داری اشتباه میکنی
سرعت 512 فقط برای چند لحظه از شبانه روزه ... مخصوصا روزها .. شبها هیچ فرقی نمیکنه .. چون شیر میشه.
داری اشتباه میکنی
سرعت 512 فقط برای چند لحظه از شبانه روزه ... مخصوصا روزها .. شبها هیچ فرقی نمیکنه .. چون شیر میشه.
شرمنده اين حرف رو ميزنم . شما هم عينا مثه مسئولين حرف ميزنيد .
بابا جايي که به من سرعت 512 ميده و پول 512 ميگيره بيخود ميکنه که سرعت منو شير ميکنه . اين سرعت و پول رو من براي همه ساعات شبانه روز پرداخت کردم نه براي روزانه . با دانلود شبانه رايگان هم فريب خوردم اين سرويس رو گرفتم اگر قرار بود شب ها سرعت 64 بگيرم بجاي 512 ، همون 64 نامحدود رو ميگرفتم . سرعت 512 روزانه فکر کنم نه به درد من و نه بدرد دوستان با محدوديت حجمي بخوره .
من از یه شرکتی تو سمنان میگیرم که همیشه سرعتش روی 420 هست ( خطم 512 ) . اینقدر رفتم اومدم بی فایدس . کار از مخابرات خرابه . با اینا راه نمی آد گرون فروشی می کنه اینا هم از کاربرا می زنن .
سلام .
من سرویس شاتل ندارم ولی خواستم یه نکته رو بگم .
درسته شکایت کاربران هیچ فایده ائی نداره ولی به نظر من شکایت کردن بهتر از نکردن هستش . اینطور حداقل حداقل به خودشون میگن مردم خر نیستن میفهمن ! ولی شکایت نشه میگن گور بابای ملت و مثل همین اوضاع کشور با ماشین رو ملت رد میشن و هیشکی هم جرات حرف زدن نداره .
موندم چطوری میخوان یه روزی جواب پس بدن ! واقعا پیش خودشون چی فکر میکنن ؟ خدا هستن ؟ نکنه فکر میکنن یه روزی اینها خدارو مورد بازخواست قرار میدن ؟
الله اکبر . واقعا بعضی وقتها سرم میگیرم و میمنونم که خدا چطوری میتونه از این همه بدبختی و فلاکت به راحتی بگذره !
ببخشید . مخلصیم .
[این تیکه یکم بو دار بود! ولی شکایت نشه میگن گور بابای ملت و مثل همین اوضاع کشور با ماشین رو ملت رد میشن و هیشکی هم جرات حرف زدن نداره .![]()
حالا شما بوشو ول کن ببین مزش به دلت خوش میشینه.
راست میگه حداقل می فهمن مردم خر نیستند و به موقع حالشون رو می گیرند.
کمبود سرعت که حل نشد کم شارژ کردند هم اضافه شد.
طبق گفته های دوستان اگر سرویس رو دیر شارژ کنید اون چند روز تاخیر از حسابتون کم میشه . یعنی دزدی در روز روشن . شما پول یک دوره رو کامل می دید ولی با تاخیر 3 روزه ولی این دزد اون 3 روز رو از کل دوره کم میکنه دیگه این که مشکل مخابرات نیست مشکل پهنای باند هم نیست برای این چه دلیلی وجود داره کلا باید این شرکت ادب بشه.
واسه خود من این مشکل پیش اومده
یه بار با یه هفته تاخیر تمدید کردم و سرویسم فقط برای 3هفته شارژ شد
دلیلشو که پرسیدم گفتن خب اولین باری که شما سرویس گرفتید در فلان تاریخ بوده و دیگه تا ابد تو همون تاریخ سرویستون باید تمدید بشه و قطع بشه و اگر دیرتر تمدید بشه تو همون تاریخ دوباره قطع میشه و کار سیستم هستش و دست ما نیست
گفتم خب سیستم رو که خودتون طراحی کردید و میتونید تغییرش بدید که سربالا جوابمو دادن
نه فعلا حداقل به بقیه نشون میده که این شرکت چقدر دزده.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)