اگر ایرادی نداره بیاد بالا
اگر ایرادی نداره بیاد بالا
دروود
چرا بیش از حد باشه؟این نظر من بود،فکر می کنم اینجوری بهتره،آخه با این شرایطی که گارانتی تو ایران دارهفبرای بیشتر کالاها بود و نبودش فرقی نمی کنه...
دروود
رک بگم،حیر!من قیمت رو فکر کنماگه به قیمت جهانی بتونن بفروشند بهترین گزینه باشه،البته مکن اطلاعی از چون و چندش ندارم...
![]()
Last edited by saeed258s; 11-08-2008 at 14:24.
بنظر من شرکت گارانتی اولا باید
1) دارای متخصیصین سخت افزاری باشه که حداقل وقتی قطعه ای مثل مادربورد ایراد پیدا کرد بتوانند عملا مشکل رو حل کنند (حتی در ازای دریافت وجه)
2) دارای نمایندگی در تما شهرها و شهرستانها باشد.
3) برای قبول گارانتی زیاد سخت گیر نباشد و انصافا" اگه بنظر میاد قطعه بدون صدمه خاص مشکل پیدا کرده قبول کنند و بهانه نیاورند !!!
دروود) دارای نمایندگی در تما شهرها و شهرستانها باشد.
این یکی از واجبات یک گارانتی معتبر هست!!![]()
به نظر من که انفورماتیک گستر یکی از بهترین گارانتی هاست.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)