شدگان تعداد زيادي رتبه 1000 و سه رقمي نيز ديده مي شد.در رشته هاي علو پايه تقريبا آخريت قبولي دو برابر رشته هاي مهندسي بود.

  2. 2 کاربر از mp34 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #1192
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    محل سكونت
    Ceaf.ir
    پست ها
    2,661

    پيش فرض

    ببخشید اشتباه شد
    یه سوال داشتم که اینجا نوشتم بعد پشیمون شدم رفتم تو اون یکی تاپیک گذاشتم
    از اونجایی که امشب باید شب زنده داری کنیم میرم بخوابم ! به شما هم پیشنهاد میکنم برید بخوابید تا ببینیم شب چی پیش میاد
    چه مباحث مهمی اینجا بررسی میشه!

  4. این کاربر از amirtoty بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 2 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 2 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •