تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 8 از 8

نام تاپيک: مشکل سر ریز حافظه در UDK

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    New York
    پست ها
    8

    پيش فرض مشکل سر ریز حافظه در UDK

    سلام.
    موقع Build همینطور حافظه اشغالی تو رم بیشتر و بیشتر و بیشتر و بیشتر میشه تا جایی که رمم تموم میشه
    باز خداشکر خودش میفهمه رم رو خالی میکنه، کامپیوتر منفجر نمیشه، ولی وقتی رم رو خالی میکنه یه error میده و میگه نمی تونه Build کنه.
    راه حل چیه؟

  2. #2
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    1,155

    پيش فرض

    از عنوان شما میشه متوجه این شد منظور شما buffer overflow هست ولی در متن میشه Ram overflow فکر کنم بهتره کیفیت تکسچر ها رو همچنین نرمی سطوح رو کاهش داد . و بهتر از همه نور رو کلی کنی یا سایه ها رو برداری .

  3. #3
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    سلام.
    موقع Build همینطور حافظه اشغالی تو رم بیشتر و بیشتر و بیشتر و بیشتر میشه تا جایی که رمم تموم میشه
    باز خداشکر خودش میفهمه رم رو خالی میکنه، کامپیوتر منفجر نمیشه، ولی وقتی رم رو خالی میکنه یه error میده و میگه نمی تونه Build کنه.
    راه حل چیه؟
    سلام

    اولا که بهتر بود تو تاپیک خود UDK می پرسیدی. حالا دیگه اشکال نداره ولی از این به بعد اونجا بپرس.

    ثانیا آیا شما از LightmassImportanceVolume استفاده کردی؟ در صورتی که استفاده نکنی مشکلات زیادی پیش میاد، از جمله ممکنه این طوری بشه.

    فعلا.

  4. #4
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    New York
    پست ها
    8

    پيش فرض

    اره همه ی این کار ها رو کردم. فکر کنم مپم خیلی بزرگ باشه
    نمیشه چند مرحله ای بیلد کرد؟ یعنی مثلا نصف مپ رو جدا بیلد کنه بعدش نصفه ی دیگش رو هم بیلد کنه!؟

  5. #5
    پروفشنال armin_555's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    Minas Tirith
    پست ها
    977

    پيش فرض

    آخه چرا تاپیک الکی می زنی؟؟؟ خب می رفتی تو تاپیک خود UDK می پرسیدی.

  6. #6
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    New York
    پست ها
    8

    پيش فرض

    آخه چرا تاپیک الکی می زنی؟؟؟ خب می رفتی تو تاپیک خود UDK می پرسیدی.
    به نظر من خیلی مسخره هست که همه چی تو یه تاپیک خلاصه بشه و
    2- اگر سوال خاصی درباره موتور می خواهید بپرسید لازم نیست دنبال تاپیک اصلی موتور بگردید و اونجا مطرح کنید .ایجاد تاپیک برای سوال بلامانع هست .

  7. این کاربر از Hi.AliR بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #7
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    اره همه ی این کار ها رو کردم. فکر کنم مپم خیلی بزرگ باشه
    نمیشه چند مرحله ای بیلد کرد؟ یعنی مثلا نصف مپ رو جدا بیلد کنه بعدش نصفه ی دیگش رو هم بیلد کنه!؟
    میشه تیکه های مختلف رو جدا بیلد کنی، ولی تست نکردم ببینم بعدا همه رو با هم جمع میکنه یا نه.

    در ثانی فکر نمی کنم مشکل شما از بزرگی مرحله باشه، آخه هر چقدرم بزرگ باشه که دیگه از 4 تا مپ خود آنریل بزرگتر که نیس، فکر نمی کنم مپت حتی 1/3 اونا باشه.

    هنوز فکر می کنم مشکل شما از LightmassImportanceVolume باشه. این که می گی همه اینا رو انجام دادی، چه جوری یعنی؟ حداقل این تیکه ای که LightmassImportanceVolume رو برا مپت ساختی یه توضیح بده بگو دقیقا چیکار کردی، که بگم کجاش اشتباه رفتی.

    البته یه 20 درصد هم احتمال هست که تنظیمات مپ رو خیلی بالا برده باشی، مثلا اگه LightMapResolution رو برا BSP ها بالا ببری، زمان بیلد به راحتی 50 برابر زیاد میشه و این یعنی فاجعه.

    در هر صورت شما یه توضیحی برا LightmassImportanceVolume بده و اینکه آیا تنظیم خاصی رو زیاد کردی یا نه.

    نگران هم نباش، ایشالا مشکلت حل میشه، چون افراد زیادی که این مشکلو داشتن، براشون حل شده، البته تا جاییش که من می دونم.

    فعلا.

  9. #8
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Jun 2010
    محل سكونت
    New York
    پست ها
    8

    پيش فرض

    نه نگران نیستم. مپم فکر کنم یه 70 80 برابر مپ خودش هست
    LightmassImportanceVolume یعنی چی چجوری استفاده کردی؟ واسه هر گوشه کناری یکی گذاشتم دیگه. یکی هم تو دور کل مپ.
    میگم چطوری میشه جدا جدا بیلد کرد. مثلا این فلان قسمت بیلد بشه که از فلان قسمت مثلا با یه در جدا شده، حالا وقتی از اون در عبور می کنی یه لود بزنه و قسمت دیگه رو لود کنه. چطوری می تونم این کار رو بکنم؟

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •