خوب تو توپولوژی خیلی قشنگ کار کردی..
ولی اینجا من چیزی از پاش نمیتونم ببینم..کاملتر که بشه میشه نظر داد...
خوب تو توپولوژی خیلی قشنگ کار کردی..
ولی اینجا من چیزی از پاش نمیتونم ببینم..کاملتر که بشه میشه نظر داد...
خیلی عالیه ...
واقعآ کار ظریف و پیچیده ای هست ...
خیلی خوب پیش رفتی...
فکر نمیکردم انقدر خوب بسازیش...
ولی این بدنه شه....
سرش خیلی مشکله...
البته تو از پسش بر میای...![]()
بهزادی... من هم نمی تونم پاهاش رو چیزی ازش بفهمم!!! (خنگم!)
کامل ترش کن بیبینم!!!
ممنون فرزاد جون
لطف کردی نظر دادی
آره کارکتر پیچیده ای هستش...
برای آخره کار حتما تو zbrush یه دستی به سرو گوشش میکشم...
ممنون شهاب جون
اینجا قسمت رون هستش...
کاملتر کنم بهتر معلوم میشه...
لطف کردی نظر دادی
ممنون بابت همراهی...
لطف داری
ممنون برهان جان
نظر لطفته
پاشو بسازم زودتر از دستاش میرم سراغ سرش...
ممنون
الان کاملترشو میزارم..
ممنون دوست عزیز
لطف داری
خوب دوستان
پاش کامل شده فقط قسمت سپر و انگشتاش مونده ...
حالا میخوام برم سراغ سرش..
البته تمام مراحل کار دوباره تو Zbrush ردیف میشه...و مشکلاتشو میگیرم...
و جزئیات بیشترم با Noraml Map بهش اضافه میکنم..
![]()
خيلي باحال شده
الآن كه اينا رو مي بينم تازه دارم مي فهمم توپوگرافي به چه درد مي خوره.
كاش من هم مي تونستم مثل شما بسازم.
بهزاد جان خیلی خوبه یه وایر پسر خوب بذار دیگه ................................. این طوری اگه تو اج هات مشکل داشت البته .......!!! ....خودت استادی ای بابا ولش ...............
................... خوبه برو که تا آخرش هستم
ممنون علی جون
لطف داری
توپوگرافی یا چیدمان poly ها واقعا در کار خیلی لازمه...
شما هم کمی تمرین کنی خیلی راحت میتونی این کارو انجام بدی...
ممنون فرزاد جان
شرمنده صحبت هاتو کامل متوجه نشدم..
اگه منظورت وایر پشت پا هستش باید بگم که هنوز عضلاته پشته رونش کامل نیست برا همین فعلا وایر پشت نزاشتم...
فقط خواهشن اگه مشکلی تو کار میبینی بگو ممکنه من خیلی از جاهارو متوجه نشم...
ممنون
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)