تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 2 از 2 اولاول 12
نمايش نتايج 11 به 15 از 15

نام تاپيک: دلایلی برای رانندگی با سرعت پایین

  1. #11
    آخر فروم باز avecina.ir's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    باس 1333
    پست ها
    1,283

    پيش فرض

    مرسی امیر جان
    منم موافق همیشه لایی کشیدن نیستم(نمیشه سر 4راه چراغ قرمز لایی کشید) ولی رانندگی با سرعت پایین و بدون لایی در جایی که امکانش رو دارید واقعا کسل کنندس
    بعدم اگه شما به خودتون و مهارتتون اطمینان داشته باشید هیچ وقت تصادف نمیکنید
    البته میشه بهتون حق داد چون بعضی ها اصلا حوصله هیجان و استرس ندارند
    سلامم... نه ببین اصلن منظور من را نگرفتی.......معمولن اینجوریه که وقتی چراغ سبز میشه من 200 متر از چراغ دووور شدم تازه میبینم ماشینایی که مثل من پشت چراغ بودن وخیلیاشونم آدمای جوونی هستن هی هی هی تازه از خواب بیدار شدن که آره چراغ سبز شده.....حسابشه بکن که چراغها حدودن 35 ثانیه سبزن و حداقل 300 متر طول ترافیک پشت چراغ هستش.......بنظر من اینجا اگه تند بری نشونه ی فهم بالاته اما لایی کشیدن چی؟؟ هر چقدر هم که شوماخر باشی ممکنه موقع لایی کشیدن یهو یه عابر پیاده از جلوی ماشین جلویی رد شه و چون موقع سبقت از راست یا لایی کشیدن دید سمت چپت بقول معروف تا حدی کور هستش یگراست بیاد توووی جلوپنجره ی ماشین تو.....میدونی اینو ماشینهای پشت سرت که لایی کشیدنتو میبینن میفهمن که چقدر کارت خطرناک بوده خودت اصلن اشراف نداری روووی قضیه.....مثل موتورسوارهایی که لایی میکشن بارها شده دیدم که نزدیک بوده بین دو تا ماشین پرس شن فقط یک استرس و اعصاب خردکنی به ماشین عقبی وارد کردن تا یهو ترمز کرده و نذاشته موتوریه پرس شه ولی خود موتوریهپیش خودش خیال میکنه به به! چقدر من به رانندگی مسلطم که یگ همچین لایی میلیمتری کشیدم و رد کردم و ابدن هیچ نمیفهمه چکار کرد و اگه حواس جمعی ماشین عقبی نبود........... و بقول تو تازه اوووج لذتشم هستش......همین قضیه راجع به لایی کشیدن ماشین هم دقیقن مصداق داره........اینایی که ضربه ی مغزی شدن یا گوشه ی زندان هستن همه شون ادعای حرفه ای گری توووی رانندگی داشتن!!

    Last edited by avecina.ir; 01-03-2009 at 14:40.

  2. 3 کاربر از avecina.ir بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #12
    آخر فروم باز metal_militia's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2006
    محل سكونت
    شمرووون!
    پست ها
    2,181

    پيش فرض

    پست بالا 100% تایید میشه

    زیاد هم به رانندگی خودتون اطمینان نداشته باشد.به ماشینتون هم اعتماد نداشته باشد(اگر از این زیر 30میلیونی ها هست)

    تصادفاتی که من تو این 4 سال دانشجویی دیدم برای من درسی شده که همیشه عاقلانه رانندگی کنم.
    یعنی با محاسبه همه شرایط.

    اگر میخواهید سر سالم به مقصد برسید و کسی هم مشکلی نداشته باشه همیشه فقط و فقط با 50% درک از خودتون و ماشینتون برونید.
    چون همه ما فکر میکنیم شوماخر و النزو هستیم! ولی حادثه خبر نمیکند

    از من میشنوید
    لایی نکشید (اگه هم طرف جلویی خیلی رو مخ بود و اتوبان هم خلوت بود با رعایت فاصله بیاید دست راستش اروم ازش سبقت بگیرید بعد راهنما بزنید وبیاید جلوش)
    در جاده های پیچ در پیچ و تک لاین(مثل جاده لواسان) هر گز نزدیک به پیچ سبقت نگیرید
    همیشه قبل از هر انحراف راهنما بزنید و ایینه رو هم همیشه چک کنید.

    خودم با این اوصاف تو 5 سال رانندگی 1 بار تصادف خیلی سبک داشتم.
    و این هم بگم اصلا با رانندگی پخمه گونه موافق نیستم!فقط عاقلانه و طبق قانون رانندگی کنید.
    شیطنت هم بزارید برای خارج شهر و جا های خیلی خلوت که حداقل بلا سر کسی نیاد.(خودتون که دیگه مختارید شیطنت کنید یا نه عواقبش هم پای خودتان)
    Last edited by metal_militia; 01-03-2009 at 15:10.

  4. 2 کاربر از metal_militia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #13
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    من با پستای بالا مفاقم همیشه به جاش برونی باید.من خودم توی شهر چون چشمام هم ضعیفه تند نمیرونم سعی میکنم حوصله داشته باشم واسه همین هیچ کوچه ای رو از دست نمیدم و هیچوقت دنده عقب هم برنگشتم یه جایی لایی هم توی خونم نیست بجز جاهای خلوت که سعی میکنم اونم کمی مراقب باشم چون این خیابونای ما اصلا قابل اطمینان نیستن معلوم نمیشه کی یکی بخواد از باند سمت راست یا از پارک در بیاد و مستقیم بپیچه توی باند سرعت و یا اتوبان نمیدونی بعد از پیچ بعدی یه راننده خوش تکنیکی ماشین 405 جدیدش رو که تازه خریده و چهار چنگولی فرمونش رو گرفته و خم شده روش که مبادا ماشین از دستش در بره با سرعت سرسام آوار 40 کیلو متر توی باند سرعت اتوبان داره طی طریق میکنه .
    پس واسه همین همیشه سعی میکنم توی شهر بیشتر از 60 تا نرم و وی اتوبان و جاده هم بیشتر با یه راننده کامیونی سرعتم رو هماهنگ میکنم و پشتش میرم
    بهترین همون هماهنگی با ترافیکه نه یواش نه سریع دیگه جایی که همه کمش 90 میرن حداقل 80 تا و به خط مستقیم

  6. این کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #14
    اگه نباشه جاش خالی می مونه tatu_lover1366's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    mashhad
    پست ها
    366

    پيش فرض

    سلامم... نه ببین اصلن منظور من را نگرفتی.......معمولن اینجوریه که وقتی چراغ سبز میشه من 200 متر از چراغ دووور شدم تازه میبینم ماشینایی که مثل من پشت چراغ بودن وخیلیاشونم آدمای جوونی هستن هی هی هی تازه از خواب بیدار شدن که آره چراغ سبز شده.....حسابشه بکن که چراغها حدودن 35 ثانیه سبزن و حداقل 300 متر طول ترافیک پشت چراغ هستش.......بنظر من اینجا اگه تند بری نشونه ی فهم بالاته اما لایی کشیدن چی؟؟ هر چقدر هم که شوماخر باشی ممکنه موقع لایی کشیدن یهو یه عابر پیاده از جلوی ماشین جلویی رد شه و چون موقع سبقت از راست یا لایی کشیدن دید سمت چپت بقول معروف تا حدی کور هستش یگراست بیاد توووی جلوپنجره ی ماشین تو.....میدونی اینو ماشینهای پشت سرت که لایی کشیدنتو میبینن میفهمن که چقدر کارت خطرناک بوده خودت اصلن اشراف نداری روووی قضیه.....مثل موتورسوارهایی که لایی میکشن بارها شده دیدم که نزدیک بوده بین دو تا ماشین پرس شن فقط یک استرس و اعصاب خردکنی به ماشین عقبی وارد کردن تا یهو ترمز کرده و نذاشته موتوریه پرس شه ولی خود موتوریهپیش خودش خیال میکنه به به! چقدر من به رانندگی مسلطم که یگ همچین لایی میلیمتری کشیدم و رد کردم و ابدن هیچ نمیفهمه چکار کرد و اگه حواس جمعی ماشین عقبی نبود........... و بقول تو تازه اوووج لذتشم هستش......همین قضیه راجع به لایی کشیدن ماشین هم دقیقن مصداق داره........اینایی که ضربه ی مغزی شدن یا گوشه ی زندان هستن همه شون ادعای حرفه ای گری توووی رانندگی داشتن!!
    منم نگفتم که همه جا لایی باید کشید
    اما مخالف اینم هستم که بتونی لایی بکشی و این کارو نکنی
    هیچ ادایی هم در رانندگی ندارم اما معتقدم اگه کسی رانندگی بلد باشه میتونه بدون تصادف کردن لایی بکشه
    بلاخره باید یک فرقی بین رانندگی شما با یک پیرمرد 70ساله باشه یا نه؟

  8. #15
    آخر فروم باز avecina.ir's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    باس 1333
    پست ها
    1,283

    پيش فرض

    منم نگفتم که همه جا لایی باید کشید
    اما مخالف اینم هستم که بتونی لایی بکشی و این کارو نکنی
    هیچ ادایی هم در رانندگی ندارم اما معتقدم اگه کسی رانندگی بلد باشه میتونه بدون تصادف کردن لایی بکشه
    بلاخره باید یک فرقی بین رانندگی شما با یک پیرمرد 70ساله باشه یا نه؟
    حالا چه کلید کردی روووی لایی کشیدنعیب نداره تو لایی تو بکش بابا بی خیال.....ولی فکر نکنم اگه کسی واسه خودت لایی بکشه و بقولی زرنگ بازی بخواد واست دربیاره خودت خوشت بیاد!!!!
    ببین من هم هر روز تا سره کارم خودم رانندگی میکنم و هم میتونم بگم زیاد بغل دست آدمایی نشستم که عمریه راننده ی بهترین ماشینها هستن و من به اووونا فقط میگم راننده ی حرفه ای............تفاوت راننده های حرفه ای با مبتدی هایی مثل خودم را تووووی چند چیز دیدم و فهمیدم:1-بندرت بوق میزنن 2- معمولن توووی لاین متناسب با سرعتشون و بشکل غیر تهاجمی! رانندگی میکنن3-توووی مواقع بحرانی رانندگی مثل از دست رفتن پایداری ماشین هول نمیشن و بسادگی میتونن ماشین را کنترل کنن 4-توی مسائل فنی ماشین واقعن خبره هستن باوجودیکه شغل و حرفه ی متفاوتی دارن 5-عاشق و دنبال یاد گرفتن مطالب جدید در زمینه ی ماشین هستن......
    مصاحبه های قهرمانان مسابقات سرعت ایران: کیا برهان و بیوک جدیری خیلی آموزنده هستش هم توووی مجله ی ماشین و هم شاید توووی نت گیر بیار و ببین

صفحه 2 از 2 اولاول 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •