تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 20 از 237 اولاول ... 101617181920212223243070120 ... آخرآخر
نمايش نتايج 191 به 200 از 2369

نام تاپيک: *+=[پشتیبانی]=+* Unity/آموزشها در اینجا

  1. #191
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    اصلا برو توي Unity Answers بگو كدوم زبان براي برنامه نويسي بهتره .. خود سازنده ها ميگن #C
    اين همه Example Project درست كردن از بازي سوم شخص بگير تا كاستومايز همه با سی شارپ بوده

    راستي هنوز با يونيتي كار ميكني ؟
    سوم شخصه مخلوتي از جاواست با سي شارپ اكزمپل پروژه هاش اونموقع زياد نبود اكثرآ‌هم به درد نميخورذ
    راستي اگه دستمو بگيرين دباره بر ميگردم

    اگه دقت كني ميبيني كه همه اكزمپل ها java هستن( كد هاشو بلدم تو همون هفته اولي كه كار كردم unity رو همشو حفظ شدم اما) debug كردنمشكل بود. حتي يك نمونه c# و .... اين يونيتي نداره تو help ضعيفش

    بعد بزرگ ترين ايراد Unity ضعف شديدشه تو transform خيلي كد كم داره بيشتر اونايي كه بازي باهاش ساختن از توابع مثلثات استفاده كردن براي رسيدن به اين كد ها
    براي مثال جا بجايي pivote و x y z ROtate global بعد خيلي همه اينارو سر اون بيليارده فهميدم براي كنترل چوب
    مثلا :
    من جوبم 30 درجه رو z خميدگي داره مي خوام رو postion‌ محور x حركت بزارم به صورت Local يعني با حفظ زاويه به سمت نوك چوب حركت كنه ( اينو تو v2.6 نداشت )
    بعد مشكل بزرگ تكسچرشه كه خيلي پيش مياد كه قاتي ميزنه به علت باگ تو سيستم gui خود انجين نميونم تونستن بر طرفش كنن يا نه ( بايد كرده باشن تو جديداش )
    مشكل خيلي تابلويه سايه هاي Soft و هارد كه با توجه به دوربين سايز light map texture تغير نميكرد يعني اگه يه ابجكت ريز داشته باشي وقتي نزديكش بشي يه سايه تخ....مي داره ( كه لبه لبه است )‌
    ايراد بزرگ تر اين انجين شيدر هاي فوق ضعيفش بود
    شيدر پارالاكس يه شيدر فوق تخصصي هست ( البطه برنامه نويسيه راحتي داره ولي يه سري فوت كوزه گري داره ) ما فرق زيادي بين بامپ معمولي و شيدر پارالاكس اين انجين نميبينيم
    شيدر هاي ترنس پرنسي ساده و بي كيفيتش كه قابليت استفاده دوتا شيدر ( بامپ و alpha chanle) رو براي برگ درخت ها نميده
    فيزيكش انصافا خوب بود اما سرعت اپديتش زياد قابل تغير نبود (‌ رنج محدود داشت )
    يه ايراد ديگه fake shadow بود كه قابل پياده سازي نبود توش (‌ مگه اينكه با پارتيكل )‌
    خستتون كردم شرمنده
    Last edited by ehsan_wwe; 26-07-2010 at 00:31.

  2. این کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #192
    داره خودمونی میشه mmspars's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2007
    پست ها
    38

    پيش فرض

    من که با دیدن عکس های ورژن 3 برنامه یونیتی خیلی امید وار شدم

  4. #193
    آخر فروم باز Omid_Sadeghvand's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    تهــــــــــــــران
    پست ها
    1,469

    پيش فرض

    کسی نیست که یه نمونه از سایه ها در Unity3 در اختیارمون بذاره!
    Last edited by Omid_Sadeghvand; 26-07-2010 at 10:36.

  5. #194
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی AMIR REZAs's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    هر کجا هستی --------- Wherever you are
    پست ها
    2,364

    پيش فرض

    من آخر نفهمیدم سی شارپ یا جاوا ( آقاامید شما چی ؟)
    یه دموی فوق العاده ساخته شده توسط آقای صالحی :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  6. 2 کاربر از AMIR REZAs بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #195
    آخر فروم باز Omid_Sadeghvand's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    تهــــــــــــــران
    پست ها
    1,469

    پيش فرض

    من آخر نفهمیدم سی شارپ یا جاوا ( آقاامید شما چی ؟)
    یه دموی فوق العاده ساخته شده توسط آقای صالحی :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    من فعلا با js کار میکنم ولی من هم کم کم میرم c# یاد میگیرم.

  8. #196
    آخر فروم باز Omid_Sadeghvand's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    تهــــــــــــــران
    پست ها
    1,469

    پيش فرض

    یه جلوه زیبا با Unity:


  9. این کاربر از Omid_Sadeghvand بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #197
    آخر فروم باز Omid_Sadeghvand's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    تهــــــــــــــران
    پست ها
    1,469

    پيش فرض Qbism 2010 Unity3D

    یه بازی زیبا پازل ساخته شده با Unity3D :

    Qbism 2010




    لینک مستقیم 2.7 mb
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  11. این کاربر از Omid_Sadeghvand بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #198
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    راستي اگه دستمو بگيرين دباره بر ميگردم
    شما استاد ما هستي عزيز هر چقدر در توانم بود كمكت ميكنم

    debug كردنمشكل بود.
    من با ويژوال استوديو كار ميكنم و ديباگ اتوماتيك براي موارد ساده ( مثل اينكه " ; " يادت رفته بزاري يا پرانتز IF رو نبستي و ... ) داره + چون زياد توش تايپ نميكنم و موقع گرفتن متغير نوعش رو هميشه ازم ميپرسه ديگه اين مشكل هارو ندارم
    من خودم وقتي با جاوا كار ميكردم براي ديباگ كردن پوستم كنده ميشد ... نوع متغير رو نميپرسيد بعضي موقع ها ارور الكي ميگرفت

    حتي يك نمونه c# و .... اين يونيتي نداره تو help ضعيفش
    اين حرف رو نزن ! Help يونيتي بعد Help انجين 3DGS بهترين و كاملترين Help هست
    من يه كلاسش رو نگاه كردم خيلي هاش براي #C بود يا همون Unity Community كلي اسكريپت آماده براي #C داره با توضيح كامل هر بخش . شركت معروف 3D Buzz يه آموزش ويدئويي كامل براي برنامه نويسي به زبان #C آماده كرده كه توش اشكالات خيلي زياد برنامه نويسي جاوا رو ميگه
    بعد بزرگ ترين ايراد Unity ضعف شديدشه تو transform خيلي كد كم داره بيشتر اونايي كه بازي باهاش ساختن از توابع مثلثات استفاده كردن براي رسيدن به اين كد ها
    براي مثال جا بجايي pivote و x y z ROtate global بعد خيلي همه اينارو سر اون بيليارده فهميدم براي كنترل چوب
    مثلا :
    من جوبم 30 درجه رو z خميدگي داره مي خوام رو postion‌ محور x حركت بزارم به صورت Local يعني با حفظ زاويه به سمت نوك چوب حركت كنه ( اينو تو v2.6 نداشت )
    اگه بخواي Local بچرخه كه بايد Rotation عادي تعريف كني
    براي World هم از تابع transform.TransformDirection ميتوني استفاده كني كه Rotation محلي رو به جهاني تبديل ميكنه
    بعد مشكل بزرگ تكسچرشه كه خيلي پيش مياد كه قاتي ميزنه به علت باگ تو سيستم gui خود انجين نميونم تونستن بر طرفش كنن يا نه ( بايد كرده باشن تو جديداش )
    UV Texture خراب ميشه يعني ؟ من تا حالا به اين باگ برخورد نكردم
    شايد تكسچر رو درست UV نكرده بودي
    مشكل خيلي تابلويه سايه هاي Soft و هارد كه با توجه به دوربين سايز light map texture تغير نميكرد يعني اگه يه ابجكت ريز داشته باشي وقتي نزديكش بشي يه سايه تخ....مي داره ( كه لبه لبه است )‌
    Resolution رو بايد بالا ببري ... توي تنظيمات لايت ميتوني اين مورد رو تغيير بدي
    ايراد بزرگ تر اين انجين شيدر هاي فوق ضعيفش بود
    شيدر پارالاكس يه شيدر فوق تخصصي هست ( البطه برنامه نويسيه راحتي داره ولي يه سري فوت كوزه گري داره ) ما فرق زيادي بين بامپ معمولي و شيدر پارالاكس اين انجين نميبينيم
    شيدر هاي ترنس پرنسي ساده و بي كيفيتش كه قابليت استفاده دوتا شيدر ( بامپ و alpha chanle) رو براي برگ درخت ها نميده
    شيدر رو قبول دارم كه يونيتي توش خيلي ضعف داره
    مثلا نداشتن اديتور براي ساخت شيدر ( هر چند كاربر ها چندين اديتور براش ساختن )
    يا بي كيفيت بودن شيدر ها ولي من خودم رو هيچ وقت درگير اين موضوع نكردم هميشه از شيدر آماده استفاده ميكنم
    شيدر هاي با كيفيت و بسيار عالي كه توي سايت unity community پر هست
    فيزيكش انصافا خوب بود اما سرعت اپديتش زياد قابل تغير نبود (‌ رنج محدود داشت )
    يه ايراد ديگه fake shadow بود كه قابل پياده سازي نبود توش (‌ مگه اينكه با پارتيكل )‌
    فيزيك پارچه ي يونيتي 2.6 خوب نبود ولي توي يونيتي 3 عالي شده !
    كلا فيزيك خيلي پيشرفت داشته

    آموزش Fake Shadows رو هم ديدم ... با Projector راحت ميشه پياده سازيش كرد

  13. #199
    آخر فروم باز koroshfe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2009
    محل سكونت
    Santiago Bernabeu
    پست ها
    1,072

    پيش فرض

    دوستان یه سوال دارم!
    من می تونم انیمیشن رو بسازم و تو وسط بازی سیو کنم؟
    با تشکر

  14. #200
    آخر فروم باز saeed_cpu_full's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    توی هارد كامـپـيـوتـر!!
    پست ها
    2,885

    پيش فرض

    کسی نیست که یه نمونه از سایه ها در Unity3 در اختیارمون بذاره!
    توي سايت روسي يونيتي ميتوني ويدئوش رو ببيني
    unity3d.ru

    چند تا عكس از يونيتي 3 :



    بقيه رو به صورت لينك ميزارم :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اين عكس هارو حمزه ي عزيز برام فرستاده كه صميمانه ازش تشكر ميكنم


    دوستان یه سوال دارم!
    من می تونم انیمیشن رو بسازم و تو وسط بازی سیو کنم؟
    با تشکر
    منظورت رو نفهميدم
    يه خورده بيشتر توضيح ميدي ؟

  15. این کاربر از saeed_cpu_full بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •