من نظرم مثبته. حتماً اين كار انجام بشه چون با اين حجم كاري براي خود من هم بهترهنوشته شده توسط Gabana [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
من نظرم مثبته. حتماً اين كار انجام بشه چون با اين حجم كاري براي خود من هم بهترهنوشته شده توسط Gabana [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اوكي ممنون ..
من در اسرع وقت تاپيك ها رو ادغام و در بخش اصلي قرار خواهم داد /.
اين جواب سوال من نبود عزيز جاننوشته شده توسط A.S.C [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
چرا عيوب فيزيكي قطعات ارسالي به گارانتي شما توسط مسئول پذيرش همانجا به ارسال كننده اعلام نميشود.
به نظر شما به هيچ وجه امكان اين وجود ندارد كه توسط مسئول پذيرش يا مسئول حمل ونقل يا...
ايراداتي ازقبيل خط و خش بر روي مينبرد حاصل شود. نگين نه كه با چشمهاي خودم ديدم
ضمنا از لحاظ الكترونيكي تعداد زيادي از مينبردهاي شما داراي جنس خوبي براي فيبر مدار چاپي نيستند و پس از سوار كردن سي پي يو و فن به اصطلاح تاب بر ميدارن . چرا مادبوردي كه تاب برداشته خارج از گارانتي است؟
........
یعنی توی کجا میزاریشون؟
سلام ...
A.S.C آقا دست رو دلم نزار كه داغه (خون... يه چي تو همين مايه ها)
يه ماه پيش كارت گرافيك Radeon X1300 رو دادم قسمت گارانتي آواژنگ بعد 15 روز گفتند كارت شما مشكل فيزيكي داره ( 100 هزار تومان ) بابتش پول داده بودم ...
قسمت جالبش اينجاست كه ميگن مشكل فيزيكي (سيستمي كه خيلي خوب كار ميكرد يه روز صبح واسش مشكل پيش اومد بعد بررسي كردم ديدم از گرافيكه ) شركت آواژنگ ميگه احتمالا به كارت ضربه خورده ...
بابا دمت گرم ...ضربه خورده ... به همين راحتي دست به سر ميكنن .
Last edited by xmanp30; 25-11-2007 at 22:58.
نوشته شده توسط xmanp30 [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مدل و شماره سريال قطعه خود را بگوييد تا رسيدگي كنم.
Last edited by A.S.C; 26-11-2007 at 09:39.
نوشته شده توسط Gabana [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ممنون. منتظرم
حتماً من را در جریان بگذارید.
1. همکاران من در قسمت پذیرش برای مشاهده و دیدن ایرادات ظاهری مادربرد در قسمت پذیرش هستند وحتماً این کار را انجام می دهند و به مشتری اطلاع رسانی می کنند.نوشته شده توسط glc_engineer [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
2.تمامی مادربردها با دقت و در آنتی استاتیک های با کیفیت حمل می شوند. حالا من نمی دانم شما چه دیده اید؟؟؟!!!
3.خدمت شما عرض کنم که به قول شما فیبر!!! دارای استاندارد خاصی هستند که توسط تمامی سازندگان قطعات رعایت می شود و این مسئله که فیبر مادربرد گیگا کیفیت کمی دارد کاملاً منتفی است.
4.به دلیل قابل تعمیر نبودن. این را مطمئن باشید که تا جای ممکن شرکت مادربرد را تعمیر می کند مگر تاب درحدی باشد که امکان تعمیر نباشد.
5. یکی از دلایل تاب برداشتن متاسفانه استفاده از پایه های پلاستیکی است. اگر از کیس های استاندارد با پایه های برنجی استفاده و تمامی پیچها به طور صحیح و کامل بسته شوند به هیچ عنوان مادربرد تاب بر نمی دارد.
من پیشنهاد میکنم چون داره کار تبلیغاتی میکنه واسه اواژنگ این جا رو قفل و یوزر رو بن کنید!
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)