سلام
یه مدتی میشه که من نمی تونم با اشتراک ADSL ای که از شاتل گرفتم به اینترنت وصل بشم؛اون هم در شرایطی که مودم و خط تلفن سالمه و کامپیوتر هم هیچ موردی نداره.حتی چراغ های ADSL و LAN مودم هم روشنه اما به اینترنت وصل نمیشه و خطای 678 میده.
حتی یه نفر از شرکت شاتل هم اومد و با نوت بوک و مودم خودش از خط ما به اینترنت وصل شد.بعد بهش گفتم که مودمش رو به کامپیوتر ما وصل کنه و وصل بشه،وصل شد.برای همین گفتم که شاید ایراد از مودم باشه،در نتیجه مودم یکی از دوستان (TP-Link T-8811) رو که باهاش به اینترنت وصل می شد گرفتم و در کمال ناباوری این مودم هم من رو به اینترنت وصل نکرد ! ( البته لازمه بگم که دوست من از شاتل خدمات می گیره ).
بعد از اون هم مودم خودم رو به شرکت گارانتی اش بردم و مودم رو کاملا تست کرد که البته سالم بود و هیچ مشکلی نداشت. ( مودم خود من هم TP-Link TD-8811 هستش ).
حالا هم عاجزانه از تمام دوستان تقاضا دارم تا هر گونه کمک،راه حل و نظری که در این باره دارند بیان کنند.
با سپاس