چه جالب . اینا رو نمیدونستم .این ماشینها (یعنی بیشتر ماشینها) جوری ساخته شدن که موقع تصادف کمترین آسیب به سرنشینها برسه به این صورت که که جلوی ماشین ضربه رو جذب میکنه و داخل ماشین تقریبا سالم میمونه (البته تو سرعتهای خیلی بالا دیگه نمیشه کاری کرد) یعنی وقتی ضربه ای مثلا به سمت راست کاپوت جلوی ماشین برخورد کنه این ضربه تو کل کاپوت پخش میشه و از رسیدن ضربه به سرنشینها جلوگیری میکنه.
سیستم حرکتی این ماشین AWD هست که دقیقا نمیدونم فرقش با 4WD چیه.
فکر کنم AWD به معنای چهار چرخ متحرک دائم هست و فرقش (البته فکر کنم یکی از تفاوتهاش) با 4wd این باشه که 4WD به صورت دائم نیست.
پس خوبه . یه لامبورگینی بگیریمو بندازیم توی اتوبان ! با 3 تا کپسول نیترو ...
از Swat عزیز هم خیلی ممنون .
راستی دوستان یه سئوال که شاید به این تاپیک مربوط نشه ولی
این سرعت مایل بر ثانیه چقدر میشه به سرعت کیلومتر بر ثانیه ؟
مثلا توی ایران کیلومتر بر ثانیه هست .
ولی توی بیشتر کشور های خارجی مایل بر ثانیه هست .
کسی میدونه ؟