این تاثیر میذاره روی توانایی های اون کشور. برای مثال گروه بی طرف میتونه تجارت کنه در حالی که گروه متفقین چیز ها رو به زور میگیرن.
شما باید حواستون به تکنولوژی هم باشه.در درخت تکنولوژی شما میتونین منابعتون رو اختصاص بدین به چیز هایی مثل پیاده نظام.
ما در این بازی انتظار داریم توجهات زیادی به اطلاعات که بستگی زیادی به تعداد جاسوس های داره که اون ها رو در کدوم کشور ها مستقر کنین.
هوش مصنوعی ارتش در این بازی پیشرفت های بسبار زیادی داره. شما میتونین به ارتشتون دستور بدین که به کجا بره و اجازه بدین که کامپیوتر بقیه کار ها رو بکنه.
این بازی در هر قدم شما رو راهنمایی میکنه و لازم نیست سری های قبل این بازی رو بازی کرده باشین.
Hearts Of Iron 3 به بازیکنان اجازه میدهد که کنترل کنند هر ملت یا قومی را که وجود دارد یا امکان وجود اون بوده در میان تاریخ های 1936 تا 1948 و اون رو هدایت کنن در میان خطر های جنگ جهانی دوم.
تمرکز بازی روی چیزهای متنوع و فراوانی بوده از جمله : نیروها , تولیدات , احقیقات و سیاست و . . .
اولین تریلر از این بازی خصوصیات جدیدی از بازی بدس داد از جمله گرافیک 3 بعدی(آخه این هم شد خصوصیت
)
اگرچه سازندگان ازHOI 2 راضی بودن ولی سرپرست طراحی کنندگان میخواست تک تک اجزائ این بازی رو پیشرفت بده و بهتر بکنه و کارشون رو شروع کردن با 1 انجین جدید.
هوش مصنوعی بازی طوری طراحی شده بود تا بتونن هدف استراتژیک مورد نظر رو بگیرن و نیروهای خودشون رو در اونجا سازماندهی کنن.
هوش مصنوعی این بازی حتی قادره مقایسه کنه موقعیت های استراتژیک رو از لحاظ چگونگی تغییرات و احتمالاتی که وجود خواهد داشت.
ایجاد کردن گرافیک 3 بعدیبه پیشرفت بقیه اجزاء بازی کمک کرده همونطور که Andersson توضیح میده:
داشتن فضای 3 بعدی به این معنیه که ما میتونیم ساختار های جدیدی بسازیم و رزولوشن های بیشتری رو پشتیبانی کنیم و نقشه هامون رو از زاه سریع تری طراحی کنیم.
بزرگترین فایده ای که گرافیک 3 بعدی داره اینه که میتونیم اطلاعات بیشتری رو به پردازنده گرافیکی انتقال بدیم.
پیشرفت و توسعه ماشین آلات در دهه های اخیر بیشترین فایده رو برای ما داره در مقوله هوش مصنوعی وگیم پلی.
Paradox یک دید ویژه نسبت به نقشه بازی داشته و طراحی که به نقشه داده باعث میشه که بازیکن ها بیشتر وقتشون رو صرف نگاه کردن به اون بکنن. طوری که واقعا مثل نقشه جنگ جهانی دوم به نظر بیاد مثل اینکه این میتونسته 1 نقشه باشه که 1 فرمانده جنگ در اون زمان بهش نگاه میکرده.
حتی محتوای نقشه هم تغییر کرده در این بازی.
تعداد استان ها (ایالت ها) در این بازی 10000 هست. در صورتی که در سری قبل این بازی 2600 استان وجود داشته.(کدوم بدبختی رو نشوندن تا اسم این شهر ها رو پیدا کنه
)
برای اولین بار در سری بازیهاشون قدرت طراحی ارتش به دست خودتون رو به وجود آوردن.
هر ارتش شامل 1 تا 5 دسته از گروه ها میشه و افزایش این دسته ها باعث افزایش قدرت میشه در حالی که پول بیشتری باید خرج کنید.
این هم چند تا تریلر از بازی :
کیفیت SD:
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کیفیت HD:
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید