تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: سوال از اساتید و ماشین باز ها

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه cdcenter's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    پست ها
    201

    14 سوال از اساتید و ماشین باز ها

    سلام دوستان .
    اول باید از مدیران بخش اتومبیل به خاطر باز کردن تاپیک عذر خواهی کنم .
    اما دلیلم این بود چون سوالم واقعا مهم است . البته در موردش زیاد بحث شده ولی هر کس یک جواب و نظری داده بود .

    بنده برای سوالم هنوز به جوابی نرسیدم که علمی باشه . به همین خاطر دست به دامن شما عزیزان شدم .

    و اما سوال :

    بنده بهترین روش آب بندی موتور پراید رو میخواستم بدونم . ( موتورصفر البته نه تعمیری ) .

    میخوام طوری آب بندی کنم که به قول بچه های ماشین باز خودمون موتور ماشین حاااار بشه و تن لش بار نیاد .

    خودم هاچ بگ داشتم که عالی اب بندی شده بود ( خودم اب بندی نکرده بودم دست دوم خریدم ) و 0 تا 100 پرواز میکرد .

    الان دارم پراید صفر میخرم واسم مهم هست بهترین و علمی ترین روش آب بندی رو یاد بگیرم .

    پیشا پیش از شما به خاطر پاسخ هایتان تشکر میکنم .

    بازم شرمنده که تاپیک زدم .

    تشکر

  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه tatu_lover1366's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    mashhad
    پست ها
    366

    پيش فرض

    با کمال احترام
    بنظرم اینکه کسی واسه نحوه اب بندی موتور ماشین شما نظر بده اشتباس
    چرا؟
    چون نوع رانندگی و خصوصیات رانندگی شما منحصر به خود شماست
    اما اگه ملاک فقط خپل نبودن ماشینه
    اول تا 500تا بذارین موتور جا بیفته و توش نگازین
    بعد اینجوری دنده کشی کنید تا 5000km
    دنده 1 تا 20km
    دنده 2 تا 50km
    دنده 3 تا 70km
    دنده 4 تا 100-110km
    از 3000km به بعد به این شکل که
    دنده 1 تا 30km
    دنده 2 تا 50km
    دنده 3 تا 80km
    دنده 4 تا 110-120km
    علت این کار
    تربیت هر چیز به یکباره امکان پذیر نیست و فقط باعث فشار یکباره روی موتور میشه بدون اینکه نتیجه دلخواه شما رو بهتون بده
    دوم اینکه
    در پراید و پژو دنده 1 و 2 از شتاب خوبی برخوردارن پس نیازی به فشار آوردن روشون نیست که اگر بیاد فقط عمر مفید موتور پایین می اد
    اما دنده 3 و 4 نیاز به کار داره که همینطوری که عرض کردم میشه تربیتشون کرد

  3. این کاربر از tatu_lover1366 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mkhavari2000's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    478

    پيش فرض

    ماشین رو سنگین نکن
    دنده مرده نده پر فشار هم دنده عوض نکن
    به نظر من این اشتباه هست که میگن ماشین رو بگازون تا وحشی بشه چه را که قطعات نویی که توی موتور هست نیاز به کار کردن در حالت عادی دارند تا بتونند سر جای خودشون بخوبی کار کنند و هماهنگ بشند و تا 1000 تا این رو رعایت کن

  5. این کاربر از mkhavari2000 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    داره خودمونی میشه aaamirrr's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    141

    پيش فرض

    منم با نظر خاوری موافقم. بخوای بهش فشار بیاری چون هنوز خشکه سیلندر خش می اوفته و زودی به روغن سوزی میکشه کار ماشین. تا جا بیافتن سیلندر پیستون یه کمی زمان میبره تا 1000 نرمال رانندگی کن بعدش یه مقداری بی ملاحضهگی کن. در ضمن ماشینو هر وقت بخوای میتونی هر جور دوست داری بارش بیاری. چون ماشین خودم 1 هفته میدادمش به بابام میشد مثل فرفره اما دست خودم که بود همیشه کند میشد. هر جور تا کنی همون جوری میشه! نمدونم چرا هیچ دلیل منطقی هم براش تا حالا پیدا نکردم!

  7. این کاربر از aaamirrr بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •