تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: یک سوال خیلی مهم درباره نحوه نسبت دادن یک متریال

  1. #1
    آخر فروم باز BLACK-BLACK's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تهرون,لواسون,دارآباد
    پست ها
    1,281

    پيش فرض یک سوال خیلی مهم درباره نحوه نسبت دادن یک متریال

    سلام دوستان
    من یک مدل 3ds از اینترنت گرفتم واونو با یه نرم افزار Export کردم به پسوند LWO که مخصوص نرم افزار light wave هستش حالا با برنامه light wave بازش کردم
    میخواستم بدونم چه جوری میشه سطحی رو که درست کردم بتونم تبدیلش کنم به چندتا سطح (surface) تا براش چند تا متریال تعریف کنم (مثل اینه،فلز و...)

  2. #2
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    همــــه جا هستم معمولا
    پست ها
    1,308

    پيش فرض

    ّببین دوست من چند تا راه داری. بهترین راه اینه که Poly های مورد نظرن رو انتخاب کنی واسه هر بخش و بعد گزینه Detach رو بزنی تا خودش رو بتونه از اون جسم جدا کنه. اینکارو واسه هر بخشی که میخوای انجام بده.
    راه دومم استفاده از متریال Submod object هستش.
    البته اینایی که گفتم واسه مکسه.

  3. 3 کاربر از CG Art بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز BLACK-BLACK's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تهرون,لواسون,دارآباد
    پست ها
    1,281

    پيش فرض

    نه دوست من اصل فایل دانلودی 3DS هستش من به LWO تبدیل ولایه بندیش کردم(اگه همینطوری تبدیل کنی همه رو یه تیکه میکنه) یعنی قسمتهایی که احتیاج به متریالهای جدا دارن تو لایه های جدا (لایه های نرم افزار Light wave ) قرار دارن

    من مجبورم که تو نرم افزار Light wave باهاش کار کنم واگه یه شی رو تو 3dmax هزار تا تکسچر ومتریال هم بهش بدی وقتی به LWO تبدیل میشه انگار یه حجم تازه ساخته شده بدون متریال وتکسچره.

    ولی ممنون از اینکه به این سرعت جواب دادید

  5. این کاربر از BLACK-BLACK بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    ببین رفیق تو باید واسش material ID تعریف کنی

  7. این کاربر از hrgh2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •