تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 16 1234511 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 151

نام تاپيک: The Evil Within

  1. #1
    آخر فروم باز Turok-71's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    Lُ0ِS َSAّNTُOS
    پست ها
    2,183

    11 The Evil Within




    شیطان درون: تنفس دوباره ی سبک وحشت


    • شناسنامه بازی:
    • عنوان:
    • The Evil Within
    • سازنده:
    • Tango Gameworks
    • ناشر:
    • Bethesda Softworks
    • کارگردان:
    • Shinji Mikami
    • تهیه کننده:
    • Masato Kimura
    • سبک:
    • Survival horror
    • موتور:
    • id Tech 5
    • پلتفرم:
    • PC , X360 , PS3
    • تاریخ عرضه:
    • 2014



    • مقدمه:

    " The Evil Within " نام آخرین عنوان در دست ساخت کارگردان بزرگ دنیای بازی "شینجی میکامی" است که به گفته ی بسیاری از منتقدان میتوان او را پدر سبک وحشت و ترسناک نامید.میکامی با سری بازی های Resident Evil برای نخستین بار مفهوم ترس و اکشن را برای گیمرهای سراسر جهان به ارمغان آورد و به سبک وحشت ابعاد تازه ای افزود.به عقیده ی منتقدان و گیمرها سبک وحشت در نسل فعلی و بعد از دوره ی درخشان REهای میکامی! شاهد روندی نزولی بوده و بیشتر به سمت اکشن شدن سوق پیدا کرده است.حالا هدف میکامی 48 ساله از ساخت این عنوان پررنگ نمودن دوباره ی وحشت در این گونه از بازی هاست.TEW در ژاپن با نام " Psychobreak " شناخته میشود،این بازی در آوریل 2012 تحت عنوان " Project Zwei " رونمایی شد و از شینجی میکامی بعنوان کارگردان آن یاد شد.تا اینکه در 15 آوریل 2013 بتسدا ناشر بازی،تریلرهایی مرموز از بازی به نمایش در آورد و 19 آوریل بصورت رسمی خبر انتشار بازی اعلام جهانی شد.


    فضای تاریک و سنگین
    • داستان:

    هنگامی که سه کارگاه به نام های Sebastian Castellanos ، Joseph Oda و Julie "Kid" Kidman برای بازبینی یک صحنه قتل عام وحشتناک به یک تیمارستان فرستاده میشوند از نیرویی مرموز و قدرتمندی که در انتظار آنهاست اطلاعی ندارند! پس از حضور در محل حادثه،خبری از مامورهای پلیس نیست و با ماشین های خالی پلیسها روبرو میشوند.کارگاه سباستین پس از تجسس در محل با صحنه ای وحشتناک از کشتار چنیدن افسر پلیس،پزشک و بیمار روانی مواجه میشود و سپس توسط نیرویی مرموز مورد حمله قرار میگیرد و بیهوش میشود.سباستین پس از به هوش آمدن خود را در یک محل رازآلود میابد که در آن موجوداتی عجیب و هیولا مانند در حال پرسه زدن هستند.سباستین تصمیم میگیرد برای اطلاع یافتن از سرنوشت دوستانش و علت وقوع حادثه تلاش کند.در چهره ی سباستین میتوان ترس از مردن و تلاش برای بقا را احساس کرد! چه چیزی در پشت این نیروی مرموز قرار دارد؟شیطان...؟ یا انسان های جهش یافته؟

    سازندگان این بازی به گیمرها وعده داده اند که در این عنوان عناصر کلاسیک سبک بقا مانند منابع محدود و محیط ترسناک دوباره احیا خواهد شد.از عناصر جدید این بازی میتوان به " تله گذاری " برای دشمنان و محیط های تو در تو و پیچیده اشاره کرد.کارگردان هنری بازی "
    Naoki Katakai
    " در مورد بازی اشاره میکند که "من فکر میکنم که تعداد زیادی از گیمرها از میکامی انتظار ساختن یک بازی ترسناک رو دارن،اما ازونجا که بسیاری از بازی های ترسناک امروزی واقعا رضایت بخش نیستن تصمیم گرفتیم که یک بازی ترسناک که احساس رضایت بخشی رو به گیمرها منتقل کنه رو بسازیم " همچنین در مورد دشمنان بازی افزود:" بسیاری از دشمنان شما قربانیانی هستن که موجودات شیطانی بر روی آنها تاثیر گذاشتن و از این حالت رنج میبرن ".میکامی طی مصاحبه ای در مورد این بازی گفت: " من قطعا سبک وحشت رو دوست دارم،اما سبک وحشت دستخوش تغییراتی شده که اون رو از اصالت خودش دور کرده،هدف من اینه که دوباره سبک وحشت رو به ریشه های خودش برگردونم.الان بازی های زیادی در سبک وحشت وجود داره اما چیزی که من روش فوکوس شدم و تمرکز دارم ایجاد یک تعادل و بالانس کامل بین عناصر وحشت و اکشن هستش"


    بخش مخفی کاری نقش مهمی در پیشبرد بازی ایفا میکند
    بنابر وعده های میکامی در مورد این بازی مطمئنا با مجموعه ای از کلیشه ها روبرو خواهیم بود،اما این فرض میتواند گمراه کننده باشد.از لوگوی بازی که یک مغز انسان که به آن سیم خاردار پیچیده است میتوان معانی روانشناسانه یافت که درهای جدیدی را به صنعت بازی خواهد گشود.اتمسفر بازی تمی رازآلود خواهد داشت و میکامی توضیح میدهد "از طریق داستان گام به گام به با دنیایی که در اون قرار گرفتید آشنا میشید و از رمز و رازهایی که در دنیای بیرون جریان داره باخبر میشید"

    سلاح های بازی عبارتند از هفت تیر،چاقو و تبر.همچنین از سلاح های نوین بازی بایستی از سیستم تله گذاری یاد کرد،در این سیستم گیمرها در شرایطی خاص قادر خواهند بود برای دشمنان تله های متفاوتی تنظیم کنند.سلاح های سنگین مثل مسلسل هم در بازی وجود ندارند.به دلیل بازگشت به ریشه های این سبک قطعا با کمبود مهمات مواجه هستید و باید در استفاده کردن از مهمات دقت داشته باشید.

    تیم ساخت بازی در تلاشند به بازی جنبه های تئاتری و سینماتیک بیفزایند،به عبارت دیگر بازی دارای احساس ترسی سینمایی خواهد بود،سینماتیک شدن بازی تاثیری در روند کنترل بازی ایجاد نمیکند و دست و پاگیر نخواهد بود.این عنوان نیز مانند آخرین بازی میکامی در این سبک (RE4) عمیقا سینمایی خواهد بود.RE4 در قاب تصویری 16:9 عرضه شد(معیار تصویری در کنسول گیم کیوب قاب 4:3 بود) اما TEW در قاب تصویری 2.35:1 ساخته میشود که در نتیجه دوربین پایین تر آمده و باعث میشود که دید وسیع تری نسبت به محیط اطراف داشته باشید.به لطف موتور بازی
    id Tech 5 که توسط شرکت سازنده بازی تغییرات زیادی ایجاد شده که نائوکی کاتاکائی کارگردان هنری بازی (RE: Remake,Okami,Vanquish) آن را "استایل تانگو" مینامد.


    دابل شات!
    هنگامی که سباستین به هوش می آید خود را با زنجیرهای قصابی وارونه در هوا میبیند که انسانهایی دیگر در اطراف او آویزان هستند.یک لامپ مهتابی که خاموش و روشن میشود سوسو میزند و روشنایی ضعیفی در محیط ایجاد میکند.قصابی قوی هیکل یکی از انسان های آویخته شده را پایین میاورد و روی میز سلاخی میگذارد و با بی رحمی تمام دل و روده اش را بیرون میکشد.طراحی این محیط به شدت در تضاد با محیط قبلی است که سباستین در آن مورد حمله قرار میگیرد.کاتاکی (کارگردان هنری) میگوید: "بیمارستان روانی برای ما یک کلمه کلیدی خیلی مهم به شمار میره،این منطقه یکی از مناطق طراحی شده است اما از مناطق نمادین محسوب میشه.این واقعا برای ما مهم بود که طراحی رو به نحوی انجام بدیم که این محیط قابل بازی باشه.از لحاظ بصری این بیمارستان در داخل یک منطقه شهری قرار گرفته اما این احساس در شما بوجود میاد که شاید تاریخ این شهر و این بیمارستان به همدیگه مرتبطن"در صحنه ای که سباستین توسط قصاب تعقیب میشود،سلاح محبوب میکامی،اره برقی در دستان اوست،سباستین با تمام وجود پا به فرار میگذارد که تداعی کننده عادی بودن اوست و مهمتر از همه این باور را به ما تلقین میکند که او فردی آسیب پذیر است.

    میکامی: "15 یا 20 سال پیش شخصیت های کامپیوتری مانند راه رفتنشون مثل ربات ها بود و خیلی خطی بودن،اما الان شما میتونید جزییات خیلی بیشتری رو به شخصیت خودتون اضافه کنید.شما میتونید سطوح بسیار ظریفی از جزییات طراحی کنید که کمک میکنه بتونید انتقال حس بسیار بیشتری از محیط به گیمرها داشته باشید.همچنین میتونید از روشنایی به نفع خودتون بسیار بیشتر از اون چیزی که در گذشته بوده استفاده کنید"

    حرکات شما نقش بسزایی در زنده ماندن شخصیت اصلی دارد،ممکن برای مخفی ماندن از دید موجودات شیطانی به مخفی کاری روی بیاورید.انواع حرکات و انیمیشن ها به نزدیک یا دور بودن دشمنان بستگی دارد.
    سباستین میتواند از محیط اطراف خود برای اجرای اهدافش کمک بگیرد،مثل استفاده از بطری های شیشه ای برای پرت کردن حواس دشمنان.
    تیم سازنده معتقد هستند ترساندن گیمرهای امروزی به مراتب کار سخت تری است،بنابراین در پرداخت شخصیت سباستین سعی شده تا او یک فرد عادی مانند تمامی مردها جلوه کند تا گیمرها به راحتی با او ارتباط برقرار کنند.


    غول بیابونی،دستپخت میکامی
    محیط های بازی در تریلر نمایشی شامل دو بخش میشوند: بخش اول تیمارستان که آغاز بازی است و بخش دوم خارج شدن از تیمارستان و وارد شدن به دنیای بیرون است.در بخش دوم سباستین را در حال حرکت به سمت یک کلبه ی متروک میبینیم،اولین نکته ای که متوجه میشوید سادگی و مینیمالیستی شدن رابط کاربری (HUD) است.بر روی صفحه یک نوار سلامتی کوچک قرار دارد و یک آیکون میزان مهمات که زمان اسلحه کشیدن نمایان خواهد شد.
    مناطقی که بازی در آن جریان خواهد داشت فضاهای تنگ،محدود و فضاهای باز هستند که دشمنان در گوشه و کنار کمین کرده اند و غیرمنتظره سد راه شما خواهند شد.مناطق بسته بازی به نحوی طراحی شده که به گیمر احساس ترس را القا کند و شما در تلاش باشید برای نجات یافتن به فضاهای بازتر دسترسی پیدا کنید.

    در تریلر نمایشی موجی از دشمنان به سمت شما حرکت میکنند که این صحنه بسیار شبیه به RE4 است.دشمنان عادی و استاندارد شما انسان های به ظاهر زنده (زامبی) هستند که با قدم های کج و نامنظم حرکت میکنند.دشمن دیگری که در تریلر به نمایش در آمده یک موجود چندپاست که از یک چشمه خون بوجود می آید و از سرعت بالاتری نسبت به سباستین برخوردار است.


    • تصاویر:

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


    • تیم ساخت TEW:

    سرشناس ترین عضو تیم ساخت کسی نیست جز شینجی میکامی،،همگی به خوبی اونو میشناسیم و نیازی به معرفی نداره.

    اما سایر عوامل:
    Ikumi Nakamura
    بدون شک ناکامورا نقش خیلی مهمی در ساخت این بازی داره،،اون طراح کانسپت های بازی بایونتا بوده و علاقه ی زیادی به طراحی محیط های مدرن داره..فکر میکنم که فضا و جو بازی با حضور ایشون فوق العاده بشه.

    Naoki Katakai (کارگردان هنری)
    کاتاکائی آثار بزرگی مثل RE:Remake , Vanquish و Okami رو تو کارنامه کاریش داره و ارت ورک های بسیار زیبایی رو طراحی میکنه.

    Yoshifumi Hattori (طراح شخصیت ها)
    هاتوری تو این زمینه یکی از رکورد دارها محسوب میشه،بازی های RE4 , Okami , Godhand , بایونتا , ونکوییش و یه سری بازی های دیگه...تو این بخش خداییه واسه خودش!!

    Shigenori Nishikawa (طراح مراحل)
    نیشیکاوا طراح مراحل در RE4 و Dino Crisis 2 بوده و آخرین کارش کارگردانی بازی MadWorld از استدیوی PG بوده که متای 81 داشته.

    Akira Uchiyama (انیماتور)
    اگر ونکوییش رو بازی کرده باشید متوجه میشید که انیمیشن ها چقدر زیبا و شیک طراحی شده بودن،،انیماتور اون بازی یوچیاما بود.

    Masafumi Takada (آهنگساز)
    تاکادای معروف آهنگسازی این بازی رو به عهده داره که آهنگهای Godhand و Killer 7 رو ساخته.

    یک سری اعضای غربی هم به تیم ساخت ملحق شدن:
    Ward Lindhout (طراح کانسپت ها)

    دیگر اعضای غیر ژاپنی گروه:
    Justin Nesbit (طراح مراحل،،کار قبلی Gears of War)
    John Johanas (طراح بازی)
    Marcos Salvatierra (انیماتور،،مشغول کار در پروژه Castlevania: LoS 2)
    Keith Dwyer (مترجم)


    • تصاویر برخط:


    یک سری عکس دیگه از بازی منتشر شد که محیط داخل تیمارستان و شخصیت "جوزف" رو نشون میدن.

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
    +
    پوسترهای بازی در شرکت ساخت بازی:
    سباستین
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    جوزف و جولی در جوار آقا
    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    +
    عکس روی جلد مجله فامیستو،که برای اولین بار چهره سباستین رو نشون داد.





    • مصاحبه


    خبرنگار
    : چرا بازی دو اسمه شد؟

    میکامی
    : در ژاپن به این دلیل که تلفظ کردن اسم "سایکو بریک" نسبت به The Evil Within آسونتره این تصمیم رو گرفتیم و بازی دو اسمه شد.در مورد اینکه چرا از دو واژه ی سایکو (دیوانه) و بریک (شکستن) استفاده شده میکامی میگه که: از کلمه سایکو به این دلیل استفاده شد که در ارتباط با فضا و عناصر بازی هستش.در مورد کلمه بریک هم توضیح میده که شخصیت بازی بر تمام پلیدی ها و موجودات وحشتناک غلبه میکنه و یجورایی در حال شکستن ترس خودش هست.

    خبرنگار: در مورد سباستین توضیح بدید!

    میکامی: سباستین یک شخصیت قویه و به اندازه کافی برای مقابله با همه چیز قدرت داره.البته ما نخواستیم ک یک سوپرمن رو طراحی کنیم و مثل همه ی مردهای دیگه عادیه و شما میتونید باهاش همذات پنداری کنید.من طرفدار فیلمهای ترسناکی هستم که شخصیت هاشون مثل آدمهای عادی جامعه هستن و در مقابله با موجودات شیطانی فریاد میکشن و فرار میکنن.وقتی که چنین شخصیتی داشته باشید همیشه بوی مرگ رو احساس به مشام میرسه و هیجان بالاتری رو تجربه میکنید.


    خبرنگار: شخصیت دختر داستان دست و پاگیر نمیشه؟

    میکامی: به هیچ وجه مثل شخصیت های دیگه ای که تا حالا دیدید نیست که ریتم بازی رو به هم میزنن،،بلکه در پیشبرد بازی نقش مهمی خواهد داشت.حتی در لحظاتی با کمک همدیگه دشمنا رو شکست میدید.

    خبرنگار: نورپردازی و کلا نور چ نقشی تو بازی داره؟

    میکامی: در همین حد بگم که نور عنصر بسیار مهمی در بازی به شمار میره.فعلا قصد نداریم اطلاعات بیشتری رو منتشر کنیم.

    خبرنگار: شرط میبندم اون فانوس که دست سباستینه تو طول بازی خیلی ب کار میاد..نه؟؟

    میکامی: (میخنده و سرشو تکون میده)

    خبرنگار: میتونی قول بدی که این بازی شلوارمونو خیس کنه؟(این دیگه عین سوال خودش بودD)

    میکامی: آره!!



    • اطلاعات برخط:


    - عملا هیچ گونه رابط کاربری در بازی نیست.اسم اشیایی که قابل استفاده هستن با نزدیک شدن بهشون محو میشه.

    - موسیقی و افکت های صوتی زیادی وجود نداره.صداها در راستای اطلاع یافتن شما از حوادثی که رخ میشه به کار گرفته شده.شما قادر به دیدن دشمنا نیستین ولی میتونین با توجه ب صداها از وجود اونا باخبر بشید(آلوده ی این بخشم).

    - رنگ های زیادی در بازی وجود نداره.

    - یکی از تله های شما "بمب ناخن" هست.(این نوع بمب از تعداد زیادی میخ تشکیل میشه که با مواد منفجره توی یه بطری میکس میشه،،تصور کنید چ چیز نافرمی میشه نتیجش) این بمب رو میتونید پشت درها و زیرپنجره ها کار بذارید.

    - یک منوی دایره ای هم برای اطلاع شما از inventory و سلاح هاتون طراحی شده.البته میتونید با استفاده از D-pad مواردی رو که میخواید با سرعت بیشتری انتخاب کنید.

    - وقتی که هدف گیری میکنید دوربین روی شونتون فوکوس میشه.

    - بازی در قاب سینمایی و عریض طراحی شده،پس اگه بازی رو در قاب 16:9 انجام بدید پایین و بالای تصویر نوار میفته.

    - هیچ قسمت مولتی پلیر و co-op در نظر گرفته نشده و فقط مود سینگل پلیر موجوده.


    # تهیه و تنظیم: البرز (Turok-71)
    # کپی بدون ذکر منبع غیر مجاز میباشد.
    Last edited by Turok-71; 28-05-2013 at 20:02. دليل: Update


  2. #2
    کـاربـر بـاسـابـقـه Alireza.M67's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    من مال یه دنیای کوچیکم
    پست ها
    3,313

    پيش فرض

    اصلا اسم Evil که میاد انگار یه پارچ آب یخ خالی می کنن رو سرم ...
    هرچی خاطره خوب به شماره 1 تا 4 داشتیم طی چند سال کوتاه به باد فنا رفت !
    امیدوارم اینبار خالق اثر بیاد لااقل خاطرات خوب رو زنده کنه ...

  3. 10 کاربر از Alireza.M67 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mostafa_360's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2009
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    414

    پيش فرض

    هیولای درون
    این بازی شاهکار جدید اسطوره ی سبک survival horror یعنی اقای شینجی میکامی است،شاهکارهای ایشان را که می شناسید؟رزیدنت اویل شماره ی 1 تا 4 که ایشان یا کارگردان اصلی بازی بوده اند یا به طور غیر مستقیم بر مراحل ساخت بازی نظارت می کردند و واقعآ تا به امروز جزو زیباترین و خوش ساخت ترین بازی های ترسناک هستند.
    من تریلر این بازی رو دیدم اتمسفر خفن و بسیار درگیر کننده ای داره،در مورد گرافیک فنی و هنری بازی هم شک نکنید که جزو بهترین هاست،در کنار همه ی این ها موسیقی فوق العاده و گیم بی نظیر بازی هم نوید یک اثر به یاد ماندنی را می دهد.
    .
    برای امدن این بازی لحظه شماری می کنم.

  5. 5 کاربر از mostafa_360 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    مدیر انجمن بازی های کامپیوتری و کنسولی Layken's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    محل سكونت
    Sillent Hill
    پست ها
    7,262

    پيش فرض

    خیلی خیلی عالی
    چند وقتی بود که منتظر خبر بازی جدید میکامی بودم و با دیدن اولین ویدئو و جزییات جدیدش به شدت شیفته بازی شدم.

    ویدئو منتشر شده از بازی جو خیلی مریضی داشت و ادم میشد نشانه هایی از حس و حال سایلنت هیل رو هم داخل بازی ببینه ، یعنی ترکیب دو غول ترس دو نسل پیش یعنی سایلنت هیل و اویل با دستان توانمند استاد میکامی نتیجه رو از قبل معلوم میکنه.

    یک سال از انتشار قسمت پنجم اویل می گذشت و از میکامی پرسیده میشه : نظرتان در مورد اویل 5 چیست ؟ و او جواب داد : { این بازی را من نساختم پس بازی که من نساخته باشم اویل نیست }
    بعد از چیزی نزدیک یک نسل بدون ترس زندگی کردن اینبار پدر این سبک استین هاشو بالا زده تا باز هممون رو میخ کوب کنه

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

    +

    من از همین الان تصمیم گرفتم وقتی با این موجود روبرو شدم پا به فرار بزارم


      محتوای مخفی: موجود 

  7. 14 کاربر از Layken بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    آخر فروم باز B.3.S.T's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2010
    محل سكونت
    مشهد
    پست ها
    1,956

    پيش فرض

    ممنون واسه تاپیک

    +
    حامد اون عکس رو من هم دیدم گذاشتم اَ اتاق رفتم بیرون کنار خانواده نشستم !
    تنها گیمی که یـــه نَــــمه ترسوند مارو و این اواخر زدم alane wake بود متآسفانه
    ایشالا بازی خوبی میشه با خالق سری های خاطره انگیز RE
    Last edited by B.3.S.T; 26-04-2013 at 00:10.

  9. 8 کاربر از B.3.S.T بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #6
    حـــــرفـه ای B3HZ@D's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    پست ها
    11,611

    پيش فرض

    درود و تشکر بابت ترجمه عالی.
    جای خوشحالیه کسی که توی این سبک موهاش رو سفید کرده داره با یک عنوان جدید در سبک وحشت برمیگرده
    بازی های ترسناک فعلی که بیشتر شبیه به شوخی بود تا ترسناک .
    امیدوارم این نسخه ما رو تا دَم سکته ببره

    توی اون تصاویر Thumbnail , عکس اول از سمت چپ , یک چیز عجیبی توش هست که نه میشه توضیح داد و نه میشه فهمید که چی هست !!!
    هر کسی فهمیده به ما هم توضیح بده چیه ممنون میشم

  11. 5 کاربر از B3HZ@D بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #7
    آخر فروم باز Gregar's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    The North
    پست ها
    5,193

    پيش فرض

    درود و تشکر بابت ترجمه عالی.
    جای خوشحالیه کسی که توی این سبک موهاش رو سفید کرده داره با یک عنوان جدید در سبک وحشت برمیگرده
    بازی های ترسناک فعلی که بیشتر شبیه به شوخی بود تا ترسناک .
    امیدوارم این نسخه ما رو تا دَم سکته ببره

    توی اون تصاویر Thumbnail , عکس اول از سمت چپ , یک چیز عجیبی توش هست که نه میشه توضیح داد و نه میشه فهمید که چی هست !!!
    هر کسی فهمیده به ما هم توضیح بده چیه ممنون میشم
    منظورت همون قطره ابه ؟ یا چیز دیگه که ما نمیبینیم ؟

  13. 2 کاربر از Gregar بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #8
    آخر فروم باز Turok-71's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    Lُ0ِS َSAّNTُOS
    پست ها
    2,183

    پيش فرض


    توی اون تصاویر Thumbnail , عکس اول از سمت چپ , یک چیز عجیبی توش هست که نه میشه توضیح داد و نه میشه فهمید که چی هست !!!
    هر کسی فهمیده به ما هم توضیح بده چیه ممنون میشم
    .دشمن دیگری که در تریلر به نمایش در آمده یک موجود چندپاست که از یک چشمه خون بوجود می آید و از سرعت بالاتری نسبت به سباستین برخوردار است.
    یه چیزی مثل اون موجوداتیه که تو RE روی چاردستوپا راه میرفتن و روی دیوار و سقف حرکت میکردن و سرعت خیلی بالایی داشتن و باید هدشات میکردی که از خر شیطون بیان پایین...البته با این تفاوت که (مونث) هستن ظاهرا...کلا چیز اخیه...D

    این تصاویر این-گیم نیست،مربوط به تریلر سینمایی بود که از بازی پخش شد و واقعی هستن./


    +
    منظورت همون قطره ابه ؟ یا چیز دیگه که ما نمیبینیم ؟
    قطره آب؟؟
    Last edited by Turok-71; 26-04-2013 at 20:49.

  15. 4 کاربر از Turok-71 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #9
    حـــــرفـه ای B3HZ@D's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    پست ها
    11,611

    پيش فرض

    توی تصویر اول سمت چپ یک چیزی مثل قطره ولی بزرگ و کشیده هست .
    اون میخواستم بدونم چیه ؟!
    فکر کنم بی خیالش بشم بهتره ...
    Last edited by B3HZ@D; 26-04-2013 at 21:13.

  17. #10
    آخر فروم باز Turok-71's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    Lُ0ِS َSAّNTُOS
    پست ها
    2,183

    پيش فرض

    توی تصویر اول سمت چپ یک چیزی مثل قطره ولی بزرگ و کشیده هست .
    اون میخواستم بدونم چیه ؟!
    فکر کنم بی خیالش بشم بهتره ...

    قطر آب اسم شبه؟؟D

    کجاست؟؟؟

صفحه 1 از 16 1234511 ... آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •