تبلیغات :
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 19 از 23 اولاول ... 9151617181920212223 آخرآخر
نمايش نتايج 181 به 190 از 221

نام تاپيک: XL2370 اومد ؟

  1. #181
    آخر فروم باز alpha007's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    2,055

    پيش فرض

    باچه بازی های مسخره ای هم امتحان کردی من با کرایسیس امتحان کردم کاملاًتفاوتش مشخص شد واسم وگرنه علکی نمینویسم!
    بازم با چه مانیتورای مسخره ای امتحان کردی آلفا جان!نه من تفاوتشو کامل دیدم!
    هیچ ربطی به نوع بازی نداره دوست عزیز
    برای تست یه بازی racing کافیه که مانیتور خودشو نشون بده
    کرایسیس که بازی تند و سریعی نیست که بخواد سرعت مانیتور رو نشون بده
    تو 1750 هم میتونی کرایسیس رو راحت بازی کنی شرط میبندم
    این که مطلب واضحیه
    در کل بین 2 و 5 تفاوت آنچنانی نیست (نمیگم که کاملا یکی ان ولی اونقدر نیست که آدم بخواد خودشو درگیر این چیزا کنه)
    Last edited by alpha007; 03-07-2010 at 13:09.

  2. 2 کاربر از alpha007 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #182
    کاربر فعال انجمن آموزش عالی pedram_sad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    My Sanctum
    پست ها
    6,082

    پيش فرض

    بد نیست عده ای تعریف Response time رو بدونن

    The response time measures how long it takes for a pixel on the screen to go from black to white and back to black again. This controls how crisp the screen will look when there is a lot of movement. With a long response time, you can get ghosting or smearing in the picture when things move on the screen. With a short response time you don’t
    .

    اگه زبانتون یاری کنه اون قسمتی که ابی رنگ کردم میبینید که چی نوشته

    What is actually causing the blur on a fast moving movie, such as an action movie, is the time it takes for an individual pixel to change from one grey level to another grey level.
    از همین تعریف بر میاد که ربطی به Game و movie و ... نداره

    مهم چیزی هست که روی LCD نمایش داده میشه
    مهم اون روشن خاموش شدن Pixel هاست

    a 2ms response time would in theory get you a maximum refresh rate of 500Hz whereas a 5ms response time gives a maximum of 200Hz
    بازم بگین جوک میگی

    پیمان جان میتونی حرف اقایون رو گوش بدی همون 5 فاجعه رو بخری
    بعدا پشیمون نشی فقط

    چون عموما هر کسی فرق اینا رو درک نمیکنه کسی میتونه درک کنه که کارش این باشه و ساعت ها با بازی های مختلف تو سرعت های مختلف و با فیلم های مختلف با bitrate های مختلف تست گرفته باشه , مقایسه کرده باشه و وقت گذاشته باشه

    نه اینکه بخره بیاد بندازه رو میز بزنه ببینه چه چه کنه

    موفق باشید

  4. این کاربر از pedram_sad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #183
    Super Moderator Stream's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    Wolf Trap
    پست ها
    14,323

    پيش فرض

    بد نیست عده ای تعریف Response time رو بدونن

    .

    اگه زبانتون یاری کنه اون قسمتی که ابی رنگ کردم میبینید که چی نوشته

    از همین تعریف بر میاد که ربطی به Game و movie و ... نداره

    مهم چیزی هست که روی LCD نمایش داده میشه
    مهم اون روشن خاموش شدن Pixel هاست


    بازم بگین جوک میگی

    پیمان جان میتونی حرف اقایون رو گوش بدی همون 5 فاجعه رو بخری
    بعدا پشیمون نشی فقط

    چون عموما هر کسی فرق اینا رو درک نمیکنه کسی میتونه درک کنه که کارش این باشه و ساعت ها با بازی های مختلف تو سرعت های مختلف و با فیلم های مختلف با bitrate های مختلف تست گرفته باشه , مقایسه کرده باشه و وقت گذاشته باشه

    نه اینکه بخره بیاد بندازه رو میز بزنه ببینه چه چه کنه

    موفق باشید
    سلام
    دوست من برای واضح شدن قضیه برای همه دوستان چند تا سوال می کنم،

    1. اگه زبان من یاری کنه اینجا نوشتید Response Time یعنی زمان رفتن یک پیکسل از سیاه به سفید و برگشت به سیاه .. یعنی این مانیتورهای بازار توی 2 میلی ثانیه از سیاه میرن سفید و بر می گردن ؟

    2. درباره روشن و خاموش شدن پیکسل هم صحبت کردید .. ارتباطش رو با Response Time توضیح بدید لطفا . چرا ربطی به فیلم با بازی نداره ؟

    3. در پایان هم کمی توضیح بدید چرا 2 میلی ثانیه می تونه 500 هرتز Refresh Rate داشته باشه و 5 میلی ثانیه 200 هرتز ؟ کلا ارتباط این Refresh Rate و Response Time با هم چیه ؟

    ما که متاسفانه وقت و امکانات این تست هایی که گفتید (ساعت ها بازی و فیلم با Bitrate های مختلف و ... [ ارتباط Bitrate فیلم با Response Time ...؟؟ ] ) رو انجام ندادیم، شما نتایج تست هاتون رو به ما بگید.


    ممنون.

  6. 2 کاربر از Stream بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #184
    کاربر فعال انجمن آموزش عالی pedram_sad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    My Sanctum
    پست ها
    6,082

    پيش فرض

    سلام
    دوست من برای واضح شدن قضیه برای همه دوستان چند تا سوال می کنم،

    1. اگه زبان من یاری کنه اینجا نوشتید Response Time یعنی زمان رفتن یک پیکسل از سیاه به سفید و برگشت به سیاه .. یعنی این مانیتورهای بازار توی 2 میلی ثانیه از سیاه میرن سفید و بر می گردن ؟

    2. درباره روشن و خاموش شدن پیکسل هم صحبت کردید .. ارتباطش رو با Response Time توضیح بدید لطفا . چرا ربطی به فیلم با بازی نداره ؟

    3. در پایان هم کمی توضیح بدید چرا 2 میلی ثانیه می تونه 500 هرتز Refresh Rate داشته باشه و 5 میلی ثانیه 200 هرتز ؟ کلا ارتباط این Refresh Rate و Response Time با هم چیه ؟

    ما که متاسفانه وقت و امکانات این تست هایی که گفتید (ساعت ها بازی و فیلم با Bitrate های مختلف و ... [ ارتباط Bitrate فیلم با Response Time ...؟؟ ] ) رو انجام ندادیم، شما نتایج تست هاتون رو به ما بگید.


    ممنون.
    سلام
    1 - من تعریف response time رو نوشتم به نقل قول از یک سایت خارجی اینم منبع :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کاری به 2 یا 5 یا 8 یا 12 میلی بودن نداشتم تعریفش این هست

    نمونه دیگه بخواید تعریف wikipedia هم هست :
    Response time is the amount of time a pixel in an lcd monitor takes to go from black to white and back to black again. It is measured in milliseconds (ms). Lower numbers mean faster transitions and therefore fewer visible image artifacts.
    Older monitors with long response times would create a smear or blur pattern around moving objects, making them unacceptable for moving video. Long response times can be annoying to a viewer depending on the type of data being displayed and how rapidly the image is changing or moving. Many current LCD monitor models have improved to the point that this is rarely seen.
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    2 - منظورم از خاموش و روشن شدن pixel ها همون گرفتن رنگ و تغییر رنگ و محتوی یک pixel در 2 ثانیه متفاوت بود که با این تعبیر به کار بردم . این که گفتم ربطی به بازی و فیلم نداره اشکار نبود ؟
    منظورم این بود مهم نیست LCD چی داره پخش میکنه و چه نوع کاربردی داره ازش استفاده میشه
    معنی و مفهوم RT با Pixel ها و عوض شدن محتوی اونهاست
    میخواد فیلم باشه میخواد بازی باشه میخواد حتی تکون خوردن mouse تو windows باشه

    3 - این مورد رو هم از یک لینک خارجی دیدم :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    4 - منم تو 1 روز و دو روز به این همه تست نرسیدم ( گرچه بر داشتم از این جملتون کنایه بود )
    این تعریف bitrate هست :
    he bitrate is the rate, usually measured per second, that bits are streamed to play the file. a 192kbps file pushes 192k bits per second at playback. the higher the bitrate, the more information is reproduced and so generally the higher quality the sound (or video). there are various transcoding utilities around to convert videos amongst formats, try videohelp.com for some excellent guides and utilities on the subject
    .

    مشخصه که رو سرعت و quality پخش فیلم که اونم رابطه مستقیم با RT داره برای تست گرفتنش تاثیر میگذاره

    در کل برداشت من از این پست شما این بود که شما هم میخوای بگی 5 با 2 فرقی نداره
    گرچه در کل دارم تعجب میکنم که چیزی که به این واضحی اثبات شده در جهان اینجا این همه نیاز به مدرک اوردن و اثبات مجد داشته باشه
    عجیب بود برام

    تا دلتون بخواد لینک و منبع هست تو نت راجع به همین تفاوت های 2 و 5 و کلا تاثیر RT تو نمایش تصاویر به خصوص تصاویر سریع
    نمونش :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اگه جمیعا نظر بر این دارید که :

    • 5ms از 2ms بهتره
    • 2ms تفاوت نداره با 5ms
    • RT فقط تو console تاثیر داره
    • RT فقط تو Game تاثیر داره


    ok
    i'M surrender

    Last edited by pedram_sad; 03-07-2010 at 14:15.

  8. #185
    Super Moderator Stream's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    Wolf Trap
    پست ها
    14,323

    پيش فرض

    سلام
    1 - من تعریف response time رو نوشتم به نقل قول از یک سایت خارجی اینم منبع :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کاری به 2 یا 5 یا 8 یا 12 میلی بودن نداشتم تعریفش این هست

    نمونه دیگه بخواید تعریف wikipedia هم هست :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    2 - منظورم از خاموش و روشن شدن pixel ها همون گرفتن رنگ و تغییر رنگ و محتوی یک pixel در 2 ثانیه متفاوت بود که با این تعبیر به کار بردم . این که گفتم ربطی به بازی و فیلم نداره اشکار نبود ؟
    منظورم این بود مهم نیست LCD چی داره پخش میکنه و چه نوع کاربردی داره ازش استفاده میشه
    معنی و مفهوم RT با Pixel ها و عوض شدن محتوی اونهاست
    میخواد فیلم باشه میخواد بازی باشه میخواد حتی تکون خوردن mouse تو windows باشه

    3 - این مورد رو هم از یک لینک خارجی دیدم :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    4 - منم تو 1 روز و دو روز به این همه تست نرسیدم ( گرچه بر داشتم از این جملتون کنایه بود )
    این تعریف bitrate هست :
    .

    مشخصه که رو سرعت و quality پخش فیلم که اونم رابطه مستقیم با RT داره برای تست گرفتنش تاثیر میگذاره

    در کل برداشت من از این پست شما این بود که شما هم میخوای بگی 5 با 2 فرقی نداره
    گرچه در کل دارم تعجب میکنم که چیزی که به این واضحی اثبات شده در جهان اینجا این همه نیاز به مدرک اوردن و اثبات مجد داشته باشه
    عجیب بود برام

    تا دلتون بخواد لینک و منبع هست تو نت راجع به همین تفاوت های 2 و 5 و کلا تاثیر RT تو نمایش تصاویر به خصوص تصاویر سریع
    نمونش :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اگه جمیعا نظر بر این دارید که :

    • 5ms از 2ms بهتره
    • 2ms تفاوت نداره با 5ms
    • RT فقط تو console تاثیر داره
    • RT فقط تو Game تاثیر داره


    ok
    i'M surrender

    خیر دوست من .. قصد من کنایه یا گفتن اینکه 5 میلی ثانیه بهتر از 2 میلی ثانیه است نبود (مسلمه 5 میلی ثانیه بهتر از 2 میلی ثانیه نیست) ... هدف من بیشتر کمی علمی تر کردن بحث بود.

    خب بریم سراغ بحث:

    1. در مورد Response Time ، نکته ای که شما در نظر نگرفتید اینه که Response Time بصورت تجاری (چیزی که روی محصول نوشته میشه) با اونی که در تعاریف وجود داره کاملا فرق می کنه. تقریبا در 99.999 درصد مواقع وقتی صحبت از Response Time میشه منظور Gray-to-Gray است. هیچ وقت یک سازنده Response Time ای که روی محصولش می نویسه، Black-to-White-to-Black نیست. به طور مثال (فقط مثال) فرض کنید سفید رو با 256 نشون بدیم و سیاه رو با 0 ... و رنگ های بین رو با اعداد بین. 128 رو می تونیم به عنوان خاکستری معرفی کنیم. مفهوم Gray-to-Gray می تونه هر کدوم از این ها باشه:

    • رفتن از 128 به 0 و برگشتن به 128
    • رفتن از 128 به 256 و برگشتن به 128
    • رفتن از 100 به 200 و برگشتن به 100
    • فقط رفتن از 100 به 200
    • و ...

    و همش هم Gray-to-Gray هست. سازنده هم هیچ وقت نمی گه این 2 میلی ثانیه که روی مانیتور نوشته واقعا چیه. شما دقت کردی پنج شش سال پیش هم توی بازار مانیتور 2 میلی ثانیه بود، حالا هم هست و هنوز هم هیچ کس زیر 2 میلی ثانیه چیزی عرضه نکرده ... ولی هنوز هم 5 میلی ثانیه توی بازاره، به نظرت این 5 میلی ثانیه های فعلی از 2 میلی ثانیه های 5 سال پیش کند تر هستن ؟

    قضیه کلا اینه که سازنده ها بدون حساب و کتاب روی محصولاتشون Response Time رو یه چیزی مشخص می کنن .. و طبق محاسبات و تعریف خودشون هم "یک جوری" تونستن اون 2 میلی ثانیه رو بدست بیارن. مثلا یک مانیتور (مثل Samsung 2494HM) با اینکه 5 میلی ثانیه است، یکی از سریع ترین مانیتورهایی است که تا حالا ساخته شده .. مانیتور هم داریم که 2 میلی ثانیه باشه، ولی بطور کاملا محسوس کندتر از بعضی 5 میلی ثانیه ها باشه. کلا این که بگیم "5 میلی ثانیه نخر" یا یه جوری صحبت کنیم که انگار تفاوت روز و شب بین این 5 میلی ثانیه ها و 2 میلی ثانیه هاست، خیر به هیچ وجه اینطوری نیست. نه اون 5 میلی ثانیه ها واقعا 5 میلی ثانیه هستن، نه اون 2 میلی ثانیه ها واقعا 2 میلی ثانیه هستن، و تنها بالا برنده Response Time ، سرعت تغییر رنگ پیکسل ها نیست و عوامل دیگه ای هم نقش دارن. صحبت این نیست که مثلا 5 میلی ثانیه بهتره از 2 میلی ثانیه، صحبت اینه که 2 میلی ثانیه بودن صرفا به معنی سریعتر بودن یا 5 میلی ثانیه بودن به معنی کند تر بودن نیست. این یک فاکتوره که به هیچ وجه هم دقیق نیست و به هیچ وجه هم قابل اعتماد نیست.


    2. صحبت شما درسته، Response Time همیشه وجود داره و ضعفش هم همیشه روی تصویر هست، ولی زمانی خودش رو نشون میده و زمانی ضعفش نکته منفی به حساب میاد که پیکسل ها به سرعت در حال تغییر باشن که میشه همون بازی و فیلم. در بقیه موارد ضعف Response Time (با اینکه وجود داره) ولی محسوس نیست. شما در بردن یک پنجره از این سمت به اون سمت تفاوتی بین 5 میلی ثانیه (واقعی) با 2 میلی ثانیه (واقعی) احساس نمی کنید و حتی احساسش هم نکته منفی به حساب نمیاد. این همه مانیتور حرفه ای در بازاره که Response Time اشون 2 و 5 میلی ثانیه که هیچ، بالای 15 میلی ثانیه است و کاملا هم برای کار در محیط سیستم عامل "ایده آل" هستند.

    3. قصدم کنایه نبود ... جمله ای که به کار بردید این حس رو به من داد که شما خیلی تو این زمینه کار کردید، و خب ترغیب شدم اطلاعات بیشتری کسب کنم.

    در مورد Bitrate ، شما خودت همونی که نوشتی رو بخون.. Bitrate در یک تصویر یعنی بطور ساده میزان اطلاعاتی که در یک ثانیه نمایش داده میشه. وقتی شما یک تصویر می بینید تعداد فریم ها در ثانیه ثابت است (که از قسمت Properties فایل می تونید ببینید) ، وقتی در یک ثانیه تعداد فریم ها ثابته، بالاتر بودن Bitrate یعنی بالاتر بودن اطلاعات توی یک فریم . یعنی مثلا شما با 1 مگابیت در ثانیه (مثلا با 30 فریم در ثانیه) ، 33 کیلوبایت اطلاعات در یک فریم از تصویرتون دارید (یک فریم از تصویر مثل یک عکس است) ... حالا فرضا این 1 مگابیت در ثانیه تبدیل بشه به 20 مگابیت، شما اون موقع 660 کیلوبیت اطلاعات در یک فریم دارید. خب ... ارتباط این قضیه با Response Time چیه ؟

    بالا بردن Bitrate در سرعت پخش تاثیر داره، ولی دلیلش Response Time مانیتور نیست، دلیلش سرعت Decode کردن اطلاعات روی کامپوتر/دستگاه پخش است که به قدرت پردازشی اون برمی گرده، نه به سرعت نمایش پیکسل ها در مانیتور.


    فکر کنم نظر من توی این پست کاملا مشخصه، و اینها هم ابتدایی ترین جنبه های بحث بودن (گرچه این بحث ها قبلا انجام شده در همین انجمن) ، اگه جایی به نظرتون اشکال داره یا صحیح نیست یا نیاز به توضیح بیشتر داره بگید بحث می کنیم.


    موفق باشید.

  9. 4 کاربر از Stream بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #186
    Banned
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    600

    پيش فرض

    سلام
    1 - من تعریف response time رو نوشتم به نقل قول از یک سایت خارجی اینم منبع :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کاری به 2 یا 5 یا 8 یا 12 میلی بودن نداشتم تعریفش این هست

    نمونه دیگه بخواید تعریف wikipedia هم هست :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    2 - منظورم از خاموش و روشن شدن pixel ها همون گرفتن رنگ و تغییر رنگ و محتوی یک pixel در 2 ثانیه متفاوت بود که با این تعبیر به کار بردم . این که گفتم ربطی به بازی و فیلم نداره اشکار نبود ؟
    منظورم این بود مهم نیست LCD چی داره پخش میکنه و چه نوع کاربردی داره ازش استفاده میشه
    معنی و مفهوم RT با Pixel ها و عوض شدن محتوی اونهاست
    میخواد فیلم باشه میخواد بازی باشه میخواد حتی تکون خوردن mouse تو windows باشه

    3 - این مورد رو هم از یک لینک خارجی دیدم :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    4 - منم تو 1 روز و دو روز به این همه تست نرسیدم ( گرچه بر داشتم از این جملتون کنایه بود )
    این تعریف bitrate هست :
    .

    مشخصه که رو سرعت و quality پخش فیلم که اونم رابطه مستقیم با RT داره برای تست گرفتنش تاثیر میگذاره

    در کل برداشت من از این پست شما این بود که شما هم میخوای بگی 5 با 2 فرقی نداره
    گرچه در کل دارم تعجب میکنم که چیزی که به این واضحی اثبات شده در جهان اینجا این همه نیاز به مدرک اوردن و اثبات مجد داشته باشه
    عجیب بود برام

    تا دلتون بخواد لینک و منبع هست تو نت راجع به همین تفاوت های 2 و 5 و کلا تاثیر RT تو نمایش تصاویر به خصوص تصاویر سریع
    نمونش :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اگه جمیعا نظر بر این دارید که :

    • 5ms از 2ms بهتره
    • 2ms تفاوت نداره با 5ms
    • RT فقط تو console تاثیر داره
    • RT فقط تو Game تاثیر داره


    ok
    i'M surrender


    دوست عزيز
    يه سئوال
    قبلا كه همه crt داشتيم يعني شما يه صفحه باز ميكردين و ميبستين همه جزئيات رو ميديدين(يعني همه چي slowmotion بود)؟ يعني كلا كار با crt با كندي انجام ميشد و كندي به خاطر مانيتور بود؟؟?
    يعني شما تفاوت 5 و 2 رو كاملا متوجه ميشيد و از نظرتون 5 فاجعس؟؟؟؟؟؟؟
    من نميتونم همچين حرفيو قبول كنم واقعا آخه آدم تلسكوپ هم وصل كنه اين فرقو نميفهمه..
    بازي هاي كامپيوتري طوري نوشته كه شما در 60 هرتز مشكلي براي ديدنشون نداري. حالا چه 2 ميلي ثانيه باشه مانيتورت چه 5 باشه
    براي همينه كه من روي بازي PC و كنسول تاكيد دارم

    ---------- Post added at 03:09 PM ---------- Previous post was at 03:06 PM ----------

    ضمنا تعريف respond time هرچي ميخواد باشه. شما بايد مطلبي پيدا كنيد كه بگه فرق بازي PC و بازي كنسول چيه و براي هر كدوم چه فيچري لازمه.

    براي من اين مطالبي كه گذاشتين اهميت خاصي نداره. مهم نيست معني رسپاند تايم چيه. مهم اينه كه كجا بايد چند باشه...

    شما سند و مدرك هاي واضح رو به ما ميدي؟؟؟ واضحه كه 2 ميلي ثانيه بهتر از 5 هست . ولي تو چه كاربردي؟؟؟ وقتي اين تفاوت تو pc مشخص نميشه چرا روش تاكيد كنيم؟؟؟

  11. این کاربر از alilosting بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #187
    داره خودمونی میشه NIMA_e2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    79

    پيش فرض

    من تا الان بیشتر از 200 تا بازی رو با مانیتور 16 میلی ثانیه انجام دادم و مشکل خاصی نداشتم.

  13. 2 کاربر از NIMA_e2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #188
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    پست ها
    947

    پيش فرض

    اگه بخوام فیلم با کیفیت اچ دی ببینم و مانیتور فول اچ دی باشه ، آیا باید رزولوشن کارت گرافیک را روی 1920*1200 قرار دهم ؟
    آیا ال سی دی لپتاپ که میگن فول اچ دی هست و سایزش 15 اینچ هستش واقعا فول اچ دی را ساپورت میکنه ، آخه یکی بهم گفت که سایز ال سی دی پایینتر از 17 فول اچ دی را ساپورت نمیکنه

  15. #189
    کاربر فعال انجمن آموزش عالی pedram_sad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    My Sanctum
    پست ها
    6,082

    پيش فرض

    من حرف هام رو در جهت مشاوره دادن به پیمان زدم
    جناب stream هم علمیش و فنیش رو گفتن که دقیق بود

    نه تنها خودم تو این سالها بلکه تعداد خیلی زیادی از دوستانم و حتی فروشنده های LCD این مساله براشون اینقدر ثابت شده و واضح بود که وقتی دیدم یک سری اینطوری مخالفت میکنن باهاش برام عجیب بود

    مانور تبلیغاتی و بحث اصلی RT تو استفاده روی همین PC و به خصوص به خصوص بازی هاش هست
    بازی هایی مثل PES به راحتی هر کسی میتونه رو PC تفاوت RT ها رو باهم تشخیص بده که حتی 2MS هم توپ رو بلند سانتر کنی یا شوت بزنی Ghosting کاملا واضحی ایجاد میکنه چه برسه 5
    بازی هایی مثل CODMW2 هم تو حرکت ملخ های هلی کوپتر کاملا واضحه
    یا فیلم های که صحنه های سریع توش هست

    اصلا لازم به مثال های موردی نیست باز هم بحث همون GTG پیش میاد

    حالا من نمیدونم چیزی که کل دنیا بهش اشاره کردن رو چطوری یک سری نمیبینن
    مهم هم نیست چون وقتی ادم پست هایی مثل این :

    من تا الان بیشتر از 200 تا بازی رو با مانیتور 16 میلی ثانیه انجام دادم و مشکل خاصی نداشتم.
    رو میبینه پیش خودش میگه مطمنا بحث و دادن اطلاعات فایده ای نداره تو این بخش از انجمن

    پیمان جان همون 5ms مبارکت باشه عزیز

  16. این کاربر از pedram_sad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  17. #190
    آخر فروم باز Advanced Ali-001's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    2,383

    پيش فرض

    والا من بازی کرایسیس رو با5میلی رفتم باسیستم یکسان وبا2میلی هم رفتم فرق چندانی نداشت ولی وقتی با5میلی بازی میکردیم یه خورده طبیعتاًدیرتر اجرا میشد من خودم میدیدم مخصوصاًبازی جاست کاس 2رو هم که کاملاًواضح بود تو بازار با رفقا امتحان کردیم کاملاًمشخص بود!
    والا 4تا مانیتور سامسونگ رو گزاشته بود تو ویترین خب بعد بازی رو که اجرا میکرد شما کاملاًتفاوت رو خیلی واضح میتونستی ببینی!
    ممکنه حرفای منو باور نکنین چون بدون مدرک هستن ولی وقتی4تا مانیتور رو باهم ببینین کاملاًتفاوتاش مشخص میشه یعنی دقیقاًهمون کاری که بازاریها کردن!
    (چیزی که روی محصول نوشته میشه)
    این چیزی که آقای استریم مدیر گرامی نوشته رو من کامل دیدم مثلاًp23700رو با ASUS - 23" - MS236Hمقایسه کردم وضوح ایسوس بهتر بودسرعت سامسونگ بهتر بود!
    روشنی تصویر ودرخشندگی ایسوس بهتر بود وقیافه سامسونگ قشنگتر!
    توی مانیتور که یکی از خروجی های PC هست سلیقه ومقدار پول خیلی مهمه بحث برسرکنتراست وضوح ومدت زمان پاسخ گویی فاکتورهایی هست که جای بحث بسیار زیادی داره ولی وقتی کاتالوگ ومشخصات رو با جیبتون مقایسه میکنین ممکنه کاملاًعقیدتون به خرید مانیتور با مارک های گوناگون عوض بشه!
    اینو همیشه بدونین برند خاصی مهم نیست مهم اینه که چقدر خوب باشه وکار کنه وهمچنین تنها فاکتوری که اومدن2میلی ثانیه ساختن واسه اینه که علم وفناوری داره پیشرفت میکنه!
    فقط یادم رفت بدونید که کم کم مانیتور ها رو به پیشرفت میرن پس دیگه نباید برین5میلی بخرین!
    قربان شما علی.
    Last edited by Advanced Ali-001; 03-07-2010 at 16:48.

  18. 2 کاربر از Advanced Ali-001 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •