تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دانلود فیلم جدید
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
ماهان سرور
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 127 از 959 اولاول ... 2777117123124125126127128129130131137177227627 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1,261 به 1,270 از 9589

نام تاپيک: بازي هاي جديد : خبـــــــر هاي كوتــــــــــــــــاه !!! [آرشیو]

  1. #1261
    آخر فروم باز toraj's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    پست ها
    2,340

    پيش فرض

    مصاحبه با Chris Preiestly در مورد Mass Effect بخش اول



    مصاحبه Mass Effect قسمت اول

    قسمت اول گفتگوي Mass-ively Effect-ive
    روي هم رفته ، بعضي ممكن است بحث كنند كه سالهاي آرامي در صنعت بازي داشته ايم. با همه كنسولهاي عمده ارائه شده و تعداد زيادي از بازي هاي بزرگ سال كه قبلا عرضه شده و يا تا سال 2008 به تاخير افتاده ، شما تقريبا مي توانيد بفهميد كه چرا اين اتفاق افتاده است.هنوز، آن كاملا يك سال بزرگي براي مايكروسافت بوده است، اما آنها يك سوپرايز براي پايان سال 2007 دارند. Mass Effect از PRG نيروگاه Bioware به نظر مي رسد كه امسال360 Xbox را به اوج رسانده ، و ما اخيرا گفتگويي با انجمن همكاري Bioware داشته باشيم. ما كاملا تمام جزئيات را بحث كرديم ، بنابراين اينجا مصاحبه را به دو بخش قسمت مي كنيم. بخش اول را براي بدست آوردن چند اطلاعات مهم درباره عمق واقعي بازيها چك كنيد.

    PALGN : ظهر بخير ، و ما امروز اينجا هستيم با ...

    Chris Preiestly : اسم من Chris Preiestly است و من هماهنگ كننده انجمن Bioware هستم و به استراليا آمدم تا Mass Effect را ارائه دهم.
    PALGN : خيلي به سرعت قبل از اينكه ما در باره Mass Effect صحبت كنيم ، مي توانيد يك تاريخچه كوتاه از پيشينه خود با Bioware به ما بدهيد؟ عنوان قبلي كه شما كار مي كرديد چه بود؟
    CP: مطمئنا ، من اكنون حدود هفت سال است كه با Bioware هستم . من كارم را با شركت در بخش كنترل كيفي شروع كردم ، بازيهاي خودمان را تست مي كردم ، به ما كمك مي كرد كه آن را بزرگ كنيم و من كارم را تا وقتي كه شركت QA به سمت طراحي Jade Empire سوق يافت ادامه دادم. سپس QA واقعا شروع به تمركز بر روي حوادث انجمن كرد. و آنجا موقعيتي براي من بود كه به آن بخش انتقال يابم. من در انجمن خودمان كاملا حضور كوچكي داشتم، بنابراين آن مانند يك تغيير براي من بود ، زيرا من حسابي خودم را نشان دادم و من توجه كردن را دوست دارم.




    PALGN : به طور ناخود آگاه ، لطفا فرض قبلي كه پشت Mass Effect بود را بطور خلاصه توضيح دهيد.

    CP: Mass Effect بازي بزرگ بعدي نقش محور است كه از Bioware مي آيد. شما فرمانده Shepard هستيد. شما اولين انسان 'Spectre Agent' هستيد. Spectre شخصي عظيم الجثه حافظ صلح / مامور سازمان سياه مي باشد ، كسي كه ازحد كهكشان خارجي عدالت پاسداري مي كند و مهمات جنگي را هر موقع كه نياز است از بين مي برد. شما ( انسان ) براي جهان عظيم الجثه جديد هستيد همانطور كه او بود. سال بازي به سال 2148 تنظيم شده است ، آينده اي دور و بشر براي انجمن Galactic جديد است . دوره هاي خيلي قديمي تر و بسيار انتشار يافته مانند Asari ، Turians ، Salarians و همين طور الي آخر .بشريت پديده اي نوظهور است و آنها مطمئن نيستند كه چگونه در آن بطور متناسب قرار مي گيرند. بنابراين اين شغل شما است كه شخصا هر كاري را مي توانيد انجام دهيد ، به همان خوبي كه مي توانيد در حالت عام به بشريت تحقق يابيد ، در برابر پيشامدهاي وحشتناك. يك نسل از ماشين هاي فوق العاده هوشمند وجود دارد، حالتي كه همه زندگي را از كهكشان مي خواهد از بين ببرد، بنابراين كار شماست كه آنها را متوقف كنيد.

    PALGN : Bioware هميشه نسبت به خلق شخصيتهايش آزاد بوده - اين بار در Mass Effect چگونه بود؟؟

    CP:بازي Mass Effect شخصيتهاي بسيار مشتري مدار را دارد كه ما هميشه در Bioware داشته ايم . شما بايد نقش وجودي انسان را بازي كنيد ، هم شخصيت زن و هم مرد ، اما به غير از آن ، گزينه هاي مشتري مداري حقيقتا فراتر از شما هستند. شما صورت ، تن ، اشكال متفاوت از دماغ، بعدهاي مختلفي از چشم ، رنگها ، داريد. اگر شما بخواهيد مي توانيد لبهاي استخواني متفاوتي داشته باشيد ، اگر شما بخواهيد مي توانيد تو خالي داشته باشيد ، خط ابروي خودتان را تغيير دهيد ، اگر بخواهيد مي تواند تارهاي عصبي خود را مانند زن يا مردها بكنيد ، استيل متفاوت از ايستادن موها ، و رنگ موهاي متفاوت . شما به آن اسم مي گذاريد ، آن مشتري مدارترين كاراكتري است كه ما تا كنون داشته ايم.

    PALGN : آيا شما يا هركس ديگري در Bioware يا مايكروسافت هميشه سعي كرده كه يك نسخه "مشهور" از Shepard بسازد ؟ آن چگونه پيش رفته است؟

    CP: اوه مطمئنا ، ما آن را در همه زمان ها انجام مي دهيم . ما از يك سو شروع كرديم با سعي كردن در كپي كردن افراد ديگر در تيم dev ، شامل Casey Hudson كسي كه پروژه را رهبري مي كند. البته ، البته آن جالب است كه او را هميشه در بازي در خطر مي بينيم. بله ، بازيگران زن و مرد مشهور ، من يك Foxy Brown واقعا خوب را در دهه 1970 در فيلم Black Exploitation با يك آفريقايي بزرگ ديديم ، او واقعا بزرگ بود. بنابرين چهره هاي خوب زيادي در بازي بود.

    PALGN : بازي هاي Bioware تاريخچه بزرگي از ديالوگهاي عالي دارد. لطفا توضيح دهيد كه در Mass Effect اين مطلب چگونه پيش رفته است؟

    CP : كارمندان نوسينده و رهبران نويسنده ، Drew Karpyshyn ، همراه با Bioware كار عاليي انجام داده اند و ما يك سيستم ديالوگ جديدي داريم – چرخش ديالوگ . بعضي چيزها كه مرا شخصا نگران مي كرد بعنوان يك بازيكن ، آن بود كه به طور متناوب در بازي ، شما كلمات را در بالاي صفحه خواهيد ديد و شما دقيقا همان كلمه ها را در ديالوگها ببينيد. من بعدا به خود آمدم و گفتم كه " چرا من نگران خواندن ان هستم در حالي كه من از قبل مي توانم به آن گوش دهم؟" براي ما ، ما غوطه ور در اين ديالوگ بزرگ و محشر هستيم. آن واقعا غني است و بازي سراسر پر از حرف است ، بنابراين مي توانم به هرچيزي كه شما مي گوييد گوش كنم. به هر حال ، كلمات انتخابي بر روي صفحه يك جور جمع كوچك است، دو ، سه ، چهار كلمه ، فقط به شما يك عقيده مي دهد از آنچه كه ديالوگ هست.بنابراين اگر چه آن يك واكنش شادي / دوستانه است يا يك واكنش خشن / سرزنده ، وقتي شما يك گزينه را انتخاب م كنيد ، كلمه واقعي كه شما از شخصيت گوينده مي شنويد كاملا متفاوت خواهد بود .آنها مي توانند كوتاه تر باشند ، يا جمله هاي خيلي طولاني تر باشند، اما همه آنها يك عقيده را دارند. بنابراين از قبل از طريق احساسات اين به شخصيتها منتقل مي شود، حقيقتا و حقيقتا عاليست.




    PALGN : آيا نبرد بيشتر بصورت turn-base است ، همانند آنچه كه در KOTOR بود ، يا نزديكتر به Jade Empire است ؟ در مورد جنبه هاي ديگر نبرد چه چيزي وجود دارد؟

    ‍CP : اوه بله دو مورد ، آن نزديك به Jade Empire است . نبرد در اينجا به صورت turn-base نيست. آن در زمان واقعي ، و شخص سوم جنگ زيست مي كند.اگر شما بخواهيد يك نتيجه را ترسيم كنيد، آن بيشتر شبيه Jade Empire است تا در برابر آن بازي مانند Full Spectrum Warrior . اين جايي است كه شما يك نبرد Real-time انجام مي دهيد، اگر چه شما از تفنگيهايي استفاده مي كنيد كه در دسترس هستند از قبيل تفنگ هاي هجومي و شاتگان يا يك تركيبي از قدرت حياتي شما و توانايي تكنيكي شما ، به موازات آن مي توان از جوخه نبرد استفاده كرد.ما واقعا يك سيستم AI خوب براي اين بخش داريم ، به همان صورت دشمنان. بنابراين آنها در پناه پوشش حركت مي كنند ، فقط در آنجا نايستاده اند تا گلوله بخورند. شما همچنين مي توانيد فرمانهايي مانند " به اين نقطه حركت كنيد" و " در جايي كه هستيد باقي بمانيد و از آنجا حفاظت كنيد " ، " به هدف من حمله كنيد " را با يك كنترل ساده بر روي d-pad صادر كنيد. بنابراين آن خيلي سريعتر است ، خيلي بيشتر از سيستم نبردي كه در رويروي شما است.

    PALGN : شما در مورد توانايي هاي تكنولوژيكي و حياتي متفاوت نكاتي را بيان كرديد ، لطفا مي توانيد كمي بيشتر در اين مورد توضيح دهيد؟

    CP : بسته به اينكه از چه كلاسي شروع مي كنيد ، ما شش كلاس متفاوت براي انتخاب از آن داريم. بعضي از شخصيتها يكي از دو توانايي كه توانايي تكنولوژيكي و توانايي حياتي خوانده مي شود را دارند. توانايي قدرت تكنولوژيكي تقريبا يك ارزيابي از Hacher هاي مدرن روز شما دارد. شما مي توانيد از قدرتتان براي انجام كارها استفاده كنيد از قبيل برداشتن ماشين دشمن يا اسلحه دشمن ، براي اينكه آنها را به گروه خود ببريد، شما مي توانيد فايلهاي كامپيوتر را آشكار كنيد ، در بالاي سپرها كار كنيد ، سپر حفاظتي حريف را وقتي كه آنها انتظار آن را ندارند را بياندازيد و الي آخر. قدرت حياتي يك جور قدرت انرژي سياه است ، تقريبا مانند جادو در طبيعت. شما مي توانيد كارها را مانند زندگي حريفانتان در هوا انجام دهيد ، آنها را در عرض اتاق پرتا ب كنيد. شما مي توانيد اندامتان را در خارج از sync و در جهان موجود حركت دهيد ، بنابراين گلوله ها از ميان شما عبور خواهند كرد و صدمات كمتري را وارد خواهند كرد شما همچنين مي توانند كارها را مانند يك كوانتوم انفرادي انجام دهيد ، كه شروع به شلاق زدن به تمامي اشياء معلق و افراد كه در وسط اتاق هستند مي كند كه ايجاد يك گرداب صدمه رسان مي كند.


    PALGN : چگونه يك بازيكن اين قدرت را بدست خواهد آورد؟

    CP : همه چيز به كلاسي كه شما انتخاب كرده ايد دارد. بنابراين براي مثال ، اگر شما سربازي را برداريد ، شما با اسلحه مناسب با آن بازي آشنا خواهيد شد ، اما شما هيچ قدرت حياتي يا تكنولوژيكي نخواهيد داشت. اين برخلاف مهارت است ، كه يك سلحشور حياتي دارد. شما تمامي توانايي ها ي حياتي را خواهيد داشت اما مهارت كمي با تفنگ و قدرتهاي تكنولوژيكي خواهيد داشت. ما همچنين يك جفت كلاس تركيبي هم داريم ، كه به شما اجازه مي دهد از بعضي از اسلحه ها و توانايي ها در يك زمان واحد استفاده كنيد.
    همانطور كه سطح شما در بازي بالا مي رود ، شما نكات تجربيي را با استفاده از انتخابهايي كه انجام مي دهيد، دشمناني كه مي كشيد، و تمامي نكاتي كه بدست مي آوريد به دست مي آوريد ، شما مي توانيد نكات را به هر مهارت يا توانايي كه مي خواهيد اختصاص دهيد. شما مي توانيد توانايي پرتابي و ويرانگري خود را به صورت يك قدرت حياتي افزايش دهيد ، تا آنقدر دور شويد كه توانايي زندگي را باز كنيد. از آنجا ، شما مي توانيد افزايش ويرانگري يا شروع بهبود امكانات زندگي را افزايش دهيد.

    PALGN : Bioshock ، در حاليكه آن يك بازي بزرگي است واقعا بر اساس قولهاي واقعي انتخابهاي واقعي تحويل نشده است. در KOTOR و Jade Empire ، شما مي توانيد به راحتي در پايان هر بازي تغيير دهيد . رفتارهاي اخلاقي در Mass Effect چگونه است؟

    CP: در Jade Empire ، چيزي بود كه ما آن را مي توانستيم اثرات see-saw بناميم. آن واقعا مهم نيست كه شما تا آن نقطه چه چيزي انجام مي دهيد. تيم Mass Effect واقعا به آن نگاه مي كند و با اين وجود "خوب" آن خوشايند است. اما آن هيچ احساسي را واقعا ايجاد نمي كند.براي Mass Effect ما اين سيستم را داريم به نامهاي Paragon و Renegade .شما گونه هاي مشابهي از انتخابها را بدست آورده ايد كه در هر دوي KOTOR يا Jade Empire داشتيد ، چايي كه شما انتخابهاي داشتيد كه كمي دوستانه، زيباتر و خوش آيند تر بود ، كه انتخابهاي Paragon بودند. شما آنهايي را داشتيد كه كمي سخت تر بود ، و كمي تاريك تر،اما ترجيحا نسبت به تاثير see-saw ، در جايي كه شما سه انتخاب "خوب" مينور و يك انتخاب "بد" ماژور داشتيد، و ناگهان شما جهت يابي را تغيير مي داديد. Mass Effect برا ي همه چيز يك track نگه مي دارد كه شما از طريق تمام بازي آن را انجام داده ايد. بنابراين آن يك وضعيت يا وضعيت ديگري نيست ، بنابراين آن تماما از طريق پايان تمام بازي به توازن مي رسد و بسته به انتخابها كه شما انجام مي دهيد بازي مطابق با آن پايان مي پذيرد.






    PALGN : جهان در Mass Effect چقدر بزرگ است؟ و مسافرتي كه بازيگران خواهند داشت به چه معناست؟ در كنار كره خاكي آيا هيچ ايستگاه فضايي يا فضاپيمايي وجود دارد كه بازيكنان بتوانند از طريق آن عملي انجام دهند يا كاوش كنند؟

    CP: آن بزرگ است . آن فقط يك جهان ساده نيست ، آنطور كه در Jade Empire بود. آن از لحاظ طبيعي شبيه KOTOR است ، در آن شما به اين كهكشان پهنوار نگاه مي كرديد، آن به آن اندازه پهنوار بود كه شما در آن كاووش كنيد.شما مي رفتيد كه از يك Starship استفاده كنيد ، SS Normandy ، كه قرار بود كشتي شما شود. آن قرار نبود كوچك باشد ، يك جور كشتي X-wing fighter ، كه حقيقتا يك كشتي بزرگ بادباني نهاني است با خدمه هاي كامل دكترها ، ناخدايان ، مهندسين ، كشتيرانان تا به دور كهكشان بروند.شما عهده دار آن هستيد ، بنابراين شما بايد سرنوشت آن را تنظيم كنيد ، از قبيل ستاره هاي خوشه اي ، سيستم و سپس سياره. بعضي سياره ها خيلي زياد ادامه نمي يابند . بنابراين ، براي مثال ، اگر شما از طريق سيستم خورشيدي خودمان برويد ، و اگر شما به زميني از يك سياره مانند ژوپيتر برويد شما درخواهيد يافت چيز زيادي آنجا نيست . شما بطور اجمالي آنرا بررسي خواهيد كرد و خواهيد گفت كه آن يك توپ بزرگ از گازهاست و چيز بيشتري نيست كه در اينجا بمانيم اگر شما به فرود بر روي زمين فكر كنيد ، آن مي تواند كاملا بواسطه طوفانهاي سهمگين مهلك باشد بنابراين شماممكن است همانطور در امتداد آن حركت كنيد. اما اگر شما به جايي همانند زمين پرواز كنيد ، براي مثال ، شما درخواهيد يافت اينجا مكاني است كه شما مي توانيد فرود بياييد و كاووش كنيد.( نكته : زمين حقيقتا در بازي وجود ندارد.)
    سياره هاي مختلف اندازه هاي مختلفي دارند . گاهي اوقات شما مي توانيد با پاي خودتان به كاووش برويد ، گاهي سياره ها خيلي وسيع مي شوند ، شما مي توانيد در جايي كه MAKO ناميده مي شود اين قسمي از تركيبهاي همه نوع وسايل نقليه و تانك است. گاهي اوقات شما بايد در آن رانندگي كنيد زيرا راهپيمايي احساسي را ايجاد نخواهد كرد . حدود 200 تا 250 مكان جداگانه از قبيل سياره ها ، استروئيدها ، كشتي ها ي متروكه در Mass Effect وجود دارد. همه آنها قابل كاووش نخواهند بود اما حدود 10-20% آنها داستاني و قابل بازي است . شما مجموعه اي از بازيهاي كوچك را داريد كه از طريق يك بازي كلي مي توانيد بفهميد كه مي توانيد در آنها فرود بياييد يا كاووش كنيد. بعضي وقتها شما بطور اجمالي آنها را بررسي مي كنيد و مي فهميد كه يك ماده معدني جديد يا گاز ناشناسي وجود دارد . شما اين اطلاعات را براي نكات تجربي جمع مي كنيد و براي بازكردن يك داستان ديگر از طريق بازي اقدام مي كنيد.
    بنابراين خيلي از چيزها وجود دارد كه مي توان در Mass Effect انجام داد . آن واقعا خيلي بزرگ است براي يك بازيكن كه چقدر مي تواند كاووش كند.
    همه آنها مي تواند همين امروز باشد. براي فردا ميزان شود ، براي بخش دوم مصاحبه در جايي كه ما بيشتر در مورد Mass Effect صحبت خواهيم كرد يا همچنين بعضي Bioware و يا آينده اي كه در انتظار است.

  2. #1262
    آخر فروم باز toraj's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    پست ها
    2,340

    پيش فرض

    تازه‌ترین تحلیل فروش کمپانی‌های Nintendo، Sony و Microsoft



    قیاس سنجی در آمد پولی:

    کمپانی Nintendo در حدود 132 بیلیون ین از آپریل تا سپتامبر فرآوری مالی داشته که این رقم پیشرفت 144 درصدی این کمپانی را نسبت به دو شرکت رقیب نمایش میدهد که انتظار میرود تا 6 ماه آینده از سپتامبر این رقم به 143 بیلیون ین رقم بخورد اگر بخواهیم این رقم را به دلار آمریکا محاسبه کنیم دقیقا 1.15 بیلیون دلار از آپریل تا سپتامبر و 1.24 بیلیون دلار برای 6 ماه بعد صرافی میشود.




    کمپانی Microsoft در حدود 4.29 بیلیون دلار از اول ربع سوم سال یعنی جولای تا سپتامبر فرآوری مالی داشته که 41 درصد نسبت به فروش گذشته و 23 درصد از کل فروش سال پیش خود پیشرفت داشته است همچنین ماکروسافت طی گزارشات خود از Zune و X360 در حدود 992 دلار ضرر کرده است.




    کمپانی Sony در حدود 73.7 بیلیون ین مصادف با 641 میلیون دلار در آمد مالی داشته که این آمار فروش مربوط به July تا September میباشد این کمپانی 1.7 بیلیون ین نسبت به آخرین گزارشات مالی اولیه فروش خود پیشرفت داشته است همچنین سونی نیز اعلام کرده در مجموع 841 میلیون دلار از فرایند کنسول های PlayStation خود ضرر کرده است (سال 2007)




    مقایس سنجی درآمد مالی: ( اعداد و ارقام مربوط به sold کنسول ها میباشد)

    کنسول DS دقیقا 6.37 واحد فروش کرده است که نسبت به آخرین آمار فروش گذشته خود 8 درصد کاهش پیدا کرده اما نسبت به فروش سال گذشته خود 15 درصد افزایش داشته است همچنین مجموع فروش کل original DS و DSLite با ترکیب هم 53.6 میلیون واحد میباشد که از DSLite دقیقا 34.9 میلیون واحد و از original DS دقیقا 18.7 واحد به فروش رسیده است پیش بینی میشود از اول همین ماه یعنی اکتبر تا مارچ 2008 از کنسول دستی DS در حدود 14.67 واحد به فروش خواهد رسید. همچنین DS software در حدود 41.2 در 3 ماهه آخر آمارگیری فروش داشته و دقیقا 259.5 میلیون واحد از ابتدا تولید به فروش رسیده است.

    کنسول WII در حدود 3.9 میلیون واحد فروش داشته است این آمار مربوط به فروش ماه June تا September میباشد که نسبت به آمار قبلی 14 درصد افزایش فروش داشته و از ابتدا تولید این کنسول 13.2 میلیون واحد فروش داشته است پیش بینی میشود از آخر سپتامبر تا پایان مارچج سال 2008 این کنسول 10.2 میلیون واحد فروش خواهد داشت و نهایتا پیش بینی میشود اوج فروش این کنسول در حدود 23.4 میلیون واحد باشد همچنین Wii software از جون تا سپتامبر در حدود 21 میلیون واحد میباشد که در مجموع از ابتدا تولید کنسول 65.8 میلیون واحد فروش داشته است از این رقم 4.98 میلیون واحد مربوط به عنوان Wii Sports برای آمریکای شمالی و اروپا میباشد.پیش بینی میشود تا 6 ماه آینده از ابتدا سپتامبر فروش نرم افزاری این کنسول به رقم 52.7 برسد در نهایت به اطلاع میرسد عنوان Mario Party 8 در سراسر دنیا 2.89 میلیون واحد فروش کرده است.

    آمار کلی تا 30 سپتامبر 2007


    فروش کل کنسول PS2 در حدود 3.28 میلیون واحد
    فروش کل کنسول PSP در حدود 2.58 میلیون واحد
    فروش کل کنسول PS3 در حدود 1.31 میلیون واحد

    اطلاعات زیادی از کنسول Xbox 360 در دسترس نیست اما تا آخرین آمار فروش این کنسول در زمان عرضه عنوان HALO 3 در حدود 1.8 میلیون واحد بوده که با کلیه آمارهای ما در نهایت فروش از ابتدا این کنسول تا کنون 13.4 بدون افزودن اواخر سپتامبر به بعد 13.4 میلیون واحد میباشد.
    Last edited by toraj; 29-10-2007 at 22:05.

  3. #1263
    آخر فروم باز toraj's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2006
    پست ها
    2,340

    پيش فرض

    سرکار خانم Jade Raymond : عنوان Assassin's Creed برای Wii



    تولید کننده و تهیه کننده ارشد عنوان Assassin’s Creed خانم Jade Raymond اعلام کرد عنوان Assassin’s Creed با تغییرات کلی در گیم پلی اجرا این بازی بر روی Wii شدنی میشود.

    دقیقا همانند نسخه DS بازی..

    و کاملا مشخص که : the Wii hasn’t got the same power as the 360

    او اشاره داشت به اینکه پس از انتشار این عنوان بر روی IP کار خواهد کرد!






  4. #1264
    داره خودمونی میشه nextgen's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    L.A
    پست ها
    85

    پيش فرض

    PC games برای PS3 اما بسیار بد برای Xbox 360

    همانطور که در جریان هستید از اواخر سال 2008 شاهد منتشر شدن عنوان های جدید و آینده کثری بازی بر روی سیستم عامل Linux خواهیم بود که بازی چه انحصاری باشد چه Only PC این بازی ها بر وی PlayStation 3 با توجه به وجود سیستم عامل Linux قابل اجرا خواهد بود. با توجه به اعلام سایت Streammy Game مبنی بر اجرا شدن عنوان های همچون BioShock به زودی برای PS3 پیشبینی میشود آینه روشنی برای PS3 و آینده نه چندان خوش برای X360 در راه باشد!
    پ.م: سیستم عمل Linux برای PS3 معجزه میکند یا ویستا برای X36


    اينا همش حرفه روي زمين برفه

  5. #1265
    داره خودمونی میشه nextgen's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    L.A
    پست ها
    85

    پيش فرض

    شرکت راکستار Boxart رسمی بازی GTA IV رو مشخص کرد :






  6. #1266
    داره خودمونی میشه nextgen's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    L.A
    پست ها
    85

    پيش فرض

    خبر خوب برای طرفداران PS3 :
    کونامی قراره Patch جدیدی برای نسخه PS3 عرضه کنه که یک سری از مشکلات بخش انلاین و افلاین رو که در نسخه اصلی بازی وجود داشت برطرف کنه.
    این مشکل در کیفیت گیم پلی بازی در بخش انلاین و افلاین وجود دارد و هم اکنون شرکت کونامی به سرعت داره روی این مشکل کار می کنه !


  7. #1267
    داره خودمونی میشه nextgen's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    L.A
    پست ها
    85

    پيش فرض

    در مزایده ای که در سایت Ebuy اتفاق افتاد یکی از یوزر ها یک PS3 زرد رنگ رو با 200GB 7200RPM هارد و سرعی دو برابر PS3 های معمولی به فروش گذاشت.



    این PS3 بی همتا در پایان با قیمت $1,980 به فروش رسید.این در حالی هست که تا قبل از پایان مزایده حدود 7000 هزار بار این صفحه فروش نمایش داشته است.

    برای دیدن این مزایده روی لینک زیر برويد:


    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    Last edited by nextgen; 30-10-2007 at 02:01.

  8. #1268
    داره خودمونی میشه nextgen's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    L.A
    پست ها
    85

    پيش فرض

    تحلیل و بررسی بازی Half Life 2: Orange Box

    ناشر: EA Games
    سازنده: Valve
    پشتیبانی بخش آنلاین: (Steam (Valve Steam Servers


    مقدمه:

    10 سالی از عرضه اولین نسخه بازی Half Life میگذرد. بازی ای که عنوان "بهترین بازی ای که تا به حال انجام نداده اید" را بدست آورد. در سال 2004 نسخه دوم این بازی هم عرضه شد که توانست بهترین بازی سال شود. در سال 2006 ادامه اول (Half Life 2: Episode One) این بازی عرضه شد و هم اکنون ادامه دوم (Half Life 2: Episode Two) همراه با دو بازی ذکر شده و دو بازی جدید در بسته ای به نام Half Life 2: Orange Box منتشر شده است. این بار هم Valve طرفداران این بازی را راضی نگه داشته است و بازی خارق العاده ای را به آنها تقدیم کرده است. در اینجا به اختصار به توضیح هریک از این بازی ها می پردازیم.

    Half Life 2
    همان طور که قبلا اشاره کردم این بازی در سال 2004 میلادی منتشر شد. داستان این بازی به نسخه قبلی آن در 10 سال پیش برمیگردد. در نسخه اول بازی شما مامور آزمایش دستگاهی هستید که امید وارید با آن بتوانید با دیگر نقاط جهان ارتباط برقرار کنید. نام این دستگاه Teleport است که می توان با آن اجسام را را جا به جا کرد. اما در آزمایش مشکلاتی پیش می آید که در طی آن ارتباط زمین با سیاره ای ناشناخته برقرار میشود و باعث ورود موجوداتی که در آن سیاره زندگی میکنند به زمین میشود. این داستان تا جایی ادامه پیدا میکند که ما یکی از بزرگ ترین موجوداتی را که به زمین آمده است را نابود میکنیم در همین هنگام فرد مرموزی که گمان میشود مدیر اجرایی آن آزمایش و آزمایشگاه زیر زمینی Black Mesa بوده به نام G-Man شما را ...... از این پس داستان در نسخه دوم بازی دنبال میشود به طوری که G-Man شما را به درون قطاری منتقل میکند که به سمت City 17 میرود. این یکی از شهر هایی است که توسط افرادی به نام Combine تحت کنترل قرار دارد. این افراد خود نیز از سیاره دیگری به زمین آمده اند و ..... سرانجام در انتهای این بازی شما میتوانید Portal بزرگی که این گروه برای ارتباط با سیاره خود ساخته اند را نابود کنید و در استانه مرگ قرار بگیرید اما این بار هم G-Man شما را نجات میدهد.



    Half Life 2: Episode One
    در ادامه شما برای نابود کردن کامل Portal و بدست آوردن اطلاعاتی سری وارد ساختمان Combine می شوید و پس از به دست آوردن این اطلاعات سعی میکنید از این شهر خارج شوید. از نکات قوت این قسمت میتوان به همراهی دختری به نام Alyx Vance اشاره کرد که دختر یکی از دانشمندان Black Mesa و سرپرست شورش های مردمی است و در بیشتر مراحل به شما کمک میکند. این شخصیت توسط کامپیوتر به خوبی کنترل می شود و از نقاط ضعف این بازی میتوان به کوتاه بودن آن اشاره کرد که شما میتوانید آن را در حدود 3 الی 4 به اتمام برسانید که این موضوع با قرار گرفتن در کنار بازی طولانی Half Life 2 و Half Life 2: Episode Two کاملا برطرف شده است. در انتهای این بخش از بازی ما شاهد از بین رفتن کامل ساختمان Combine ها هستیم و سپس موجی که از این تخریب پیش می آید باعث خارج شدن قطار از خط خود میشود و .....

    Half Life 2: Episode Two
    پس از منحرف شدن قطار شما با کمک Alyx از قطار خارج می شوید و مشاهده میکنید که ساختمان Combine ها نابود شده است اما هنوز Portal به طور کامل نابود نشده است. از سمت دیگر Combine به دنبال شما میگردند زیرا شما اطلاعات محرمانه ای را از آنها دزدیده اید پس شما به فرار ادامه میدهید و به سوی منطقه ای به نام .......
    با توجه به داستانی که گفته شد ممکن است این ذهنیت پیش بیاید که شما فقط بکشید و جلو بروید در حالی که این بازی اینگونه نیست! شما در طی بازی به مشکلاتی برمیخورید که زمان زیادی را از شما خواهد گرفت مانند آسیب دیدن Alyx که شما را مجبور به پیدا کردن دارو برای وی میکند.
    با اینکه شما در این بازی اسلحه جدیدی نسبت به نسخهای قبلی ندارید آما بعضی تغییرات هوشمندانه در بازی اعمال شده است مانند جداسازی باطری چراغ قوه از بخش انرژی و ..... همچنین در این بازی شخصیت Alyx همیشه همراه شما است ولی اینبار کاملتر. این شخصیت همیشه در کنار شما در درگیری ها شرکت نمیکند به طوری که در طی مراحل خواهید دید که این شخصیت با استفاده از سلاح های مختلف مانند Snipe شما را از فاصله های دور پوشش میدهد. از دیگر بخش هایی که این بازی از Half Life 2 به ارث برده است مراحل طولانی استفاده از وسایل نقلیه است. در کل این بازی چیزی در حدود 7 الی 8 ساعت زمان شما را جهت به اتمام رسیدن نیاز دارد.

    Portal
    به نظر من بهترین بازی موجود در این بسته همین بازی است. این بازی کاملا جدید است و هیچ سابقه یا نسخه قدیمی تری ندارد. سبک این بازی چیزی بین اول شخص و حل معما است. اگر چه در این بازی شما شاهد سلاح های متفاوت و یا داستان قدرتمندی نخواهید بود اما مطمین باشد شما را جذب خود خواهد کرد. داستان این بازی از این قرار است که شما در نقش زنی در آزمایشگاه مرموزی به نام Aperture Scence بیدار میشود و ماموریت دارید به تامیر بعضی بخش های آزمایشگاه بپردازید همچنین صدایی کامپیوتری به شما در این زمینه کمک میکنید و همچنین گاهی شما را دچار خطا میکند!!
    در مراحل اولیه معما های بسیار ساده و گاهی خنده دار است اما به مرور زمان در مراحل بالاتر معما ها هم سخت تر میشوند. در مراحل ابتدایی بازی شما دست خالی باید معماها را حل کنید اما باتوجه به پیشرفت شما در مراحل به شما اسلحه ای داده میشود که با آن میتوانید خودتان Portal بسازید. همچنین در بازی تابلوهایی وجود دارد که شما را از خطرات آگاه میسازد و شما را راهنمایی کوتاهی میکند. اگر شما بتوانید معما ها را به سرعت حل کنید این بازی بیش از 3 الی 4 ساعت زمان شما را نخواهد گرفت. بعد از اتمام بازی شما میتوانید وارد بخشی شوید که 6 مرحله از مراحل اصلی بازی به صورت پیشرفته وجود دارد. این بخش بسیار سخت است ولی ناممکن نیست. همچنین میتوانید در این بخش محدودیت هایی هم تعیین کنید به عنوان مثال تعداد قدم ها, تعداد پرتال ها و یا زمان برای اتمام این شش مرحله.



    Team Fortress 2
    این بازی دارای سابقه بسیار قدیمی است. در حدود 10 سال پیش نسخه اول این بازی همراه با بازی Half Life 1 عرضه شد اکنون نسخه دوم آن در این بسته وجود دارد. این بازی فقط دارای بخش چندنفره و آنلاین است و کاربرای X360 از طریق XBL و کاربران PC از طریق Steam میتوانند به بازی آنلاین بپردازند. این بازی دارای 6 نقشه است که مهمترین آن 2fort است. موضوع جالب در این بازی این است که شخصیت ها تفاوت های اساسی با هم دارند به عنوان مثال شخصیت Scout نمیتواند به دشمنان آسیب زیادی برساند ولی میتواند به سرعت راه برود و دو برابر بقیه افراد بپرد و .....
    از این رو انتخاب شخصیت مورد نظر در این بازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

    گرافیک بازی:
    بیایید نگاهی به این سه بازی بکنیم. اگر کمی دقت کنید میبینید که شباهت این سه بازی با هم بسیار کم است ولی جالب است که بدانید هر سه بازی از موتور گرافیکی Source 11 استفاده میکنند که این خود نشان از قدرتمند بودن این موتور گرافیکی است. این بازی از گرافیک بسیار خوبی برخردار است مخصوصا طراحی چهره ها بسیار کامل است و حالات فرد در چهره وی کاملا مشخص است. از این نظر این بازی رقیبی ندارد. اما نباید از اشکالات بازی هم صرف نظر کرد. یکی از همین اشکالات مربوط به کیفیت کم تکسچر ها است که متاسفانه Valve به این نکته زیاد توجه نکرده است. این موضوع ممکن است در حالت عادی زیاد مشخص نباشد اما اگر از یک HDTV استفاده کنید بیشتر میتوانید این موضوع را درک کنید اگر چه این موضوع به حدی نیست که بر گیم پلی بازی تاثیر بگذارد. البته این مشکل در نسخه PC کمتر دیده می شود که این موضوع نشان از ضعیف بودن نسخه X360 نیست حتی نسخه X360 بازی در بعضی موارد بهتر از نسخه PC است به عنوان مثال میتوان به سیستم نورپردازی HDR اشاره کرد که در نسخه PC وجود ندارد ولی در نسخه X360 اعمال شده است و بازی را کمی واقع گرایانه تر کرده است به هر حال هر دو نسخه دارای گرافیکی یکسان و مورد قبول هستند.

    فیزیک:
    می توان گفت فیزیک این بازی همتا ندارد!! کمتر بازی در حال حاضر می توان یافت که قادر باشد به این حد از فیزیک دسترسی داشته باشد. نکته جالب اینجاست که فیزیک این بازی از سال 2004 تا حالا فرق چندانی نکرده است بلکه فقط تعدادی از مشکلات آن حل شده است. برای مطمین شدن از صحت این موضوع میتوانید به بازی Portal مراجعه کنید که کاملا با توجه به قوانین فیزیک ساخته شده است. یا بهتر است به بازی Half Life 2 مراجعه کنید در یکی از مراحل شما شاهد بخشی هستید که باید با قرار دادن بشکه هایی از هوا در آب باعث بالا رفتن پلی شوید که بتوانید از روی آن عبور کنید و یا بخشی که باید آجرهایی را روی تخته چوبی بگذارید. می توان گفت این بخش بینظیر است!!



    صداگزاری:
    صداگزاری بازی بینهایت زیباست. بر روی تک تک صداهای موجود در محیط کار شده است. صدای هر جسمی متفاوت با دیگری است. مکالمه ها بسیار خوب کار شده است و کاملا با لب ها و حرکات فرد هماهنگ هستند ولی مهمترین برتری این بازی موزیک استفاده شده در آن است. موزیک های بازی به صورت اختصاصی هستند و کاملا حس بازی را به شما منتقل خواهد کرد. همچنین تغییر موسیقی در هنگام شروع تیر اندازی و لحظاتی که باید ترس را در وجود شما به وجود آورد به زیبایی است و کاملا نرم این عملیات انجام میگیرد.

    نمرات کسب شده:
    Portal:
    گرافیک = 9
    صداگزاری = 10
    داستان = 7
    گیم پلی = 10
    نمره کل = 9


    Half Life 2: Episode Two:
    گرافیک = 9
    صداگزاری = 10
    داستان = 9.5
    گیم پلی = 10
    نمره کل = 9.8


    Team Fortress 2:
    گرافیک = 10
    صداگزاری = 10
    داستان = ---
    گیم پلی = 9
    نمره کل = 9.8


    Half Life 2: Orange Box:
    نمره کل = 9.8


  9. #1269
    داره خودمونی میشه nextgen's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    L.A
    پست ها
    85

    پيش فرض

    ماکروسافت اعلام کرد در حال راه اندازی سیستمی به نام The Live Tracer است که پس از راه اندازی کاربران XBL میتوانند با کاربران PC از طریق Windows Messanger, Live Messagner و MSN Messagner ارتباط یرقرار کنند. همچنین در این سرویس قابلیت ردگیری GemerTag ها وجود دارد.




    قلم میخواست نقطه ی ضعفش بنگارد بیچاره ندانست که

    علم نقطه ندارد
    Last edited by nextgen; 30-10-2007 at 02:45.

  10. #1270
    داره خودمونی میشه nextgen's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    L.A
    پست ها
    85

    پيش فرض

    Mike Capps گفت بخش چند نفره این بازی Epic را راضی نکرده است و این شرکت هر لحظه آماده برای خاموش کردن سرور های این بازی

    gears of war است....

    Last edited by nextgen; 30-10-2007 at 02:48.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •