چطوره گروه هایی که کامل شدن شروع کنن تا بقیه تیم هم کامل بشه مثلا تیم گرافیک یک لوگو مناسب طراحی کنه یا
تیم جمع آوری اطلاعات شروع کنه تا منابع مربوط به بخش خودشو تکمیل کنه و بعد قسمت هایی که نیاز به ترجمه داره به
تیم ترجمه تحویل داده بشه بعد از تکمیل تمامی موارد مسئول آرشیو اطلاعات رو ذخیره کنه.بعد تیم انتشار مربوط به PDF کارشو
با یه مشورت و نظر سنجی مربوط به نوع مقدمه چینی و ترتیب اطلاعات(مثلا از صفحه x تا y مربوط به بخش معرفی نرم افزار) در مجله شروع کنه.درآخر هم تیم exe بعد از یک همکاری قبلی و تهیه برنامه مناسب توسط کل تیم ، اطلاعات رو بصورت نرم افزار
طراحی کنه.این توضیحات برای تهیه یک مجله خوب کافی نیست و هیچگاه عمل کردن با حرف زدن برابری نمیکنه ولی برای شروع کار بدنیست.البته مراحل انجام کار به هر بخشی که برسه میتونیم بصورت جز به جز و با مشورت دیگر اعضا بصورت کامل برای اون بخش برنامه ریزی کنیم که بطور مثال برای بخش جمع آوری اطلاعات موضوع مورد نظرو تعیین کنیم و برنامه های مربوط به همون موضوع به مجله اضافه بشه.
به نظرم اگر این کارو هرچه زودتر شروع کنیم تیم زودتر کامل میشه و دیگران نیز علاقه مند میشوند در این کار شرکت کنند.
بیشتر بخشهای مهم گروه هم تا حالا تکمیل شده و حداقل یک نفر عضو داره
البته این را هم گفته باشم که اگر کاری بدون مدیر و هماهنگ کننده بخشهای یک گروه شروع بشه به احتمال زیاد پایان خوشی نداره...
در کل امیدوارم این مجله به عنوان یک عمل خودجوش از بچه های P30 با موفقیت ساخته بشه.