تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 2 از 2 اولاول 12
نمايش نتايج 11 به 15 از 15

نام تاپيک: بالاتر بردن شتاب برای مسابقه

  1. #11
    Banned
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    محل سكونت
    کارتن خواب
    پست ها
    1,107

    پيش فرض

    ماشینتو سبک کن
    همه صندلیها رو بردا(غیر راننده)

  2. #12
    پروفشنال Alamate Soal's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    اروميه
    پست ها
    787

    پيش فرض

    براي اين كار ميتونين از مكمل اوكتان بوستر استفاده كنين كه باعث بالا رفتن عدد اوكتان در فرآيند سوختن بنزين ميشه و باعث ميشه انرژي بيشتري از سوختن بنزين حاصل بشه

  3. #13
    آخر فروم باز rozy_1500's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    ♪♫
    پست ها
    1,003

    پيش فرض

    بابا مسابقه تموم شد رفت...

  4. این کاربر از rozy_1500 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #14
    آخر فروم باز Hamid..God's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    پست ها
    1,361

    پيش فرض

    براي اين كار ميتونين از مكمل اوكتان بوستر استفاده كنين كه باعث بالا رفتن عدد اوكتان در فرآيند سوختن بنزين ميشه و باعث ميشه انرژي بيشتري از سوختن بنزين حاصل بشه

    می دونم مسابقه تموم شد ولی یه چیزی بود ک.ر.م م گرفته بود بگم تو پستایه آخر افزایش عدد اکتان پیشنهاد شده بود(با ریختن الکل یا استون یا مکمل اکتان) کاری که اکتان بالا می کنه افزایش انبساط سوخت و در نتیجه انفجار بهتر و قوی تره ،در واقع هرچی سوخت متراکم تر بشه انفجار بهتری داره و لی خوب ههممون می دونیم که انبساط با افزایش دما همراهه و اگه این افزایش دما کنترل نشه پدیده ی زود اشتعالی (نوک) پیش میاد که می تونه به موتور صدمه وارد کنه برایه اینکه این پدیده رو تا انبساط کامل به تاخیر بندازن از اکتان بالا استفاده می کنند که قابلیت اشتعال سوخت رو کمتر می کنه و در نتیجه سوخت می تونه دمایه بالا تری رو تحمل کنه و بیشتر منبسط بشه
    اما همین سوخت اگه خوب منبسط نشه(یعنی به آخرین حد انبساط خودش نرسه)در صورت جرقه زنی و اشتعال انرژی کمتر ایجاد می کنه
    دلیل کاهش قدرت موتور در خودرو هایه گازی با وجود اکتان بالا تر همین موضوع هست چون ضریب انبساط اونا برا موتورهایه بنزینی با عدد اکتان پایین تر طراحی شده و گاز به حد اشتعال خودش نمی رسه و انفجار کاملی نداره(فرق خوذرو هایه پایه گار سوز با پایه بنزین سوز تو همین مورد)
    باسه همین مثلا تو همین پراید شما اگه اکتان سوخت رو افزایش بدین ولی ضریب تراکم سیلندر رو بیشتر نکنید نتیجه ی حاصل بر عکس انتظار خواهد شد و به جایه افزایش نیرو با کاهشش رو برو خواهید شد و برا این کار باید اکتان سوخت با ضریب کمپرس سیلند هماهنگ بشه که یک کار کاملا تخصصی محصوب می شه

  6. 3 کاربر از Hamid..God بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #15
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    ممنونم حمید جان مطلب جالبی بود که من خودم استفاده زیادی ازش بردم در واقع به زبان ساده اکتان رو توضیح دادی که بیشتر دوستان استفاده بالای خواهند برد .
    من خودم مونده بودم که گاز با وجود ضریب تراکم خیلی خوب و بالا چرا نمیتونه توان بالایی رو تولید کنه که تا حدودی جوابش رو داشتم ولی توجیه نمیشدم .
    الان یه بحث جدید میشه درست کرد در مورد اینکه چطوری میشه یه ماشین گاز سوز بهینه با استفاده از دستکاری ECU و مقدار سوخت ورودی ساخت من رفتم تی تی از متخصصین این امر بپرسم فعلا

صفحه 2 از 2 اولاول 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •