تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 13 از 356 اولاول ... 3910111213141516172363113 ... آخرآخر
نمايش نتايج 121 به 130 از 3558

نام تاپيک: دنیای اتومبیل

  1. #121
    حـــــرفـه ای Sphinx's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2005
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    1,860

    پيش فرض

    خوب دوستان این تاپیک رو به روز رسانی کردم سعی میکنم یه سری مطالب جالب پیدا کنم که به درد بخوره
    از دوستان ماشین دوست و ماشین باز هم خوشحال میشم کسی کمکم کنه

  2. #122
    حـــــرفـه ای Sphinx's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2005
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    1,860

    پيش فرض تایر و چرخ(1)

    ***تنظیم فشار باد به عنوان یک موضوع اصلی :
    فشار باد مناسب قدرت تایر را در برابرنیروی وزن و شرایط مختلف رانندگی مانند ترمز کردن ,شتاب گرفتن و غیره بیشتر می کند .بهترین وضعیت تایر ,با فشار باد مناسب مهیا می شود,بنابراین باید حداقل دو هفته یکبار فشار باد را تنظیم کنید.

    گر فشار باد خیلی زیاد باشد معایب زیر ظاهرمی شود:
    1)باریک شدن سطح تماس و کاهش قابلیت های تایر و پایداری آن .
    2)سلب آرامش و راحتی در رانندگی!
    3)ساییده شدن بیش از حد قسمت میانی.
    4)قابلیت جذب نیرو های وارده از جاده به لایه های میانی از بین می رود و با کم شدن استقامت آنها در برابر نیروها آسیب پذیریشان زیاد می شود .
    5)به دلیل تجمع نیروهادر مرکز آج ها لایه های لاستیکی در زمان گرم شدن تمایل زیادی به جدا شدن دارند.

    -اگرفشار باد کم باشد معایب زیرظاهر می شوند:
    1)زیاد شدن مصرف سوخت به دلیل افزایش سطح تماس با جاده
    2)اگر چرخ های جلو کم باد باشند فرمان سفت و یا به یک سمت کشیده می شود
    3)ساییده شدن سریع تر و بیشتر قسمت بیرونی آج ها
    4)در زمان حرکت به دلیل تغییر شکل زیاد در منطقه تماس با جاده حرارت فوق العاده بالا می رود و امکان جداشدن لایه ها بیشتر میشود که این مساله خطرات زیادی در پی دارد
    5)موج دار شدن و بالا رفتن حرارت در سرعت های بالا
    6)له شدن تیوپبین رینگ و حلقه داخلی تایر

    -چند نکته:
    1)برای حرکت در بزرگراه ها و با سرعت بالا فشار باد را طبق سفارش کارخانه بیشتر کنید
    2)خودرویی که بار سنگین حمل می کند دقیقا شرایط تایرکم باد را دارد.
    3)باد تایر را همیشه در حالت سرد و یا زمانی که 2تا3 کسلومتر با سرعت کم حرکت کرده تنظیم کنیدزیرا حرارت فشار را افزایش می دهد تابش نور خورشید در زمان پارک طولانی یز چنین حالتی ایجاد میکند.
    هیچگاه این اضافه فشار را در زمان گرم بودن تایر خارج نکنیدزیرا هنگام خنک شدن تایر دچار کمبود وزن می شود
    4)بعد از تنظیم باد در پوش "والو"را با دقت ببندید

  3. این کاربر از Sphinx بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #123
    حـــــرفـه ای Sphinx's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2005
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    1,860

    پيش فرض هزینه مصرف سوخت خودروهای تولیدی ایران مشخص شد

    هزینه مصرف سوخت خودروهای تولیدی ایران مشخص شد
    پژو 206 کمترین ومیتسوبیشی پاجرو بیشترین
    ----------------------------
    براساس بررسی های انجام شده پژو 206 کم هزینه ترین خودروی تولیدی ایران از نظر مصرف سوخت شناخته شد به گزارش خبرنگار صنعت خودرو ایسنا بر اساس هزینه سالانه مصرف بنزین با احتساب بهای جهانی برای برای هر لیتر بتزین یعنی 30 سنت:پژو 206(1400سی سی)با هزینه 384 دلار در سال کم هزینه ترین خودروی ایرانی شناخته شد. بر همین اساس هیوندای ورنای نیز با 396 دلار و مزدا 323 با 426 وپراید نسیم با 433 دلار در سال در مکان های بعدی قرار دارند.پر هزینه ترین خودروی تولیدی ایران نیز میتسوبیشی پاجرو با هزینه سالانه 883 دلار است. خودرو پاژن glv نیسان سرانزا و نیسان رونیز با صرف 763و 757 و 735 دلار سوخت در مکان های بعدی قرار دارند. براساس آخرین آمار طبقه بندی شده هزینه مصرف سوخت خودروی سمند 576 دلار , سمند "ال.ایکس"528 دلار/, پژو پارس 552/,پزو .405 540 دلار/پژوGLI405 پانصد و بیست و هشت دلار/ پژو آر دی 600 دلار/ و پژو 206 تیپ پنج 396 دلار هزینه است
    گزارش سازمان بهینه سازی مصرف سوخت حاکیست در گروه خودرو سازی سایپا نیز سپند پی.کی با 468 دلار /ماکسیما669دلار /زلنتیا 1800سی سی 489دلار/ زانتیا 2000 سی سی 530 دلار/ کاروان 670 دلار و پراید صبا 470دلار هزینه سوخت دارند.خودروهای پروتن سدان /پروتن هاچ بک و فولکس واگن نیز به ترتیب 467و514و438دلار در سال هزینه مصرف سوخت دارند
    .به گزارش ایسنا هزینه سوخت خودرو بر اساس پیمایش سالانه 20 هزار کیلومتر محاسبه شده است.

  5. این کاربر از Sphinx بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #124
    حـــــرفـه ای Sphinx's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2005
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    1,860

    پيش فرض معرفی اتومبیل(2)

    )بنتلی کنتیننتال ) Bentley Continental GT

    قدرت:532اسب بخار
    حجم موتور :6لیتر
    شتاب صفر تا صد:.4.7 ثانیه
    سرعت:290کیلومتر
    قیمت :170هزار دلار

    بهترین اتومبیل برای مسافرت برون شهری اما فقط رانندگان حرفه ای سرعت بنتلی نه تنها اندازه اش مثل یک هواپیماست بلکه سنگین ترین کوپه دنیا هم هست.این غول 2.5 تنی وقتی موتورش به کار می افتد صدایی دقیقا مثل فراری F150 تولید می کند.
    به نظر خیلی از کارشناسان بنتلی یک فولکس واگن است که زیباتر شده چون اخیرا فولکس مالک بنتلی شده و سیاست های خود را در کارخانه قدیمی اعمال می کند
    البته تا حدودی هم این مطالب درست است چون شاسی بنتلی از فولکی فیتون به عاریه گرفته شده و زاویه 72 درجه موتور آن هم می توان در فولکس و هم در آئودی AB اما بنتلی دو سوپر شارژ و انیتر کولر دارد که باعث می شود این غول سنگین وزن به شتاب صفر تا صد 4.7 ثانیه ای دست پیدا کند اما نقطه ضعف بنتلی این است که در مسیرهای پر پیچ و خم کارایی خو رت تا حد زیادی از دست می دهد و رانندگی با آن فقط می تواند کار یک راننده حرفه ای باشد البته در خط مستقیم تازه از سرعت 190 کیلومتر به بالا لذت رانندگی با آن قابل درک است.

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

  7. این کاربر از Sphinx بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #125
    حـــــرفـه ای Sphinx's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2005
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    1,860

    پيش فرض پیکان 1

    ورود اولین پیکان به خیابان‌های تهران بسیار جالب بود، خودرو بعد از طی مسافت کمی جوش می‌آورد، علت هم مشخص بود، رادیاتور برای انگلستان طراحی شده بود نه ایران؛ بعدها با اصلاح این ایراد، مشکل پیکان تا حدودی حل شد. تولید داخل این خودرو به آرامی و با شکل‌گیری قطعه‌سازان کوچک و بزرگ و با به وجود آمدن نظام‌های مهندسی در حال افزایش بود.
    شاید دانستن این مطلب جالب است که تولید این خودرو پس از یک دهه تولید در انگلستان، در ایران شروع شد. پیکان را شاید هنوز هم بتوان در استرالیا دید، محبوب‌ترین مکان‌هایی که بعد از ایران این خودرو در آن تولید یا فروخته شده است را می‌توان انگلستان و استرالیا دانست. چهره خودرو که طراحی آن در سال 1965 به پایان رسیده و در سال 1966 نیز در شهر کاونتری انگلستان تولیدش آغاز شده بود آکنده از فرم‌های هندسه و قرینه‌ای است که چهره یک اتومبیل کلاسیک را تداعی می‌کند.
    مدل‌های اولیه پیکان در انگلستان دارای حجم موتور 1725 سی‌سی بود، در سال‌های بعد یعنی سال 1969مدل دولوکس پیکان که در ایران نیز بسیار مشهور است ساخته شد. بهترین مدل پیکان که در ایران معروف به پیکان اونجر است نیز در سال 1975 ساخته شد؛ تالبوت در آن زمان موتور پرتحرک فورد را بر روی پیکان گذاشته بود. پیکان تا قبل از انقلاب در بیش از شش مدل تولید شد که پیکان استیشن، دولوکس، کار، جوانان برخی از مدل‌های قبل از انقلاب پیکان است.
    Last edited by 3d; 09-11-2005 at 23:33.

  9. این کاربر از Sphinx بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #126
    آخر فروم باز Diego's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2005
    محل سكونت
    In her arms
    پست ها
    3,861

    14 Toyota_Hilux

    میشه بگید آخرین قیمت تویوتا های لوکس دودیفرانسیل دوکابینه چند هستش؟

  11. #127
    حـــــرفـه ای Sphinx's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2005
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    1,860

  12. این کاربر از Sphinx بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #128
    اگه نباشه جاش خالی می مونه doom3's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2004
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    320

    پيش فرض

    سایتی رو میشناسید به غیر از یاهو که بشه قیمت ماشینای جدید رو از توش پیدا کرد؟

  14. #129
    آخر فروم باز Diego's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2005
    محل سكونت
    In her arms
    پست ها
    3,861

    14

    چقدر دیر به دیرآپدیت میشه...لطفا یکی همکاری بکنه....قیمت روز تویوتا hiluxدودیفرانسیل دوکابینه و قیمت روزنیسان pickupدر ایران چنده؟

  15. #130
    داره خودمونی میشه mohsenGT's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2005
    پست ها
    32

    پيش فرض پاسخ

    با سلام

    نقل قول نوشته شده توسط Diego
    قیمت روز تویوتا hiluxدودیفرانسیل دوکابینه و قیمت روزنیسان pickupدر ایران چنده؟
    قیمت HILUX2.7. حدود32 میلیون و نیسان پیکاپ 24.400-24.500
    =========================================

    ما خودمون حدود 6 ماهه یه HILUX2.7EFIگرفتیم
    بدرد مصارف شهری نمیخوره چون تعلیقش کوچکترین تغییرات سطحو به کابین منتقل میکنه که برای
    سرنشینای عقبی محسوس تره و البته خسته کننده!!!
    ولی فضای زیاد کابین باعث میشه که از این مورد چشم پوشی کنی
    قدرت موتورش که عالیه سربالایی رو بدون کوچکترین ضعفی طی میکنه ولی ارتفاع زیادش باعث شده که
    قدرت مانورش کاهش پیدا کنه
    ضمنا گیربگس ضعیفی داره
    فنرشام تو همین 30.000تا که پیمودیم روغن زده


    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++



    نقل قول نوشته شده توسط doom3
    سایتی رو میشناسید به غیر از یاهو که بشه قیمت ماشینای جدید رو از توش پیدا کرد؟
    سایتی زیادی رو در این مقوله میتونم بهتون معرفی کنم از جمله:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  16. این کاربر از mohsenGT بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 2 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 2 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •