اگه یه موقع نمای perspectiv را نا خواسته تغییر دادید می تونید از کلید های ترکیبی shift+z برای برگردوندن حالت قبل استفاده کنید
.
با انتخاب آبجکت مورد نظر و زدن کلید های alt+x میتوانید آبجکت را در نمای view شیشه ای ببینید
اگه یه موقع نمای perspectiv را نا خواسته تغییر دادید می تونید از کلید های ترکیبی shift+z برای برگردوندن حالت قبل استفاده کنید
.
با انتخاب آبجکت مورد نظر و زدن کلید های alt+x میتوانید آبجکت را در نمای view شیشه ای ببینید
ای ول این shift z رو نمی دونستم .......
اگه یه موقع نمای پرسپکتیو را به حالت دلخواه در آوردید و حالا بخواهید این نما را به یه دوربین بدید چیکار میکنید ؟
لازم نیست که یه دوربین درست کنید و دوباره تنظیمش کنید ، فقط کافیه کلیدهای Ctrl +c را بزنید .
دوربینی ایجاد میشود که تنظیمات پرسپکتیو شما را دارد.
اون shift + z را من نمیدونستم اما ctrl + c را میدونستم
جالب بود
میخواستم ازتون تشکر کنم واقعا که این تاپیک حف نداره
خواهش می کنیم (من و همه بچه هایی که مطلب گزاشتن ) رفیق
اینجا قانونمون اینه که اگه از یه مطلب هم بین این مطالب خوشت اومد در عوض خودت یکی بزاری تا بی حساب شیم ...![]()
آقا یکم تاپیک خوابیده و ثابت شده کسی پست نمیده
با زدن کلید های ctrl+x نمای کار را در 3dmax می توان fullscreen کرد
با انتخاب شی مورد نظر و زدن alt + x می توان آن شی را در نمای viewport شفاف کرد
چشم حتما نوکرت هم هستیم
آقا شرمنده من این مشکلو اینجا میگم ...
این عکسو ببینید :
ببینید من اینجا میخوام از یکی از edge های تفنگ به edge روبرویی یه خط برای Cut بکشم تا تیکه بشه ... اما میخوام این خط صاف بره و عمود بشه به edge روبروییش اگه خودم بخوام بزنم با دست کج میشه خط ... والا من تو Rhino برای این کار Shift رو میگرفتم خیلی راحت عمود میکرد اما مکس رو نمیدونم ...کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
شرمنده سوالم بچه گانه بود !
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)