تبلیغات :
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 476 از 959 اولاول ... 376426466472473474475476477478479480486526576 ... آخرآخر
نمايش نتايج 4,751 به 4,760 از 9589

نام تاپيک: بازي هاي جديد : خبـــــــر هاي كوتــــــــــــــــاه !!! [آرشیو]

  1. #4751
    آخر فروم باز .German.'s Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    پست ها
    1,087

    پيش فرض

    قائم مقام بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي خبر داد:
    همكاري ايران و آلمان براي رده‌بندي سني بازي‌هاي رايانه‌اي


    خبرگزاري فارس: سازمان رده‌بندي سني بازي‌هاي رايانه‌اي ايران (ESRA) و سازمان رده‌بندي سني بازي‌هاي رايانه‌اي آلمان (USK) با يكديگر همكاري و تعامل خواهند داشت.




    به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از معاونت ارتباطات و بين‌المللي بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي، محمد بيطرف با اعلام اين خبر افزود: در جريان برگزاري نمايشگاه بزرگ 2009 Gamescom كه در شهر كلن آلمان برگزار شد، مديران نظام ملي رده بندي سني بازي‌هاي رايانه‌اي ايران طي نشست‌هايي با مسئولان سازمان USK‌ آلمان به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مشترك پرداختند.
    قائم مقام بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي افزود: از آنجا كه حفاظت از كاربران در مقابل آثار سوء استفاده نابجا از بازي‌هاي رايانه‌اي به عنوان مهمترين هدف هر دو نظام رده‌بندي ESRA و USK به شمار مي‌رود، تدوين نظام ملي رده‌بندي سني بازي‌هاي رايانه‌اي ايران كه منطبق با فرهنگ ايراني اسلامي است براي كشورهاي اروپايي بسيار جالب توجه بود.
    بيطرف تصريح كرد: شيوه‌هاي عمل، طراحي معيارها و گروه‌بندي سني از جمله موضوعات مهم مورد گفت‌وگو بود كه دو طرف ابراز اميدواري كردند تا در قالب فعاليت‌هاي مشترك ضمن انتقال تجربيات در رفع كمبودها و نقايص يكديگر را ياري نمايند.
    قائم مقام بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي همچنين با اشاره به همكاري با سازمان رده‌بندي آلمان (USK) اظهار داشت: تلاش خواهيم كرد طي سال جاري تبادل و تعامل در اين زمينه گسترش يافته و با اجراي تحقيقات مشترك زمينه توسعه هر چه بيشتر روابط فراهم آيد.
    سازمان USK كه زير نظر وزارت جوانان آلمان قرار دارد در سال 2003 راه‌اندازي شده و كار رده‌بندي سني بازي‌هاي ويدئويي را برعهده دارد.
    يادآوري مي‌شود بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌هاي براي نخستين بار در جمع بيش از30 كشور توليد‌كننده بازي‌هاي رايانه‌اي جهان در بزرگ‌ترين نمايشگاه بازي‌هاي ويدئويي اروپا ( 2009 Gamescom) شركت كرد و به معرفي بازي‌هاي ايراني پرداخت.

    ================================================== ==

    چرا در آمريكا فقط به ارتش نگاه مي‌كنند نه تاريخ؟
    بازتاب خبري رسانه‌هاي غربي از پيشرفت توليدبازي‌هاي رايانه‌اي ايران


    خبرگزاري فارس: همزمان با حضور بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي و عرضه بازي‌هاي ايراني در بزرگترين نمايشگاه بازي‌هاي رايانه‌اي اروپا Gamescom 2009، رسانه‌هاي غربي از پيشرفت بازي‌هاي رايانه‌اي ابراز شگفتي كردند.




    به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از معاونت ارتباطات بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي، شبكه خبري BBC با پخش مستندي كوتاه از پيشرفت صنعت بازي‌هاي رايانه‌اي و ورود ايران به بازارهاي جهاني به عنوان اولين كشور مسلمان با بازي‌هاي اسلامي خبر داد.
    در اين مستند گزارش‌گر شبكه BBC اظهار داشت: ايران قصد دارد با حضور در نمايشگاه Gamecom، به يك قدرت بين‌المللي در بازي‌هاي رايانه‌اي تبديل شود. همچنين كارشناسان شبكه BBC عنوان كردند با توجه به جو سياسي جهان و جايگاه غرب، ايران اميدوار است در بازار بازي‌ها به طور بالقوه مطرح ‌شود.
    در ادامه اين گزارش تصويري آمده است: بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي كه مسئوليت تجارت بازي‌ها را در ايران به عهده دارد، نرم‌افزارهاي بازي‌هاي ايراني را در نمايشگاه كلن به معرض نمايش گذاشت، تا فروشندگان غربي را براي فروش توليدات خود شناسايي كند.
    ZDF و دويچه وله (Deutsch Welle) از شبكه‌هاي خبري مطرح آلمان نيز با اختصاص برنامه‌هايي ويژه از پيشرفت ايران در عرصه ساخت بازي‌هاي رايانه‌اي،از پيشرفت ايران در عرصه بازي‌هاي رايانه اي ابراز شگفتي كردند.
    همچنين كارشناس نشريه آمريكايي (ESCAPLST) نيز با اشاره به بازي تاريخي ايران «عصر پهلوانان» نوشته است: به چه دليل آمريكايي‌ها چنين بازي‌هايي را ندارند؟ تنها چيزي كه دولت ما بر روي آن سرمايه‌گذاري مي‌كند، ارتش آمريكا است.
    روزنامه مطرح آلماني دي والت(Die-Welt) نيز در گفت‌وگو با دست اندركاران بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي و بازي‌سازان كشورمان از تحولات و پيشرفت صنعت بازي در ايران نوشت.
    لازم به يادآوري است ايران براي نخستين بار همراه با 30 كشور در اين رويداد مهم بين‌المللي كه از 28 مردادماه جاري تا اول شهريور در شهر كلن المان برگزار شد، حضور داشت.

  2. #4752
    آخر فروم باز mohsen.rajabi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    محل سكونت
    قــــــــــــم
    پست ها
    1,886

    پيش فرض اولین ترلیراز دومین EPISODE از GTA IV در 1 سپتامبر

    شرکت TAKE TWO طبق اعلام خودش در وبسایت رسمی خودش اعلام کرد که اولین تریلر رسمی از دومین EPISODE از GTA IV که انحصارا برای XBOX360 ریلیس خواهد در 1 سپتامبر نمایش داده خواهد شد
    دومین EPISODe به نام BALLED OF G*Y TONY نام داره که 29 اکتبر ریلیس خواهد شد



    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    منبع اصلی:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  3. 2 کاربر از mohsen.rajabi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #4753
    داره خودمونی میشه mranger's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    179

    پيش فرض

    سلام . بازی ASSASSINS CREED 2 وارد بازار شده یا نه ...؟

  5. #4754
    آخر فروم باز mohsen.rajabi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    محل سكونت
    قــــــــــــم
    پست ها
    1,886

    پيش فرض

    سلام . بازی ASSASSINS CREED 2 وارد بازار شده یا نه ...؟
    تا اونجایی که بنده خبر دارم هنوز ساختش تموم نشده ، چه برسه به پخشش

  6. #4755
    آخر فروم باز mohsen.rajabi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    محل سكونت
    قــــــــــــم
    پست ها
    1,886

    پيش فرض Batman : Arkham Asylum صاحب رکورد گینس



    بازی فوق تحسین شده ی Arkham Asylum به عنوان بهترین بازی سوپر هیرویی تحسین شده ی منتقدان در کتاب رکورد های گینس ثبت شد .
    بتمن با به دست اوردن بالاترین میانگین امتیازات یعنی 91.67 از بین ریویو های نوشته شده در سراسر جهان این رکورد را بدست اورد .
    گاس دیویس از گینس گفت : ما بسیار خوشحالیم که بازی Batman : Arkham Asylum این عنوان را به دست اورده است .این بازی توانست به راحتی عکس العمل فوق العاده کارشناسان را جلب کند .ما باور داریم که این عنوان واقعا مستحق ثبت شدن در کتاب گینس بوده است .
    28 اگوست 2009 - لندن - : امروز Batman با پیشی گرفتن بر دیگر عناوین سوپر هیرویی عنوان بهترین بازی سوپر هیرویی تحسین شده از طرف منتقدان را کسب کرد و نام خود را درکتاب رکورد های گینس به یادگار گذاشت .
    بتمن تا امروز در انگلستان دارای بالاترین امتیاز در بین روزنامه های ملی و متخصصین بازی ها بوده است .این عنوان توانست با بدست اوردن امتیاز 91.67 رکورد کتاب گینس را در سراسر جهان به نام خود ثبت کند .

    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    منبع اصلی:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  7. 3 کاربر از mohsen.rajabi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #4756
    آخر فروم باز mohsen.rajabi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    محل سكونت
    قــــــــــــم
    پست ها
    1,886

    پيش فرض EA منتظر عرضه ی PS3.5 و xbox 560 است !!!



    رئیس بخش هنری EA اقای Rich Hilleman بر این باور است که هم اکنون کنسولها در حال تقلا برای رسیدن به تغییرات سریع در فضای بازیها هستند و نباید منتظر عرضه ی هیچ کنسول جدیدی در کوتاه مدت بود.

    وی به وبسایت VentureBeat گفت :" من معتقدم ما قبل از عرضه ی کنسولهای ps4 و xbox 720 شاهد PS3.5 و xbox 560 خواهیم بود."

    " هم اکنون مهمترین دگرگونی این است که بازیهای خوب با سرعت زیاد تغییر می ایند و میروند "

    Hilleman همچنین گفت پذیرش بازیها در اینده توسط عموم مردم قطعی است و همچنان که مردم مسن غیر بازیباز از دنیا میروند نسل کنونی 35 ساله ی بازیباز ها خواستار بازی در همه جا صرف نظر از پلتفرمی خاص خواهند بود .

    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  9. #4757
    آخر فروم باز bahador2009's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    شهر
    پست ها
    1,080

    پيش فرض

    مصاحبه با سازندگان بازی ایرانی گرشاسب










    مصاحبه با سازندگان بازی ایرانی Garshasp

    یکی از بازی های ایرانی که چند سالیست در مرحله ی ساخت به سر می برد و طی این مدت توانسته نظر خیلی از مشتاقان پیشرفت صنعت بازی در ایران را به سمت خود جلب کند عنوان گرشاسپ بوده است. این بازی در ابتدا با نام سوشیانت در دست ساخت بود اما از مدتی پیش در خبرها شنیده شد که این نام به گرشاسپ تغییر داده شد. گرشاسپ یک بازی اکشن سوم شخص است که داستان آن در مورد اساطیر کهن ایرانیست و با توجه به اطلاعات و تصاویر و تریلرهایی که تاکنون از این عنوان ایرانی منتشر شده به نظر می رسد با بازی زیبا و درخور توجهی روبرو هستیم و از این رو تصمیم گرفتیم با سازندگان این بازی (استودیوی فن افزار شریف) مصاحبه ای را انجام دهیم؛ آقای امیرحسین فصیحی، مدیر تولید این بازی، زحمت پاسخ به سوالات مارو کشیدند.



    +به عنوان اولین سوال، دوست داریم کمی در مورد تیم سازنده ی بازی بدونیم، اینکه چه تعداد هستید و در هفته چقدر برای ساخت این بازی وقت صرف می کنید.

    امیرحسین فصیحی: تیم اصلی تولید هم اکنون 11 نفر می باشد و حدود 5 نفر هم جدای از این تیم تاکنون برای کارهای مختلف کمک کرده اند. تیم اصلی هم اکنون بصورت تمام وقت روی این پروژه کار می کنند.

    +آیا از حمایت مالی شخص، دولت یا گروهی خاص برخوردارید و به طور کل با چه محدودیتها و مشکلاتی در ساخت این بازی روبرو هستید؟

    امیرحسین فصیحی: بنیاد ملی بازی های رایانه ای از ابتدای امسال در تولید این پروژه شریک شد و هم اکنون شریک تولید برای این بازی می باشد به نحوی که بخشی از هزینه های تولید را متقبل شدند. عمده سرمایه گذاری برای این بازی توسط خود شرکت فن افزار شریف که یک شرکت خصوصی می باشد صورت گرفته است.

    +کمی در مورد ویژگی های داستان و کارکتر اصلی بازی برامون بگید. به نظر می رسه به نسبت سایر بازیهای ایرانی، از داستان زیباتر، جذاب تر و پیچیده تری بهره می برید. درضمن آیا داستانی که در این بازی روایت میشه از منبع خاصی برداشت شده؟

    امیرحسین فصیحی: داستان بازی همانطور که از نام آن مشخص است، یکی از ماجراهای حماسی ابر پهلوان پارسی، گرشاسپ است. گرشاسپ از پهلوانان بسیار مهم اساطیر ما بوده است که کمتر مورد بررسی قرار گرفته است. عمده داستانهای گرشاسپ در اوستا و همچنین کتاب گرشاسپ نامه اسدی طوسی موجود هست. آقای آرمان آرین که از نویسندگان مطرح داستانهای تاریخی هستند در تنظیم داستان بازی به ما کمک کردند.



    +ولی مهمتر از طرح اصلی داستان شیوه ی روایت اون در طول مراحل بازیه که میتونه باعث انتقال هرچه بهتر جذابیت به گیمر بشه و این موضوع بستگی زیادی به میان پرده ها و دیالوگهای موجود در بازی داره. چه فکری برای این بخش در بازیتون کردید؟

    امیرحسین فصیحی: بازی گرشاسپ در مراحل مختلف صورت می گیرد و تعدادی میان پرده (cut-scene) هم در لابلای این مراحل وجود دارد تا روایت داستان را منتقل کنند.

    +مطمئنآ برای گیمرهای ایرانی یکی از مهمترین و جذاب ترین بخش ها در یک بازی وطنی صداگذاری میتونه باشه. برای صداگذاری و خصوصآ صداپیشگی عنوان "گرشاسپ" چه برنامه هایی دارید و تا چه حد به این بخش در بازیتون اهمیت میدید و براش وقت میذارید؟

    امیرحسین فصیحی: کار صدا گذاری هنوز انجام نشده است ولی برای این منظور حتما از گویندگان حرفه ای استفاده خواهیم کرد. کماکان به دنبال شخص مورد نظر برای صدای خود گرشاسپ هستیم.

    +کمی از سبک بازی و ویژگی ها و نوآوری های موجود در گیم پلی برامون بگید.

    امیرحسین فصیحی: سبک بازی اکشن سوم شخص است. بازی بر محور عناصر مبارزه، کشف محیط و معما بنا شده است. در گیم پلی هم تلاش بر داشتن کمی نوآوری داریم که به زودی بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

    +مراحل و محیط های بازی از نظر تنوع و وسعت چه وضعیتی رو دارند؟ آیا مراحل کاملآ خطی هستند؟

    امیرحسین فصیحی: مراحل در واقع پیوسته هستند ولی از نظر نمای ظاهری چهار نوع محیط متفاوت وجود دارد. اکثر مراحل خطی است ولی در بعضی از این مرحله ها روند بازی غیر خطی می باشد. تنوع نمای مراحل عبارت است از دهکده ی کوهستانی، جنگل و باتلاق، کوهستان قلمرو دیوان و دژ.



    +برای گرافیک بازی از چه نوع موتوری استفاده شده و گرافیکی که در نسخه ی نهایی و کامل شده ی این بازی شاهدش خواهیم بود در چه سطحی قرار داره؟

    امیرحسین فصیحی: برای گرافیک، از موتور متن باز OGRE3D استفاده می کنیم. عمده کار گرافیکی با نوشتن shader های ويژه صورت می گیرد. در مورد سطح گرافیک، تلاش ما این هست که به کیفیت قابل قبولی برسیم ولی تصمیم گیری نهایی در مورد اون را فکر می کنم بازیکن ها باید بگویند.

    +بازی در حال حاضر چه مرحله ای از تولیدرو میگذرونه و حدودآ در چه زمانی باید منتظر انتشار "گرشاسپ" باشیم؟

    امیرحسین فصیحی: بازی در حال حاضر آخرین مراحل تولید را سپری می کند. امیدواریم که بازی در پاييز امسال قابل عرضه باشد.

    +آیا با شرکت خاصی برای انتشار این بازی به توافق رسیدید؟

    امیرحسین فصیحی: هنوز خیر.

    +اخیرآ در خبرها شنیده شد که بازی شما به همراه چند بازی ایرانی دیگه در نمایشگاه معتبر GamesCom آلمان حضور داشت. برای خیلی ها جالبه که بدونند استقبال اونها از بازی های ایرانی و خصوصآ عنوان گرشاسپ چطور بود؟

    امیرحسین فصیحی: بازی های ایرانی در قسمت Business نمایشگاه حضور داشتند. این قسمت نمایشگاه مختص به کسانی است که در این صنعت کار می کنند و برای عموم نمی باشد. از نظر کلی که تقریبا همه بازدیدکنندگان، از هر کشوری که بودند، تعجب می کردند و تصور نمی کردند که در ایران کسی بازی نیز تولید کند. برایشان جالب بود. حال و هوای بازی های ایرانی نیز برایشان جالب بود زیرا با تصاویری مواجه می شدند که برایشان تازگی داشت (بازی های تاریخی و اساطیری ایرانی).

    بازی گرشاسپ با بازخوردهای خوبی مواجه شد که به ادامه مسیر ما در این صنعت جهت بخشی خوبی ارائه داد.


    +اگه نکته ی دیگه ای هست که مایلید به گوش علاقمندان این بازی برسه لطفا بفرمایید.

    امیرحسین فصیحی: من تشکر می کنم و در هر صورت تلاش همه ی تیم ما این است که بتوانیم بازی های خوبی تولید کنیم که مورد قبول جوانان کشور عزیزمان قرار بگیرد و می دانیم که در این راه رقابت بسیار مشکل هست و قبول هم داریم که بازیکنان ما در نهایت بازی های ایرانی را با بازی های مطرح غربی مقایسه می کنند و در نتیجه تمام تلاش ما رسیدن به کیفیت قابل قبول هست. در این راه خواهیم ماند تا به هدف برسیم.

    علاقمندان هم می توانند اطلاعات بیشتر ار از طریق سایت رسمی بازی دریافت کنند.

    ممنون از وقتی که در اختیار ما قرار دادید و با آرزوی موفقیت برای شما و اعضای تیمتون.

    منبع : gamersland

  10. 4 کاربر از bahador2009 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #4758
    آخر فروم باز bahador2009's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    شهر
    پست ها
    1,080

    پيش فرض

    احتمال اتفاق خطای هند در FIFA 10 !

    ممکنه در بازی اصلی که در اکتبر عرضه ميشه شاهد خطا های Hand و به طبع اون پنالتی يا ضربه های ايستگاهی باشيم.اگر چه اين مطلب تائيد نشده ولی با توجه به ويديويی که در Youtube منتشر شده محتمل به نظر می رسه مگر اينکه اونها يک اتفاق ساده رو به موقع ضبط کرده باشند.

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    منبع: سایت بازی

  12. 4 کاربر از bahador2009 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #4759
    آخر فروم باز bahador2009's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    شهر
    پست ها
    1,080

    پيش فرض

    Xbox يک اينچی!
    در حاليکه دنيا منتظر PS3 Slim هست فردی به نام Bandit5317 يک Xbox به پهنای 1 اينچ درست کرده! Disc Drive رو حذف کرده و يک هارد 320 به جاش گذاشته.ترکيبی از Xbox قديمی و Xbox آينده!



  14. 4 کاربر از bahador2009 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #4760
    آخر فروم باز mohsen.rajabi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2006
    محل سكونت
    قــــــــــــم
    پست ها
    1,886

    پيش فرض Kurt Cobain در Guitar Hero 5 قابل بازی خواهد بود !



    Activision اعلام کرد که Kurt Cobain در Guitar Hero 5 کرکتر قابل بازی خواهد بود !
    مدل Kurt Cobain که توسط شما در بازی کنترل خواهد شد ورژن استودیوی اهنگ “Smells Like Teen Spirit” و همین طور یک ورژن لایو و به طور رسمی پخش نشده از “Lithium” را از البوم 1991 اش یعنی Nevermind اجرا خواهد کرد !!

    Tim Riley معاون بخش مرتبط با مسائل موسیقی Activision در این باره میگه: "Kurt Cobain یکی از معروف ترین خواننده های سبک rock ‘n’ roll و یا گرانج است و این که دو عدد از بهترین کار هاش رو در Guitar Hero 5 داشته باشیم یک افتخاره !
    این برای اولین باره که نسخه ی اصلی اهنگ Smells Like Teen Spirit در یکی از دارائی های مرتبط با سرگرمی و یا همون بازی های ویدئویی لایسنس شده و ما به شدت از عرضه و در اختیار طرف داران Guitar Hero قرار دادن نسخه ای از اهنگ Lithium که هرگز به طور رسمی منتشر نشده هیجان زده ایم !!"

    البته هرچند تو متن اصلی خبر این موضوع ذکر نشده این موضوع در پیرو عدم دست رسی به کرکتر Jimi Hendrix در شماره ی چهارم بازی هم هست که در این شماره در مورد Kurt Cobain رفع شده !

    منبع:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    منبع اصلی:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  16. این کاربر از mohsen.rajabi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 3 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 3 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •