یه کم مشکل عجیب به نظر میرسهنوشته شده توسط farhad.hashem [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
داری میگی دما 70 نشون میده اما آلرت کول میده؟
دیاگ بردی؟
عیبی چیزی ثبت نکرده بود؟
یه کم مشکل عجیب به نظر میرسهنوشته شده توسط farhad.hashem [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
داری میگی دما 70 نشون میده اما آلرت کول میده؟
دیاگ بردی؟
عیبی چیزی ثبت نکرده بود؟
یادم یه زمانی 405 داشتیم!!!
فشنگی ماشین خراب شد
از این امداد خودرو ها اومد فن ماشین رو یه سره کرد
فنش با دور تند با یه صدای وحشتناک کار میکرد
فکر نکنم تا العان دور تندش رو دیده باشین
خیلی تند!!!
در حال سفر دیگه فرصت نشد بدیم درستش کنن آمپر چسبیده بود به 70 و چراغ کول روشن شده بود!!!
مطمئنی فن ماشین یه سره روشن نیست؟
امکان داره مشکل از فشنگی باشه و فن زود شروع به کار کنه
نوشته شده توسط farhad.hashem [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ببر دیاگ. تقریبا همه چی رو مشخص میکنه. 3-4 تومن هم فکر کنم باشه
دوستان ما یه پرشیا داریم 15000 کار کرده
وقتی ترمز میکنم میگه ترمز دستی و روغن ترمز کنترل شود
چقدر بدم از این زنه میاد!!!
و چراغ دستی هم روشن میشه
میدونین مشکل از کجاست؟؟؟
ترمز دستی مال عقبه .. چه ربطی داره حتما قاطی کرده..
البته اگر ماشین رو تو دنده خاموش کنی همین اخطار رو میده..شدید ترمز می گیرید این رو میگه یا هر موقع که ترمز میگیری...
شاید زنه دوست داره و به هر طریقی میخواد عبراض احساسات کنه (درست نوشتم)
اول با ترمز تند روشن میشد
حالا دیگه با لمس کردن پدال ترمز هم روشن میشه و اون زنه ابراز احساسات میکنه!!!
ترمز abs هست ولی بعضی وقتها چرخ عقب سمت خودم میکشه!!!
البته تقریبا 30 تا 40 درصد ایرادات را معمولا دیاگ نشان میده(که به دلیل کیفیت پایین قطعات ایرادات بیشتر مربوط به همون 30 تا 40 درصده)نوشته شده توسط farshadd [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بقیش بستگی به مهارت تعمیرکار داره.
البته بعضی ها هم که مهارت ندارند شروع به تعویض می کنند تا بلاخره عیب را پیدا کنند.
خوب اول روغن ترمز رو کنترل کننوشته شده توسط amir.dk [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بعد سیم سنسور میزان روغن ترمز را قطع کن (فیشش را در بیار) ببین بازم میگه
سنسور ترمز دستی را کنترل کن.(باید تا دو درجه بالا(دو تا تق) اومدن ترمز دستی روشن نشه.
میزان لنت چرخات را کنترل کن
میزان باد چرخات را کنترل کن
میزان آب ماشین را کنترل کن
میزان روغن ماشین را کنترل کن
بلندگوی ماشین را کنترل کن
.
.
.
در آخر خودت را کنترل کن.
Last edited by aghaye h; 09-12-2008 at 03:23.
بله. حرف شما درسته. ولی در مواردی که نشانگر ها قاطی میکنن چون معمولا یا مربوط به برق هست یا سنسور، دیاگ تقریبا مشخص میکنه چشه. ولی در حالت کلی بله همون 30-40 درصد هست، چون برق و سنسور همه چیز نیست.نوشته شده توسط aghaye h [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
البته ایرادات سنسور یا عملگرها در صورتی توسط دیاگ قابل تشخیص است که سنسور دیگری در خودرو کار آن سنسور یا عملگر را چک کند ولی اگه مثلا سنسور اکسیژن خراب شه دیاگ نمی تونه اونو تشخیص بده و باید توسط خود تعمیر کار چک شود.نوشته شده توسط farshadd [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)