شناخت در برابر اکثر کوپه / استراتژی قیمت گذاری قابل تبدیل ، در جایی که نسخه های بی سقف بالاتر از hardtops قیمت مناسب هستند ، خیابان های کیمن در سال 2006 با دشنه پایه بالا نسبت به برادر و خواهر خود را که از Boxster رسید.
آرگومان جاری برای پورشه است که آرایش این است که اجرای کیمن است بهتر است ، به عنوان وزن آن کمتر است ، بیشتر ساختاری خشکی ماشین سقف دار ارائه شده توسط آن ، و موتورهای آن با سهام Boxster قدرت بیشتری هستند برای شدت تنظیم میشود.
برای سال 2009 ، کیمن دریافت freshening اول آن ، با استفاده از مدل پایه ارائه انتقال بزرگ مسطح و شش ، هفت اختیاری PDK - - دو سرعته کلاچ خودکار کاربر ، و دیگر tweaks مختلف.
اما یک چیز بدون تغییر باقی مانده است : کیمن است هنوز در ابتدای بازی آن است.
کوچک تزکیه
دشوار به ارسال کیمن یدلایمخیرات 2009 جدا از نسخه های قدیمی تر است ، اما آن را آسان خواهید بود برای دیدن جدید به رهبری در حال اجرا کردن چراغ های جلو ، چراغ مه flanked توسط repositioned که در حال حاضر در امتداد لبه خارجی از جلو intakes هوا در بر داشت.
از بازگشت ، برای درمان به رهبری در چراغهای عقب ، که در حال حاضر به عقب نیام دوختن نگاه.
در داخل ، با کمی استثنا از صفحه نمایش جدید infotainment تک رنگ در Caymans پایه ، که اتفاق می افتد تغییر می شود ما فقط نق نق زدن واقعی درباره ماشین.
صفحه نمایش فکر خوبی بود ، اما رابط کاربری بسیار کم به اجاره ، به نظر میرسد که اگر آن را توسط کارشناسی ارشد شده است ، داس.
خوشبختانه ، سیستم صدای استاندارد شامل ورودی کمکی برای تلفن های موبایل و مانند آن را این سده مهندسی بود.
تجدید نظر موتور ، بازبینی قدرت
در زیر پوست است که در آن تغییرات عمده می گیرد ، با شروع با قلب کیمن.
تا 0.2 لیتر از موتور قبلی ، جدید 2.9 لیتر و شش مسطح ایجاد 265 اسب بخار در 7200 دور در دقیقه و £ 221 فوت گشتاور - 4400 - 6000 دور در دقیقه.
اینها را افزایش می دهد از 20 اسب بخار و 20 £ فوت گشتاور ، به لطف افزایش فشرده سازی و پورشه 'sبالابر سوپاپ سیستم زمان بندی متغیر و اگزوز و در هر دو کم مصرف.
در کوچه و خیابان ، انتهای پایین هنوز فاقد خر خر از تزریق مستقیم ، 320 اسب بخار ، 3.4 - مسطح و شش لیتر در S کیمن ، اما پایه بادها موتور به سرعت در حالی که blurting از اگزوز رورتی توجه داشته باشید.
در پیست ، ترجمه به پیشرفت چشمگیر 5.1 - اجرای دوم به 60 mph 13.7 - و دوم چهارم مایل (102 mph در PDK با ما مجهز به ماشین.
برای چشم انداز ، که می سازد این کیمن چهار دهم سریعتر به 60 بیش از 2.7 لیتر در آخرین کیمن و تقریبا معادل آن به قبل از سال 2009 کیمن S آزمایش ما ، که هر دو با انتقال کاربر نصب شده بود.
من انتقال دقیق تر از شما افتخار رول دانشجویی است
سخن گفتن از دستگاه های انتقال نیرو ، امید بستن برای گیربکس PDK ($ 3420) می تواند برای آن دسته از برخورد نه چندان خوبی با شش مرسوم versed شیرین - سرعت استاندارد در حال حاضر در Caymans همه و حتی آنهایی را که.
PDK می تواند در تمام حالت خودکار گذاشته شود و یا دستی می تواند شما را کلاه میگذارند نوبت کاری سریع از طریق اهرم تغییر مکان و یا دکمه فرمان چرخ.
بله ، ما ابراز نارضایتی خود را با کشیدن بی دست و پا ، دکمه تنظیم فشار ، اما پورشه اعلام کرده است ، فرمان اختیاری برای توربو است که حل مشکل با paddles واقعی و انتظار می رود ، آن را به بقیه در ورزش شرکت ارائه می شود اتومبیل به زودی.
Paddles به کنار ، PDK کاملا احتمالا بهترین دوقلو انتقال کلاچ ارائه شده بر روی هر تولید انبوه ماشین.
آن باور نکردنی پاسخگو ، قادر به ایجاد سوپر سریع multigear downshifts.
و اگر شما و طرح شما کیمن ضربه آهنگ ، ما به شدت می خواهم امید بستن برای ورزش Chrono بسته می افزاید که علاوه کالیبراسیون تنظیم نژاد به انتقال PDK و revises و بهینه نقاط پیشنهاد تغییر مکان.
ایم آن را از نزدیک تجربه در پیگیری در باربر Motorsports پارک و تفاوت به وضوح قابل توجه است.
PDK نه تنها کمک به بهبود عملکرد اعداد ؛ آن را ایدز اقتصاد سوخت ، نیز هست.
با دنده هفتم به طور خاص برای مقاصد اقتصاد افزود : PDK جعبه کمک کرد کیمن ما را به بازگشت 23 یانیه ها ی کلی.
تغییرهای کیس
پورشه می گوید تعلیق تنظیم تصفیه شده برای سال 2009 اما ما می توانیم از آن گواهی دادن را برای خود حفظ کرده است دست زدن ستارگان و فرمان احساس می داریم رسیدن به عشق.
کیمن همچنان به تامین ثبات همان اعتماد به نفس در هر سرعت ، حتی بدون انتخابی پورشه فعال ثبات مدیریت (PASM).
جدید Michelin لاستیک PS2 برای فشارهای پایین در عقب اجازه می دهد ، با هدف ارتقاء راحتی سوار ، آن هم به ثبات و یا چسبیدن به جریمه نیست ، نگهداری بسیار چسبنده 0.96 گرم در skidpad.
ترمزهای جلو کیمن پایه 'sارتقاء داده شده است برای مطابقت با آن در S کیمن ، در حالی که rears از قطر به عنوان افرادی که در همان S هستند ولی نازک تر هستند.
فاصله از توقف 70 mph ، 4 پا کوتاه تر از غیر آخرین کیمن - S ما تست شده به 151 پا بهبود یافته است.
با دینامیک رانندگی mimicking - - besting و گاهی از آن طلا 911 استاندارد ، همراه با قیمت پایه 26،000 $ پایین تر از 911 است ، آن را به غیر عاقلانه نیست این را بهبود اواسط کوپه موتور برخی فکر جدی است.
اگرچه 911 در نظر گرفته شده است که اغلب ناب خودرو ورزش ، کیمن هنوز حامل دو بسته گلف را در خود می دهد تا تخم گذاشتن و کمی به 911 بغیر از یک جفت از صندلی عقب غیر قابل استفاده.
اواسط زندگی بحران است یا نه ، کیمن باقی مانده است در نزدیکی بالای لیست آروزی ماست.
مشخصات
خودکششی نوع : اواسط موتور ، عقب چرخ محرک ، 2 - مسافر ، 3 - درب کوپه
قیمت السلام تست شده : $ 58،040 (پایه قیمت : $ 51،095)
موتور نوع : DOHC 24 - سوپاپ تخت 6 ، بلوک آلومینیومی و سران ، تزریق سوخت بندر
جابه جایی : 177 مس ، 2893cc
قدرت (خالص SAE) : 265 اسب بخار @ 7200 دور در دقیقه
گشتاور (خالص SAE) : £ 221 فوت @ 4400 دور در دقیقه
گیربکس : 7 - - دو سرعته کلاچ خودکار کاربر
ابعاد :
Wheelbase : 95.1
طول : 172.3 در
عرض : 70.9
ارتفاع : 51.3 در
محدود کردن وزن : 3104 £
ح / د تست یافته ها :
صفر تا 60 mph : 5.1 ثانیه
صفر تا 100 mph : 13.1 ثانیه
صفر تا 130 mph : 24.8 ثانیه
آغاز خیابان ، 5-60 mph : 5.9 ثانیه
ایستاده ¼ - مایل : 13.7 ثانیه @ 102 mph
سرعت بالا (redline محدود) : 160 mph
ترمز ، 70-0 mph : 151 فوت
Roadholding ، 300 فوت قطر - skidpad : 0.96g
اقتصاد سوخت :
سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان / بزرگراه رانندگی : 20/29 یانیه ها ی