تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 62 از 428 اولاول ... 125258596061626364656672112162 ... آخرآخر
نمايش نتايج 611 به 620 از 4277

نام تاپيک: [پشتیبانی] موتور .::UDK Unreal Engine III ::. / آنریل انجین

  1. #611
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    اینا چین؟:

    UI Sences
    Crowds
    frunctuned static mesh
    kismet
    particles
    cinematic
    آقا کیان از دستت خیلی ناراحتم، معلومه نرفتی اون ویدئو ها رو بگیری. مگه با هم قرار نذاشتیم؟

    در نتیجه خلاصه می گم، تو اون ویدئو اولیه که بگیری همشو آموزش می ده.

    اولی و دوتای آخر که تو همه موتورا هست:

    UI Scenes اکثر تصاویر دو بعدی که روی مانیتور می بینی هست، مثلا توی نقشه های آنریل که تو UDK هست، اونجا ها که جون یا مهماتتو نشون می دن، UI Scene هست، می تونی توی Content Browser نمونه هاشو باز کنی ببینی.

    Particle System همونه که شما تو گیم استودیو و اینا بهش می گید سیستم ذره ای، واسه دود، آتیش، بارون، برف و البته هر افکت عجیب و غریبی که تو بازیا می بینی مثل انواع انفجار یا مواد مذاب.

    Cinematic همون طور که از اسمش معلومه قسمت های سینمایی کار هست، مثل انیمیشن های بین مراحل.

    Crowd، Fractured Mesh و Kismet هم فقط بعضی از موتورهای تجاری دارنش، جالبه بهت بگم بعضیاشو حتی کرای انجین هم نداره:

    Crowd یه سیستمیه که باهاش هوش مصنوعی های دسته جمعی رو کنترل می کنن، فرض کن می خوای تو بازیت یه تعداد سیاهه لشکر داشته باشی، باید از این استفاده کنی، یا مثلا آدمایی که تو GTA همین طور تو شهر می چرخن یا یه کار تکراری رو انجام می دن Crowd هستند.

    Fructured Mesh به مشی گفته میشه که قابلیت شکستن داشته باشه، مثلا توی Gears Of War اون دیوار ها و ستون هایی که می تونستی با تیر خردشون کنی، Fractured Mesh هست. اگه Bad Company 2 هم رفته باشی، همه مشاش اینطوریه. ساختنشم کاری نداره، تو UDK کار 10 ثانیست.

    Kismet ادیتور اسکریپت نویسی بصری هست، معنیش اینه که می تونی 50-40 درصد گیم پلی بازیت و 95 در صد طراحی مرحلت رو بدون یه خط کد نویسی انجام بدی . چیزی که شما توی موتورایی که کار کردی ندیدی.

    جدی می گم. این دفعه قبل هر سوالی اول اون ویدئو ها رو ببین.

    تا بعد.
    Last edited by tovamohammad; 14-05-2010 at 16:15.

  2. 2 کاربر از tovamohammad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #612
    آخر فروم باز iload's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,120

    پيش فرض

    سلام دوست عزیز

    هنوز که هیچ منبع جامعی واسه آنریل اسکریپت نیست، یه کتابه که قراره 2 ماهه دیگه بیاد.

    با این همه فعلا این دو جا رو کار کن، بهترین منابع موجوده:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اینجا برو تو قسمت Unreal Script ، کلا 14 تا مقالست، 7 تای اول مرجع Unreal Script هست و 7 تای بعدی که نوشته Mastering Unreal Script، یه تعدادی از چپتر های همون کتابه که قراره بیاد، البته الان روی UE3 که یه سری فرق جزئی فقط داره.

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    این هم یه وبلاگه که دو تا توتاریال گذاشته،یاد می ده چه جوری یه بازی جدید رو شروع کنی.

    یه چنتا سایت دیگه هم یه خورده کار کردن ولی فعلا بهتریاش همیناست که بهت گفتم. فعلا.

    سلام

    خیلی ممنون . ولی من قبلا این ها رو دیدم تو همین تاپیک دیدم ! آخه من قبل این که چیزی بپرسم کل پست ها رو خوندم . چیز کامل تری ندارید ؟

  4. #613
    آخر فروم باز NINJA0098's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    شاهی (مازندران)
    پست ها
    1,001

    پيش فرض

    سلام

    خیلی ممنون . ولی من قبلا این ها رو دیدم تو همین تاپیک دیدم ! آخه من قبل این که چیزی بپرسم کل پست ها رو خوندم . چیز کامل تری ندارید ؟
    چيز كاملتري فعلا وجود نداره اگه خيلي عجله داري بايد بري و تو فروم epic يا سايتاي ديگه مثل beyondunreal بگردي و بپرسي تا بهت ياد بدن.(پدر آدمو در ميارن تا جواب بدن)

  5. این کاربر از NINJA0098 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #614
    داره خودمونی میشه ali_2021's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    Earth
    پست ها
    45

    پيش فرض

    سلام به همگي.يه سوال دارم خيلي ممنون ميشم كمكم كنيد ! ميخوام در زمان اجراي بازي يه آبجكت جديد توي مكان دلخواه ايجاد بشه.همين طور در زمان اجرا بشه يه انيميشن براي اون شيي ساخت (matهnee).خواستم ببينم امكانش هست ؟ اگه هست يه راهنمايي بكنيد !
    به شدت كارم گير !
    كسي نميتونه كمك كنه؟

  7. #615
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2010
    محل سكونت
    Universe
    پست ها
    19

    پيش فرض

    سلام.
    بالاخره تموم شد. واقعآ کار سخت و طاقت فرسایی بود و تعجب می کنم که چه طور تونستم این کار رو انجام بدم و موفق بشم. من تازه عضو شدم و نشستم و از اول این تاپیک تا اینجا رو کامل مطالعه کردم. انصافآ تصدیق کنید که کار شاقی کردم.
    یه نکته تو پستا برام جالب بود که می گم.
    جناب tovamohammad هر چند تا پست یک بار مجبور شده بود بگه که اگه می خواید اصولی یاد بگیرید ویدئوهای 3DBuzz رو بگیرید و ببینید. می خواستم بگم که این قدر ایشون رو حرص ندید. خب برید ببینید دیگه. من خودم یادگیری با UDK رو با اون شروع کردم و باید بگم تا اینجا خیلی اصولی یاد گرفتم و بسیاری از مشکلاتی که دوستان بهش برخوردن رو نداشتم.
    از حالا به بعد هر وقت سوالی داشتم میام اینجا.
    ممنون.

  8. 3 کاربر از mr_sasma بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #616
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    سلام به همگي.يه سوال دارم خيلي ممنون ميشم كمكم كنيد ! ميخوام در زمان اجراي بازي يه آبجكت جديد توي مكان دلخواه ايجاد بشه.همين طور در زمان اجرا بشه يه انيميشن براي اون شيي ساخت (matهnee).خواستم ببينم امكانش هست ؟ اگه هست يه راهنمايي بكنيد !
    به شدت كارم گير !
    سلام دوست عزیز

    این کار که می خوای چند راه داره، ساده تریش اینه که می گم:


    توی Kismet اول یه نود ActorFactory بذار، بعد یه Factory از نوع ActorFactoryRigidBody داخلش ایجاد کن، حالا تنها کاری که باید بکنی، اینه که توی خصیصه ی Static Mesh مدلت رو وارد کنی. همین.

    اینم به خاطر اینکه به شدت مشکلت حل بشه. مشکلی بود بگو. فعلا.

    -------------------

    راستی نمی دونم چرا پستت بعد از پستهای بعدی اومدی تو ترد. عجیبه.

    در ضمن اگه خارجکی می نویسی باید بگی Creating an object AT runtime/real-time.
    Last edited by tovamohammad; 23-05-2010 at 11:15.

  10. #617
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    محمد جان ساختار برنامه نویسی این موتور مانند Quest3d کانال کشیه؟

  11. #618
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    محمد جان ساختار برنامه نویسی این موتور مانند Quest3d کانال کشیه؟
    من Quest کار نکردم، ولی با توجه به چیزهایی که شنیدم نه، مثل اون نیست. کوئست یک انجین نیست (از لحاظ فنی می گم، اگه نه باهاش بازی هم ساخته میشه) کوئست یه نرم افزاره واسه Visualization و Simulation. کسایی که می خوان این کار هارو بکنن، به طور معمول برنامه نویس نیستن و فقط طراحند، پس نباید مجبور به برنامه نویسی باشن، برای همینه که این سیستم توی Quest پیاده شده.

    ولی قضیه Kismet فرق می کنه. هیچ انجینی نمی تونه بدون زبون برنامه نویسی باشه، UDK هم از این قاعده مستثنا نیست، و دوتا زبون داره:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    این برای برنامه نویساست، با این همه، غالب انجین های تجاری یه سیستم بدون کد نویسی هم برای طراح مرحله دارن. مثلا توی UDK اسمش هست Unreal Kismet و توی CryEngine اسمش هست Flow Graph Editor.

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    دقت کن که برنامه نویسی بازی با Unreal Script و طراحی مرحله با Kismet. اینا دو سیستم مجزان و نمی تونن جایگزین هم بشن. اولی برای Programmer و دومی واسه ی Level Designer هستش.

    دلیل این کار هم اینه که این انجین یه انجین تخصصیه، نه مثل بقیه انجین هایی که تا الان دیدی (اسم نمی برم)، در نتیجه اینجا غالب Level Designer ها برنامه نویس نیستن و غالب برنامه نویس ها هم Level Designer نیستن، پس ابزاری وجود نداره که واسه هر دو خوب باشه و باید یه سیستمی تو این انجین تعبیه می شد، که هر دو بتونن در کمال راحتی باهاش کار کنن.

    سوالی بود بپرس. فعلا.
    Last edited by tovamohammad; 14-05-2010 at 14:25.

  12. 2 کاربر از tovamohammad بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #619
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    سلام.
    بالاخره تموم شد. واقعآ کار سخت و طاقت فرسایی بود و تعجب می کنم که چه طور تونستم این کار رو انجام بدم و موفق بشم. من تازه عضو شدم و نشستم و از اول این تاپیک تا اینجا رو کامل مطالعه کردم. انصافآ تصدیق کنید که کار شاقی کردم.
    یه نکته تو پستا برام جالب بود که می گم.
    جناب tovamohammad هر چند تا پست یک بار مجبور شده بود بگه که اگه می خواید اصولی یاد بگیرید ویدئوهای 3DBuzz رو بگیرید و ببینید. می خواستم بگم که این قدر ایشون رو حرص ندید. خب برید ببینید دیگه. من خودم یادگیری با UDK رو با اون شروع کردم و باید بگم تا اینجا خیلی اصولی یاد گرفتم و بسیاری از مشکلاتی که دوستان بهش برخوردن رو نداشتم.
    از حالا به بعد هر وقت سوالی داشتم میام اینجا.
    ممنون.
    سلام

    خسته نباشی، خدا قوت

    اون نکته هم ممنون، درسته، حتی یکی از دوستانو 3 یا 4 بار بهش گفتم، جالبه هنوزم نرفته بگیره، خوبه 200 دلار قیمت نداره.

    البته تجربه می گه تموم نشده، و مطمئن باش از این به بعد هم هی باید بگم، ولی کو گوش شنوا.

    سوالی هم داشتی، در خدمتم، بقیه ی دوستان هم که استاد مونن، هم هستن. تا بعد.

  14. #620
    پروفشنال tovamohammad's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    پست ها
    744

    پيش فرض

    سلام به همگي.يه سوال دارم خيلي ممنون ميشم كمكم كنيد ! ميخوام در زمان اجراي بازي يه آبجكت جديد توي مكان دلخواه ايجاد بشه.همين طور در زمان اجرا بشه يه انيميشن براي اون شيي ساخت (matهnee).خواستم ببينم امكانش هست ؟ اگه هست يه راهنمايي بكنيد !
    به شدت كارم گير !
    كسي نميتونه كمك كنه؟
    سلام

    یادم رفت اون سوال Matinee رو جواب بدم.

    خوب اون که دیگه کاری نداره. شما یه Variable از نوع Object تعریف کن، مثلا MyNewObject بعد یه NamedVarable به نام MyNewObject ایجاد کن و وصلش کن به متغیر خروجی Spawned از ActorFactory که به رنگ بنفشه.

    حالا با این فرض که یه Matinee ساختی واسه انیمیشن اون Object ادامه می دم: الان باید یه NamedVarable دیگه به نام MyNewObject ایجاد کنی و وصلش کنی به اون متغیر بنفش MatineeObject که مربوط به انیمیشنت میشه. همین.

    الان دیگه جدی جدی باید به شدت کارت راه افتاده باشه. فعلا بای.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •