1100 دمین صفحه ی تاپیک مبارک ...
1100 دمین صفحه ی تاپیک مبارک ...
یکی نیست جواب منو بده ؟
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
ماله منم همینطوره مشکلی نیست البته ازین نگزریم که duracell یکی از بهترین باتریهای دنیاست
شرکت MS هر چند وقت یکبار برای جلب رضایت مشتری ها و ایجاد تنوع در محصولات خود Bundle هایی رو عرضه میکنه که هم از نظر
قیمت مرقون به صرفه تر هستن هم در بسته بندی های شیک تر هستن و هم ممکن هست Face Plate و بدنه ی دستگاه از Cover
های بازی باشه مثل سریه Coll of Duty :MW 2
این سری که به NEW Pack معروف هستن جزء کاهش قیمت و تغییر Box و کاهش وزن Box چیزه دیگه ای نداره.
اولین سریه New Pack با این شکل عرضه شد :
این مدل New Pack Stock هست
و بقیه به صورت Bundle عرضه شدن مثل شکل های زیر
آخرین Bundle ماکروسافت که همراه 2 بازیه Batman و PURE هست :
آخرین نسخه ی Limite که با بازیه Call of Duty : Modern WarFar 2 همراه است و همچنین دارای 2 دسته و هارد 250GB:
شما چند میلی آمپر خریدی ؟؟
نوع باطری رو هم به من بگو
Last edited by SamGun; 12-01-2010 at 20:32.
Delete شود
از خود مایکروسافت خریدم ، مگه فرق میکنه ؟
Play and Charge Kit هستش .
روی باطری هیچ چیزی ننوشته فقط یه سریال نامبر داره :
0227S044912913
من این رو از آنلاین شاپ خود مایکروسافت خریدم .
تا اونجایی که من میدونم این باطری در 4 میلی آمپر عرضه شده
1800,2700,3800,2100
روی BOX باطری ننوشته از چی ساخته شده ؟؟ منظورم الکترود ها و اکلترولیت هاشه ؟
Last edited by SamGun; 12-01-2010 at 20:53.
آقا اطلاعاتی به من بدید ؟
من فردا میخوام x360 بخرم
دستگاه رو چطوری بزارم عمودی یا افقی ؟
نه ، هیچی ننوشته ، قوطی موتی شهم انداختم دور ، حتی دفترچش رو ...
خودش رو دارم با کابلش + فاکتورش که توی اون هم آمپر ننوشته .
دوستان نمی دونم این خبر رو دیدید یا نه جدیده یا قدیمی
با این حال قرار میدم تا دوستان بیشتر با ناتال آشنایی پیدا بکنند.
مایکروسافت که با کنسول ایکسباکس ۳۶۰ موفق شده بازار بازیهای ویدیویی را از دست سونی و پلیاستیشن خارج کند، قصد دارد با ارایه ناتال در پاییز آینده، انقلابی در صنعت بازی و سرگرمی ایجاد کند. در حالی که مایکروسافت در صدد افزودن یک امکان دیگر به کنسول ایکسباکس ۳۶۰ خود است، وسیله جدیدی از بازیهای ویدئویی به احتمال زیاد در سال جاری در راه خواهد بود. این وسیله که هم نام یکی از شهرهای شمالی برزیل، ناتال نامگذاری شده است، به بازیکنان اجازه میدهد بازیها را تنها با حرکات بدن و صدای خود کنترل کنند. رابی باخ، رئیس سرگرمی و ابزارهای مایکروسافت اعلام کرد که ناتال اواخر سال ۲۰۱۰/۸۹ وارد بازار خواهد شد.
مایکروسافت در ژوئن ۲۰۰۹/ خرداد ۸۸ در لسآنجلس از ناتال رونمایی کرد؛ اما اطلاعاتی در مورد نحوه کارکرد آن ارائه نکرد. اکنون این شرکت به مسئولین نیوساینتیست اجازه دسترسی به این وسیله و همچنین مسئولین شرکت را داده است تا جزئیات جدیدی بدست آید.
یک بازیکن میتواند هر جایی در فاصله ۰٫۸ تا ۴ متری ناتال قرار گیرد و ارتباط با وسیله توسط نور فروسرخ برقرار میشود. یک دوربین ویدئویی تکرنگ، میزان انعکاس نور را با استفاده از شفافیت سیگنالها ضبط کرده حرکات را بهصورت سه بعدی ثبت میکند.
این بدان معناست که استفادهکنندگان از ناتال برعکس فناوری استفاده شده توسط برخی استودیوهای ویدئویی برای تولید انیمیشن، نیازی به پوشیدن نشانگرها بر روی بدن خود ندارند.
به گفته الکس کیپمن مدیر تولید ناتال، ثبت حرکات بهطور طبیعی به قدرت پردازش بسیار بالایی نیاز دارد و قرار دادن این نرمافزار بر روی وسیلهای که هر روز از آن استفاده میشود، مشکل بزرگی است.
مایکروسافت مقادیر زیادی داده از حرکات و موقعیتهای احتمالی یک بازیکن در طول بازی هم در استودیو و هم در خانههای اشخاص، جمعآوری کرد. تصاویر گرفته شده در منازل به عنوان بخشهای کلیدی مورد استفاده قرار گرفتند و سپس دادهها به سیستمی پیشرفته که بر روی چند کامپیوتر قدرتمند در حال اجرا بود، منتقل شد. نتیجه این کار، یک بسته نرمافزاری ۵۰مگابایتی است که قادر است در هر صحنه ویدئویی ۳۱ حرکت بدن را تشخیص دهد.
کیپمن در این رابطه گفت: “وقتی ما در حال تولید این مغز هستیم، با خود فکر میکنیم این سر است، یا این شانه ها هستند. و در میلیونها صحنه این کار را انجام میدهیم. سپس بر اساس اطلاعات از پیش تعیین شده، وقتی دستگاه تصویر جدیدی میبیند میتواند تشخیص دهد که در حال دیدن کدم بخش از بدن است.”
ناتال همچنین دارای نرمافزاری است که درک اولیهای از آناتومی بدن انسان را انجام میدهد. به عنوان مثال، با استفاده از این اطلاعات متوجه میشود دستها به بازوها وصل هستند و بازوها هم متصل به شانه. بنابراین میتواند حدس خود را از حرکت بدن انسان برای تشخیص مکان اعضای بدن حتی زمانی که از دید دوربین پنهان هستند، استفاده کند.
کیپمن در ادامه گفت: “این نرمافزار جای دستهای شما را به درستی تشخیص میدهد، حتی اگر آن را پشت سرتان پنهان کرده باشید. برنامه میداند که دستها تنها میتوانند در یک مکان قرار داشته باشند.” این مسئله مهم است، زیرا در طول بازیهای دو نفره همیشه تصویر واضحی از دو بازیکن وجود ندارد.
به گفته کیپمن ناتال تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد از منابع پردازش ایکسباکس۳۶۰ را استفاده میکند و هر حرکت را تنها در ۱۰ میلیثانیه تشخیص میدهد. ضمن آنکه تنها ۱۶۰ میلیثانیه طول میکشد تا دستگاه خود را با بازیکن جدیدی که در مقابلش قرار گرفته تطبیق دهد.
[ناتال، تصویر بدن را در مربعهای ۴ سانتیمتری تهیه میکنید] این سیستم اعضای بدن را در هر ۴سانتیمتر تشخیص میدهد که مسلما دقت بسیار کمتری از دستگاههای میلیمتری هالیوود دارد. اما داگلاس لانمن که در بخش ارتباطات ۳بعدی دانشگاه براون در رودآیلند کار میکند، معتقد است این میزان دقت برای یک بازی ویدئویی مناسب خواهد بود.
لانمن با دقت در حال بررسی بازیهایی است که ناتال قادر به انجام آنهاست. برای او این سوال مطرح است که آیا در اختیار داشتن دکمههای فیزیکی نیز لازم است؟ چنین سوالاتی در کنار علاقه به حرکت به سمت یک ارتباط بدون کنترل که برای دههها در ذهن انسان بوده است، برای ناتال از اهمیت ویژهای برخوردار است.
منبع: وین بتا
واقعا تکنولوژی چه ها که نمی کند ؟!
همه ی این مطالب نشان از قدرت بالا و بی نظیر XBOX 360 و یکه تاز در دنیای Game
نظر شما چیه دوستان عزیز ؟
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)