سلام
اول از همه هادی نوبت گرفته بود براش آموزش تنظیم رفلت را میزارم
تنظیم بازتاب ( Reflect ) در Quest 3D v4
اول از همه ماشینتون را Import می کنید .
سپس به قسمت Object بروید و مانند شکل , بدنه ی ماشین را انتخاب کنید و روی اون تیکه ای که سیاه میشود کلیک کنید :
عکس 1
حالا یه عکس مانند شکل زیر میاد که برای بدنه ی ماشین باید اسم در نظر بگیرید که ما اینجا "Body" در نظر می گیریم .
عکس 2
حالا OK کرده و وارد Canal Graph شوید .
یک صحنه مانند شکل زیر می بینید :
عکس 3
حالا باید روی هر کدوم از فولدر ها کلیک کرده و با زدن دکمه Space پوشه ها را باز کنید .
عکس 4
حالا باید دنبال "body" بگردیم :
عکس 5
حالا باید یک کانال Texture بهش اضافه کنیم :
عکس 6
حالا کانال texture را به body وصل کنید :
عکس 7
حالا دوبار روی کانال texture کلیک کرده و تکسچر خودتون را انتخاب کنید .
عکس 8
حالا OK کنید و به سربرگ Objects بروید :
عکس 9
با چنین صحنه ای روبرو می شید :
عکس 10
حالا برای تبدیل کردن تکسچری که بهش دادید به بازتاب , مانند زیر عمل کنید :
عکس 11
با چنین صحنه ای روبرو می شید که می بینید بازتاب خیلی زیاد است :
عکس 12
برای تنظیم کردن بازتاب مانند زیر عمل کنید :
عکس 13
و
عکس 14
و با استفاده از Add Value بازتاب را تنظیم کنید .....
در آخر :