نه دیگه آخرش بود
زانتیا عشق منه با هیچی عوضش نمیکنم ( البته کردم اما مجبور شدم) لذتی که رانندگی با زانتیا داشت رو تو هیچ ماشینی ندیدم
نه دیگه آخرش بود
زانتیا عشق منه با هیچی عوضش نمیکنم ( البته کردم اما مجبور شدم) لذتی که رانندگی با زانتیا داشت رو تو هیچ ماشینی ندیدم
این عکس آخری به نظرم فوق العاده قشنگ گرفته شده
ایرانخودرو باید یکم هنر عکاسی رو از شما یاد بگیره
اگه هرموقع فرصت کردین یه دونه عکس هم در شب با روشن بودن شب رو ها بگیرین(ممنون میشم)
از چراغ های جلو
آره این عکسهای سورن خیلی قشنگ گرفته شده مخصوصا آخری!
ببخشید کدوم عکس ها رو می گین؟!
چرا نمیشه هیچ کدومشون رو دید؟؟؟
فک نمیکنم مطمئنم
تقریبا اکثر ماشینها رو سوار شدم
شتاب جانبی زانتیا 0.92 است و این عدد فوق العادس ، به خاطر این شتاب جانبی و اون سیستم تعلیق یه رانندگی پر لذت رو پدید میاره.
چپ کردن په ربطی به لذت رانندگی داره خدا میدونه
من بهت توصیه میکنم اول پشت gs430 بشیینی بعد پشت s500 بعد هم بی ام و 730....
اون لامپ های خطی یه کپی ناقص از مرسدس سی کلاس جدید هستش! از این نمونه کپی تو این ون های چینی هم میتونید ببینید!
+
سانتافه
+
سوناتا 2009
تعادل که داره اما اگه چهار تا آدم توش بشینن ارتفاعش میشه ایده آل
ممنون دوست عزیز
هم اکنون 2 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 2 مهمان)