شهاب جان مثله اینکه صاحبش داره کاملش میکنه ولی هنوز کار داره منم این دورو برا دیدمش....
شهاب جان مثله اینکه صاحبش داره کاملش میکنه ولی هنوز کار داره منم این دورو برا دیدمش....
این هادی هم تا ما رو دغ مرگ نکنه این رباطش کامل نمیشه . بابا یه دو سه روز اساسی بشین پاش سر ته ش رو هم بیار دیگه . چه قدر منتظر بشیم آخه ؟
از همه ی دوتان ممنونم با نظرات اساسی و انتقادیشون
همین الآن برم سراغش ببینم چیکارش میتونم بکنم
باشد که مدلینگش تموم شه![]()
خوب دوستان مژده بدید
مدلینگ تموم شد ، هوراااااااا
Modeling
Texturing
Rendering
خوب اینم تا اینجاش
و اما بعد از این دیگه اتمامه کار نهایی با خداست آ خه دیگه تکسچرینگش خیلی اعصاب میخواد
اما من از همین امروز شروع میکنم
راستی باید اولش سیماشو بسازم
آخه کلی سیم داره که به جزئیاتش خیلی اضافه میکنه
هادی اگه تبدیلش کنی به ماشین چی میشه....![]()
حالا یه سوال جدی...
برای رندر تو چه صحنه ای میخوای بذاریش؟؟؟ این حیفه تو یه ضفحه سفید رندر بشه....
من پیشنهاد میکنم فعلا ماده و رندر رو ول کن برو سراغ ساخت پشتش.... مثلا یه شهری که ساختموناش ریخته بساز... (من هم ایده دادم...یه سال طول میکشه)
سلام چطوری
میگم شهاب اینو توی صحنه ی سفید رندر نمیکنم خیالت راحت اما ایده ی تو هم بد نیستا
اما فعلا برم سراغ تکسچرینگ بهتره حد اقل این مدل تموم شه بعد برم سراغ بعقیش
راستی یه شهر با ساختمون های ریخته عینه بازیه kill zone ای ول چه شود !![]()
سلام
به به بابا باز که ما رو کیفور کردی با این چیزی که ساختیمن پیشنهاد می کنم برای صحنه ی پشتش از یه عکس بزرگ استفاده کنی و با Depth Of Field پشتو مات کنی. هم جذابتر میشه هم طبیعی تر هم سبکتر
موفق باشی
![]()
بابا محشر شده دست شما درد نكنه
عجب استادي داريم ما![]()
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)