تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 61 123451151 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 601

نام تاپيک: The Witcher 2: Assassins of Kings

  1. #1
    پروفشنال sasanjfr's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    فعلا اصفهان
    پست ها
    823

    پيش فرض The Witcher 2: Assassins of Kings



    سازنده: CD Project RED
    ناشر: Atari در آمریکای شمالی , CD Project RED در اروپای مرکزی , 1C در روسیه , TBA در اروپای غربی برای نسخه THQ , PC برای نسخه Xbox 360
    سری: The Witcher
    پلتفرم: PC و Xbox 360
    ژانر: اکشن نقش آفرینی
    تاریخ انتشار: 17 مه 2011 برای Q1 2012 , PC برای Xbox 360
    مود: Single-player
    درجه: ESRB: Rating Pending
    رسانه: DVD , Blu-Ray Disk
    وب سایت: thewitcher.com


    نگاه کلی
    The Witcher 2: Assassins of Kings دومین شماره از سری The Witcher است.بازی The Witcher محصول سال2007 استودیوی لهستانی CD Project RED است که توانست توجه خیل عظیمی از نقش آفرینی بازها و حتی اکشن بازها را به خود جلب کند.The Witcher با استقبال خوبی از جانب اغلب منتقدین روبرو شد از جمله اینکه بازی توانست از وب سایت های مطرحی نظیر IGN و Gamespot نمره بسیار خوب 8.5 از 10 و از سایت GameSpy نمره عالی 4.5 از5 بگیرد.مجله معتبر PC Gamer US نیز به بازی نمره عالی %90 داد.در این بین برخی از منتقدین نیز از بازی انتقاد کردند که این انتقادات بیشتر بر روی مشکلات تکنیکی بازی نظیر loading time های وحشتناک طولانی،کرش های متعدد،باگ های بسیار و سیستم مبارزه سخت بازی متمرکز بود.از جمله نمرات ضعیف بازی می توان به نمره های PC Gamer UK و EDGE اشاره کرد که به ترتیب به بازی %67 و 5 از 10 دادند.The Witcher از دید وب سایت IGN به عنوان بهترین نقش آفرینی سال 2007 انتخاب شد و GameSpy هم آن را به عنوان بهترین نقش آفرینی پلتفرم PC در آن سال انتخاب کرد.The Witcher در قسمت بهترین بازی نقش آفرینی سال Academy of Interactive Arts and Sciences هم کاندید بود اما نهایتاً قافله را به Mass Effect باخت.استقبال بازیبازها از بازی فوق العاده بود به نحویکه The Witcher و نسخه Enhanced آن(که یکسال بعد از انتشار بازی،در سپتامبر 2008 منتشر شد) تاکنون توانسته اند تنها روی پلتفرم PC حدود 1.5 میلیون نسخه فروش داشته باشند!



    The Witcher 2: Assassins of Kings که به گفته سازندگان،کار ساختش از بعد از اتمام ساخت The Witcher آغاز شده است ادامه دهنده داستان شماره اول بوده و بار دیگر بازیبازها را به Temeria باز می گرداند.با توجه به فروش عالی شماره اول بازی،CD Project RED می تواند امیدوار باشد که دومین شماره بازی نیز با استقبال عالی نقش آفرینی بازها روبرو شود.در جریان کنفرانس مطبوعاتی CD Project RED در دوم ژوئن 2011اعلام شد که The Witcher 2 تا پایان سال جاری میلادی بر روی کنسول Xbox 360 نیز انتشار خواهد یافت اما در ابتدای ماه اوت اعلام شد که انتشار نسخه Xbox 360 بازی تا کوارتر اول سال 2012 به تعویق افتاده است.بنابر گفته های Tomasz Gop،تهیه کننده ارشد بازی که اخیراً از صنعت بازی های ویدئویی کناره گرفته احتمال دارد The Witcher 2 در آینده بر روی کنسول PlayStation 3 نیز انتشار یابد.

    داستان
    مطابق گفته های سازندگان،The Witcher 2 از داستانی بالغ و جذاب بهره می برد که استانداردهای جدیدی را برای روایت داستانی واقع گرایانه و غیرخطی تعریف خواهد کرد.ادامه ماجراجویی های Geralt of Rivia با حوادثی از The Witcher ارتباط خواهد داشت ضمن اینکه جذاب تر،حماسی تر و پر از غافلگیری خواهد بود.

    بعد از کمک به متوقف کردن شورشی که Order of Flaming Rose به راه انداخته بود و نجات جان پادشاه Geralt،Foltest به یکی از بازیگران اصلی در عرصه غوغای سیاسی قلمرو Temeria بدل شد.Geralt در زمان اجرای فرامین پادشاه جهت ایجاد صلح در سرزمین Temeria،به محافظت از جان او ادامه داد.آخرین سنگر Order نیز تسلیم ارتش سلطنتی شد.آخرین مأموریت باقی مانده سرکوب قلعه بارونس La Valette بود که از قلمروی پادشاهی اعلام جدایی کرده بود.یک ماه از تلاش برای ترور پادشاه می گذشت که ارتش او به دروازه های قلعه بارونس La Valette رسیدند تا برای جنگ نهایی آماده شوند.در همین زمان،Geralt که پیش Foltest به سر می برد نمی توانست تحقیق شخصی اش یعنی تلاش برای پی بردن به مبدأ و هویت تروریست مرموز هم سبک witcher ها که مسئول سوء قصد به جان پادشاه بود را آغاز کند.تحقیقی که به بسیاری از سوال ها جواب خواهد داد.

    بازیباز کنترل Geralt را به دست می گیرد؛هیولاکش حرفه ای که با کمک به درهم شکستن شورش Order of Flaming Rose و نجات جان پادشاه از دست یک تروریست هم سبک witcher ها درگیر غوغای سیاسی Temeria شده است.در دومین قسمت این سری،Geralt همچنان در کانون وقایع سیاسی باقی می ماند.او تحقیقاتش را آغاز می کند تا به هویت گروهی تروریست که مسئول ترور حاکمین در قلمروهای شمالی هستند پی ببرد،رابطه آنها با witcher ها را کشف کند و از انگیزه های آنها آگاه شود.تحقیقات،او را به سمت رودخانه Pontar در منطقه مرزی ملتهب بین Kaedwen , Temeria و Aedrin می کشاند جایی که او گرفتار نبردی بین قوی ترین نیروهای دنیای The Witcher می شود.در این راه Geralt با دو شخصیت منفی بازی یعنی Kingslayer و Lorveth آشنا می شود.دو شخصیتی که همانند Azar Javed و Professor در بازی اول دشمنان Geralt محسوب می شوند.

    شخصیت ها

    Geralt of Rivia



    ملقب به White Wolf(گرگ سفید).witcher ای سپید مو،تند مزاج،فاسد،مشکوک به همه کس و همه چیز و از آن دست ضدقهرمان هایی که به سبب درگیر شدن منافع شخصیشان با منافع عموم مردم گاهاً در قالب یک قهرمان ظاهر می شوند.او هیولاکشی برجسته است که در قبال جایزه و پاداش،مخوف ترین هیولاها را نیز از بین می برد که بهترین نمونه اش به زانو در آوردن Striga در شماره اول بازیست.Geralt شخصیتیست به شدت مادی گرا با علاقه بسیار بسیار زیاد به زن ها که در ابراز تمایلاتش هیچ حد و مرزی قائل نیست.از نکات بارز او مهارت بسیار زیادش هم در alchemy(کیمیاگری) و هم در شمشیرزنی است که سبب می شود کنترل او،احساس قدرت و برتری فوق العاده ای به بازیباز بدهد که نظیرش در کمتر بازی نقش آفرینی ای دیده شده است.این بار تغییری در ظاهر Geralt نسبت به شماره اول دیده می شود و آن اضافه کردن ponytail(موی دم اسبی) است.

    Triss Merigold



    ساحره مو قرمزی که در Kaer Morhen،قلعه Witcher ها در شماره اول با او آشنا شدید.Triss مهارت بسیاری در جادوگری دارد و این طور که معلوم است در برخی از مبارزات Assassins of Kings درکنار Geralt خواهد جنگید هرچند که کنترل اش به دست بازیباز نخواهد بود.او با مهارت جادوگری فوق العاده اش دو بار جان Geralt را در بازی اول نجات داده بود.یکبار از دست Azar Javed و Professor و یکبار هم از دست دختر پادشاه،که توسط Striga تسخیر شده بود.مسلماً مهارت های جادویی او در Assassins of Kings به کمک Geralt خواهد آمد.

    Lorveth



    elf ای جاسوس و منفور.او فعالانه علیه انسان ها توطئه می کند و از نظر بسیاری او یک انسان ستیز روانیست.Lorveth یکی از شخصیت های منفی Assassins of Kings خواهد بود که به کمک Kingslayer مقاصد شومی را دنبال خواهد کرد.احتمالاً در صحنه های بسیاری رودرروی او و رفیق انسانش قرار خواهید گرفت که صحنه های جالبی را خلق خواهد کرد.

    Kingslayer



    همان طور که از اسمش پیداست کارش کشتن پادشاه هاست و به نظر می رسد کارش را از قبل از شروع وقایع بازی آغاز کرده است.او طبق گفته خودش از قبل Geralt را می شناسد و یکبار سعی کرده بود او را درحالیکه بیهوش بوده بکشد(احتمالاً او همان کسی است که در cut-scence ابتدایی The Witcher به سمت Geralt بیهوش حمله ور شده بود).در یک cut-scence سینمایی که در سایت خود بازی نیزقابل مشاهده است می بینیم که Lorveth در غاری با او ملاقات می کند.Kingslayer که کنار آتش نشسته است خودش را دوست غیرانسان ها معرفی می کند و به نظر می رسد این سرآغازیست برای یک اتحاد بین این دو شرور.از نکات جالب cut-scence مذکور این است که بغل دست Kingslayer،سر بریده شده ای به چشم می خورد که احتمالاً مربوط به یک حاکم نگون بخت است!

    گیم پلی

    سیستم مبارزه
    سیستم مبارزه منحصر به فرد بازی،دامنه وسیعی از المان های تاکتیکی را با تماشایی ترین و پویاترین سکانس های مبارزه ای که تاکنون در یک بازی نقش آفرینی دیده اید ترکیب خواهد کرد.

    گیم پلی بازی تفاوت هایی با شماره اول دارد.سیستم مبارزه در همین مراحل ابتدایی اش نیز پیشرفت های خوبی نسبت به شماره اول داشته است.سبک گیم پلی بازی همچون شماره اول شبیه بازی های hac*k 'n slash است که در آن ابتدا با چند ضربه شمشیر سبک شروع کرده و با اجرای چند کمبو نهایتاً ضربه قدرتمندی را روانه دشمن می کنید که شبیه به سیستم مبارزه بازی های اکشن سوم شخص کنسولی نظیر سری God of War است.نمونه اولیه سیستم مبارزه بازی به شما این اجازه را می دهد که آزادانه با شمشیرتان حمله کنید یا به هرسمتی که خواستید یک حرکت چرخشی انجام داده و جاخالی دهید یا اینکه به آرامی بین این دو حالت switch کنید.نسخه نهایی سیستم مبارزه بازی همچون شماره اول مشتمل بر چندین طرز ایستادن و وضعیت شمشیرزنی خواهد بود که به شما اجازه می دهد به دلخواه حملات متنوع style های مختلف را ترکیب کرده و با وضعیت پیش رویتان تطبیق دهید به جای اینکه همچون شماره اول تنها به صورت دستی بین وضعیت های مختلف switch کنید.نکته قابل توجه،وحشیانه و خونین بودن سیستم مبارزه بازیست.ضمن اینکه فراموش نکنید که boss هایی به مراتب چالش برانگیزتر از شماره اول(که دربرگیرنده تعدادی از بهترین boss battle های تاریخ بازی های نقش آفرینی غربی بود) انتظار شما را می کشند که برای از بین بردن آنها باید به تاکتیک های گوناگونی متوسل شوید.


    مبارزه با boss ها بخش مهمی از گیم پلی بازی را تشکیل می دهد

    دیالوگ
    به مدد موتور جدید بازی،دیالوگ های غنی و بالغ که در سری کتاب های Andrzej Sapkowski و بازی The Witcher 1 نیز یافت می شوند به شکل cut-scence های سینمایی و سکانس های دیالوگی عرضه خواهند شد.

    سیستم دیالوگی The Witcher 2 این اجازه را به بازیباز می دهد که در آن واحد چند نفر را دست بیاندازد و علاوه براین اجازه دهد که کارکترهای دیگر در میان صحبت وارد بحث شوند.The Witcher 2 مثل The Witcher از یک سیستم دیالوگی زمان دار استفاده خواهد کرد که پاسخ های متعددی را پیش روی شما می گذارد اما در صورت انتخاب نکردن هیچکدام از گزینه ها،یک حالت پیش فرض را به صورت اتوماتیک انتخاب می کند.

    سیستم رومانس
    مطابق وعده سازندگان روابط و تمایلات جنسی به نحو واقع گرایانه تر،درگیرکننده تر و بالغ تری به نمایش درخواهند آمد که در این راه به روابط جنسی تأثیرگذارتر و واقع گرایانه تر در The Witcher 1 نیز توجه خواهد شد.

    گیم پلی رومانس The Witcher 2 بازنگری شده است و کاملاً با بازی اول متفاوت است.در واقع سیستم رومانس شماره اول که کارت های دخترانی که با آنها رابطه برقرار می کردید را در حالتی که لباس بر تن نداشتند به شما جایزه می داد کاملاً دور ریخته شده است.به جای آن در طول بازی،Geralt می تواند با شخصیت های مونث متعدد از طریق آپشن های دیالوگی و اهدای هدیه رابطه برقرار کند تا یک سکانس سینمایی مربوطه باز شود.

    نکات سیستم نقش آفرینی بازی
    1)غیرخطی بودن در مقیاس بالا همراه با مکانیسم های گیم پلی پیشرفته.بازیباز می تواند از راه های گوناگونی موانع پیشرویش را پشت سر بگذارد.انتخاب دوستان در مسیر داستان بازی،احتمالات گوناگون و جدیدی را پیش پای بازیباز می گذارد.

    2)quest هایی منحصر به فرد که بیشتر از شماره اول با داستان اصلی بازی ارتباط خواهند داشت.دیگر quest های "FedEx"(آن دسته از quest های سطح پایین که در آنها تنها باید اشیایی را loot کرده و به شخص خاصی بدهید) در کار نخواهد بود.

    3)توسعه کارکتر بسیار پیشرفت کرده است که در آن هر تصمیم مرتبط با توسعه کارکتر از قبیل مهارت های فردی منجر به نوع متفاوتی از گیم پلی می شود.توسعه کارکتر برمبنای سه تخصص انجام می شود:"شمشیرزنی،جادو و alchemy(تهیه potion ها)".این سه تخصص می توانند با هم ترکیب شوند و style های کارکتری هیبرید ایجاد کنند.

    4)سیستم سنتی که برمبنای آن بازیباز با دشمنانی با درجه سختی ثابت روبرو می شود.این سیستم سبب می شود بازیباز از ساخت کارکتری قدرتمند در طول بازی نهایت رضایت را داشته باشد.نبرد با تیپ خاصی از حریفان با جلو رفتن در بازی آسان و آسان تر می شود چراکه تراز بازیباز ارتقا پیدا می کند.این در تضاد کامل با بسیاری از عناوین موجود است که از سیستم هایی ساده شده استفاده می کنند که منجر به تنظیم شدن درجه سختی حریفان با تراز بازیباز می شود.استفاده از این سیستم ها سبب می شود که پروسه ساخت بازی آسان تر شود اما درعین حال بازیباز از ساختن یک کارکتر بسیار نیرومند هم رضایت چندانی نداشته باشد(توضیح: در برخی نقش آفرینی ها نظیر Oblivion،دشمنان نیز همانند شما در طول بازی ارتقا می یابند.The Witcher و The Witcher 2 از این سیستم استفاده نمی کنند).

    5)سیستم موتاژن های جدید به بازیباز این توانایی را می دهد که اثر مهارت های بخصوصش را تغییر دهد.برای مثال بازیباز می تواند نحوه عملکرد spell های Geralt را به نحوی که تمایل دارد تغییر دهد.مثلاً آسیب وارده از آن را بیشتر کرده،مدت زمان آن را طولانی تر کند یا آن را به نحوی ارتقا دهد که در آن واحد دشمنان بیشتری از آن spell آسیب ببینند.

    6)سیستم پیشرفته crafting بازی به بازیبازها این قابلیت را می دهد که item های مخصوص به خود را بسازند: چیزی در حدود دویست item - اجزا اسلحه و armor - قابل ساخت است.

    7)بسیاری از اجزا armor از قبیل نیم تنه،دستکش،کمربند،محافظ زانو و ... منجر به افزایش تنوع armor بازیباز می شود.توانایی ارتقاء هرکدام از این اجزا به تنهایی وجود دارد که سبب می شود armor های ترکیبی متنوع بسیاری به وجود آید.در The Witcher 1 تنها 4 تیپ armor وجود داشت.

    8)سلاح های ساخته شده به روش ترکیبی منجر به ایجاد 300 تیپ شمشیر می شود(در The Witcher 1 فقط 10 تیپ شمشیر وجود داشت).

    9)سیستم equipment جدید بازی به خاطر عدم وجود محدودیت در به همراه داشتن اشیا،قسمت قسمت کردن سیستم equipment و سیستم مرتب سازی(sorting) بهبود یافته،گیم پلی را ساده تر و انعطاف پذیرتر می کند.

    گرافیک
    گرافیک بازی سروصدای زیادی را در محافل بازی های ویدئویی به راه انداخت.توانایی بالای موتور بازی در خلق جزئیات مورد تمجید بسیاری از منتقدین و بازیبازها قرار گرفته است و سبب شده که بسیاری Witcher 2 را از بخت های جدی کسب عنوان بهترین گرافیک سال به حساب بیاورند.از طرف دیگر گرافیک بازی از نقطه نظر هنری هم همانند بازی قبلی بسیار موفق عملکرده است.در این بین تنها نیاز به یک سخت افزار بسیار قدرتمند برای بازی کردن بازی در بالاترین حد کیفیت مورد انتقاد قرار گرفته است.


    گرافیک بازی همچنان از نظر هنری زیباست


    واکنش منتقدین
    واکنش منتقدین به The Witcher 2: Assassins of Kings بسیار مثبت بوده است.منتقدین به طور عموم مکانیسم های مبارزه بازی،customization،گرافیک،محیط و داستان سرایی بازی را ستوده اند.از نظر PC Gamer مکانیسم های مبارزه و پایان بازی نقاط ضعف بازی هستند.

    تاکنون دشواری مبارزه بخصوص در چند ساعت آغازین بازی عامل اصلی رضایت منتقدین از بازی بوده است.برخی از منتقدین از دشواری prologue و امتناع مداوم بازی از کمک به بازیباز و نیاز به استفاده هم زمان از تمامی توانایی های Geralt جهت زنده ماندن تمجید کرده اند.به عنوان مثال یوروگیمر می نویسد:"تقریباً می توان گفت هیچ رقیبی برای بازی در جهات توازن،شخصیت پردازی و داستان سرایی وجود ندارد و همین طور روشی که برطبق آن بازی با شما نه به عنوان یک بازیباز که می خواهد با انجام بازی خشنود شود بلکه به عنوان یک فرد بالغ برخورد می کند که در آن شما را آزاد می گذارد که اشتباهات خودتان را انجام دهید و در داستانی که هرکس به آنچه لیاقتش را دارد نمی رسد نتیجه اش که همانا درد کشیدن است را ببینید."

    هم اکنون بازی در سایت metacritic از 70 نقد نمره 88 از 100 و عنوان "generally favorable reviews" را دریافت کرده است.

    9/10--------------------Eurogamer
    9/10--------------------Gamespot
    10/10--------------------Gamesradar
    9/10--------------------IGN
    9.4/10--------------------Gametrailers
    89/100--------------------PC Gamer US
    +1UP--------------------A+/A
    9.3/10--------------------Game Informer
    4.5/5--------------------Game Spy


    ---------------
    منابع مورد استفاده:


    gamespot.com/pc/rpg/thewitcher2/news.html?sid=6254071&mode=previews&page=1


    en.wikipedia.org/wiki/The_Witcher_2


    examiner.com/examiner/x-3707-DLC-Examiner~y2010m3d29-The-Witcher-2-fact-sheet-released


    /vg247.com/2010/03/31/interview-the-witcher-2s-tomek-gop-senior-producer


    metacritic.com/game/pc/the-witcher-2-assassins-of-kings/critic-reviews
    Last edited by sasanjfr; 09-08-2011 at 00:22. دليل: اضافه کردن جزئیات جدید


  2. #2
    آخر فروم باز masoud93's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2009
    محل سكونت
    Arak
    پست ها
    1,705

    پيش فرض

    دستت درد نکنه از اطلاعات مفیدت من که با ویچر خیلی حال کردم به نظر من بهترین بازی rpg هستش(نسخه یک البته)

  3. 3 کاربر از masoud93 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    Banned
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    محل سكونت
    یه جایی تو زمین سبز خداوند
    پست ها
    1,423

    پيش فرض

    مرسی ساسان جان.خیلی عالی بود.یک RPG دیگه.من عکسای رومانس 1 رو دیدم.چه باحال بود.دی:

    تصاویر بازی که همین الان منتشر شد:



    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    1 تریلر از بازی:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    دانلود :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    Last edited by sinak3; 25-03-2010 at 22:03.


  5. #4
    پروفشنال sasanjfr's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    فعلا اصفهان
    پست ها
    823

    پيش فرض

    The Witcher 2 برای PC و کنسول ها
    ---------------------------------------



    CD Project RED در جریان کنفرانس مطبوعاتی بهاری خود تأیید کرد که The Witcher 2 بر روی کنسول ها نیز منتشر خواهد شد

    با تأیید شدن انتشار The Witcher 2: Assassins of Kings بر روی کنسول ها،صاحبان PlayStation 3 و Xbox 360 می توانند برای اولین بار بازی در نقش Geralt را تجربه کنند.

    پیشتر از این قرار بود Geralt در قالب The Witcher: Rise of the White Wolf روی کنسول ها ظاهر شود اما آن بازی به دلیل مشکلات مالی CD Project RED کنسل شد.

    The Witcher 2 در کوارتر اول سال 2011 میلادی انتشار خواهد یافت.

    -------------
    منبع:



    vg247.com/2010/03/25/the-witcher-2-heading-to-consoles/#more-87240

    ------
    ***پست اول آپدیت شد***


  6. #5
    Moderator vahidgame's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    6,503

    پيش فرض

    ساسان جان اول از اطلاعات خیلی خوبی که گذاشتی خیلی تشکر می کنم
    من خودم کلا عاشق سبک نقش آفرینی هستم ولی این بازیو بیشتر از چند ساعت بازی نکردم. شاید به خاطر این بود که من کلا سال های 2007 و 2008 خیلی کم بازی کردم و شاید 10 تا بازی هم توی این دو سال بازی نکردم. ولی بین سالهای 2000 تا 2006 اکثر بازی های نقش آفرینی رو بازی کردم و کلا به بازی های سبک نقش آفرینی کلاسیک مخصوصا بدجور علاقه دارم.
    شماره یک این بازی به نظرم بازی خوبی باید باشه ولی من خیلی اونو بازی نکردم. حالا بازی به صورت نقش آفرینی کلاسیک هست یا اینکه مثلا شبیه بازی هایی مثل Fable هستش؟ به نظرت در حد مثلا بازیی مثل Fable هستش؟ با اینکه سبک Fable به صورت نقش آفرینی کلاسیک نبودش ولی من عاشق اون بازی بودم.
    بعد ضمنا فکر کنم دیگه طبیعی بود توی کنسول هم این بازیو می سازن وقتی بازی هایی مثل dragon age ساخته بشن که دیگه این بازی که دیگه طبیعی هستش.

  7. 7 کاربر از vahidgame بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #6
    پروفشنال sasanjfr's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    فعلا اصفهان
    پست ها
    823

    پيش فرض

    اولین نگاه به The Witcher 2: Assassins of Kings
    -----------------------------------------------------



    Geralt،ضدقهرمان هیولاکش برای ماجراجویی کاملاً جدیدی با ظاهری بهتر،انتخاب هایی چالش برانگیزتر با پیامدهایی واقعی و داستانی جدید در دنیایی خیالی و سیاه بازگشته است.ما به صورت اختصاصی بازی را از نزدیک مشاهده کردیم.

    در سال 2007 میلادی،استودیوی لهستانی CD Project RED بازی The Witcher،نقش آفرینی ای غیرمعمول و الهام گرفته از رمان های خیالی و سیاه نویسنده مشهور لهستانی،Andrzej Sapkowski را روانه بازار کرد.قهرمان داستان،شخصی به نام Geralt یک "witcher" بدگمان،سپید مو و ماهر هم در کیمیاگری و هم در شمشیرزنی بود که پذیرفته بود به خدمت پادشاهی حاکم بر قلمرویی مملو از خیانت،بدگمانی و دشمنی درآید.The Witcher به یک مکتب تفکر کلاسیک بدل شد و مدتی بعد با چندین ارتقاء تحت نام "Enhanced Edition" دوباره انتشار یافت.اما از زمان انتشار بازی اول،CD Project RED کارهای به مراتب بیشتری انجام داده تا یک سری ارتقاء.درواقع آنها کار را بر روی شماره دوم بازی بعد از به پایان رساندن ساخت شماره اول آغاز کرده بودند و برای The Witcher 2،موتور بازی را مورد بازنگری قرار داده،سیستم مبارزه بازی را تغییر داده و ماجراجویی تازه و چالش برانگیزتری با طعمی جسورانه تر و بزرگسالانه تر(توضیح از خودم: بزرگسالانه تر از The Witcher؟!) را پرداخت کرده اند.این شما و این اولین نگاه به The Witcher 2: Assassins of Kings اما حواستان باشد که این متن دربرگیرنده spoiler های داستانی ابتدای بازی است.

    The Witcher 2 بعد از وقایع شماره اول روی می دهد که در آن Geralt پذیرفته بود برای پادشاه Foltest،حکمران Temeria کار کند تا درباره نفرینی که دختر پادشاه به آن گرفتار شده تحقیق نماید.اما در The Witcher 2،او به هیچ وجه چیزی به کم اهمیتی یک نفرین را دنبال نمی کند.این بار او درگیر نبرد با دو تبه کار جدید خواهد شد:اولی یک elf جاسوس به نام Lorveth که شخصیت منفوری به حساب می آید و دومی مردی مرموز که تحت عنوان Kingslayer شناخته می شود.همان طور که احتمالاً قبلاً از روی زیر عنوان The Witcher 2 حدس زده اید(Assassins of Kings) این Kingslayer(پادشاه کش) ما کارش را از قبل از شروع وقایع The Witcher 2 آغاز کرده است اما همان طور که خودش می گوید هنوز تا پایان کار راه درازی باقی مانده است. Geralt دنیاگریز ما که علاقه چندانی به خانواده سلطنتی ندارد نهایتاً درگیر این توطئه ترور می شود چراکه قضیه ترور با چندین شکار هیولا که به تازگی انجام گرفته و مشخص است که کار یک witcher بوده ارتباط پیدا می کند.ضمن اینکه assassin ما Geralt را از قبل می شناخته است.

    بخشی که ما مشاهده کردیم مربوط به آغاز بازی بود(در ورژن خیلی ابتدایی بازی) که در آن سکانسی سینمایی به نمایش درمی آمد و شروع آن با Lorveth،الف جاسوس بود. در chapter ای که ما مشاهده کردیم او به این پی می برد که sanctum جنگلش به وسیله Kingslayer شناسایی شده است.برای افرادی که با دنیای The Witcher آشنایی ندارند باید توضیح دهم که بله بازی در دنیایی فانتزی که در آن مردم با شمشیرها و جادوگری به استقبال یکدیگر می روند رخ می دهد و در بازی elf هایی وجود دارندبا گوش هایی نوک تیز و سکنی گزیده در جنگل اما کارشان جشن و پایکوبی و بزن و برقص نیست،کلوچه و شیرینی هم درست نمی کنند.به جای آن elf ها و سایر غیرانسان ها نظیر dwarf ها(کوتوله ها) به شدت از انسان ها متنفرند و مورد تنفر آنها نیز هستند.برخی از آنها نظیر Lorveth فعالانه علیه انسان ها توطئه می کنند پس او و Kingslayer که ادعا می کند دوست غیرانسان هاست می توانند صلحی هرچند موقتی باهم برقرار کنند.


    Geralt برای ماجراجویی جدیدی بازگشته است و در این راه تنها نخواهد بود

    نمایش ما ناگهان به یک بخش قابل بازی تغییر کرد که در آن Geralt به بندرگاه اولین محل مهم بازی،شهر کوچک قرون وسطایی Flotsam که بین مرزهای Temeria(که Flotsam جز این قلمرو محسوب می شود) و کشور همسایه،Aedim قرار دارد وارد می شود.قبل از پیاده شدن از کشتی این فرصت را داشتیم که به خوشمزگی های دو همراه Geralt گوش دهیم؛Triss Merigold،جادوگر موقرمز بازی اول و Vernon Roche،فردی بددهن از نیروهای نظامی Flotsam که به منظور کمک به Geralt در شناخت آن حوالی فرستاده شده است.تنها به همین اکتفا کنیم که Roche دیدگاه های خاصی درباره جایگاه اصلی یک زن در دنیا دارد(علی الخصوص آشپزخانه) و Triss نه چندان محترمانه با او مخالفت می کند.

    بعد از گوش فرادادن به یک جنگ لفظی بین این دو نفر،Geralt به این جدل پایان می دهد و همراهانش را از میان جنگلی پوشیده از چمن پرپشت که با وزش باد پیچ و تاب می خورند به سمت Flotsam هدایت می کند.در بین راه ناگهان صدای فلوت به گوش می رسد.Roche می گوید که احساس می کند elf ای در آن دور و اطراف است و پس از آن نوبت به سکانس سینمایی بعدی می رسد...ملاقات با Lorveth.او بالای یک شاخه درخت،دور از شمشیر Roche و Geralt نشسته بود.معلوم شد Roche و Lorveth قبلاً با هم آشنا شده بودند.Lorveth از Roche به عنوان یک متنفر از Elf متعصب یاد می کرد و Roche بر این اعتقاد بود که Lorveth یک آدمکش(انسان کش!) روانی است.


    جنگل خانه elf هاست؛موجوداتی که از انسان ها بیزارند و از آنها واهمه دارند

    در The Witcher 2 همراهان شما هیچ تردیدی در سخن گفتن ندارند اما همچون بازی قبلی کنترل آنها به دست شما نیست و خودشان بهترین عملکردشان را در مبارزه ها رو می کنند و در سکانس های دیالوگی بازی نظراتشان را به شما می گویند.سیستم دیالوگی The Witcher 2 این اجازه را به بازیباز می دهد که در آن واحد چند نفر را دست بیاندازد و علاوه براین اجازه دهد که کارکترهای دیگر در میان صحبت وارد بحث شوند.در این دیالوگ به خصوص Roche و Lorveth به رد و بدل کردن نیش و کنایه ادامه دادند و در همین حین Geralt درگیر یک دیالوگ فعال با Triss درباره اینکه بهترین روش برای حمله به او چیست شد.The Witcher 2 مثل The Witcher از یک سیستم دیالوگی زمان دار استفاده خواهد کرد که پاسخ های متعددی را پیش روی شما می گذارد اما در صورت انتخاب نکردن هیچکدام از گزینه ها یک حالت پیش فرض را به صورت اتوماتیک انتخاب می کند.

    در اینجا Geralt از Triss خواست که یک lightng bolt به سمت elf پرتاب کند درست در همان زمانی که Roche تهدیدش می کرد که او را زنده یا مرده پایین بکشد.Lorveth به آسانی از حمله Triss جاخالی داد و با فرستادن علامت برای کماندارانی که مخفی شده بودند فرمان تیراندازی را صادر کرد.اما Triss تیزهوش با اجرای جادویی قدرتمند،گروه را در میان هاله محافظ از نور درخشان نارنجی قرار داد.اگرچه این هاله با خاصیت جادویی اش تمامی تیرهایی که به آن برخورد می کردند را به پروانه تبدیل می کرد اما موجب از دست رفتن قوای جسمانی Triss شد به نحوی که بینی او شروع به خونریزی و چشمانش شروع به چرخیدن کرد تا اینکه روی تپه ای از حال رفت و Roche او را تا جایی امن حمل کرد.

    این پایان cut-scence بود و ما وارد یک سکانس گیم پلی فعال شدیم که در آن می بایست قدم های آهسته Roche را تا حومه های شهر دنبال می کردیم و با elf هایی که به سمتمان حمله ور می شدند می جنگیدیم ضمن اینکه بایستی حواسمان می بود که در داخل محوطه انرژی حرکت کنیم.این قسمت بازی این فرصت را به ما داد که با نمونه خیلی اولیه سیستم مبارزه The Witcher 2 آشنا شویم که دیگر حالت زمان دار بازی اول را ندارد و در عوض غیرقابل پیش بینی تر است.این نمونه اولیه سیستم مبارزه بازی به شما اجازه می دهد که آزادانه با شمشیرتان حمله کنید یا به هرسمتی که خواستید یک حرکت چرخشی انجام داده و جاخالی دهید یا اینکه به آرامی بین این دو حالت switch کنید.اگرچه سیستم مبارزه بازی هنوز نهایی نشده است اما در همین حالت نیمه تمام هم به Geralt اجازه می دهد ترکیبی از ضربات را با شمشیرش اجرا کند به این نحو که ابتدا با چند ضربه سبک شروع کرده و سپس با ضربه ای سنگین کار را به پایان برساند که شبیه به سیستم مبارزه بازی های اکشن سوم شخص کنسولی نظیر سری God of War است.اما نسخه نهایی بازی همچون شماره اول مشتمل بر چندین طرز ایستادن و وضعیت شمشیرزنی خواهد بود که به شما اجازه می دهد به دلخواه حملات متنوع style های مختلف را ترکیب کرده و با وضعیت پیش رویتان تطبیق دهید به جای اینکه همچون شماره اول تنها به صورت دستی بین وضعیت های مختلف switch کنید.به هر صورت حتی این نمونه اولیه سیستم مبارزه هم وحشیانه و خونین بود!بعد از فرستادن چیزی حدود دوازده elf به ملاقات با maker شان(!) نهایتاً به حومه Flotsam رسیدیم و در این هنگام Lorveth کمان دارانش را فراخواند و به Kingslayer پیوست.Kingslayer با حالت مرموزی بیان کرد که او یکبار به Geralt درحالیکه از هوش رفته بود حمله کرده بود.


    شما دو تبه کار بازی را در همان اوایل ملاقات خواهید کرد اما مدتی طول می کشد تا به مقاصد آنها پی ببرید

    متأسفانه Geralt نگاه دقیقی به دشمنانش نیانداخت و توجهش به خود شهر جلب شد؛دهکده ای مخروبه و کثیف که گویی یکراست از دل اروپای قرون وسطی درآمده است.ما نظاره گر عبور witcher از میان خیابان های شهر و گذر از کنار بازرگان ها،فاحشه ها و دیگر افراد(که در نسخه نهایی بازی دیالوگ ها و تمایلات بخصوص و تعاملات مخصوص به خود را با Geralt خواهند داشت) تا میدان اصلی شهر که قرار بود آنجا اعدامی در معرض دید عموم برگزار شود بودیم.

    اگرچه به نظر می رسید که این اعدام نقطه عطف امروز بسیاری از دهاتی های تیره بخت Flotsam باشد Geralt با نگاهی به محکومین به اعدام بلافاصله متوجه شد که دو تن از آن چهار نفر که بر روی سکوی اعدام ایستاده اند آشنایان قدیمی اند؛دوست قدیمی او Zoltan کوتوله و آوازه خوان شخصی او که انسانی پرحرف بود و Dandelion نام داشت.در این هنگام Geralt وارد یک دیالوگ زمان دار شد که به او این اختیار را می داد که همانجا شمشیرش را از غلاف بیرون کشیده و به نگهبانان حمله کند و یا اینکه با تحریک جمعیت گردآمده سعی در به راه انداختن یک شورش داشته باشد.ما دومی را انتخاب کردیم و خوشبختانه این ایده با استقبال یکی از فاحشه های حاضر در جمع روبرو شد که در هنگام قرائت حکم اعدام آوازه خوان به جرم هرزگی،شدیداً به حکم اعتراض کرد و بیان داشت که هرزگی جرم نیست بلکه یک سبک زندگی لذت بخش و راهی مناسب برای تأمین مخارج زندگیست.بعد از رد و بدل شدن ایده ها بین Geralt،مجریان حکم و حضار(که ما از برشمردن آنها عاجزیم چراکه Gamespot سایتی خانوادگیست!) مجریان اعدام تصمیم گرفتند که به اندازه کافی ار حضار شنیده اند و وقت است که حکم را به هر شکل ممکن اجرا کنند.در اینجا بود که ما چند نفر از آنها را قطعه قطعه کردیم و حتی خود جلاد را که صورتش را پوشانده بود از میان برداشتیم.در این هنگام بود که صدایی آهسته از جانب حاکم شهر که معلوم نبود از کجا سردرآورده گیم پلی بازی را قطع کرد.

    حاکم در خطابه عمومی اش بیان داشت که برای Geralt به سبب اینکه witcher ای نیرومند است احترام قائل است اما در عین حال زیرکانه و ماهرانه به ما یادآوری کرد که اینجا روستایی بدبخت است که هیچگونه سرگرمی ای به جر اعدام در انظار عمومی ندارد.او سپس به این اشاره کرد که دو تن از محکومین به اعدام elf هایی هستند که متهم به ایجاد حریق عمدی اند.او به شخصه حکم آنها را اجرا کرد؛دسته را کشید،زیر پای آن دو elf خالی شد و جمعیت فریاد شادی سر دادند.بازی این فرصت را به ما داد که در یک دیالوگ زمان دار سعی کنیم حاکم را قانع کنیم که از اعدام Zoltan و Dandelion صرف نظر کند و خوشبختانه موفق شدیم که جان این دو آشنای قدیمی را نجات دهیم.ضمن اینکه حاکم شهر به ما گفت که در صورت از بین بردن هیولایی که کل منطقه را به وحشت انداخته است پاداش خوبی به ما خواهد داد.


    خب...چه کسی آماده یک اعدام در انظار عمومی هست؟کسی حاضره؟

    بعد از نجات Zoltan و Dandelion،آنها را تا میخانه(tavern) محلی شهر دنبال کردیم و وارد آنجا شدیم بدون اینکه هیچ لودینگی در کار باشد(این هم ویژگی جدید دیگر The Witcher 2 است).در داخل میخانه آوازه خوان خودنما سریع خودش را مشغول جمع آوری اطلاعات کرد و به محل یک خرابه elf ها که در آن نزدیکی قرار دارد پی برد.Geralt به مقصد آنجا میخانه را ترک کرد و Triss که به تازگی بهبود یافته بود را با خودش برد تا احتمال وجود آشیانه هیولا را بررسی کند و بعد از آن چیزی را به او نشان بدهد.

    Geralt و Triss از میان جنگل به سمت خرابه حرکت کردند و تعدادی goblin را با ترکیبی از شمشیرزنی Geralt و پرتاب گلوله های آتشین توسط Triss به آسانی از میان برداشتند.سرآخر این دو نفر به خرابه رسیدند؛معبدی سنگی و ویران که درخت های مو آن را پوشانده بودند.Geralt فرصت را مغتنم شمرد و چندین bloody rose(رز خونی) elf چید؛گل هایی که وقتی در معرض تپش قلب قرار می گیرند می شکفند.او آنها را به عنوان هدیه به Triss تقدیم کرد تا بخش احساساتی وجودش را نیز نشان دهد و با خونسردی به Triss توضیح داد که احتمالاً elf ها حق دارند تا این مقدار عصبانی و دشمن انسان ها باشند.


    میخانه جای مناسبی برای کسب اطلاعات است اما مسلماً Geralt ترجیح می دهد در آنجا زمانی را تنها با دوست دخترش بگذراند!

    درحالیکه جادوگر موقرمز به طور واضحی تحت تأثیر هدیه Geralt و احتمالاً جمله احساسی Geralt قرار گرفته بود آن دو نفر با انسان های غارتگری روبرو شدند.نبرد سریع و وحشیانه دیگری در کار بود و در پایان آن اغلب آنها را از بین بردیم.آخرین غارتگر انتظار می کشید که به Triss حمله و او را غافلگیر کند اما Geralt با چرخشی روبه جلو Triss را گرفت و با او به نقطه امنی پرید.تخته سنگی که آنها به رویش پریده بودند چندان محکم نبود و Geralt و Triss به حمام خانه elf ها که در پایین تخته سنگ قرار داشت سقوط کردند.

    این صحنه نشانه گر گیم پلی رومانس بازنگری شده The Witcher 2 است که کاملاً با بازی اول متفاوت است.در واقع سیستم رومانس شماره اول که کارت های دخترانی که با آنها رابطه برقرار کرده اید را در حالتی که لباس بر تن نداشتند به شما جایزه می داد کاملاً دور ریخته شده است.به جای آن در طول بازی Geralt می تواند با شخصیت های مونث متعدد از طریق آپشن های دیالوگی و اهدای هدیه رابطه برقرار کند تا یک سکانس سینمایی مربوطه باز شود.در مورد مذکور که دو ماجراجوی ما در خرابه elf ها به دام افتاده اند Triss مکالمه ای را آغاز کرد که در آن از Geralt پرسید اقدام بعدی آنها چیست؟آیا این دو نفر باید فرار کنند یا صبر کنند تا سایر همراهانشان آنها را پیدا کنند؟طبیعتاً Geralt صبر کردن را انتخاب کرد.

    این زمان اضافی این فرصت را فراهم کرد تا Triss غیرمعمول ترین استفاده را از قدرت های جادویی اش کند:محو کردن لباس هایش قبل از پریدن به داخل استخر.Geralt خیلی زود در داخل استخر به او پیوست که در این هنگام تصویر سیاه شد و امیدواریم که برای شما روشن باشد که چرا این اتفاق افتاد و اندکی بعد تصویر دوباره ظاهر شد.وقتی دوباره تصویر ظاهر شد توانستیم سیستم لباس چندلایه ای The Witcher 2 را مشاهده کنیم که نه تنها به Geralt اجازه می دهد که studded leather armor سیاه رنگ همیشگی اش را بپوشد بلکه در چند لایه armor نیز برتن کند مثلاً تنها سلاح هایش را در یک جای مخصوص روی شانه اش قرار دهد درحالیکه سایر قسمت ها هیچ پوششی ندارند.تا یادمان نرفته بگوییم که Roche دیوار را خراب کرد و ما را نجات داد.

    در این قسمت دمو کمی به جلوتر رفت؛پس از بازگشت به شهر و پذیرفتن مأموریت حاکم شهر مبنی بر شکار هیولایی که شهر را به وحشت انداخته است؛موجود غول پیکری که بعضی او را "The Old Man" خطاب می کنند اما Geralt او را تحت عنوان "tentadrake" می شناسد.این قسمت بازی هنوز تا کامل شدن فاصله زیادی داشت اما Geralt به سمت حومه شهر حرکت کرد،از نردبان های چندین پلتفرم بالا رفت(یک ویژگی جدید دیگر در The Witcher 2) تا با یک دلال اسلحه فرتوت elf ملاقات کند و چندین تله Yrden جادویی(که همچون بازی اول با پهن شدن روی زمین موقتاً اهدافش را فلج می کند) را به همراه چندین تله انفجاری برای مقابله با خطر هیولا خریداری کند.

    دموی ما بار دیگر جلو رفت و وارد اعماق جنگل شد؛دقیقاً بیرون آشیانه هیولا.اگرچه The Witcher 2 گیم پلی ای غیرقابل پیش بینی(open-ended) و مأموریت های جانبی اختیاری دارد اما مثل اینکه کشتن tentadrake نیرومند،اوج این chapter گیم پلی بازیست و احتمالاً برای پیشروی در chapter های جلوتر بازی لازم خواهد بود.

    نبرد با tentadrake به صراحت در اوج قرار دارد.این موجود غول پیکر که شبیه به یک قلاب ماهیگیری بزرگ است بزرگتر از آن است که به صورت کامل در یک شات روی صفحه دیده شود و شاخک های شلاق مانند او می توانند Geralt را له کنند.بدبختانه نزدیک شدن مستقیم به او و ضربه زدن به بدن یا کره چشمش چندان کارساز نیست چراکه نزدیک شدن بیش از حد به این هیولا سبب می شود که سرش را عقب بیاورد و نعره ای بکشد که زمین و زمان را به لرزه درمی آورد و سیلی از آب شور از دهانش خارج شود که شما را به اطراف پرتاب کند.به جای انجام چنین کاری،باید شاخک های او را به سمت تله های Yrden ای که روی زمین کار گذاشته اید بکشانید و وقتی که شاخک سقوط می کند جاخالی دهید.اگر در زمان مناسب این کارها را انجام دهید می توانید موقتاً شاخک tentadrake را با تله مذکور فلج کرده و بعد با زدن ضربات شمشیر متعدد،آن را از بدن هیولا جدا کنید.


    بعداً بیا با هم صحبت کنیم witcher.من یه پیشنهاد کار واست دارم

    بعد از جدا کردن تعداد کافی ای از شاخک های این هیولا،او را تا آن حد خشمگین می کنید که می توانید با در دست گرفتن یکی از شاخک های شلاق مانند کنده شده او و دویدن و حرکت دادن آن در مسیر صحیح،tentadrake را دنبال خود بکشانید.اگر بتوانید شاخک را تا نزدیکی یک پل سنگی،بدون آنکه از دستتان رها شود ببرید و هیولا نیز شما را تا آنجا تعقیب کند می توانید با فریب دادن او و تخریب ساختارهایی که پل را سرجایش نگه داشته است موجب ریزش پل روی سر هیولای بدبخت شده و او را به زمین بچسبانید.این کار این فرصت را به شما می دهد که چند تله انفجاری داخل شکم او کار گذاشته و به زندگی ننگینش خاتمه دهید!

    اگرچه ما تنها دموی خلاصه ای از بازی را مشاهده کردیم و اغلب چیزهایی هم که دیدیم در مرحله بسیار ابتدایی ساخت قرار داشت اما مشخص است که CD Project RED قصد دارد دنباله ای به مراتب چشمگیرتر و جذاب تر از بازی اول تهیه نماید.با یک نگاه مشخص می شود که شماره دوم،اکشن نقش آفرینی ای خوش رنگ و لعاب تر با دوربینی با قابلیت زوم بیشتر است و علاوه بر اینها سیستم مبارزه ای بازنگری شده و سیستم توسعه کارکتر ارتقاءیافته و البته پیشرفت هایی به مراتب بیشتر که در ماه های آینده بیشتر درباره آنها خواهیم شنید.با در نظر گرفتن اینکه The Witcher 2 تجربه ای جدید با سیستم مبارزه آزادانه تر،boss battle های عظیم،داستانی خیالی،سیاه و بزرگسالانه که از جایی که بازی اول تمام شده است آغاز می شود را عرضه خواهد کرد پس نقش آفرینی بازهای بسیاری بی صبرانه منتظر انتشار بازی هستند.The Witcher 2 طبق برنامه فعلی در کوارتر اول سال 2011 بر روی پلتفرم PC انتشار خواهد یافت و اگرچه CD Project RED علاقه مند است که بازی را بر روی کنسول ها نیز منتشر کند هنوز چیزی در مورد انتشار بازی بر روی سایر پلتفرم ها شنیده نشده است(توضیح از خودم: این متن مربوط به قبل از آنونس شدن بازی برای کنسول هاست.هم اکنون The Witcher 2 طبق برنامه در Q1 2011،بر روی PC و کنسول ها انتشار خواهد یافت).

    -------------
    نویسنده: Andrew Park



    March 23,2010
    Last edited by sasanjfr; 03-04-2010 at 14:57. دليل: اصلاح تصاویر


  9. #7
    پروفشنال sasanjfr's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    فعلا اصفهان
    پست ها
    823

    پيش فرض

    ساسان جان اول از اطلاعات خیلی خوبی که گذاشتی خیلی تشکر می کنم
    من خودم کلا عاشق سبک نقش آفرینی هستم ولی این بازیو بیشتر از چند ساعت بازی نکردم. شاید به خاطر این بود که من کلا سال های 2007 و 2008 خیلی کم بازی کردم و شاید 10 تا بازی هم توی این دو سال بازی نکردم. ولی بین سالهای 2000 تا 2006 اکثر بازی های نقش آفرینی رو بازی کردم و کلا به بازی های سبک نقش آفرینی کلاسیک مخصوصا بدجور علاقه دارم.
    شماره یک این بازی به نظرم بازی خوبی باید باشه ولی من خیلی اونو بازی نکردم. حالا بازی به صورت نقش آفرینی کلاسیک هست یا اینکه مثلا شبیه بازی هایی مثل Fable هستش؟ به نظرت در حد مثلا بازیی مثل Fable هستش؟ با اینکه سبک Fable به صورت نقش آفرینی کلاسیک نبودش ولی من عاشق اون بازی بودم.
    بعد ضمنا فکر کنم دیگه طبیعی بود توی کنسول هم این بازیو می سازن وقتی بازی هایی مثل dragon age ساخته بشن که دیگه این بازی که دیگه طبیعی هستش.
    خواهش می کنم وحید جان
    برای من The Witcher یکی از بهترین نقش آفرینی ها و بهترین اکشن نقش آفرینی ای هست که بازی کردم.نه به شکل کلاسیک نیست اما عمق نقش آفرینیش از Fable بیشتره.
    آره.چون اتفاقاً گیم پلی بازی به سبکی هست که میشه گفت اگه از بازی با ماوس و کیبورد روون تر نباشه سخت تر هم نیست و به خاطر حالت hac*k 'n slash اش هیچ مشکلی واسه پیاده سازی رو کنسول نداره.
    Last edited by sasanjfr; 26-03-2010 at 00:55.

  10. 9 کاربر از sasanjfr بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #8
    در آغاز فعالیت shahab.mos's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2010
    محل سكونت
    رشت
    پست ها
    3

    پيش فرض

    با تشکر از sasanjfr که تاپیک را بی نقص شروع کرد.

    سلام.
    این اولین پستی که مینویسم، البته 3-4 سالی که بحث های مختلف انجمن دنبال میکنم.

    witcher یا به قول نویسنده آن andrzej sapkowski ا Hexer . از کامل ترین Rpg هایی است که تا امروز ساخته شده ،
    تعداد زیادی از انتقاد ها مربوط به عدم موفقیت گروه سازنده در به عمل در آوردن همه ایده هایشان و کامل کردن بازی بوده ، نه کم کاری و کمبود تخیلی که در بسیاری بازی های امروزی شاهدش هستیم.
    بازیباز در انتخاب نحوه استفاده از دوربین و حتی سبک بازی اش (تا حد زیادی) آزاد بود،
    برای آشنایی بیشتر با نسخه یک میتوانید به تاپیکی در همین زمینه

    forum.p30world.com/showthread.php?t=189542&page=8 مخصوصا پست های sasanjfr ، ezdaha ، optimus prime
    یا به
    witcher.wikia.com/wiki/Witcher_Wiki
    این مطلب هم جالبیه
    writerscabal.wordpress.com/2007/11/05/writing-the-witcher-and-andrzej-sapkowski

    مراجعه کنید.
    من هنوز نتوانستم کتاب های این نویسنده را (زبان انگلیسی) تهیه کنم. اگر کسی به نسخه لهستانی علاقه دارد لطفا اعلام کند تا لینک بدم.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    امیدوارم این نسخه هم همان واقع گرایی فانتزی را حفظ کند.

    موفق باشید.

  12. 15 کاربر از shahab.mos بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #9
    Moderator vahidgame's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2010
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    6,503

    پيش فرض

    یه خبر داغ همین الان درباره این بازی دیدم. نوشته که این بازی بهترین looking role-playing هستش که تا حالا ساخته شده همچنین نوشته که این بازی از یک تکنولوژِِی جدید برای گرافیک بازی استفاده می کنه.اگه حقیقت داشته باشه خیلی خبر خوبی هستش
    لینک خبر:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  14. 2 کاربر از vahidgame بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #10
    کـاربـر بـاسـابـقـه Alireza.M67's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    من مال یه دنیای کوچیکم
    پست ها
    3,313

    پيش فرض

    ساسان جان اول از اطلاعات خیلی خوبی که گذاشتی خیلی تشکر می کنم
    من خودم کلا عاشق سبک نقش آفرینی هستم ولی این بازیو بیشتر از چند ساعت بازی نکردم. شاید به خاطر این بود که من کلا سال های 2007 و 2008 خیلی کم بازی کردم و شاید 10 تا بازی هم توی این دو سال بازی نکردم. ولی بین سالهای 2000 تا 2006 اکثر بازی های نقش آفرینی رو بازی کردم و کلا به بازی های سبک نقش آفرینی کلاسیک مخصوصا بدجور علاقه دارم.
    شماره یک این بازی به نظرم بازی خوبی باید باشه ولی من خیلی اونو بازی نکردم. حالا بازی به صورت نقش آفرینی کلاسیک هست یا اینکه مثلا شبیه بازی هایی مثل Fable هستش؟ به نظرت در حد مثلا بازیی مثل Fable هستش؟ با اینکه سبک Fable به صورت نقش آفرینی کلاسیک نبودش ولی من عاشق اون بازی بودم.
    بعد ضمنا فکر کنم دیگه طبیعی بود توی کنسول هم این بازیو می سازن وقتی بازی هایی مثل dragon age ساخته بشن که دیگه این بازی که دیگه طبیعی هستش.
    خواهش می کنم وحید جان
    برای من The Witcher یکی از بهترین نقش آفرینی ها و بهترین اکشن نقش آفرینی ای هست که بازی کردم.نه به شکل کلاسیک نیست اما عمق نقش آفرینیش از Fable بیشتره.
    آره.چون اتفاقاً گیم پلی بازی به سبکی هست که میشه گفت اگه از بازی با ماوس و کیبورد روون تر نباشه سخت تر هم نیست و به خاطر حالت hac*k 'n slash اش هیچ مشکلی واسه پیاده سازی رو کنسول نداره.
    با توجه به اینکه سبک شماره ی 1 بازی ، CRPG بود و به احتمال 99.9 درصد سبک این شماره هم CRPG هست ، این بازی هم مثل DRAGON AGE به احتمال زیاد روی کامپیوتر موفق خواهد بود .
    بنابراین به نظر من بهتره که کلا اینجور بازی ها رو روی کامپیوتر بازی کرد چون قابلیت هایی مثل دوربین ایزومتریک فکر نکنم تو کنسول جواب بده.

  16. 3 کاربر از Alireza.M67 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 61 123451151 ... آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •