تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 297 از 356 اولاول ... 197247287293294295296297298299300301307347 ... آخرآخر
نمايش نتايج 2,961 به 2,970 از 3558

نام تاپيک: دنیای اتومبیل

  1. #2961
    Banned
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    پست ها
    1,049

    پيش فرض

    حمید جان . خدا رو شکر که پیدات کردم . آقا هر چند که خودت هم استادی ولی الان که اونجا هستی میدونم که دیگه بی دلیل بهم جواب نمیدی .حتما از همکاران اونجا هم سوال بکن . یه مشکلی برام پیش اومده بود تو یه پروژه ای که برا یکی از بچه ها داشتیم گیربکس مورد استفاده ما کلوز ری شیو بوده .

    میخوام این گیربکس رو با گیربکس واید ری شیو یه مقایسه ای کنی . ببین کدومش برای انتقال نیرو گزینه مناسب تری هست ؟

    این رو حتما بهم جواب بده چون که شدیدا موندم از کدوم تیپ استفاده کنیم . فقط معایب هر کدوم رو بگو .


    منتظرم .
    -------------------------

    از امیر خیلی ناراحتم . کلی پیغام و پس غام دادیم که نیست تا حمید اومد یهو اومد . امیر خان بامرام تر باش!

    -------------------------

    و جمشید عزیز. جمشید هم کلی با پی ام دادن و اصرار قبول کرد که دوباره به ما ملحق شه . اما اون هم بعد از پست حمید اومد .... ظاهرا حمید خیلی خاطر خواه داری ها
    و ممنون از بایت همکاریت و ازت میخوام تو این فروم هم فعالیت کنی ....در قسمت دنیای اتومبیل اونجا . فقط سیستم پنل رو با یک فاصله میزام چون ف یلتر کردنش مدیرای با کفایت اینجا . forum.s y s t e m p a n e l.com
    -----------------------

    با این تفاسیر باید هر لحظه منتظر حضور متین عزیز و بچه های دیگه هم باشم .

    متین کجایی پس ؟ ده بیا تو هم دیگه .

  2. #2962
    کـاربـر بـاسـابـقـه jamshidjap's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,381

    پيش فرض


    و جمشید عزیز. جمشید هم کلی با پی ام دادن و اصرار قبول کرد که دوباره به ما ملحق شه . اما اون هم بعد از پست حمید اومد .... ظاهرا حمید خیلی خاطر خواه داری ها
    و ممنون از بایت همکاریت و ازت میخوام تو این فروم هم فعالیت کنی ....در قسمت دنیای اتومبیل اونجا . فقط سیستم پنل رو با یک فاصله میزام چون ف یلتر کردنش مدیرای با کفایت اینجا . forum.s y s t e m p a n e l.com
    -----------------------

    با این تفاسیر باید هر لحظه منتظر حضور متین عزیز و بچه های دیگه هم باشم .

    متین کجایی پس ؟ ده بیا تو هم دیگه .
    اين موضوع که من و حميد بلافاصله بعد از هم اومديم کاملا اتفاقي بود

  3. #2963
    در آغاز فعالیت ineedgmc's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    پست ها
    1

    پيش فرض

    مگه ساخت این لولا ها چقدر هزینه و وقت می بره (محض سئوال می پرسم ) که 800هزار تومن به بالا خرج داره؟

  4. #2964
    کـاربـر بـاسـابـقـه jamshidjap's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,381

    پيش فرض گامي نو در ورود به عصر هيدروژن!

    موفقيت چشمگير پژوهشگر ايراني دانشگاه «كاليفرنيا» در عرصه خودروهاي هيدروژني

    يك محقق ايراني فوق دكتري در دانشگاه كاليفرنيا موفق به طراحي يك مدل منحصر به فرد براي افزايش سرعت ساخت خودروهاي هيدروژني شده است.

    مدل جديد با تلاش محققان دانشگاه كاليفرنيا در لس آنجلس به مديريت عليرضا اكبرزاده ، محقق ايراني اين دانشگاه و با همكاري دكتر ويدوودز اوزولين دانشيار و كريستوفر وول ورتون استاد دانشگاه نورت وسترن طراحي شده است.

    به گفته محققان، ‌اين مدل مي‌تواند مواد مفيد و مطلوب براي ذخيره هيدروژن شناسايي كرده و آن دسته از واكنشهاي شيميايي ترموديناميك مناسب را كه هيدروژن مي‌تواند از طريق آنها به شكلي برگشت پذير ذخيره و خارج شود، پيش‌بيني كند.

    دانشمندان خاطر نشان كردند كه هيدروژن يك منبع بالقوه براي پاكسازي انرژي در مصارف انرژي در آينده است.

    در آينده از وسايل نقليه‌اي استفاده خواهد شد كه با پيلهاي سوختي كار مي‌كنند اما استفاده گسترده از هيدروژن با چگالي بالا و ذخيره سازي آن تاكنون چالشي اصلي در زمينه استفاده از اين خودروها به طور انبوه بوده است.

    اين محققان از تئوريهاي مكانيكي كوانتومي براي طراحي الگوريتمي استفاده كرده‌اند كه مي‌تواند به طور خودكار و سيستماتيك به مراحل و واكنشهايي اشاره كند كه مطلوبترين خواص ترموديناميك را دارند.

    اكبرزاده در اين باره گفت: طراحي الگوريتمي كه فراتر از دانش شيمي امروز باشد و پيدا كردن تمام واكنشهاي ذخيره هيدروژن در سيليسيم امري حياتي است و مي‌تواند انقلابي چشمگير در زمينه توليد مواد جديد ذخيره هيدروژن باشد.

    اين دستاورد عظيمي در زمينه توليد خودروهاي هيدروژني است كه مي‌تواند تحقيقات مربوط به ذخيره هيدروژن به شكل جامد و برگشت پذير را تقويت كند

  5. #2965
    کـاربـر بـاسـابـقـه jamshidjap's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,381

    پيش فرض توليد سالانه 30 هزار دستگاه پرايد در سوري

    كارخانه مشترك سايپا با شركت حميشو بنام شركت سيويكو با ظرفيت نهايي توليد هر ساعت 7 خودرو و سالانه حدود 30 هزار خودرو در نزديك شهر حمص ( Homs ) سوريه بزودي با حضور مقامات عالي رتبه به دو كشور به بهره برداري مي رسد.

    به نقل از روابط عمومي سايپا سيد داود حسيني مدير عامل شركت سيويكو ارزش‌ سرمايه‌ گذاري‌ مشترك‌ ايران‌ و سوريه‌ در كارخانه توليد پرايد را ‌50 ميليون‌ دلار اعلام‌ كرد و افزود: 80 درصد سهام اين كارخانه متعلق به سايپا و 20 درصد متعلق به سوريه است .
    وي گفت هم‌ اكنون‌ پرايد با سه‌ مدل‌ و ويژگي‌ شامل‌ موتوركاربراتوري، با ظرفيت‌ ‌1100‌ سي‌ سي‌، بدون‌ كولر، شيشه‌ بالابر برقي‌ و راديو پخش‌ به‌ قيمت‌ ‌8500‌ دلار،در سوريه به فروش مي رسد و پرايد معمولي‌ همانند آنچه‌ كه‌ در ايران‌ عرضه‌ مي‌ شودبه قيمت ‌9500‌ دلار و پرايد ويژه‌ با امكاناتي‌ نظير سي‌ دي‌ پلير، سپر همرنگ‌،دي‌ ودي‌ پلير، رينگ‌ اسپرت‌ و صندلي‌ مخصوص‌ با قيمت‌ ‌10500‌ دلار در سوريه‌ عرضه‌ مي‌ شود. ‌
    مدير عامل شركت سيويكو با بيان‌ اينكه‌ تاكنون‌بيش از‌40 ‌ هزار دستگاه‌ پرايد به‌ سوريه‌ صادر شده‌ است‌ گفت‌ ‌:هم اكنون پرايد پر فروش ترين خودرو خارجي در سوريه است و تعداد 25 هزار دستگاه از اين خودرو بصورت تاكسي در شهرهاي بزرگ اين كشور تردد مي كنند.
    حسيني افزود: سايپا ‌امسال 5‌ هزار دستگاه‌ خودرو پرايد و سايپا 141 قطعات مختلف خودرو به‌ ارزش‌ ‌45‌ ميليون‌ دلار به كشورهاي مختلف صادر كرده‌ است‌‌.
    اين كارخانه در مرحله اول سالانه 15 هزار دستگاه خودرو توليد خواهد كرد و با تكميل ظرفيت آن ، بازارهاي كشورهاي منطقه را نيز زير پوشش قرار خواهد داد . در احداث اين كارخانه كه انواع پرايد و سايپا 141 با برند سايپا توليد خواهد شد 300 نفر مهندس ايراني و كارگراني سوري مشاركت داشته اند. اين كارخانه در فضايي به مساحت 207 هزار متر مربع احداث مي شود كه 29 هزار متر مربع آن سالن رنگ ، بدنه و مونتاژ خواهد بود .
    بر اساس اين گزارش بزرگترين سالن اين كارخانه 188 متر طول دارد كه در مجموع 29 درب براي سالنهاي آن در نظر گرفته شده است .
    كارخانه توليد خودروي سايپا 141 در ونزوئلا كه اولين كارخانه خودروسازي و بزرگترين طرح صنعتي ايران در ونزوئلا و آمريكاي لاتين بود با حضور رئيس جمهور اين كشور ديماه امسال افتتاح شد .

  6. #2966
    کـاربـر بـاسـابـقـه jamshidjap's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,381

    پيش فرض پيشنهاد ايران به‌ "‌‌دي 8" براي توليد خودرو مشترك كشورهاي اسلامي

    معاون اقتصادي وزارت امور خارجه پيشنهاد ايران براي توليد خودرو مشترك كشورهاي اسلامي را به كشورهاي در حال توسعه و اسلامي گروه دي8 ارايه مي‌دهد.

    طرح توليد خودرو مشترك كشورهاي اسلامي توسط مدير عامل گروه ايران خودرو به دفتر رئيس جمهوري ارايه شده بود كه با دستور رئيس جمهوري، دفتر رئيس جمهوري وزارت صنايع و وزارت امور خارجه مسئول پيگيري و بررسي اين مسئله شدند.
    اين گزارش حاكي است وزارت خارجه اخيرا ارايه اين طرح به كميته اقتصادي گروه دي 8 متشكل از كشورهاي بنگلادش، مصر، اندونزي، ايران، مالزي، نيجريه، پاكستان و تركيه را در دستور كار خود قرار داده است.
    بر اساس اين گزارش در مقدمه توجيهي اين طرح عنوان شده است: سالانه بيش از 17 ميليون دستگاه خودرو از كشورهاي توسعه يافته و صنعتي وارد بازارهاي كشورهاي اسلامي مي‌شود و درآمد قابل توجهي را نصيب شركتهاي سازنده مي‌كند. حال آنكه با بهره‌گيري از پتانسيل‌هاي صنعتي كشورهاي اسلامي مانند كشورهاي مالزي، اندونزي و ايران كه توليد كننده خودرو و تركيه كه توليدكننده قطعات است مي‌توان خودرويي را با برند مشترك كشورهاي اسلامي توليد و سهمي از بازارهاي كشورهاي اسلامي را به دست آورد.
    حاكي است بر اساس طرح پيشنهادي ايران، براي توليد خودرو مشترك كشورهاي اسلامي شركتي متشكل از اين كشورها شكل خواهد گرفت و تمامي اعضاء آن از ارزش افزون حاصل از توليد محصول جديد سود خواهند برد.
    اين گزارش حاكي است چشم‌انداز اين طرح بهره‌گرفتن از پتانسيل‌هاي بالقوه كشورهاي اسلامي براي ايجاد ارزش افزوده در زمينه‌هاي مختلف صنعتي، كشاورزي و تجاري در مجموعه اين كشورها و تبديل اعضا به يك قدرت اقتصادي است.
    در طرح پيشنهادي منوچهر منطقي منابع بانك توسعه اسلامي براي تامين بخشي از اعتبارات مورد نياز طرح مورد توجه قرار گرفته است.

  7. #2967
    حـــــرفـه ای Farshadd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    4,485

    پيش فرض

    موفقيت چشمگير پژوهشگر ايراني دانشگاه «كاليفرنيا» در عرصه خودروهاي هيدروژني

    يك محقق ايراني فوق دكتري در دانشگاه كاليفرنيا موفق به طراحي يك مدل منحصر به فرد براي افزايش سرعت ساخت خودروهاي هيدروژني شده است.

    مدل جديد با تلاش محققان دانشگاه كاليفرنيا در لس آنجلس به مديريت عليرضا اكبرزاده ، محقق ايراني اين دانشگاه و با همكاري دكتر ويدوودز اوزولين دانشيار و كريستوفر وول ورتون استاد دانشگاه نورت وسترن طراحي شده است.

    به گفته محققان، ‌اين مدل مي‌تواند مواد مفيد و مطلوب براي ذخيره هيدروژن شناسايي كرده و آن دسته از واكنشهاي شيميايي ترموديناميك مناسب را كه هيدروژن مي‌تواند از طريق آنها به شكلي برگشت پذير ذخيره و خارج شود، پيش‌بيني كند.

    دانشمندان خاطر نشان كردند كه هيدروژن يك منبع بالقوه براي پاكسازي انرژي در مصارف انرژي در آينده است.

    در آينده از وسايل نقليه‌اي استفاده خواهد شد كه با پيلهاي سوختي كار مي‌كنند اما استفاده گسترده از هيدروژن با چگالي بالا و ذخيره سازي آن تاكنون چالشي اصلي در زمينه استفاده از اين خودروها به طور انبوه بوده است.

    اين محققان از تئوريهاي مكانيكي كوانتومي براي طراحي الگوريتمي استفاده كرده‌اند كه مي‌تواند به طور خودكار و سيستماتيك به مراحل و واكنشهايي اشاره كند كه مطلوبترين خواص ترموديناميك را دارند.

    اكبرزاده در اين باره گفت: طراحي الگوريتمي كه فراتر از دانش شيمي امروز باشد و پيدا كردن تمام واكنشهاي ذخيره هيدروژن در سيليسيم امري حياتي است و مي‌تواند انقلابي چشمگير در زمينه توليد مواد جديد ذخيره هيدروژن باشد.

    اين دستاورد عظيمي در زمينه توليد خودروهاي هيدروژني است كه مي‌تواند تحقيقات مربوط به ذخيره هيدروژن به شكل جامد و برگشت پذير را تقويت كند
    خیلی جالب بود. ممنون. هم به علم جهانی افتخار میکنیم و هم به این هم وطن عزیز.

  8. #2968
    حـــــرفـه ای Farshadd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    4,485

    پيش فرض خودرویی زیبا لایق آرم Lamborghini

    Lamborghini Reventon

    واقعا طرحی زیبا داره.
    مشخصات اصلی و کلیش هم همون قسمتی هست که بولدش( پر رنگش کردم)





    Rumoured to be the most expensive and most powerful in the Lamborghini range to date, this one will leave a slight dent in one's pocket - in the region of about one million euros.

    The official press release stated that only 20 would be built, but rumours later surfaced that the total number could be 100.

    The exterior styling was inspired by the F-22 Raptor. Even the interior looks like an airplane cockpit - (See pictures) Apparently the designers were taken specially to inspect the actual exterior of an F-22 Raptor fighter jet, before coming up with the design. Most of the mechanics, including the engine, have been taken directly from the Murciélago LP640.

    Initial reports suggest the 6.5 litre V12 may receive a power boost of approximately 15 kilowatts (20 horsepower), and this brings the new ouput close to 490 kW (660 horsepower). Yet in spite of this, and the car's carbon fibre components, the Reventón manages to accelerate to 100 KPH (62 MPH) in the same time as the Murciélago LP640 (3.4 seconds)

    The Reventón has been named after a fighting bull in line with the Lamborghini tradition. The car's namesake, owned by the Don Rodriguez family, is best known for killing famed bullfighter Felix Guzman in 1943


    و اما قیمت این چهار چرخ فوق زیبا:£800,000. البته این قیمت اولیه هست. چیزی حدود £300 کمتر از بوگاتی.

    منبع هم 2-3 تا انجمن و سایت زبان خارجه( چه ذکر منبعی!! آخه اون صفحات رو حذف کردم دیگه یادم نیست آدرسشون رو)
    Last edited by Farshadd; 23-10-2007 at 11:57. دليل: یادم رفت قیمت بگم.

  9. #2969
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Aug 2005
    محل سكونت
    افلاک
    پست ها
    2,196

    پيش فرض

    ظاهر اين Lamborghini Reventon يه جوريه!
    من كه با LP640 بيشتر حال مى‌كنم.


  10. #2970
    داره خودمونی میشه sina 007's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    Teh
    پست ها
    167

    پيش فرض

    سلام
    دوستان ما 1 405 مدل 83 داریم با 45000 کارکرد ولی سرعت تو دنده های مختلف در دور 6500 به این صورت
    دنده1: 45
    دنده2: 80
    دنده 3: 115
    دنده 4 : 155
    دنده 5: آخرش 180
    به نظر شما چرا اینقدر لش این ماشین؟ چیکار کنم درست حسابی بشه؟حد اقل به حد استاندارد خودش برسه؟
    در ضمن دیسک و صفحه رو با لوک زانتیایی عوض کردم

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •