تبلیغات :
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




مشاهده نتيجه نظر خواهي:

راي دهنده
0. شما نمي توانيد در اين راي گيري راي بدهيد
  • 0 0%
صفحه 388 از 925 اولاول ... 288338378384385386387388389390391392398438488888 ... آخرآخر
نمايش نتايج 3,871 به 3,880 از 9244

نام تاپيک: آخرين اخبار موبايل : Mobile News

  1. #3871
    حـــــرفـه ای boy iran's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    محل سكونت
    طحرآن
    پست ها
    24,878

    پيش فرض

    Sprint Nextel دستگاه Airave را معرفی می کند


    کمپانی Sprint Nextel دستگاهی را برای افزايش آنتن دهی در منازل ارائه می دهد که تماس های تلفنی را از طريق اينترنت انتقال می دهد . کاربران موبايل اغلب از آنتن دهی ضعيف در مکان های سرپوشيده و بخصوص منازل شکايت دارند .
    Sprint Nextel تلاش می کند تا بر اين مشکل غلبه کند و به اين منظور دستگاهی را برای تقويت امواج موبايل و انتقال تماس ها از طريق اينترنت معرفی می کند .

    Airave در بخش های Denver و Indianapolis در فروشگاههای Sprint به فروش می رسد و آنتن دهی و دريافت سيگنال را تا 5000 فوت مربع افزايش می دهد ، همچنين اين دستگاه قادر است در يک زمان حداکثر 3 تماس را پوشش بدهد .

    اين دستگاه در پهن باند موجود کاربر عمل می کند و در عوض شبکه بی سيم Sprint ، تماس های نامحدود را از طريق اينترنت ارسال می کند .

    زمانی که کاربر از محدوده دستگاه خارج شود تماس ها بطور اتوماتيک به شبکه بی سيم برگشت داده می شود .

    قيمت خرده فروشی دستگاه 49.99 دلار است و با گوشی های Nextel کار نمی کند .

  2. #3872
    حـــــرفـه ای boy iran's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    محل سكونت
    طحرآن
    پست ها
    24,878

    پيش فرض

    معاون وزیر ارتباطات:

    آیین نامه اپراتور سوم با کمک مشاوران خارجی تدوین می شود

    موبنا - معاون آموزش و پژوهش و امور بین الملل وزیر ارتباطات گفت: در تدوین آیین نامه اپراتور سوم از مشاوران خارجی و کارشناسان Itu استفاده می شود.
    "کمال محامد پور"درگفت وگوبا خبرنگار "موبنا" اظهار داشت:به دلیل این که مزایده اپراتور سوم از یک بعد بین المللی برخوردار است از مشاوران خارجی و کارشناسان Itu که یکی از مراکز رسمی بین المللی مخابراتی است کمک گرفته می شود.
    وی گفت: درپروژه های بزرگ مخابراتی به دلیل اینکه کارها دقیق تر انجام شود ،شرکت مخابرات از مشاوران خارجی نیز استفاده می کند.
    محامدپورخاطر نشان کرد: البته بخشی ا زفعالیت مشاوران خارجی جنبه تحقیقاتی خواهد داشت و بخشی دیگر از عملکرد آنها در زمان انجام مزایده و به منظور بررسی شرکت کنندگان ،نحوه ارزیابی و در نهایت تعیین برنده صورت می گیرد.
    معاون وزیر ارتباطات گفت: هم اکنون تنها مشاور Itu در حال همکاری با مرکز تحقیقات مخابرات است .
    وی با بیان این که در هنگام برگزاری مزایده از سایر مشاوران خارجی نیز استفاده خواهیم کرد گفت:در شرایط فعلی چندین مشاور خارجی وجود دارند که در زمینه تلفن همراه با شرکت مخابرات همکاری می کنند.
    محامد پور که ریاست مرکز تحقیقات مخابرات ایران را نیز به عهده دارد در پایان گفت:تا کنون مرکز تحقیقات مخابرات برای تدوین پروانه اپراتور سوم درخصوص انتخاب مشاوران خارجی اقدامی نکرده است.

  3. #3873
    حـــــرفـه ای boy iran's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    محل سكونت
    طحرآن
    پست ها
    24,878

    پيش فرض

    مدیر کل دفتر روابط بین اپراتورها:

    اپراتور اول برای رومینگ بین الملل سودی دریافت نمی کند

    موبنا - مدیر کل دفتر روابط بین اپراتورها گفت: اپراتور اول در زمینه رومینگ بین الملل هیچ گونه سودی از مشترکان خود عایدش نمی شود.
    عباس لطفعلیان"درگفت وگو با خبرنگار "موبنا" اظهار داشت : رومینگ اپراتور اول همراه با یارانه به مشترکان ارائه می شود و آنها در استفاده از این سرویس هزینه Mark Up را پرداخت نمی کنند.
    وی با تاکید بر اینکه شرکت ارتباطات سیار هزینه ای را به عنوان سهم خود از مشترکان رومینگ دریافت نمی کند،تصریح کرد: مشترکان رومینگ اپراتور اول ،تنها مبلغی را پرداخت می کنند که مربوط به اپراتور کشور مورد نظر است.
    مدیر کل دفتر روابط بین اپراتورها در پایان گفت:سرویس رومینگ اپراتور اول زمانی برای شرکت ارتباطات سیار سودآورخواهد بود که "رومر"های خارجی طرف قرار داد از شبکه و سرویس رومینگ همراه اول استفاده کنند.
    در حال حاضر شرکت ارتباطات سیار با 78 اپراتور در آسیا، 96 اپراتوردر اروپا ، 24 اپراتور در آفریقا، دو اپراتور در آمریکا و یک اپراتور در اقیانوسیه،قرارداد رومینگ امضا کرده است.

  4. #3874
    حـــــرفـه ای boy iran's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    محل سكونت
    طحرآن
    پست ها
    24,878

    پيش فرض

    استقبال از سیم کارت های ایرانسل کاهش یافته است

    موبنا - به رغم تبلیغات گسترده ایرانسل در جذب مشترکان و وعده هدایای مختلف برای استفاده بیشتر کاربران از این شبکه،فعالان بازار، از کاهش استقبال از سیم کارت های این اپراتور خبر می دهند.
    به گزارش خبرنگار "موبنا" بنا به اظهار عرضه کنندگان سیم کارت، ورود همراه اول اعتباری به بازار باعث شده تا رونق سیم کارت های اپراتور دوم تلفن همراه کاهش یابد.
    فعالان بازار تلفن همراه در عین حال معتقدند که با توجه به قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل نسبت به سیم کارت های دائمی این اپراتور، باید استقبال از این سیم کارت ها بیشتر باشد.با این وجود هم اکنون متقاضیان خرید این نوع سیم کارت ها در بازار کاهش یافته اند.
    منابع بازاری می گویند با وجودی که واگذاری سیم کارت های اعتباری ثبت نام شده اپراتور اول با تاخیر همراه است و قیمت این سیم کارت ها نیز در شرایط فعلی بیشتر از قیمت اصلی آن است با این حال ایرانسل نتوانسته سهم مناسبی از بازار سیم کارت های اعتباری را به خود اختصاص دهد.
    گفتنی است شبکه تلفن همراه اپراتور دوم طبق قرارداد باید در سال اول فعالیت خود 238 شهر کشور را تحت پوشش قرار دهد که هنوز جامه عمل نپوشیده است.
    قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل 25هزار تومان و نرخ سیم کارت های دائمی آن 150 هزار تومان است.

  5. #3875
    حـــــرفـه ای boy iran's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    محل سكونت
    طحرآن
    پست ها
    24,878

    پيش فرض

    توسعه موبایل مدیون کارمندان سیار

    یک چهارم جمعیت جهان تا دو سال دیگر 'کارمند سیار' خواهند شد

    موبنا- تحقیقات نشان می دهد که موفقیت قابل ملاحظه تلفن همراه در منطقه خاورمیانه تا حدود بسیار زیادی مدیون "کارمندان سیار" است و تعداد این کارکنان تا سال 2009 میلادی حدود یک چهارم جمعیت سراسر جهان را تشکیل خواهند داد.
    به گزارش موسسه تحقیقاتی سیسکو ، ضریب نفوذ تلفن همراه در منطقه خاورمیانه و آفریقا از ضریب نفوذ خطوط ثابت بیشتر است بنابر این مناطق فوق از بستر بسیار مناسبی برای معرفی پدیده "نیروی کار سیار" برخوردار هستند.
    به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اینترنتی "گلف دیلی نیوز" ، این تحقیقات که با عنوان "درک و مدیریت نیروی کار همراه " توسط شرکت "سیسکو" انجام شده است، در حقیقت بیشتر در زمینه مشکلات متداولی که این کارمند ان با آن سرو کار دارند متمرکز شده و راه کارهای مدیریتی مربوطه را مورد بررسی قرار داده است.
    بر اساس این تحقیقات، شرکت هایی که به دنبال افزایش مزایای "کار کردن سیار" هستند باید به سرعت نوع مدیریت خود را به گونه ای تغییر دهند که اقشار مختلف مردم را دربر گیرد و نهایت استفاده را از تخصص و توانایی های آنان ببرد.
    بر اساس این تحقیقات مدیران باید به نیروهای کار سیار خود همان امکان و تسهیلات مخابراتی را ارائه دهند که به نیروهای کار مستقر و دفتری خود ارائه می دهند تا به این ترتیب از منزوی شدن و بی اطلاع ماندن از وضعیت نیروی کار جلوگیری شود و از طرف دیگر سطح ارتباط و تماس نیروی کار سیار با سازمان مربوطه را افزایش دهند.
    بر اساس این گزارش قابلیت هایی نظیر ، ارسال پیام فوری ، دسترسی به اینترنت و ویدیو کنفرانس از جمله تکنولوژی ها و قابلیت هایی هستند که می توانند یک نیروی کار سیار را همواره در ارتباط با سازمان واداره مربوطه مرتبط نگاه دارند و از جداافتادگی وی جلوگیری به عمل آورند.

  6. #3876
    حـــــرفـه ای boy iran's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    محل سكونت
    طحرآن
    پست ها
    24,878

    پيش فرض

    موافقت اپراتورهای بزرگ جهان برای ساخت یک شارژر مشترک

    موبنا- گروه تجاری Omtp که اغلب اپراتورهای بزرگ در آن عضویت دارند، اعلام کرد که در صدد ارایه کابل شارژری است که با هر گوشی در سراسر جهان بدون توجه به مارک آن مطابقت داشته باشد.
    این ایده جدید گام بزرگی برای استاندارد سازی کابل های اتصال معمولی و منافع محیط زیست و مشتریان خواهد بود.
    سازمان Omtp می گوید: در زمان حاضر میلیون ها نوع مختلف شارژر و کابل های داده ای در بازار موجود است و همچنین تعداد زیادی لوازم جانبی متفاوت مانند هدست برای تماس های صوتی، لوازم مخصوص اتومبیل، کابل های داده ای وجود دارند و تمام این ها نیز دارای رابط ها و اتصالات با ظاهری متفاوت هستند.
    به گزارش گروه ترجمه "موبنا " به نقل از سایت سلولار نیوز، این سازمان عقیده دارد که این پراکندگی در زنجیره ارزش کلی، اختلال ایجاد کرده و آزادی انتخاب مشتریان را محدود می کند. همچنین با ایجاد موانعی در ورودی های بازار، رقابت سازندگان را محدود می کند.
    این سازمان همچنین توصیه می کند که از میکرو Usb به عنوان استاندارد در گوشی های تلفن همراه استفاده شود.
    Usb در صنعت رایانه های شخصی نیز یک استاندارد محسوب شده و برای مشتریان ،تکنولوژی شناخته شده ای است.

  7. #3877
    حـــــرفـه ای boy iran's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    محل سكونت
    طحرآن
    پست ها
    24,878

    پيش فرض

    گوگل برنامه نرم افزاری AdSense برای موبایل را معرفی کرد

    موبنا - شرکت گوگل بطور رسمی ارایه برنامه نرم افزاری AdSense را برای استفاده تلفن های همراه اعلام کرد.
    به گزارش سایت اینترنتی slashphone ، این نرم افزار که یک برنامه ارایه کننده خدمات ad serving است ، کاربران دارای وب سایت را قادر می سازد از طریق این برنامه فایل های متنی ، عکس و حتی تبلیغات ویدیویی را در وب سایت شان ثبت کرده و یا به فهرست سایت شان اضافه کنند.
    این برنامه نرم افزاری همچنین به کاربران امکان کسب درآمد از طریق وب سایت های متحرک یا همراه شان ( mobile websites ) را فراهم می کند.
    این گونه نرم افزارها یک متن را از طریق دستور Run به یک متن حراج یا مزایده تبدیل می کند. این سیستم بطور خودکار محتوای وب سایت متحرک ناشران را بررسی کرده و متن یاد شده را که به متن حراج یا مزایده تبدیل شده است، به وب سایت های افراد مربوطه ویا پیام گیران مرتبط با آن تحویل می دهد.
    درازای هربار کلیک کردن کاربران روی متن های مزایده یا حراجی ، ناشران متحرک کسب درآمد می کنند.
    برنامه AdSense در زمان حاضر برای کلیه ناشران متحرک در کشورهای آمریکا ، انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، آلمان ، اسپانیا ، ایرلند ، روسیه ، هلند ، استرالیا ، هند ، چین و (از هفته های آینده ) ژاپن قابل دسترسی است.

  8. #3878
    حـــــرفـه ای boy iran's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    محل سكونت
    طحرآن
    پست ها
    24,878

    پيش فرض

    رواج شدید تبلیغات موبایلی در سراسر اروپا

    موبنا- به گزارش موسسه آماری M:Metrics تبلیغات موبایلی با استفاده از پیام کوتاه تقرییاً در تمام اروپا رایج شده است و امروزه ابزاری کار آمد برای جلب مشتری محسوب می شود.
    این گزارش حاکی است که در ماه جولای از هر چهار کاربر تلفن همراه، سه کاربر گفته اند که حداقل یک پیام کوتاه تبلیغاتی دریافت کرده اند.
    به گزارش این موسسه میزان تبلیغات از طریق SMS در ایالات متحده آمریکا در بین سایر کشورها کمتر بوده است و تنها 2/17 درصد آمریکایی ها این تبلیغات را دریافت کرده اند و همچنین حداکثر میزان پاسخ به این پیام ها 12 درصد بوده است.
    به گزارش گروه ترجمه موبنا ، به نقل از سایت سلولار نیوز، "ایوان نیوفلد" تحلیل گر برجسته موسسه M:Metrics عقیده دارد : بی تردید سطح عکس العمل کاربران به این تبلیغات در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی امروزی تاثیر پذیرتر است.
    وی گفت که این مساله انکار ناپذیر است که تبلیغات از طریق پیام کوتاه در تلفن های همراه رایج شده و وسیله ای بسیار موثری برای جلب توجه مشتریان است.
    اکثر پیام های تبلیغاتی که با استقبال مواجه نشده اند از جانب کمپانی های بدون مجوز تبلیغات موبایلی بوده اند.
    73 درصد کاربران از سراسر دنیا گفته اند که تبلیغاتی که برای آنها ارسال شده است از جانب اپراتور ی بوده که کار بر مشترک آن بوده است و تنها 5/17 درصد گفته اند که تبلیغات از سوی سایر کمپانی ها بوده است.

  9. #3879
    حـــــرفـه ای boy iran's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    محل سكونت
    طحرآن
    پست ها
    24,878

    پيش فرض

    اسپرینت و مایکروسافت سرویس جستجوی موبایلی را طراحی کردند

    موبنا- اسپرینت و مایکروسافت سرویس جدید جستجوگر تلفن همراه را طراحی و راه اندازی کردند که این سرویس رستوران ها و شرکت های نزدیک مکان کاربر را نشان می دهد.
    این سرویس جدید جستجو یکی از چندین کاربردهای جستجوی مایکروسافت است که در گوشی های اسپرینت و نکستل تعبیه شده است.
    به گزارش گروه ترجمه "موبنا" به نقل از سایت kansascity، دیگر سرویس های جدید مایکروسافت عبارتند از سیستم جستجو و تشخیص صدا و رابط کاربری جستجوی مایکروسافت که به کاربر این امکان را می دهد که از طریق تلفن همراه خود به راحتی تصاویر و متون را جستجو کرده و مشاهده کند.
    این سرویس جدید جستجوی مایکروسافت و اسپرینت با کمک برج های مخابراتی اسپرینت مکان تلفن همراه را مشخص می کند تا سرویس های محلی درخواست شده را پیدا کند.
    پس از درخواست متنی کاربر، یک لینک (اتصال) حاوی نقشه که محل رستوران یا شرکت و یا فروشگاه درخواست شده در آن مشخص شده، برای کاربر ارسال می شود.
    همچنین اسپرینت اولین شرکت تلفن همراهی است که از این تکنولوژی جدید مایکروسافت استفاده می کند.
    این تکنولوژی به کاربر امکان می دهد صفحه کلید گوشی خود را کنار گذاشته و به تلفن همراه خود بگوید که در جستجوی چیست.
    برای مثال لغت "پیتزا" را به گوشی خود می گوید و لیست رستوران ها ظاهر می شود ودر زمان حاضر فقط 5 گوشی اسپرینت مجهز به این کاربرد هستند.

  10. #3880
    حـــــرفـه ای boy iran's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2006
    محل سكونت
    طحرآن
    پست ها
    24,878

    پيش فرض

    sms’ ‘ پیامک’ ‘پیام کوتاه’

    فرقی نمی کند، بالاخره ارزان است یا گران؟

    موبنا - کورش شمس - "نرخ تعرفه ارسال Sms اپراتور اول تلفن همراه ناعادلانه است." اين چكيده گزارشي است كه سازمان بازرسي كل كشور، پس از گذشت حدود شش ماه از انتشار گزارشي با همين مضمون در يك روزنامه تخصصي صبح پایتخت ، منتشر مي كند و از مديران شركت مخابرات ايران مي خواهد تا در تعرفه اين سرويس عمومي تجديد نظر كرده و نرخ آن را ارزان كنند.
    اين نهاد نظارتي در گزارش خود كه روز يك شنبه گذشته متن آن را در اختيار رسانه هاي گروهي قرار داد، با اشاره به محاسبات و بررسي هاي تخصصي خود درباره نحوه سرويس دهي ، سرمايه گذاري هاي انجام شده براي تجهيزات مورد نياز و همچنين روش محاسبه نرخ آن مي نويسد : " با لحاظ مبلغ 100 ريال در تعرفه Sms سرمايه گذاري مزبور ظرف دوماه مسترد مي شود و به همين لحاظ تعرفه فعلي آن ( 142 ريال ) به نظر نمي رسد عادلانه باشد."
    کمتر از 48 ساعت پس از انتشار اين گزارش در رسانه هاي گروهي كه موجي از انتقادهاي رسانه اي درباره نرخ گذاري اين سرويس را به همراه داشت و باعث شكل گيري سوولات بسياري در ذهن افكار عمومي شد ، مرد شماره 2 وزارت ارتباطات با صراحت خاصي كه چندان غير قابل انتظار نبود اعلام كرد كه "طبق بررسي هاي انجام شده نرخ تعرفه پيامك اپراتور اول استاندارد و منطقي است" .
    وفا غفاريان ، كه برخي از وي به عنوان وزير در سايه نيز نام مي برند ، با مقايسه نرخ اين سرويس اپراتور دولتي با نرخ آن در ساير كشورها مي گويد : ايران چهارمين كشور ارران از لحاظ نرخ تعرفه مكالمه و پيامك تلفن همراه در دنياست و تعرفه آن در كشور ژاپن را شاهد مي گيرد كه به گفته وي 90 درصد گرانتر از ايران است و همچنين اضافه مي كند كه "هم اكنون يك شهروند اروپايي براي يك دقيقه مكالمه با سيم كارت تلفن همراه 500 تومان مي پردازد ولي در ايران اين هزينه كمتر از 500 ريال است."(خبرگزاري فارس – 27/ 6 / 86 )
    اين اظهارات در حالي از سوی معاون وزير ارتباطات بيان مي شود كه يك روز پيش از آن سازمان تنظيم مقررات ، به مجرد انتشار گزارش سازمان بازرسي كل كشور ، در موضع گيري بي سابقه اي اعلا م مي كند كه موضوع گران بودن تعرفه پيامك از سال گذشته مطرح بوده است ، آن زمان كارشناسان مخابرات نيز معتقد بودند كه هزينه ارسال پيامك گران است و بايد به 60 ريال كاهش يابد."
    این سازمان در عین حال تاکید می کند که " اگر مخابرات طرح كاهش تعرفه پيامك را ندهد ، خود راسا اقدام به كاهش تعرفه خواهد كرد" .( خبرگزاري فارس – 27/6/86 )
    آنچه كه از مجموع اين اظهارات استنباط مي شود ، اين است كه نرخ تعرفه پيامك سيم كارت هاي "همراه اول" كه درآمد ماهانه حدودا 170 ميليارد ريالي را به جيب شركت مخابرات ايران سرازير كرده و موقعيت اين شركت را به عنوان دومين شركت پولساز دولت مستحكم مي كند ، دست كم محمل حرف و حديث هاي بسياري را در باره عملكرد مديران وزارت ارتباطات فراهم مي كند و ابهامات بسياي را نیز در ذهن مردم و ارباب رسانه هاي جمعي بر جاي مي گذارد.
    آنچه كه وفا غفاريان براي اثبات ادعاي خود مبني بر منطقي و استاندارد بودن نرخ تعرفه اين سرويس مطرح كرده اين است كه

    نرخ اين سرويس در كشورهاي اروپايي و ژاپن بسيار بالاتر از ايران است .اما واقعيت اين است كه به رغم هوش سرشاري كه از اين مدير عالي رتبه دولتي انتظار مي رود ، اين مقایسه ، هیچ مبناي منطقي ندارد . چرا كه مبناي مقایسه نرخ سرويس هاي مخابراتي در ايران با ساير كشورهاي جهان نمی تواند واحد پولي به نام "ريال" باشد و از سوی دیگر مقايسه اين ارقام زماني جنبه منطقي خواهد داشت كه بر اساس نرخ تورم و درآمد سرانه جوامع مورد مقايسه صورت گرفته باشد .
    موضوع ديگري كه در اين جريان توجه افكار عمومي و منتقدان رسانه اي را به خود جلب كرده است ، واكنش انفعالي نمايندگان مردم است كه آنها را به عنوان وكيل خود و براي دفاع از حقوق مشروع و قانوني شان به خانه ملت فرستاده اند .
    بنابر آنچه که خسروي رييس سازمان رگولاتوري گفته ، در صورتي كه كارشناسان مخابراتي از يك سال پيش نرخ تعرفه Sms را گران ارزيابي مي كرده اند ، باید نمايندگان مجلس با حساسيت و مسووليت پذيري در قبال موكلان خود نسبت به اين موضوع واكنش نشان مي دادند . كاري كه دست كم ظرف يك سال گذشته انجام نشده و با توجه واكنش نه چندان صريح و سريع آنها پس از انتشار گزارش اخير سازمان بازرسي كل كشور نيز به نظر نمي رسد كه برنامه اي براي تحت فشار قرار دادن مخابرات دولتي برای کاهش تعرفه مذکور داشته باشند.
    آنچه مسلم است پس از انتشار اين گزارش بحث برانگيز در رسانه هاي جمعي ، موضوع گران بودن تعرفه پيامك ، كيفيت نامطلوب و اختلالات شديد اين سرويس به خصوص در مناسبت هاي ملي و مذهبي و همچنين موضوع ***** كردن پيام هاي كوتاه و پيام هاي چند رسانه اي تلفن همراه دوباره به يكي از داغ ترين سوژهاي روز در محافل مطبوعاتي و كارشناسي مبدل شده و توجه افكار عمومي را به خود جلب خواهد كرد .
    به ويژه كه اين روزها و در آستانه واگذاري شركت هاي مخابراتي به بورس ، اثبات گران بودن نرخ تعرفه اين سرويس باعث مي شود تا توجيه مردان دولت نهم براي شانه خالي كردن از زير بار تبديل ميلياردها تومان وديعه مشتركان به سهام ،با طرح مسائلي از قبيل ارزان بودن تعرفه مكالمات و ساير خدمات مخابراتي نيز رنگ مي بازد .

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •