تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 731 از 959 اولاول ... 231631681721727728729730731732733734735741781831 ... آخرآخر
نمايش نتايج 7,301 به 7,310 از 9589

نام تاپيک: بازي هاي جديد : خبـــــــر هاي كوتــــــــــــــــاه !!! [آرشیو]

  1. #7301
    کاربر فعال انجمن بازی mehdy.z's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    ...guess
    پست ها
    4,387

    پيش فرض جدید ترین تصاویر و اطلاعات از Final Fantasy Versus XIII...



    خوب بالاخره بعد از مدت ها از دور نگه داشتن بازی Final Fantasy Versus XIII از عموم , مجله ی معروف ژاپنی فامیتسو در مصاحبه ای با نومورا اطلاعات و تصاویر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است که به شرح ذیل می باشد :
    بازی به صورت openworld است و تقریبا همه جا جز در کوهستان ها می توان رفت و وسعت نقشه ی بازی بسیار زیاد است .

    در هنگام مبازره به مانند Kingdom Hearts به صورت مستقیم وارد مبارزه می شویم .

    بازی دارای حمل ونقل است .

    شخصیت بازی به یک اتوموبیل دسترسی دارد .

    چند اسکن :




    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  2. 7 کاربر از mehdy.z بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #7302
    کاربر فعال انجمن بازی mehdy.z's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    ...guess
    پست ها
    4,387

    پيش فرض Wii : Molyneux و PS Move تقریبا شبیه یکدیگرند !



    سازنده ی Fable آقای Peter Molyneux در رابطه با PS Move و Motion Controller های Wii گفته است که " این دو تقریبا شبیه یکدیگرند ! " .
    " واقعا برای من سخت بود تا بتوانم تفاوتی بین Move و Wii پیدا کنم ، در بعضی از محدوده ها این دو خیلی شبیه یکدیگرند . من مطمئن هستم که Sony و Nintendo برای اینکه متفاوت هستند استدلال های مختلفی خواهند داشت ، اما این دو در هر صورت شبیه یکدیگرند . "

    او اضافه کرد : " آنها یک نوع تجریه ی متشابه را به شما خواهند داد اما Kinect با این دو هیچ تشابهی ندارد . من از طرف یک کسی که در Microsoft کار میکنه حرف نمیزنم و بجای یک Designer صحبت میکنم . من به Microsoft افتخار میکنم . "

    مایکروسافت را تشویق میکند و میگوید : " آنها یک قدم جلوتر از حدی که اننتظار داشتند بر داشتند . اما کار Sony آن قدر پیچیده نبوده که چیزی شبیه Wii را بسازد ، ولی در هر صورت آنها میگویند : نه ، ما یک قدم بسیار بزرگ به سمت جلو برداشتیم . "

    Kinect در چهارم نوامبر امسال وارد بازار خواهد شد .

    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  4. 7 کاربر از mehdy.z بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #7303
    آخر فروم باز matrix_3s's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    محل سكونت
    IRAN - CKNDHI
    پست ها
    1,214

    پيش فرض مصاحبه با تهیه كننده Ghost Recon: Future Soldier

    در E3 امسال شاهد نمایشی خیره كننده از یكی دیگر از عناوین محبوب تام کلنسی (Tom Clancy) یعنی Ghost Recon بودیم. باز هم همان گیم پلی تاكتیكی با كمی عناصر مخفی كاری بازگشته تا یك تجربه ناب و لذت بخش را خلق كند. در همین راستا سایت vg247 مصاحبه ای را با آقای جاستین دراست (Justin Drust) تهیه كننده Ghost Recon: Future Soldier انجام داده که توجه شما را به آن جلب می کنیم.

    VG: در سری های قبلی Ghost Recon تجربه ای كاملا متفاوت در نسخه PC نسبت به نسخه های كنسولی داشتیم. آیا در Future Soldier هم همینطور است؟

    دراست: در حال حاضر نمی توانم در مورد آن صحبت كنم، ولی باید بگویم PC همیشه از اهمیت بالایی برای ما برخوردار بوده است و به طور كلی Ghost Recon برای اولین بار روی PC عرضه شده بود و این بار هم سعی داریم بازی قوی روی آن بسازیم. نمی توانم زیاد در مورد جزئیات صحبت كنم، ولی مطمئن باشید كه خیلی عالی خواهد بود.

    VG: ولی آیا متفاوت خواهد بود؟

    دراست: نمی توانم در مورد آن صحبت كنم.

    VG: بازی Future Solider كمی متفاوت است و شبیه به Gears of War كه فقط اسم دیگری دارد، نیست. این بازی در مورد قرار گرفتن در موقعیت های متفاوت و همكاری تیمی است. آیا فكر می كنید سبك های بازار پسند مثل Gears of War و یا Halo می توانند با این بازی رقابت كنند؟

    دراست: بله. ما از انجام بازی هایی كه نام بردید لذت می بریم، ولی بازی ما چیز متفاوتی است. شما می توانید به صورت چهار نفره در بخش Co-Op بازی كنید و با دوستان خود جوخه شخصی درست كنید و كارهای مخفی بیشتری انجام دهید. شما درست می گویید و ما موارد مالی و بازار پسندی هم در نظر داشته ایم. وقتی مردم بازی ما را نگاه می كنند، دوست دارند آن را سریعا بخرند و از آن لذت ببرند. به نظر در بازار جاهای زیادی برای سبك های مختلف است و ما هم در كنار بازی های بزرگ دیگر می توانیم بسیار بدرخشیم.

    VG: دلیل این همه تاخیر چی بوده است؟ تاخیرها به قدری بوده كه دیگر عنوان Future را می توان از نام بازی برداشت.

    دراست: چیزهای زیادی در رابطه با آینده وجود دارند، مثل Optical Camo كه استفاده از آن واقعا بی نظیر است. هم اكنون نمونه های اولیه این تجهیزات وجود دارند. بسیاری از بازی سازان فقط اسلحه ها را بزرگتر می كنند و نام آینده نگرانه به آن می زنند، ولی ما تجهیزات فوق العاده ای داریم. ما می خواستیم یك بازی بی نقص و عالی داشته باشیم، نه این كه با نقص و ایرادهای فراوان آن را عرضه كنیم و به این دلیل است كه ساخت آن طول كشید. البته نمی خواهیم زیاد شما را منتظر نگه داریم و به محض این كه كار به نحو احسن تمام شد، آن را عرضه می كنیم.

    VG: آیا تصمیمی برای كاركردن Move و Kinect با Future Solider دارید؟

    دراست: در حال حاضر چیزی نمی دانم.

    VG: آیا DLC برای Future Soldier عرضه خواهد شد؟

    دراست: در مورد این هم نمی توانم چیزی بگویم.

    VG: قبلا در مورد تست بتای بازی صحبت كرده بودید. نسخه بتا در چه وضعیتی قرار دارد؟

    دراست: تاخیرها روی تست بتا تاثیرهایی داشت، ولی همچنان وجود خواهند داشت. اگر شما Splinter Cell: Conviction را پیش خرید می کردید، می توانستید تست بتا را سریع تر بگیرید. هنوز تاریخ دقیقی نمی توانم بگویم، ولی این موضوع اتفاق خواهد افتاد.

    VG: آیا بازی هنوز در تابستان عرضه می شود؟

    دراست: هنوز تاریخ عرضه رسمی در كار نیست، ولی قطعا در تابستان عرضه خواهد شد. چون می خواهیم نظرها را برآورد کنیم و از آن ها برای اصلاح نقص های بازی استفاده کنیم.

    VG: آیا نسخه Wii با PS3 و Xbox 360 متفاوت خواهد بود؟

    دراست: نمی توانم در مورد آن چیزی بگویم (خنده).

    VG: سازنده های Driver می توانند، چرا شما نه؟ شاید Ubisoft شما را به اندازه آن ها دوست ندارد.
    دراست: (خنده) نمی دانم.

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by matrix_3s; 26-06-2010 at 09:47.

  6. 8 کاربر از matrix_3s بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #7304
    آخر فروم باز matrix_3s's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    محل سكونت
    IRAN - CKNDHI
    پست ها
    1,214

    پيش فرض Sony: برنامه ای برای عرضه نسل بعدی PSP با قابلیت 3D نداریم

    آقای اسکات رود(Scott Rohde) اعلام کرد که سونی برنامه ای برای عرضه نسل بعدی PSP با قابلیت 3D ندارد. او در گفتگویی که با سایت Industry Gamers انجام داد به این نکته اشاره کرد که فعلا عرضه PSP2 در برنامه های سونی قرار ندارد. او در پاسخ به این سوال که آیا PSP2 از 3D پشتیبانی می کند یا خیر گفت:"برای این مسئله هم برنامه ای وجود ندارد. فعلا چیزی در رابطه با نسل بعدی PSP و قابلیت های آن وجود ندارد که بتوان آن را اعلام کرد."



    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  8. 4 کاربر از matrix_3s بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #7305
    کاربر فعال انجمن بازی mehdy.z's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    ...guess
    پست ها
    4,387

    پيش فرض اخبار مریوط به کینکت...


    كينكت كاملا شبيه به سوپرماريو.....



    كودو سونودا، از عوامل تولید كينكت ادعا کرده حسگر حركتی مايكروسافت كاملا شبيه به بازی رایانه‌ای سوپرماريو است و همين باعث سرگرم‌كننده بودن آن می‌شود.
    سونودا در مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرگزاری ويدئوگيمر كينكت را با بازی‌های سبک سکوبازی مقايسه كرد و گفت اگر از بازی‌های پلتفورمر لذت می‌بريد، از كينكت نيز لذت خواهيد برد.

    وی در اين‌باره می‌گويد: "اگر درباره‌ يک بازی همانند سوپر ماریو بروز فكر كنيد، چه چيزی خواهيد گفت؟ ماريو را يک بازی جدی یا اصلاحا هاردکور معرفی خواهید کرد، يا يک بازی معمولی؟ اين دقيقا همان كاری است كه ما با محصولات كينكت انجام خواهيم داد."

    سونودا در ادامه گفت: "اگر به ریور راش (از بازی‌های كينكت) نگاه كنيد، اين بازی از بسياری جهات شبيه به عناوین سکوبازی است و دقيقا عناصر سكوبازی در اين عنوان يافت می‌شوند."
    وی سپس كيكنت را با برادران ماريو مقايسه می‌كند: " احساسی كه در خصوص بازی سوپر ماریو بروز دارید، دقيقا همان راهی است كه ما در ساخت بازی‌های كينكت به آن فكر می‌كنيم."
    حسگر حرکتی كينكت در E3 سال گذشته میلادی رسما رونمایی شد و در نوامبر امسال در تمام نقاط جهان در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار خواهد گرفت.

    .................................................. ..............................


    کینکت برای بازی‌کننده‌های حرفه‌ای نیست!!!

    همچنین
    مایکل پچتر، تحلیل‌گر بنگاه اقتصادی ودبوش‌مورگان و استاد سیستم‌های مالی در جدیدترین قسمت از برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی خود تحت عنوان پچ‌اتک تاکید کرد حسگر حرکتی مایکروسافت یک ابزار محدود است، هرچند اگر قیمت‌گذاری آن بنحو مطلوب انجام شود، فروش وحشتناکی خواهد داشت.

    پچتر در بخشی از سخنان خود گفت: "کینکت یک ابزار محدود است، چون همان‌ گونه که کوین‌ باتلر اشاره کرد شما واقعا نمی‌توانید با استفاده از انگشتان خود و در آوردن صدای پیو پیو به سمت دشمنانتان شلیک کنید! اما اگر شما قصد داشته باشید یک بازی بر مبنای حرکات موزون انجام دهید یا بازی مخصوص پرورش ‌اندام از شما بخواهد پای چپ خود را بالاتر بیاورید، این حسگر حرکتی چیزی است که شما می‌خواهید آن را داشته باشید."

    وی در ادامه‌ی سخنانش افزود: "مطمئنا بازی‌کننده‌ی حرفه‌ای تحت تاثیر این موارد قرار نخواهد گرفت. اما احتمالا مادرش، همسرش و فرزندش کسانی هستند که از این ابزار استقبال می‌کنند."
    پچتر در ادامه تاکید کرد قیمت‌گذاری صحیح حسگر حرکتی کینکت می‌تواند نقشی کلیدی در سرعت موفقیت این محصول داشته باشد: "اگر مایکروسافت به شکلی صحیح نسبت به قیمت‌گذاری این محصول اقدام کند، معتقدم کینکت فروش خیره‌کننده‌ای خواهد داشت. اما اگر قیمت کینکت بیشتر از حد انتظار باشد، مدتی طول می‌کشد تا بتواند در میان سایر رقبا قد علم کند."

    قیمت حسگر حرکتی کینکت از زمان نمایش این محصول در جریان کنفرانس‌های مایکروسافت در نمایشگاه E3 سال جاری میلادی همواره مورد بحث بوده. البته این محصول در حال حاضر با قیمت 150 دلار از طریق فروشگاه‌های مایکروسافت پیش‌فروش می‌شود. شایعاتی نیز در خصوص بسته‌ی ویژه‌ی کینکت با قیمت 190 دلار در سایت‌های اینترنتی مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای منتشر شده است.
    نا گفته نماند کوین باتلر، کمدین مشهور سونی در جریان کنفرانس این کمپانی بارها دست خود را بشکل اسلحه به سمت حضار گرفت و با درآوردن صدای پیو پیو قابلیت انجام بازی‌های تیراندازی توسط حسگر حرکتی کینکت را مورد تمسخر قرار داد

    منابع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by mehdy.z; 26-06-2010 at 20:05.

  10. 7 کاربر از mehdy.z بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #7306
    کاربر فعال انجمن بازی mehdy.z's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    ...guess
    پست ها
    4,387

    پيش فرض طراحی سیستم کنترل نسخه‌ی رایانه های شخصی Dead space 2



    استیو پاپوتسس، از مسوولان استودیو بازی‌سازی ویزرال‌گیمز تاکید کرد تیم تولید قسمت دوم از مجموعه بازی‌های Dead space تمام سعی خود را به کار بسته تا کنترل نسخه‌ی رایانه‌های شخصی به شکل مطلوب ارایه شود.
    در جریان مصاحبه‌ای اختصاصی با سرویس خبری سی‌وی‌جی از پاپوتسس در خصوص این‌که آیا تیم طراحی و تولید قسمت دوم، سیستم کنترل نچندان مطلوب قسمت نخست از مجموعه بازی‌های هوای‌مرده را اصلاح کرده است یا خیر، پرسیده شد.

    وی در جواب گفت: "این موضوع دقیقا چیزی است که ما بر روی آن تمرکز کرده‌ایم و قصد داریم آن را اصلاح کنیم. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم در خصوص قسمت اول از هوای‌مرده، سیستم کنترل بر مبنای گیم‌پد طراحی و ساخته شده بود. حتا اگر شما بازی‌کننده‌ی رایانه‌ی شخصی باشید بهتر است از گیم‌پد برای انجام قسمت اول استفاده کنید."

    پاپوتسیس در ادامه افزود: "اما این‌بار در ساخت قسمت دوم از مجموعه بازی‌های Dead space تعدادی از اعضاء تیم تولید بصورت اختصاصی بر روی اصلاح و گسترش سیستم کنترل رایانه‌های شخصی فعالیت می‌کنند. ما امیدواریم این‌بار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی با ارایه‌ی کنترل راحت‌تر، جواب‌گوی نیازهای بازی‌کننده‌های این پلت‌فرم باشد. این موضوع نتیجه‌ی بازخوردهای طرفداران مجموعه بازی‌های هوای‌مرده است و ما سعی کردیم در حد امکان پاسخ‌گوی آن باشیم."

    قسمت دوم از مجموعه بازی‌های هوای‌مرده که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان برای خود دست و پا کرده است در تاریخ بیست‌وپنجم ژانویه‌ی سال آینده‌ی میلادی در اختیار بازی‌کننده‌های پلت‌فرم‌های رایانه‌های‌شخصی، ایکس‌باکس360 و پلی‌استیشن3 قرار خواهد گرفت.

    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  12. 3 کاربر از mehdy.z بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #7307
    آخر فروم باز matrix_3s's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    محل سكونت
    IRAN - CKNDHI
    پست ها
    1,214

    پيش فرض تصاویر استارکرفت2 بر روی هواپیماهای کره جنوبی

    تصاویر استارکرفت2 بر روی هواپیماهای کره جنوبی
    اخیرا مسوولان شعبه‌ی کره جنوبی اکتیویژن بلیزارد از قرارداد هم‌کاری میان این کمپانی و سازمان هواپیمایی کره خبر دادند. بر اساس توافق صورت گرفته تصویر جیم رینر، شخصیت اصلی مجموعه بازی‌های استارکرفت بر روی دو هواپیمای مسافربری خطوط هوایی کشور کره جنوبی نصب خواهد شد.

    بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به مدت شش ماه از تاریخ بیست‌وچهارم ژوئن سال جاری از این دو هواپیما بطور مشترک برای انتقال مسافر در خطوط داخلی کره جنوبی و هم‌چنین حرکت در مسیر آمریکا شمالی و اروپا استفاده خواهد شد. هم‌چنین در این دوره‌ی شش ماهه تصویر استارکرفت2 بر روی چهار اتوبوس ویژه‌ی حمل مسافر در فرودگاه نصب می‌شود.
    برنامه‌ی استفاده از هواپیماها و اتوبوس‌های خطوط هوایی کره بعنوان ابزار تبلیغاتی قسمت دوم از مجموعه بازی‌های استارکرفت، امروز در کنفرانس مطبوعاتی ویژه‌ی این بازی که در شهر سئول کره جنوبی برگزار شده بود، رسما اعلام شد.

    هم‌چنین در جریان این مراسم مسوولان کمپانی اکتیویژن بلیزارد از عرضه‌ی نسخه‌ی حرفه‌ای بازی استارکرفت2 بطور انحصاری در کشور کره‌ جنوبی خبر دادند. بر اساس اطلاعات منتشر شده این نسخه امکان بازی LAN در استارکرفت2 را برای بازی‌کننده‌ها ایجاد خواهد کرد، البته مسوولان تنها اجازه دارند از این نسخه در جریان مسابقات و تورنمنت‌های رسمی استفاده کنند.
    قسمت دوم از مجموعه بازی‌های استارکرفت در تاریخ پنجم مرداد سال جاری بطور انحصاری در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.


    - هواپیما خطوط هوایی کره






    - StarCraft II Beta سازنده: Blizzard Entertainment
    ناشر: Activition Blizzard
    سبک: استراتژی هم‌زمان
    پلت‌فرم: انحصاری PC
    تاریخ انتشار: غیرفعال شد

    - StarCraft II: Wings of Liberty
    سازنده: Blizzard Entertainment
    ناشر: Activition Blizzard
    سبک: استراتژی هم‌زمان
    پلت‌فرم: انحصاری PC
    تاریخ انتشار: 5 مرداد 1389
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


  14. 7 کاربر از matrix_3s بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #7308
    کاربر فعال انجمن بازی mehdy.z's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    ...guess
    پست ها
    4,387

    پيش فرض Crysis 2 در حالت 3D "خوش آیندتر" از Kill Zone 3 است!!



    Cevat Yerli میگوید: وقتی Crysis 2 در حالت 3D عرضه شود,یک تجربه ی خوش آیند تر نسبت به KZ3 برای گیمر ها به ارمغان می آورد.

    بر اساس صحبت های یرلی Crysis 2 از یک افکت 3D مقعر(کاو)استفاده میکند که باعث میشود اشیا از صفحه بیرون نزند که به بازی عمق بیشتری میدهد!

    یرلی بهVideogamer گفت: من شنیدم که تعداد زیادی از مردم میگویند(و خودم هم دیدم)که ما تجربه ی 3D بهتری را نسبت به بقیه ی بازی های حاظر در نمایشگاه برایشان ایجاد کردیم.ولی من نمیخواهم از بازی خاصی نام ببرم.

    به هر حال,وقتی در مقاسه با KZ3 از او سوال هایی شد او گفت که ندیده که بازی در حالت 3D اجرا شود,اما از دیگران شنیده که Crysis 2 به نظر بهتر میآید.

    یرلی ادامه داد: به نظر من Crysis 2 یک تجربه ی خوش آیندتر است.مردم هم همین را میگویند و اینکه برای چشم راحت تر است و عمق بیشتری دارد.اگر بخواهم صادق باشم,هنوز KZ 3 را ندیده ام.ای کاش دیده بودم ولی آنها به من اجازه نمیدهند که ببینم!!!

    Crysis 2 پاییز امسال برای PS3,PC و X360 با پشتیبانی از 3D عرضه میشود.

    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  16. 6 کاربر از mehdy.z بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #7309
    آخر فروم باز matrix_3s's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    محل سكونت
    IRAN - CKNDHI
    پست ها
    1,214

    پيش فرض نینتندو 3DS در سال 2011 میلادی

    نینتندو 3DS در سال 2011 میلادی

    رگی فیلز‌ایم، مدیر عامل شعبه‌ آمریکا شمالی کمپانی نینتندو در جدیدترین قسمت از برنامه‌ زنده تلویزیونی جیمی فالن رسما تایید کرد کنسول دستی نینتندو 3DS طی سال آینده‌ی میلادی در اختیار بازی‌کننده‌های ایالات متحده آمریکا قرار خواهد گرفت.
    رگی در جریان سخنانش به تاریخ دقیق یا مناطقی که این پلت‌فرم در آن‌ها منتشر خواهد شد، اشاره نکرد.

    پیش از این مسوولان کمپانی نینتندو بارها به احتمال عرضه‌ی کنسول دستی انقلابی خود تا قبل از ماه مارس سال 2011 میلادی اشاره کرده بودند. هم‌چنین طبق اطلاعات منتشر شده احتمال عرضه‌ی کنسول دستی نینتندو 3DS طی سال جاری میلادی تنها در یک منطقه‌ی خاص وجود دارد. برای شناسایی این منطقه‌ی خاص نیازی به تخیل قوی نخواهید داشت. اگر مسوولان نینتندو قصد پیاده‌سازی چنین برنامه را داشته بانشد، مطمئنا مردم کشور ژاپن اولین کسانی خواهند بود که از بازی کردن با 3DS لذت می‌برند.


    - Nintendo 3DS







    --------------------------------------------------------------------
    ==================================



    محدوديت‌های جدید چین در زمینه‌ی بازی‌های‌ آن‌لاين




    اخیرا وزارت فرهنگ چين از قوانين جديد در خصوص نظارت بر بازی‌های چندنفره‌ی آن‌لاين كلان (MMO) و هم‌چنين سایر بازی‌های آن‌لاين از ابتدای ماه آگوست سال جاری میلادی (10 مرداد 1389) خبر داده است.
    قوانين جديد شامل حذف محتوا‌های "ناخوشايند" از بازی‌های آن‌لاين می‌شوند. هم‌چنین وزارت فرهنگ چين برای جلوگيری از اعتياد افراد قصد دارد در بازی‌های آن‌لاين محدوديت زمانی قرار دهد. بنحوی که هر بازی‌کننده روزانه ساعات مشخصی را می‌تواند به بازی كردن بپردازد و پس از اتمام سهم آن روز ، از بازی بيرون انداخته خواهد شد.

    هم‌چنين قوانين جديد، برای خريد و فروش آيتم‌ها در بازی محدوديت‌هايی ايجاد خواهند کرد. اول اين‌كه تنها برای مبادلات از پول‌ مجازی استفاده شود و استفاده از پول واقعي برای خريد و فروش ممنوع خواهد بود. محدوديت ديگر نيز به معاملات اضافه شده‌ است، و آن اين‌كه برای معاملات (كه مطمئنا با پول مجازی انجام می‌گيرد) بايد حتما بازی‌کننده هجده سال داشته باشد.

    بيش از 93 ميليون نفر از جمعيت ميلياردی چين مشغول بازی‌های آنلاين هستند كه پيش‌بينی می‌شود اين رقم تا چند سال آينده به 100 ميليون نفر افزايش پيدا خواهد كرد.
    دولت چين محدوديت‌های بسياری را برای بازی‌کننده‌های این کشور ایجاد کرده است كه از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ممنوعيت بازی محبوب دنیای وارکرفت اشاره کرد. بسياری از بازی‌های بزرگ ديگر نيز در اين كشور ممنوع هستند.

    لازم بذکر است چين با سابقه‌ای طولانی در -------- اينترنت، اولين كشوری به شمار می‌رود كه نسبت به مسدود كردن اينترنت اقدام کرده است. محدوديت اينترنت چين به قدری گسترده است كه حتی سايت پرطرفدار گوگل نيز در چين ----- شده.
    نهايتا برای اتمام مطلب بد نيست به اين موضوع اشاره شود كه در كره‌ی شمالی چيزی تحت عنوان اينترنت وجود ندارد.



  18. 3 کاربر از matrix_3s بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  19. #7310
    کاربر فعال انجمن آموزش عالی pedram_sad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    My Sanctum
    پست ها
    6,082

    پيش فرض



    گمانه زنی ها در مورد قیمت kinect همچنان ادامه دارد
    قیمت تعیین شده در سایت هایی مانند Amazon, Best Buy, GameStop برای پیش فروش 144.99 دلار هست
    15 عنوان در زمان عرضه وجود خواهد داشت
    microsoft هنوز به صورت قطعی قیمت رو تعیین نکرده و فقط اعلام کرده در نوامبر امسال برای اروپا و خاور میانه و افریقا عرضه میشه

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by pedram_sad; 27-06-2010 at 19:54.

  20. 5 کاربر از pedram_sad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •